חתיכת פרויקט...
שאפו לכם על היוזמה
צפיתי ב-6 החלקים,
מניח שאם זה לא היה הילוך מהיר אז היה הרבה יותר ארוך...
היה מעניין לקרוא ולהבין את השיקולים...
יהיה מעניין לעקוב עד הסוף...
ובסיום תקבל "תתחדשו"...
מציע לך בכל מקרה לאמוד מה משקל הסירה הצפוי -
ולהתיעץ אם המנוע מספיק לה....
זה לא רק המהירות (גם חשוב - פחות זמן הפלגה יותר זמן דיג) -
אלא גם הכוח של הסירה להתמודד עם ים גלי...
שאפו לכם על היוזמה
צפיתי ב-6 החלקים,
מניח שאם זה לא היה הילוך מהיר אז היה הרבה יותר ארוך...
היה מעניין לקרוא ולהבין את השיקולים...
יהיה מעניין לעקוב עד הסוף...
ובסיום תקבל "תתחדשו"...
מציע לך בכל מקרה לאמוד מה משקל הסירה הצפוי -
ולהתיעץ אם המנוע מספיק לה....
זה לא רק המהירות (גם חשוב - פחות זמן הפלגה יותר זמן דיג) -
אלא גם הכוח של הסירה להתמודד עם ים גלי...
משקל הסירה בסוף אמור להיות סביב 600 קילו, בדומה לסירה שיש לי היום.
יש לי מהנדס ומכונאי ימי צמודים שמלווים אותי ומכוונים.
בעתיד כנראה נשדרג לכיוון ה- 80 כח, או אם נמכור את הסירה כחבילה אחת אז נקנה בכסף מנוע
המרחקים אצלנו נעים בין 2 ק"מ לבין 13 (הנקודה הכי רחוקה כאן) ושתי האפשרויות הן פסיק וחצי להגיע אליהן
הסירה בנויה לתנאים של אוסטרליה והאדריכל הימי שממנו רכשתי את התוכניות צחק כשאמרתי לו שב- 70 ס"מ גל, כולם קוססים ציפורניים אם יש ים או לא (אצלנו במרינה מאד קשה לרדת עם עגלה בים עובד).
רוב הסירות שבנו סביב העולם עם מנוע 70, ויש כאלו ששדרגו ל- 90.
אחננו כרגע עם 60, ימאהה חדש - ככה שלא צריכה להיות בעיה.