2 מסקנות שלא ציינת ואני מוסיף:
1. מקל בתושבת רצוי שהחוט יוכל לצאת בעומס אבל לצאת כך גם תהיה תפיסה בריף בעל גובה משתנה לא ישבר המקל
2 מתקרבים להחפה רצוי להשכיב את כל המקלות מאובטחים לאורך הקיאק גם ימנע שבירת ציוד יקר.וגם לאבטח את כל מה שיש על הטרמפולינות .
עוזי אתה צודק ב-100%.
המקל בתושבת בדריפט חייב קלאץ' פתוח, מקסימום לוקוס יאכיל אותנו מרור.... שווה את החכה...
לגבי אבטוח והשכבה: הכל כמובן שכב, ובכל הקשור לאבטוח אני פריק עוד מטראומות הטירונות בסיירת, אצלי הכל מאובטח עד רמת הביצה השמאלית (הימנית היא ביצת החופש....השמאלית היא הספייר

)....
הסיפור שלך משפשפ לי דווקא במקום אחר, מקום שבו אתה מבין שאנחנו חיים במדינה שאין תשתית לדייג פנאי בכלל.
זוהר... לי עדיין משפשף בכל מיני מקומות, יקולל הזיפזיפ הזה...
אבל אתה צודק צודק צודק... ואני רואה שהמצב רק נעשה גרוע יותר: פקחים לא נתנו לחברים לדוג בלילה בגעש מהחוף בחכה בתואנות שונות ומשונות, סגרו כל מיני מקומות ברחבי הארץ עם תשתיות כבדות +- (גדר, ביטון, שערים... ולא בשמורות אלא סתם נקודות פופולריות), הצקות מיותרות וחקיקה שאתה מגרד את הראש לפעמים ולא מבין איך סעיף מסוים עובר את מבחן ההגיון הבריא של המחוקק/מתקין התקנה....
המצב נראה כל כך שחור שאני כבר לא מתרגש מאבו נפחות, זהרונים ושאר הפחדות, כי גם ככה הם לא יפריעו לי בדייג שלא יהיה....
נקודה שלדעתי חשובה מאוד בכל הסיפור היא נושא המפרשנות.
עבודה עם מפרש ברוח חזקה דורשת מיומנות גם בכלי סלחני כמו הובי- עבודה עם המפרש, תאום בין אנשי הצוות, עבודה יחד עם ההגה, תפעול המפרש בתמרונים ועוד.
בקיצור , כבעלים של אווטבק עם מפרש אני ממליץ בחום לכל בעלי המפרש לסוגיו להקדיש לזה את תשומת הלב הראויה
הצדק עמך כמובן, ואין לי ספק שחוסר הנסיון הוא קריטי.... אבל ממנו לומדים...
אני חייב לציין שהשותף תירגל/טירטר אותי במהלך ההפלגה בתפעול המפרש, אבל אין ספק שתפעול רגוע בשוטף לא דומה לתפעול מיידי בעת מצוקה/תמרון מורכב
אשמח מאוד מאוד לשמוע (וכמובן גם לראות בים...) את אלמנט המפרש באאוטבק, מאוד מעניין. יש לך כח לכתוב לנו משהו על זה (ולקבוע בים....)

נב. שהסיטואציה רק תרים אותך ולא תפיל לך את הביטחון. (בימים הקרובים ממליץ לך לצאת בים עובד ולא לחכות יותר מידי זמן).
אתה הולך על וידוא הריגה?
