בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
| | |-+  המנועיה
עמודים: [1] 2 3 ... 26 למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: המנועיה  (נקרא 88090 פעמים) הדפסה
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

המנועיה
« ב- : יולי 07, 2016, 19:43:50 PM »
עלה לי רעיון והצעתי אותו לרפי שמאוד אהב אותו
הרעיון הוא פשוט שרשור נעוץ לעינייני מנוע
תשאלו שאלות על בעיות שונות שיש לכם ואני אשתדל לענות (לפחות מה שאני יודע וגם אחרים שירגישו חופשי)
מנועים פנימיים, מנועים חיצוניים, ברך ארוכה או קצרה, 2 פעימות, 4 פעימות, בנזין, דיזל, טורבו דיזל, רק תשאלו
גם בעיות ברכבים באות בחשבון קריצה
רק בקשה אחת
רק מי שבאמת יודע שיתערב ויענה (בכל זאת מנוע הוא אביזר בטיחותי בים)
אני יודע שיש פה עוד כמה מביני דבר אז יהיה נחמד לעזור לחברים בעזרתכם

הנסיון שלי:
מכונאי מוסמך. לא מכונאי ימי
כבר עבדתי על מנועי 4 פעימות 2 פעימות וגם על גוררת

כל מה שיכתב פה זה בגדר ייעוץ בלבד, ולא תחול על הכותבים שום אחריות וזאת רק בגלל שמנועי סירות הם אביזר בטיחותי!!!

ריכוז קישורים לדיונים בנושא:

*בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
http://www.israelsportfishing.co.il/index.php?option=com_smf&Itemid=41&topic=25825.0

*דיון בשאלה על צריכת דלק של מנוע 2 פעימות 200 כ"ס
http://www.israelsportfishing.co.il/index.php?option=com_smf&Itemid=41&topic=26361.0

* תחזוקת מנוע חיצוני 6 כ"ס
http://www.israelsportfishing.co.il/index.php?option=com_smf&Itemid=41&topic=25242.0

*בעיית חשמל בסירה - לא מגיע חשמל למנוע
http://www.israelsportfishing.co.il/index.php?option=com_smf&Itemid=41&topic=26422.0
עריכה אחרונה: אוגוסט 27, 2016, 21:21:18 PM על ידי rafi
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
yosi asuline

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 47

הודעות: 4418

אחרי טיפול במכות חשמל עדיין חייב לזרזר

בעניין: המנועיה
« הגיב #1 ב- : יולי 07, 2016, 20:37:34 PM »
אלון כל הכבוד יוזמה מבורכת  בירה
-------------------------------
מאחורי כל דייג מצליח יש אישה רעבה
 IP: [ מחובר ]
צור.

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 12523

052-3770519

בעניין: המנועיה
« הגיב #2 ב- : יולי 07, 2016, 21:23:44 PM »
יופי של יוזמה
בטוח שהידע שלך ושל חברים נוספים יעזור
אני מצטרף לבקשה של בנצי
יעוץ ופתרונות רק ע''י מכונאים בעלי ניסיון
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

בעניין: המנועיה
« הגיב #3 ב- : יולי 07, 2016, 23:45:26 PM »
אלון, יישר כוח על הרעיון והיוזמה... 
למעשה הרעיון שלך היה יותר יצירתי - פתיחת פורום משנה לנושא...
עמדתי העקרונית היא שלא להרבות פתיחת פורומים לנושאים שונים,
ואז עלה נושא השרשור הנעוץ...

כך או אחרת, הדבר החשוב הוא שאכן אהבתי מאוד את הרעיון...
את היוזמה המבורכת עם התנדבותך לנושא ואת התוספת החשובה לפורום בעצם קיום ריכוז הנושא...
בנצי יקירי - אתה אחראי על השרשור הזה...
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
shragam

הערוץ שלי
מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 57

הודעות: 14232

בעניין: המנועיה
« הגיב #4 ב- : יולי 09, 2016, 08:59:28 AM »
אלון, רעיון מבורך  אתה בסדר
-------------------------------

מוזמנים להכנס לערוץ היוטיוב שלי  ולהרשם 

https://www.youtube.com/ShragaMiFishingForTheSoul

 IP: [ מחובר ]
yossid

הים הוא המרגוע האמתי שלי
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 64

הודעות: 3386

דייג חוף ומז'רז'ר

בעניין:
« הגיב #5 ב- : יולי 09, 2016, 11:35:35 AM »
כול הכבוד על הנכונות לסייע

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-------------------------------
תמיד תזכרו... שהדג שיושב אצלכם בצלחת, נמצא שם רק כי הוא פתח את פיו לאכול!!!
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: המנועיה
« הגיב #6 ב- : יולי 12, 2016, 12:22:12 PM »
בנצי, כל הכבוד על היוזמה אחלה רעיון.
נעצתי עכשיו את השרשור שיישאר דביק..

לא פוסל חוות דעת של נוספים אבל שכל אחד שנותן דעה שישים אותה במסגרת הנכונה (ז"א אם זה צריך להיות בערבות מוגבל\ברמה תאורטית\לפי נסיון אישי דל\לפי נסיון עשיר\לפי מאמר שקרא\לפי בדיקה בספרות) אז לציין מה הערבון של התשובה כדי שאנשים לא יקבלו רושם מוטעה.

בהצלחה לכולם..נהיה פה אחלה פורום פעיל וחי..

בנצי, תבורך אתה בסדר
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
אברהם כהן

חבר_ISF
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 48

הודעות: 4796

בעניין: המנועיה
« הגיב #7 ב- : יולי 12, 2016, 13:55:06 PM »
בס"ד

בנצ'י כל הכבוד על הרעיון והיוזמה  בראוו
בזכות יוזמות כאלו ונכונות מצד חברים לתרום, רק כך הפורום הזה הגיע למה שהוא היום.
למרות שלי אישית אין סירה, אבל ממש משמח אותי לראות דברים כאלו.


 
עריכה אחרונה: יולי 12, 2016, 13:55:43 PM על ידי אברהם כהן
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: המנועיה
« הגיב #8 ב- : יולי 12, 2016, 19:24:59 PM »
מאמר: ההבדל בין מנוע 2 פעימות ל-4 פעימות

אז מה זה בכלל פעימה?
בכל סוג של מנוע מתרחשת פעולת יניקה של אויר (או אוויר ודלק במקרה של קרבורטור), דחיסה שלו, הצתה או הזרקה והצתה ופעולת העבודה, ולבסוף פעולת הפליטה של הגאזים השרופים.
במנוע 4 פעימות כשהבוכנה יורדת למטה מתרחשת פעולת היניקה
כשהיא עולה למעלה מתרחשת פעולת הדחיסה
כשהיא שוב יורדת פעולת העבודה
ולבסוף כשהיא שוב עולה פעולת הפליטה
בכל עליה וירידה של הבוכנה המנוע מסתובב סיבוב אחד שלם
מה שיוצא שאת פעולת העבודה שהיא הפעולה שבה המנוע מפיק כוח מקבלים רק פעם אחת בכל 2 סיבובים של המנוע!!!

מנוע 2 פעימות חייב לעשות גם את כל הפעולות רק שבגלל המבנה שלו (ואני לא יכנס למבנה כי זה כבר מסובך להסביר פה) פעולת העבודה מתרחשת אצלו כל סיבוב אחד של המנוע
כאן פעולות יניקה ודחיסה נוצרות ביחד בזמן שהבוכנה עולה
ופעולות עבודה ופליטה נוצרות ביחד בזמן שהבוכנה יורדת

בגלל שמנוע 2 פעימות מקבל פעולת עבודה כל סיבוב לאומת 2 סיבובים במנוע 4 פעימות, מנוע ה-2 פעימות יותר חזק ויותר זריז ממנוע 4 פעימות בעל אותו נפח מנוע

במנוע 4 פעימות יש שסתומים שתפקידם הוא לפתוח ולסגור את פתחי היניקה והפליטה בזמן קבוע מראש ועל זה אחראית רצועת התזמון
כמו כן יש את מערכת השימון הסגורה שכוללת אגן שמן משאבת שמן ומסנן שמן
כל החלקים האלה לא נמצאים במנוע 2 פעימות ועל כן הוא יותר אמין ובעל פחות תקלות
אבל כאן נגמרים היתרונות של מנוע ה-2 פעימות ומכאן והלאה יש הרבה חסרונות

בגלל שמנוע ה-2 פעימות הוא חזק וזריז הוא גם מחזיק מעמד פחות זמן מבחינת שעות עבודה
אם סתם לדוגמא מנוע 4 פעימות יכול להחזיק 10.000 שעות עבודה עד לשיפוץ, מנוע 2 פעימות יחזיק כ-6000 שעות עד שידרש שיפוץ מקיף לכל המנוע
בגלל שלמנוע 2 פעימות אין מערכת שימון סגורה ובכל זאת הוא זקוק לשימון, יחד עם הדלק אנחנו מערבבים שמן
ובגלל צורת ומבנה המנוע הדלק והשמן קודם כל נכנסים למקומות שדורשים שימון ורק אחרי זה הם נכנסים לחלל השריפה ונשרפים
בגלל היעדר שסתומים המנוע גם לא שורף טוב את הדלק וחלק קטן מהדלק יוצא דרך האגזוז לאוויר החופשי
ובגלל שריפת השמן והדלק הלא שרוף נוצר זיהום אוויר וזה חיסרון מאוד משמעותי שבגללו יש מדינות שכבר אוסרות את השימוש בסוג זה של מנוע
בגלל שהמנוע הזה עושה פעולת עבודה כל סיבוב הוא גם נוטה יותר להתחמם
עוד חסרון מאוד בולט של המנוע זה הרעש
כל בעל מנוע 2 פעימות יכול להעיד שהרעש הוא כמעט בלתי נסבל ושבטורים גבוהים ממש אי אפשר לדבר אחד עם השני אלא רק בצעקות
דלק:
נושא כואב בכיס לכל בעל רכב משאית אופנוע סירה או כל כלי ממונע
בגלל צורת ומבנה המנוע 2 פעימות הוא ידוע כזללן של דלק
אבל כאן אני בא לתקן טעות נפוצה
רוב האנשים חושבים שהבדל הצריכה בין 4 פעימות ל-2 פעימות הוא 50%
זאת טעות מאוד נפוצה וההבדל הוא לא כזה גדול ולמעשה ההבדל עומד על כ-25% עד 30% ואני יסביר למה
כמו שכבר כתבתי למעלה שבמנועים 2 ו-4 פעימות שזהים בנפח מנוע ה-2 פעימות יהיה חזק יותר
עכשיו אם ניקח 2 מנועים בעלי הספק 90 כוח סוס מן הסתם מנוע ה-2 פעימות יהיה בעל נפח קטן יותר מה שאומר שבכל פעולת יניקה הוא לוקח פחות דלק ממנוע ה-4 פעימות
אבלללללללללל
בגלל שבכל סיבוב של המנוע מתבצעת אצלו פעולת יניקה לאומת כל 2 סיבובים במנוע 4 פעימות, הוא יצרוך יותר דלק בזמן שבשתי המנועים הסל"ד יהיה זהה
אני יודע שזה קצת מסובך אבל תקראו לאט ותנסו להבין למה התכוונתי

טיפולים:
במנוע 4 פעימות יש צורך בהחלפת שמן, פילטר שמן, פלאגים(מצתים), רצועת תזמון

במנוע 2 פעימות רק פלאגים


שאלת מליון הדולר:
איזה מנוע עדיף?
העולם הולך וצועד עם הטכנולוגיה ובד בבד גם עם איכות הסביבה
מנוע 2 פעימות הוא מנוע עם טכנולוגיה מאוד מיושנת והוא גם מאוד מזהם את האוויר והיום גם אומרים שהוא יוצר זיהום של רעש
נכון שהוא אמין בגלל הפשטות שלו אבל עם הטכנולוגיה של היום גם מנועי ה-4 פעימות אמינים בתנאי שהם עוברים את הטיפולים הנדרשים לפי מה שקבע היצרן

לכן היום נוטים יותר לעבור למנועי 4 פעימות

https://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj0gfDTru7NAhVBXBQKHcCpDuEQtwIIMTAD&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DNe4zo2F-VOc&usg=AFQjCNF9jWNYsiZ2bg5iOnEO6kvL5ns7Pw
עריכה אחרונה: יולי 12, 2016, 19:48:03 PM על ידי בנצי (אלון )
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: המנועיה
« הגיב #9 ב- : יולי 13, 2016, 16:49:58 PM »
מאמר: ההבדל בין מנוע 2 פעימות ל-4 פעימות

אז מה זה בכלל פעימה?
בכל סוג של מנוע מתרחשת פעולת יניקה של אויר (או אוויר ודלק במקרה של קרבורטור), דחיסה שלו, הצתה או הזרקה והצתה ופעולת העבודה, ולבסוף פעולת הפליטה של הגאזים השרופים.
במנוע 4 פעימות כשהבוכנה יורדת למטה מתרחשת פעולת היניקה
כשהיא עולה למעלה מתרחשת פעולת הדחיסה
כשהיא שוב יורדת פעולת העבודה
ולבסוף כשהיא שוב עולה פעולת הפליטה
בכל עליה וירידה של הבוכנה המנוע מסתובב סיבוב אחד שלם
מה שיוצא שאת פעולת העבודה שהיא הפעולה שבה המנוע מפיק כוח מקבלים רק פעם אחת בכל 2 סיבובים של המנוע!!!

מנוע 2 פעימות חייב לעשות גם את כל הפעולות רק שבגלל המבנה שלו (ואני לא יכנס למבנה כי זה כבר מסובך להסביר פה) פעולת העבודה מתרחשת אצלו כל סיבוב אחד של המנוע
כאן פעולות יניקה ודחיסה נוצרות ביחד בזמן שהבוכנה עולה
ופעולות עבודה ופליטה נוצרות ביחד בזמן שהבוכנה יורדת

בגלל שמנוע 2 פעימות מקבל פעולת עבודה כל סיבוב לאומת 2 סיבובים במנוע 4 פעימות, מנוע ה-2 פעימות יותר חזק ויותר זריז ממנוע 4 פעימות בעל אותו נפח מנוע

במנוע 4 פעימות יש שסתומים שתפקידם הוא לפתוח ולסגור את פתחי היניקה והפליטה בזמן קבוע מראש ועל זה אחראית רצועת התזמון
כמו כן יש את מערכת השימון הסגורה שכוללת אגן שמן משאבת שמן ומסנן שמן
כל החלקים האלה לא נמצאים במנוע 2 פעימות ועל כן הוא יותר אמין ובעל פחות תקלות
אבל כאן נגמרים היתרונות של מנוע ה-2 פעימות ומכאן והלאה יש הרבה חסרונות

בגלל שמנוע ה-2 פעימות הוא חזק וזריז הוא גם מחזיק מעמד פחות זמן מבחינת שעות עבודה
אם סתם לדוגמא מנוע 4 פעימות יכול להחזיק 10.000 שעות עבודה עד לשיפוץ, מנוע 2 פעימות יחזיק כ-6000 שעות עד שידרש שיפוץ מקיף לכל המנוע
בגלל שלמנוע 2 פעימות אין מערכת שימון סגורה ובכל זאת הוא זקוק לשימון, יחד עם הדלק אנחנו מערבבים שמן
ובגלל צורת ומבנה המנוע הדלק והשמן קודם כל נכנסים למקומות שדורשים שימון ורק אחרי זה הם נכנסים לחלל השריפה ונשרפים
בגלל היעדר שסתומים המנוע גם לא שורף טוב את הדלק וחלק קטן מהדלק יוצא דרך האגזוז לאוויר החופשי
ובגלל שריפת השמן והדלק הלא שרוף נוצר זיהום אוויר וזה חיסרון מאוד משמעותי שבגללו יש מדינות שכבר אוסרות את השימוש בסוג זה של מנוע
בגלל שהמנוע הזה עושה פעולת עבודה כל סיבוב הוא גם נוטה יותר להתחמם
עוד חסרון מאוד בולט של המנוע זה הרעש
כל בעל מנוע 2 פעימות יכול להעיד שהרעש הוא כמעט בלתי נסבל ושבטורים גבוהים ממש אי אפשר לדבר אחד עם השני אלא רק בצעקות
דלק:
נושא כואב בכיס לכל בעל רכב משאית אופנוע סירה או כל כלי ממונע
בגלל צורת ומבנה המנוע 2 פעימות הוא ידוע כזללן של דלק
אבל כאן אני בא לתקן טעות נפוצה
רוב האנשים חושבים שהבדל הצריכה בין 4 פעימות ל-2 פעימות הוא 50%
זאת טעות מאוד נפוצה וההבדל הוא לא כזה גדול ולמעשה ההבדל עומד על כ-25% עד 30% ואני יסביר למה
כמו שכבר כתבתי למעלה שבמנועים 2 ו-4 פעימות שזהים בנפח מנוע ה-2 פעימות יהיה חזק יותר
עכשיו אם ניקח 2 מנועים בעלי הספק 90 כוח סוס מן הסתם מנוע ה-2 פעימות יהיה בעל נפח קטן יותר מה שאומר שבכל פעולת יניקה הוא לוקח פחות דלק ממנוע ה-4 פעימות
אבלללללללללל
בגלל שבכל סיבוב של המנוע מתבצעת אצלו פעולת יניקה לאומת כל 2 סיבובים במנוע 4 פעימות, הוא יצרוך יותר דלק בזמן שבשתי המנועים הסל"ד יהיה זהה
אני יודע שזה קצת מסובך אבל תקראו לאט ותנסו להבין למה התכוונתי

טיפולים:
במנוע 4 פעימות יש צורך בהחלפת שמן, פילטר שמן, פלאגים(מצתים), רצועת תזמון

במנוע 2 פעימות רק פלאגים


שאלת מליון הדולר:
איזה מנוע עדיף?
העולם הולך וצועד עם הטכנולוגיה ובד בבד גם עם איכות הסביבה
מנוע 2 פעימות הוא מנוע עם טכנולוגיה מאוד מיושנת והוא גם מאוד מזהם את האוויר והיום גם אומרים שהוא יוצר זיהום של רעש
נכון שהוא אמין בגלל הפשטות שלו אבל עם הטכנולוגיה של היום גם מנועי ה-4 פעימות אמינים בתנאי שהם עוברים את הטיפולים הנדרשים לפי מה שקבע היצרן

לכן היום נוטים יותר לעבור למנועי 4 פעימות

https://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj0gfDTru7NAhVBXBQKHcCpDuEQtwIIMTAD&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DNe4zo2F-VOc&usg=AFQjCNF9jWNYsiZ2bg5iOnEO6kvL5ns7Pw

תודה רבה בנצי
מידע חשוב מאוד אתה בסדר
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: המנועיה
« הגיב #10 ב- : יולי 13, 2016, 17:00:04 PM »
בענייני מנועיה, אז סיפור קטן שלקח ממני לא מעט מחשבה, בדיקה ועצבים..

סירה מתנפחת שלי, עם המנוע 15 כ"ס חדש בן כמה יציאות בלבד (אחרי מעבר מ6 כ"ס) , במהירות גבוהה המנוע מתחיל לינוק אוויר, טורים גבוהים בכאילו ניוטרל והביצועים של הסירה לא טובים כמו שהיה מצופה ממנה במעבר בין מנוע 6 כ"ס ל15. רציתי 15 כדי שהפלגה תהיה מהירה בהגעה לנקדות בעומק וזמן קצר בין נקדה לנקדה, וכמובן להיות עם מנוע חזק לסירה שיתן לי בטחון שבזרמים ובגלים יש לי מנוע שאפשר לסמוך עליו שיגיב בעוצמה כאשר זה דרוש ממנו..

נחזור לבעית שאיבת האוויר: היה פה לא מעט כיוונים. אחד מהכיוונים היה המסילות של הרצפה שהונחו בצורה לא נכונה, ניפוח אוויר לא מספיק, מבנה של הסירה עם פגם כלשהו, ועוד דברים..מדובר על סירה שהיא כמו לגו שכל בעיה באחד מרכיביו עלולה ליצור בעיה בתפקוד של הסירה..והבעיה שיגעה אותי..

חיפוש בספרות ופתיחת דיון בפורום ייעודי למתנפחות בחו"ל כולל מדידת אורך ברך יחסית לירכתיים וכל מיני לא העלתה דבר שמצביע על בעיה..

לבסוף ניגש בכלל לראות מה היא זווית המנוע-אחרי שקניתי את המנוע בהנחה שהוא יהיה על האפס-יעני בלי זווית בטרים..
אבל חוסר התשומת לב הזה בעבר עלה לי זמן יקר והרבה עצבים..מסתבר שהמנוע היה גבוה דרגה אחת יותר מהנקדה הכי נמוכה..וזה נתן לו זווית שהרימה לי חרטום וגרמה לפרופלור להסתובב בזווית מסוימת למעלה ולא קדימה..

אחרי שגיליתי את העניין היה לי רגשות אשם איך לא שמתי לב לזה ואיך זה בא בתוך קרטון בצורה כזו!! בכל אופן, החזרתי לנקדה הכי נמוכה ויציאה לים אחרי זה היתה חלקה וביצועי הסירה היו מרשימים ביותר..בכלות מגיעה הסירה למהירות שיוט וגם בים גלי שהיה הסירה עשתה 32 קמ"ש בלי לחץ! וכמובן, אפילו לרגע לא היתה יניקת אוויר!

סוף טוב לדילמה ארוכה ופתרון פשוט שהיה מולי בלי לשים לב אליו! העיקר שעכשיו אפשר למצות יותר מהמנוע ומהסירה..והייעוד שלשמו הבאתי מנוע גדול יותר נותן פרי!
עריכה אחרונה: יולי 13, 2016, 17:02:14 PM על ידי סאמח הצפר
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
פליפר
חבר פורום
***

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 146

בעניין: המנועיה
« הגיב #11 ב- : יולי 13, 2016, 18:20:57 PM »
בנצי היקר

אני לא מכיר אותך אישית,אלא רק  מקריאה על תגובות ומידע שאתה רושם
אני חייב להגיד לך שכל פעם מחדש אני מתרגש מהנכונות שלך לעזור בלי להסס
עצם הצעתך להעלות נושא מנועיה,וולפרסם מאמר (שאני בטוח שהוא רק הסנונית הראשונה)
אומר הרבה על אופייך,חזק וברוך  מוציא לשון
זה לא ברור מאליו כל השקעת הזמן,וההתעסקות שגוזלת הרבה,אבל כנראה שיש אנשים שהנתינה אצלם היא דרך חיים
כמו שאדם חכם אמר פעם :יותר מאשר העגל רוצה לינוק ,הפרה רוצה להיניק 

מאחל לך רק טוב,ושתמשיך כך,ותיתן דוגמא איכותית שאפשר גם אחרת 
 IP: [ מחובר ]
פליפר
חבר פורום
***

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 146

בעניין: המנועיה
« הגיב #12 ב- : יולי 13, 2016, 18:30:30 PM »
סאמח שלום
ראשית אני שמח שעלית על הבעיה שהייתה לך עם
המנוע 15HP,אני נתקל לצערי בהרבה בעיות מהתחום הזה,ולו רק מהסיבה
שיודעים למכור במחוזותינו,אבל לא יודעים להשכיל ולתת ליווי מקצועי אמיתי
אם היה איש מקצוע,מלווה אותך בהתקנה,אני בטוח שהייתה נחסכת ממך כל
עוגמת הנפש,וחבל .
אבל סוף טוב והכל טוב,ולא פחות חשוב השיתוף, שעוד אנשים יידעו ויוכלו לפתור בעיה
דומה אם יצטרכו .דרך אגב ,אם מנוע לא נמצא עד המגרעת האחרונה,ומרים חרטום
זה אומר שהוא ״מתחפר״ ולא לוקח אויר,שקורה במקרים הפוכים,שמוריד יותר מידיי חרטום  אתה בסדר
בכל מקרה ,יש אפשרות לשים סנפירים קטנים על הפלטות מעל המדחף,מה שיגרום לפחות נפנוף של החרטום
ונסיעה רציפה ועלייה לפלנינג מהיר יותר
תהנה מהסירה,ומהמנוע 
 IP: [ מחובר ]
shragam

הערוץ שלי
מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 57

הודעות: 14232

בעניין: המנועיה
« הגיב #13 ב- : יולי 13, 2016, 18:39:17 PM »
בנצי היקר

אני לא מכיר אותך אישית,אלא רק  מקריאה על תגובות ומידע שאתה רושם
אני חייב להגיד לך שכל פעם מחדש אני מתרגש מהנכונות שלך לעזור בלי להסס
עצם הצעתך להעלות נושא מנועיה,וולפרסם מאמר (שאני בטוח שהוא רק הסנונית הראשונה)
אומר הרבה על אופייך,חזק וברוך  מוציא לשון
זה לא ברור מאליו כל השקעת הזמן,וההתעסקות שגוזלת הרבה,אבל כנראה שיש אנשים שהנתינה אצלם היא דרך חיים
כמו שאדם חכם אמר פעם :יותר מאשר העגל רוצה לינוק ,הפרה רוצה להיניק 

מאחל לך רק טוב,ושתמשיך כך,ותיתן דוגמא איכותית שאפשר גם אחרת 
-------------------------------

מוזמנים להכנס לערוץ היוטיוב שלי  ולהרשם 

https://www.youtube.com/ShragaMiFishingForTheSoul

 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: המנועיה
« הגיב #14 ב- : יולי 13, 2016, 22:20:48 PM »
בנצי היקר

אני לא מכיר אותך אישית,אלא רק  מקריאה על תגובות ומידע שאתה רושם
אני חייב להגיד לך שכל פעם מחדש אני מתרגש מהנכונות שלך לעזור בלי להסס
עצם הצעתך להעלות נושא מנועיה,וולפרסם מאמר (שאני בטוח שהוא רק הסנונית הראשונה)
אומר הרבה על אופייך,חזק וברוך  מוציא לשון
זה לא ברור מאליו כל השקעת הזמן,וההתעסקות שגוזלת הרבה,אבל כנראה שיש אנשים שהנתינה אצלם היא דרך חיים
כמו שאדם חכם אמר פעם :יותר מאשר העגל רוצה לינוק ,הפרה רוצה להיניק 

מאחל לך רק טוב,ושתמשיך כך,ותיתן דוגמא איכותית שאפשר גם אחרת 

פליפר היקר
אותי לימדו וחינכו לעזור בלי לקבל תמורה
נשבע לך שאני נהנה לעזור בתחומים שאני בקיא בהם יותר מאשר לקבל על זה שכר או תמורה כלשהי
אבל יש לזה גם ערך מוסף
כמו שאדם חכם אמר פעם: שלח לחמך על פני המים
וכבר קרה שהייתי צריך עזרה בתחומים מהותיים ותמיד היה מי שיעמוד לצידי

ואני ינצל את הבמה ואומר תעזרו לאנשים ואל תצפו לתמורה כי אף פעם אתם לא תדעו מתי תצתרכו אתם עזרה. ואז רוב אלה שעזרתם להם יזכרו לכם את זה ויעמדו לצידכם לעת צרה
ולכל אלה שיודעים רק לקבל
דעו לכם שביום מן הימים אתם תצתרכו לעמוד לבד מול צרה רצינית ואף אחד לא יעזור לכם כי כולם יזכרו לכם שאתם פרזיטים!!!
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: [1] 2 3 ... 26 למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!