בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
| | |-+  המנועיה
עמודים: 1 [2] 3 4 ... 26 למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: המנועיה  (נקרא 88085 פעמים) הדפסה
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: המנועיה
« הגיב #15 ב- : יולי 13, 2016, 22:36:05 PM »
סאמח שלום
ראשית אני שמח שעלית על הבעיה שהייתה לך עם
המנוע 15HP,אני נתקל לצערי בהרבה בעיות מהתחום הזה,ולו רק מהסיבה
שיודעים למכור במחוזותינו,אבל לא יודעים להשכיל ולתת ליווי מקצועי אמיתי
אם היה איש מקצוע,מלווה אותך בהתקנה,אני בטוח שהייתה נחסכת ממך כל
עוגמת הנפש,וחבל .
אבל סוף טוב והכל טוב,ולא פחות חשוב השיתוף, שעוד אנשים יידעו ויוכלו לפתור בעיה
דומה אם יצטרכו .דרך אגב ,אם מנוע לא נמצא עד המגרעת האחרונה,ומרים חרטום
זה אומר שהוא ״מתחפר״ ולא לוקח אויר,שקורה במקרים הפוכים,שמוריד יותר מידיי חרטום  אתה בסדר
בכל מקרה ,יש אפשרות לשים סנפירים קטנים על הפלטות מעל המדחף,מה שיגרום לפחות נפנוף של החרטום
ונסיעה רציפה ועלייה לפלנינג מהיר יותר
תהנה מהסירה,ומהמנוע  www_MyEmoticons_com__fis
hing;

אהלן פליפר
מסכים עם דבריך אך אחדד כמה נקדות שלא הבהרתי טובליהםשלא התיחסתי א או :

1.זה מנוע ברך קצרה והוא לא התקנה קבועה אלא כל פעם מרכיב ומקפל. הוא מתהדק עם קלאמרות ולא עם ברגים המקבעים אותו לירכתים. פה לא היה מקום להנחיה של המוכר..למרות שכפי שאמרת הם רוצים למכור ולא ממש בקיאים בתחום..

2. אצלי המנוע לא מתחפר בשיוט אלא ההפך.למרות שבהרמת חרטום זה מתחפר על פי ההגיון שאתה אומר.איך זה מסתדר? אני אסביר:
שלב ראשון המנוע מרים חרטום והוא כן מתחפר לתוך המים כפי שהזכרת וכמו שההגיון אומר. שלב שני זה שהסירה צוברת יותר מהירות ולאט לאט מתחילה להתישר לפליינינג.תחשוב על זה שהשוקע מהווה מין ציר כך שאם החרטום בשיוט מנמיך, החלק האחורי דווקא עולה! כמו במצב טבעי! אלא מה..עם המנוע בזווית, לרגעים מסוימים המנוע בגלל הזווית שלו הוא קרוב יותר לפני המים וכך הוא מערבב אוויר..וגם יש מלחמה בין התישרות הסירה לפליינינג לבין הכוח להתחפר שהמנוע מפעיל..כאשר היתה זווית לא נכונה-לפעמים צד אחד מנצח ולפעמים צד שני  ובגלל זה קיבלתי דברים מוזרים.
לגבי סנפירנים-הידרופוליו, זה יכול לעזור בהחלט..כרגע המצב מצוין גם בלי אבל משער שיהיה תוספת שיפור בעקבות הכנפונים.

אגב, פחות נפוץ בארץ, זה מה שנקרא trim tabs. יש לי כאלו שהזמנתי מחול בזמן שהיה לי סירה גדולה יותר..שם היעילות היא הרבה יותר גדולה מכנפונים. על הסירה הזו שיש לי עכשיו אני לא אתקין אלא אשאיר לחצי קשיחה הבאה אינשאללה
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

בעניין: המנועיה
« הגיב #16 ב- : יולי 16, 2016, 22:59:08 PM »
מאמר: ההבדל בין מנוע 2 פעימות ל-4 פעימות

אז מה זה בכלל פעימה?
בכל סוג של מנוע מתרחשת פעולת יניקה של אויר (או אוויר ודלק במקרה של קרבורטור), דחיסה שלו, הצתה או הזרקה והצתה ופעולת העבודה, ולבסוף פעולת הפליטה של הגאזים השרופים.
במנוע 4 פעימות כשהבוכנה יורדת למטה מתרחשת פעולת היניקה
כשהיא עולה למעלה מתרחשת פעולת הדחיסה
כשהיא שוב יורדת פעולת העבודה
ולבסוף כשהיא שוב עולה פעולת הפליטה
בכל עליה וירידה של הבוכנה המנוע מסתובב סיבוב אחד שלם
מה שיוצא שאת פעולת העבודה שהיא הפעולה שבה המנוע מפיק כוח מקבלים רק פעם אחת בכל 2 סיבובים של המנוע!!!

מנוע 2 פעימות חייב לעשות גם את כל הפעולות רק שבגלל המבנה שלו (ואני לא יכנס למבנה כי זה כבר מסובך להסביר פה) פעולת העבודה מתרחשת אצלו כל סיבוב אחד של המנוע
כאן פעולות יניקה ודחיסה נוצרות ביחד בזמן שהבוכנה עולה
ופעולות עבודה ופליטה נוצרות ביחד בזמן שהבוכנה יורדת

בגלל שמנוע 2 פעימות מקבל פעולת עבודה כל סיבוב לאומת 2 סיבובים במנוע 4 פעימות, מנוע ה-2 פעימות יותר חזק ויותר זריז ממנוע 4 פעימות בעל אותו נפח מנוע

במנוע 4 פעימות יש שסתומים שתפקידם הוא לפתוח ולסגור את פתחי היניקה והפליטה בזמן קבוע מראש ועל זה אחראית רצועת התזמון
כמו כן יש את מערכת השימון הסגורה שכוללת אגן שמן משאבת שמן ומסנן שמן
כל החלקים האלה לא נמצאים במנוע 2 פעימות ועל כן הוא יותר אמין ובעל פחות תקלות
אבל כאן נגמרים היתרונות של מנוע ה-2 פעימות ומכאן והלאה יש הרבה חסרונות

בגלל שמנוע ה-2 פעימות הוא חזק וזריז הוא גם מחזיק מעמד פחות זמן מבחינת שעות עבודה
אם סתם לדוגמא מנוע 4 פעימות יכול להחזיק 10.000 שעות עבודה עד לשיפוץ, מנוע 2 פעימות יחזיק כ-6000 שעות עד שידרש שיפוץ מקיף לכל המנוע
בגלל שלמנוע 2 פעימות אין מערכת שימון סגורה ובכל זאת הוא זקוק לשימון, יחד עם הדלק אנחנו מערבבים שמן
ובגלל צורת ומבנה המנוע הדלק והשמן קודם כל נכנסים למקומות שדורשים שימון ורק אחרי זה הם נכנסים לחלל השריפה ונשרפים
בגלל היעדר שסתומים המנוע גם לא שורף טוב את הדלק וחלק קטן מהדלק יוצא דרך האגזוז לאוויר החופשי
ובגלל שריפת השמן והדלק הלא שרוף נוצר זיהום אוויר וזה חיסרון מאוד משמעותי שבגללו יש מדינות שכבר אוסרות את השימוש בסוג זה של מנוע
בגלל שהמנוע הזה עושה פעולת עבודה כל סיבוב הוא גם נוטה יותר להתחמם
עוד חסרון מאוד בולט של המנוע זה הרעש
כל בעל מנוע 2 פעימות יכול להעיד שהרעש הוא כמעט בלתי נסבל ושבטורים גבוהים ממש אי אפשר לדבר אחד עם השני אלא רק בצעקות
דלק:
נושא כואב בכיס לכל בעל רכב משאית אופנוע סירה או כל כלי ממונע
בגלל צורת ומבנה המנוע 2 פעימות הוא ידוע כזללן של דלק
אבל כאן אני בא לתקן טעות נפוצה
רוב האנשים חושבים שהבדל הצריכה בין 4 פעימות ל-2 פעימות הוא 50%
זאת טעות מאוד נפוצה וההבדל הוא לא כזה גדול ולמעשה ההבדל עומד על כ-25% עד 30% ואני יסביר למה
כמו שכבר כתבתי למעלה שבמנועים 2 ו-4 פעימות שזהים בנפח מנוע ה-2 פעימות יהיה חזק יותר
עכשיו אם ניקח 2 מנועים בעלי הספק 90 כוח סוס מן הסתם מנוע ה-2 פעימות יהיה בעל נפח קטן יותר מה שאומר שבכל פעולת יניקה הוא לוקח פחות דלק ממנוע ה-4 פעימות
אבלללללללללל
בגלל שבכל סיבוב של המנוע מתבצעת אצלו פעולת יניקה לאומת כל 2 סיבובים במנוע 4 פעימות, הוא יצרוך יותר דלק בזמן שבשתי המנועים הסל"ד יהיה זהה
אני יודע שזה קצת מסובך אבל תקראו לאט ותנסו להבין למה התכוונתי

טיפולים:
במנוע 4 פעימות יש צורך בהחלפת שמן, פילטר שמן, פלאגים(מצתים), רצועת תזמון

במנוע 2 פעימות רק פלאגים


שאלת מליון הדולר:
איזה מנוע עדיף?
העולם הולך וצועד עם הטכנולוגיה ובד בבד גם עם איכות הסביבה
מנוע 2 פעימות הוא מנוע עם טכנולוגיה מאוד מיושנת והוא גם מאוד מזהם את האוויר והיום גם אומרים שהוא יוצר זיהום של רעש
נכון שהוא אמין בגלל הפשטות שלו אבל עם הטכנולוגיה של היום גם מנועי ה-4 פעימות אמינים בתנאי שהם עוברים את הטיפולים הנדרשים לפי מה שקבע היצרן

לכן היום נוטים יותר לעבור למנועי 4 פעימות

https://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj0gfDTru7NAhVBXBQKHcCpDuEQtwIIMTAD&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DNe4zo2F-VOc&usg=AFQjCNF9jWNYsiZ2bg5iOnEO6kvL5ns7Pw


אלון,
בשתי מילים - יישר כוח! 
במילה אחת - תבורך!
במילה אחת נוספת? זכינו! 
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
Aviel2kk
חבר פורום
***

מנותק מנותק

גיל: 36

הודעות: 223

בעניין: המנועיה
« הגיב #17 ב- : יולי 19, 2016, 07:54:23 AM »
אלון כל הכבוד על היוזמה סמיילי
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

בעניין: המנועיה
« הגיב #18 ב- : אוגוסט 27, 2016, 20:38:31 PM »
דיון מעניין שכרגע נתקלתי בו -
בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
http://www.israelsportfishing.co.il/index.php?option=com_smf&Itemid=41&topic=25825.0

גם עדכנתי בהודעה הפותחת קישורים לעוד כמה דיונים...
מזכיר, כל עניין הנוגע למנועי סירה אפשר לפתוח כאן כתגובה ולפתח בו דיון...
עריכה אחרונה: אוגוסט 27, 2016, 21:22:18 PM על ידי rafi
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
הלוחש לגלים
חבר פורום
**

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 40

בעניין: המנועיה
« הגיב #19 ב- : אוגוסט 31, 2016, 14:35:07 PM »
אחלה רעיון.
המנוע הוא בהחלט חלק עיקרי במכלול הסירה.
אז יאללה, שאלה למומחים בעלי הנסיון:
האם לאחר שטיפת המנוע במים נקיים מומלץ לשמן/לגרז את החלק החיצוני ו/או הפנימי?באילו חומרים מומלץ להשתמש?
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: המנועיה
« הגיב #20 ב- : אוגוסט 31, 2016, 16:04:48 PM »
אחלה רעיון.
המנוע הוא בהחלט חלק עיקרי במכלול הסירה.
אז יאללה, שאלה למומחים בעלי הנסיון:
האם לאחר שטיפת המנוע במים נקיים מומלץ לשמן/לגרז את החלק החיצוני ו/או הפנימי?באילו חומרים מומלץ להשתמש?
מה הכוונה בשטיפה? שטיפה לאחר שימוש עם אוזניות למשל כדי לנקות את מערכת הקירור של המנוע ממלח ים?
יש אזורים במנוע שמומלץ להשתמש בגריז בשבילם, גריז ימי מקורי אם אפשר. יש גם פטמות לגירוז במנועים גדולים בעיקר בהיגוי.
זה מומלץ כל תקופה של מספר חודשים אבל לא אחרי כל שטיפה במים מתוקים לאחר יום בים.

נחכה למומחה מה יוסיף
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: המנועיה
« הגיב #21 ב- : אוגוסט 31, 2016, 19:41:20 PM »
אחלה רעיון.
המנוע הוא בהחלט חלק עיקרי במכלול הסירה.
אז יאללה, שאלה למומחים בעלי הנסיון:
האם לאחר שטיפת המנוע במים נקיים מומלץ לשמן/לגרז את החלק החיצוני ו/או הפנימי?באילו חומרים מומלץ להשתמש?

כשאתה שואל לגרז על איזה חלקים אתה מתכוון?
למה אתה מתכוון בגירוז של חלקים פנימיים\חיצוניים?
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
הלוחש לגלים
חבר פורום
**

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 40

בעניין: המנועיה
« הגיב #22 ב- : ספטמבר 06, 2016, 12:44:36 PM »
היי בנצי

אני אחדד את השאלה:

בכדי למנוע קורוזיה ובלאי מכני ואלקטרוני של המכלולים בתוך המנוע (מתחת לכובע\מכסה), האם יש צורך לרסס מידי פעם בספריי סיליקון?
לדוגמה כמו שמרססים רולרים בספריי שדוחה מים

תודה,

אסי
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: המנועיה
« הגיב #23 ב- : ספטמבר 07, 2016, 05:55:01 AM »
היי בנצי

אני אחדד את השאלה:

בכדי למנוע קורוזיה ובלאי מכני ואלקטרוני של המכלולים בתוך המנוע (מתחת לכובע\מכסה), האם יש צורך לרסס מידי פעם בספריי סיליקון?
לדוגמה כמו שמרססים רולרים בספריי שדוחה מים

תודה,

אסי
בנושא כזה הדעות חלוקות
יש כאלה שיגידו שזה רק יעזור
אני אומר שזה מיותר ואולי גם יכול להזיק
היצרן לוקח כמעט את כל האפשרויות בזמן תכנון המנוע ומערכותיו ומייצר מוצר שאמור לעמוד שמיש לאורך שנים ללא כל ספריי זה או אחר בתנאי ששומרים על שיגרת טיפולים לפי המלצת היצרן
לאומת זאת לעבור עם סמרטוט לח פעם בכמה זמן זה אף פעם לא מזיק
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
אבי חכם

מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 47

הודעות: 4555

חפשו אותי בגוגל : דיו חכם בע"מ

בעניין: המנועיה
« הגיב #24 ב- : ספטמבר 11, 2016, 20:51:45 PM »
סופ"ש היה בסימן ים נוח והדודא רק הלכה ועלתה.

כהרגלי בקודש בודק אם לא חסר כלום ואם הכל עובד כראוי..

הראשון להבדק זה המנוע !

מילוי דלי במים ויאללה לתת לו לעבוד דקה שתיים
ככה שלמחרת לא יעשה פאדיחות.

משיכה ראשונה.. לא מניע !
משיכה שניה.. לא מניע !
משיכה ועוד משיכה והיבלות מתחילות לצוץ..
גם הזיעה והעצבים לא הוסיפו..

מה קרה ? מה לא בסדר ?

פעם האחרונה שהמנוע עבד , הכל היה בסדר.. אפילו מצויין !

מנסה חבר טלפוני שמגיע מיד לעזור אבל לשווא..

ואז זה קורה.. בנצי אלון קופץ לי לראש !

מארגן את המספר שלו זריז (תודה שרגא) ומתקשר רגע לפני כניסת השבת.

אלון בלי לחשוב פעמיים מתחיל לעבוד..

תפתח פה. תסגור שם. תבדוק ניצוץ. מה צבע הניצוץ..

כן כן.. אפילו צבע הניצוץ חשוב (כנראה למבינים בלבד).

בנתיים כל הבדיקות טובות.

אלון מתחיל לצמצם אפשרויות ולהתביית על התקלה.

"תרטיב מעט בדלק סמרטוט ושים אותו על הפילטר אויר"

משיכה אחת ובום.. יש מנוע !

אבל לא לאורך זמן.. כמה שניות והוא כבה.

אלון כבר יודע את הבעיה..

"יש לך סתימת דלק.. השאלה היא איפה ? "

"תבדוק את הברז.. עובד מצויין !"

"תבדוק את הצינורית.. פתוחה ונקיה !"

"חביבי.. הקרבורטור שלך סתום"

אלון אפילו מציע לטפל לי בבעיה.. אבל נמרחק בנינו..

השבוע יכנס לטיפול.. נדווח גם לאחריו.

עד אז.. תודה לבנצי התותח. שיחה של 5 דקות בלי לראות את המנוע

והוא יודע איפה הבעיה. פשוט תותח !
-------------------------------
יאלללה בשמחות 

וכן , אני "חכם" "יפה" ו "מבריק" ..

ואישתי בחיים לא תירשם לפה  wife
 IP: [ מחובר ]
צור.

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 12523

052-3770519

בעניין: המנועיה
« הגיב #25 ב- : ספטמבר 11, 2016, 20:56:04 PM »
סופ"ש היה בסימן ים נוח והדודא רק הלכה ועלתה.

כהרגלי בקודש בודק אם לא חסר כלום ואם הכל עובד כראוי..

הראשון להבדק זה המנוע !

מילוי דלי במים ויאללה לתת לו לעבוד דקה שתיים
ככה שלמחרת לא יעשה פאדיחות.

משיכה ראשונה.. לא מניע !
משיכה שניה.. לא מניע !
משיכה ועוד משיכה והיבלות מתחילות לצוץ..
גם הזיעה והעצבים לא הוסיפו..

מה קרה ? מה לא בסדר ?

פעם האחרונה שהמנוע עבד , הכל היה בסדר.. אפילו מצויין !

מנסה חבר טלפוני שמגיע מיד לעזור אבל לשווא..

ואז זה קורה.. בנצי אלון קופץ לי לראש !

מארגן את המספר שלו זריז (תודה שרגא) ומתקשר רגע לפני כניסת השבת.

אלון בלי לחשוב פעמיים מתחיל לעבוד..

תפתח פה. תסגור שם. תבדוק ניצוץ. מה צבע הניצוץ..

כן כן.. אפילו צבע הניצוץ חשוב (כנראה למבינים בלבד).

בנתיים כל הבדיקות טובות.

אלון מתחיל לצמצם אפשרויות ולהתביית על התקלה.

"תרטיב מעט בדלק סמרטוט ושים אותו על הפילטר אויר"

משיכה אחת ובום.. יש מנוע !

אבל לא לאורך זמן.. כמה שניות והוא כבה.

אלון כבר יודע את הבעיה..

"יש לך סתימת דלק.. השאלה היא איפה ? "

"תבדוק את הברז.. עובד מצויין !"

"תבדוק את הצינורית.. פתוחה ונקיה !"

"חביבי.. הקרבורטור שלך סתום"

אלון אפילו מציע לטפל לי בבעיה.. אבל נמרחק בנינו..

השבוע יכנס לטיפול.. נדווח גם לאחריו.

עד אז.. תודה לבנצי התותח. שיחה של 5 דקות בלי לראות את המנוע

והוא יודע איפה הבעיה. פשוט תותח !
כיף לשמוע שיש אצלנו בפורום אנשים כמו בנצי
שמוכנים להקדיש מזמנם לטובת עזרה והצלחה של חברים
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

בעניין: המנועיה
« הגיב #26 ב- : ספטמבר 12, 2016, 01:13:18 AM »
סופ"ש היה בסימן ים נוח והדודא רק הלכה ועלתה.

כהרגלי בקודש בודק אם לא חסר כלום ואם הכל עובד כראוי..

הראשון להבדק זה המנוע !

מילוי דלי במים ויאללה לתת לו לעבוד דקה שתיים
ככה שלמחרת לא יעשה פאדיחות.

משיכה ראשונה.. לא מניע !
משיכה שניה.. לא מניע !
משיכה ועוד משיכה והיבלות מתחילות לצוץ..
גם הזיעה והעצבים לא הוסיפו..

מה קרה ? מה לא בסדר ?

פעם האחרונה שהמנוע עבד , הכל היה בסדר.. אפילו מצויין !

מנסה חבר טלפוני שמגיע מיד לעזור אבל לשווא..

ואז זה קורה.. בנצי אלון קופץ לי לראש !

מארגן את המספר שלו זריז (תודה שרגא) ומתקשר רגע לפני כניסת השבת.

אלון בלי לחשוב פעמיים מתחיל לעבוד..

תפתח פה. תסגור שם. תבדוק ניצוץ. מה צבע הניצוץ..

כן כן.. אפילו צבע הניצוץ חשוב (כנראה למבינים בלבד).

בנתיים כל הבדיקות טובות.

אלון מתחיל לצמצם אפשרויות ולהתביית על התקלה.

"תרטיב מעט בדלק סמרטוט ושים אותו על הפילטר אויר"

משיכה אחת ובום.. יש מנוע !

אבל לא לאורך זמן.. כמה שניות והוא כבה.

אלון כבר יודע את הבעיה..

"יש לך סתימת דלק.. השאלה היא איפה ? "

"תבדוק את הברז.. עובד מצויין !"

"תבדוק את הצינורית.. פתוחה ונקיה !"

"חביבי.. הקרבורטור שלך סתום"

אלון אפילו מציע לטפל לי בבעיה.. אבל נמרחק בנינו..

השבוע יכנס לטיפול.. נדווח גם לאחריו.

עד אז.. תודה לבנצי התותח. שיחה של 5 דקות בלי לראות את המנוע

והוא יודע איפה הבעיה. פשוט תותח !

פעם נוספת הוכח - מקצוען  בירה
אם כי אחרי הצגת התכלית שנתן לי עם הסירה שהיתה לי - כבר לא צריך הוכחות...

מה שלא מובן מאליו -
ההתגייסות שלך אלון לסייע בכל עת וכל מצב...
יישר כוח! 
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: המנועיה
« הגיב #27 ב- : ספטמבר 12, 2016, 05:19:36 AM »
תודה על הפירגונים
ולך אבי אני יתמקד עוד יותר אחרי שחשבתי על זה קצת
הבעיה אצלך בקרבורטור היא אחד מ-2
אפשרות ראשונה שהמצוף בקרבורטור נתקע ולכן לא נכנס דלק לקרבורטור
אפשרות שניה שהדיזה הראשית נסתמה ודרוש ניקוי
מכיוון שהמנוע עדיין באחריות על האפשרות הראשונה יש אחריות
על האפשרות השניה אין אחריות
סתימה כתוצאה מכאנית היא צריכה להיות עם אחריות
סתימה כתוצאה מלכלוך אין עליה אחריות
אני מאמין שאצלך המצוף נתקע ואתה יכול לפתור את הבעיה לבד
כמה נקישות קלות עם משהו מתכתי על הקרבורטור ישחררו את המצוף
אם התקלה תחזור על עצמה גש לחנות לממש את האחריות
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
shragam

הערוץ שלי
מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 57

הודעות: 14232

בעניין: המנועיה
« הגיב #28 ב- : ספטמבר 12, 2016, 07:17:51 AM »
כיף לקרוא שיש לנו כאן בפורום עזרה כזו בנושא של המנועים (תחום פרוץ לחלוטין עם רוב המכונאים שיש היום)  אתה בסדר אתה בסדר
-------------------------------

מוזמנים להכנס לערוץ היוטיוב שלי  ולהרשם 

https://www.youtube.com/ShragaMiFishingForTheSoul

 IP: [ מחובר ]
אבי חכם

מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 47

הודעות: 4555

חפשו אותי בגוגל : דיו חכם בע"מ

בעניין: המנועיה
« הגיב #29 ב- : ספטמבר 12, 2016, 09:19:43 AM »
תודה על הפירגונים
ולך אבי אני יתמקד עוד יותר אחרי שחשבתי על זה קצת
הבעיה אצלך בקרבורטור היא אחד מ-2
אפשרות ראשונה שהמצוף בקרבורטור נתקע ולכן לא נכנס דלק לקרבורטור
אפשרות שניה שהדיזה הראשית נסתמה ודרוש ניקוי
מכיוון שהמנוע עדיין באחריות על האפשרות הראשונה יש אחריות
על האפשרות השניה אין אחריות
סתימה כתוצאה מכאנית היא צריכה להיות עם אחריות
סתימה כתוצאה מלכלוך אין עליה אחריות
אני מאמין שאצלך המצוף נתקע ואתה יכול לפתור את הבעיה לבד
כמה נקישות קלות עם משהו מתכתי על הקרבורטור ישחררו את המצוף
אם התקלה תחזור על עצמה גש לחנות לממש את האחריות

כמה נקישות המנוע יקבל ממני עוד היום בערב  זקן

בלי קשר ילך לטיפול 20 שעות כמו שהיצרן דורש  אתה בסדר
-------------------------------
יאלללה בשמחות 

וכן , אני "חכם" "יפה" ו "מבריק" ..

ואישתי בחיים לא תירשם לפה  wife
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: 1 [2] 3 4 ... 26 למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!