בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
| | |-+  המנועיה
עמודים: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 26 למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: המנועיה  (נקרא 88232 פעמים) הדפסה
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: המנועיה
« הגיב #75 ב- : נובמבר 12, 2016, 11:53:44 AM »
שלום בנצי

מנוע נכבה בהורדת הטורים לקראת מעבר לניוטרל

מנוע טוהטסו 50 כ"ס 4 פעימות בן שנתיים. לאחרונה כאשר מנסה להוריד טורים כדי להעביר לניוטרל, המנוע רועד ונכבה. לפני חודש בוצע טיפול כולל החלפת פלגים, יש מפריד מים למערכת הדלק.

בניוטרל המנוע עובד טוב, בנסיעה רגילה אין בעיות הבעיה קיימת רק בהורדת הטורים שנייה לפני שמעביר לניוטרל. מה יכולה להיות הבעיה?

זה מנוע הזרקה או קרבורטור?
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
ruviva
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 1269

בעניין: המנועיה
« הגיב #76 ב- : נובמבר 12, 2016, 11:59:29 AM »
מנוע הזרקת דלק הנה המפרט של המנוע: http://www.tohatsu.com/outboards/50_4st.html
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: המנועיה
« הגיב #77 ב- : נובמבר 12, 2016, 16:28:07 PM »
מנוע הזרקת דלק הנה המפרט של המנוע: http://www.tohatsu.com/outboards/50_4st.html


בהזרקות יש חלק שנקרא "מנוע צעדים" שתפקידו לשמור שהטורים לא יפלו כשאתה מוריד סל"ד במכה אחת
2 אפשרויות
או שהוא מלוכלך וצריך ניקוי (שזאת התקלה הנפוצה)
או שהוא נדפק וצריך להחליף אותו

מתחילים באפשרות הראשונה
אם לא עזר הולכים על האופציה השניה

רוב המכונאים הולכים מיד על האופציה השניה כדי למנוע וויכוחים עם הלקוח וגם כדי להרוויח על החלק


עוד תופעה של מנוע צעדים
כשבסרק הטורים לא יציבים והם כל הזמן עולים ויורדים
כאילו כל הזמן נותנים טיפה גז ועוזבים
עריכה אחרונה: נובמבר 12, 2016, 16:47:52 PM על ידי בנצי (אלון )
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
ruviva
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 1269

בעניין: המנועיה
« הגיב #78 ב- : נובמבר 14, 2016, 17:38:47 PM »
פירוק מנוע הצעדים (על ידי מכונאי) וניקוי הפיח עם נוזל ניקוי קרבורטורים, פתרו את הבעיה והמנוע עובד כמו חדש.

תודה
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: המנועיה
« הגיב #79 ב- : נובמבר 14, 2016, 19:53:46 PM »
פירוק מנוע הצעדים (על ידי מכונאי) וניקוי הפיח עם נוזל ניקוי קרבורטורים, פתרו את הבעיה והמנוע עובד כמו חדש.

תודה

שמחתי לעזור קריצה
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
אבי חכם

מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 47

הודעות: 4555

חפשו אותי בגוגל : דיו חכם בע"מ

בעניין: המנועיה
« הגיב #80 ב- : נובמבר 16, 2016, 13:41:34 PM »
פירוק מנוע הצעדים (על ידי מכונאי) וניקוי הפיח עם נוזל ניקוי קרבורטורים, פתרו את הבעיה והמנוע עובד כמו חדש.

תודה

שמחתי לעזור קריצה

אלוף 
-------------------------------
יאלללה בשמחות 

וכן , אני "חכם" "יפה" ו "מבריק" ..

ואישתי בחיים לא תירשם לפה  wife
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: המנועיה
« הגיב #81 ב- : נובמבר 21, 2016, 00:27:45 AM »
פירוק מנוע הצעדים (על ידי מכונאי) וניקוי הפיח עם נוזל ניקוי קרבורטורים, פתרו את הבעיה והמנוע עובד כמו חדש.

תודה

שמחתי לעזור קריצה

 
אין כמוך

אגב, בנצי ברצינות, תשקול לעסוק בתחום כפרנסה-אנחנו נרוויח!
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
צור.

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 12523

052-3770519

בעניין: המנועיה
« הגיב #82 ב- : נובמבר 21, 2016, 19:56:11 PM »
מנוע הזרקת דלק הנה המפרט של המנוע: http://www.tohatsu.com/outboards/50_4st.html


בהזרקות יש חלק שנקרא "מנוע צעדים" שתפקידו לשמור שהטורים לא יפלו כשאתה מוריד סל"ד במכה אחת
2 אפשרויות
או שהוא מלוכלך וצריך ניקוי (שזאת התקלה הנפוצה)
או שהוא נדפק וצריך להחליף אותו

מתחילים באפשרות הראשונה
אם לא עזר הולכים על האופציה השניה

רוב המכונאים הולכים מיד על האופציה השניה כדי למנוע וויכוחים עם הלקוח וגם כדי להרוויח על החלק


עוד תופעה של מנוע צעדים
כשבסרק הטורים לא יציבים והם כל הזמן עולים ויורדים
כאילו כל הזמן נותנים טיפה גז ועוזבים

מקריאה של ההסבר שלך אני חושב שפתרת לי בעיה במנוע של האוטו
בזמן האחרון יש לי תופעה של עליה וירידת טורים בזמן שהאוטו עומד עם מנוע מונע
במוסך מצאו שצינור הגומי שמחבר בין פילטר האוויר למנוע איפה שיושב חיישן האוויר קרוע
הצינור הזה הוחלף והבעיה נעלמה לזמן קצר אבל חזרה שוב
יש לציין שלפני הרכבת הצינור החדש המכונאי ריסס ספרי ניכוי קרבורטור לתוך המצערת
יתכן והבעיה לא בצינור שהוחלף אלה במנוע הצעדים ?
עריכה אחרונה: נובמבר 21, 2016, 19:57:04 PM על ידי צור.
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: המנועיה
« הגיב #83 ב- : נובמבר 21, 2016, 21:01:13 PM »
מנוע הזרקת דלק הנה המפרט של המנוע: http://www.tohatsu.com/outboards/50_4st.html


בהזרקות יש חלק שנקרא "מנוע צעדים" שתפקידו לשמור שהטורים לא יפלו כשאתה מוריד סל"ד במכה אחת
2 אפשרויות
או שהוא מלוכלך וצריך ניקוי (שזאת התקלה הנפוצה)
או שהוא נדפק וצריך להחליף אותו

מתחילים באפשרות הראשונה
אם לא עזר הולכים על האופציה השניה

רוב המכונאים הולכים מיד על האופציה השניה כדי למנוע וויכוחים עם הלקוח וגם כדי להרוויח על החלק


עוד תופעה של מנוע צעדים
כשבסרק הטורים לא יציבים והם כל הזמן עולים ויורדים
כאילו כל הזמן נותנים טיפה גז ועוזבים

מקריאה של ההסבר שלך אני חושב שפתרת לי בעיה במנוע של האוטו
בזמן האחרון יש לי תופעה של עליה וירידת טורים בזמן שהאוטו עומד עם מנוע מונע
במוסך מצאו שצינור הגומי שמחבר בין פילטר האוויר למנוע איפה שיושב חיישן האוויר קרוע
הצינור הזה הוחלף והבעיה נעלמה לזמן קצר אבל חזרה שוב
יש לציין שלפני הרכבת הצינור החדש המכונאי ריסס ספרי ניכוי קרבורטור לתוך המצערת
יתכן והבעיה לא בצינור שהוחלף אלה במנוע הצעדים ?

תן לי לנחש
אני לא יודע איזה אוטו יש לך אבל הניחוש שלי זה פורד פוקוס או פורד מונדיאו
אם צדקתי אז הבעיה שלך במקום אחר
אם טעיתי אז יש מצב שזה נכון
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
צור.

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 12523

052-3770519

בעניין: המנועיה
« הגיב #84 ב- : נובמבר 21, 2016, 21:10:34 PM »
מנוע הזרקת דלק הנה המפרט של המנוע: http://www.tohatsu.com/outboards/50_4st.html


בהזרקות יש חלק שנקרא "מנוע צעדים" שתפקידו לשמור שהטורים לא יפלו כשאתה מוריד סל"ד במכה אחת
2 אפשרויות
או שהוא מלוכלך וצריך ניקוי (שזאת התקלה הנפוצה)
או שהוא נדפק וצריך להחליף אותו

מתחילים באפשרות הראשונה
אם לא עזר הולכים על האופציה השניה

רוב המכונאים הולכים מיד על האופציה השניה כדי למנוע וויכוחים עם הלקוח וגם כדי להרוויח על החלק


עוד תופעה של מנוע צעדים
כשבסרק הטורים לא יציבים והם כל הזמן עולים ויורדים
כאילו כל הזמן נותנים טיפה גז ועוזבים

מקריאה של ההסבר שלך אני חושב שפתרת לי בעיה במנוע של האוטו
בזמן האחרון יש לי תופעה של עליה וירידת טורים בזמן שהאוטו עומד עם מנוע מונע
במוסך מצאו שצינור הגומי שמחבר בין פילטר האוויר למנוע איפה שיושב חיישן האוויר קרוע
הצינור הזה הוחלף והבעיה נעלמה לזמן קצר אבל חזרה שוב
יש לציין שלפני הרכבת הצינור החדש המכונאי ריסס ספרי ניכוי קרבורטור לתוך המצערת
יתכן והבעיה לא בצינור שהוחלף אלה במנוע הצעדים ?

תן לי לנחש
אני לא יודע איזה אוטו יש לך אבל הניחוש שלי זה פורד פוקוס או פורד מונדיאו
אם צדקתי אז הבעיה שלך במקום אחר
אם טעיתי אז יש מצב שזה נכון
מאזדה 3 מודל 2005
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: המנועיה
« הגיב #85 ב- : נובמבר 21, 2016, 21:18:02 PM »
מנוע הזרקת דלק הנה המפרט של המנוע: http://www.tohatsu.com/outboards/50_4st.html


בהזרקות יש חלק שנקרא "מנוע צעדים" שתפקידו לשמור שהטורים לא יפלו כשאתה מוריד סל"ד במכה אחת
2 אפשרויות
או שהוא מלוכלך וצריך ניקוי (שזאת התקלה הנפוצה)
או שהוא נדפק וצריך להחליף אותו

מתחילים באפשרות הראשונה
אם לא עזר הולכים על האופציה השניה

רוב המכונאים הולכים מיד על האופציה השניה כדי למנוע וויכוחים עם הלקוח וגם כדי להרוויח על החלק


עוד תופעה של מנוע צעדים
כשבסרק הטורים לא יציבים והם כל הזמן עולים ויורדים
כאילו כל הזמן נותנים טיפה גז ועוזבים

מקריאה של ההסבר שלך אני חושב שפתרת לי בעיה במנוע של האוטו
בזמן האחרון יש לי תופעה של עליה וירידת טורים בזמן שהאוטו עומד עם מנוע מונע
במוסך מצאו שצינור הגומי שמחבר בין פילטר האוויר למנוע איפה שיושב חיישן האוויר קרוע
הצינור הזה הוחלף והבעיה נעלמה לזמן קצר אבל חזרה שוב
יש לציין שלפני הרכבת הצינור החדש המכונאי ריסס ספרי ניכוי קרבורטור לתוך המצערת
יתכן והבעיה לא בצינור שהוחלף אלה במנוע הצעדים ?

תן לי לנחש
אני לא יודע איזה אוטו יש לך אבל הניחוש שלי זה פורד פוקוס או פורד מונדיאו
אם צדקתי אז הבעיה שלך במקום אחר
אם טעיתי אז יש מצב שזה נכון
מאזדה 3 מודל 2005
רוב הסיכויים שזה המנוע צעדים
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
צור.

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 12523

052-3770519

בעניין: המנועיה
« הגיב #86 ב- : נובמבר 21, 2016, 21:21:06 PM »
מנוע הזרקת דלק הנה המפרט של המנוע: http://www.tohatsu.com/outboards/50_4st.html


בהזרקות יש חלק שנקרא "מנוע צעדים" שתפקידו לשמור שהטורים לא יפלו כשאתה מוריד סל"ד במכה אחת
2 אפשרויות
או שהוא מלוכלך וצריך ניקוי (שזאת התקלה הנפוצה)
או שהוא נדפק וצריך להחליף אותו

מתחילים באפשרות הראשונה
אם לא עזר הולכים על האופציה השניה

רוב המכונאים הולכים מיד על האופציה השניה כדי למנוע וויכוחים עם הלקוח וגם כדי להרוויח על החלק


עוד תופעה של מנוע צעדים
כשבסרק הטורים לא יציבים והם כל הזמן עולים ויורדים
כאילו כל הזמן נותנים טיפה גז ועוזבים

מקריאה של ההסבר שלך אני חושב שפתרת לי בעיה במנוע של האוטו
בזמן האחרון יש לי תופעה של עליה וירידת טורים בזמן שהאוטו עומד עם מנוע מונע
במוסך מצאו שצינור הגומי שמחבר בין פילטר האוויר למנוע איפה שיושב חיישן האוויר קרוע
הצינור הזה הוחלף והבעיה נעלמה לזמן קצר אבל חזרה שוב
יש לציין שלפני הרכבת הצינור החדש המכונאי ריסס ספרי ניכוי קרבורטור לתוך המצערת
יתכן והבעיה לא בצינור שהוחלף אלה במנוע הצעדים ?

תן לי לנחש
אני לא יודע איזה אוטו יש לך אבל הניחוש שלי זה פורד פוקוס או פורד מונדיאו
אם צדקתי אז הבעיה שלך במקום אחר
אם טעיתי אז יש מצב שזה נכון
מאזדה 3 מודל 2005
רוב הסיכויים שזה המנוע צעדים
סיפור מסובך?
ניתן להמשיך לנסוע כך או שיש סיכוי לנזק מצטבר?
מה צריכה להיות עלות  התיקון לידע כללי?
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: המנועיה
« הגיב #87 ב- : נובמבר 21, 2016, 21:43:35 PM »
מנוע הזרקת דלק הנה המפרט של המנוע: http://www.tohatsu.com/outboards/50_4st.html


בהזרקות יש חלק שנקרא "מנוע צעדים" שתפקידו לשמור שהטורים לא יפלו כשאתה מוריד סל"ד במכה אחת
2 אפשרויות
או שהוא מלוכלך וצריך ניקוי (שזאת התקלה הנפוצה)
או שהוא נדפק וצריך להחליף אותו

מתחילים באפשרות הראשונה
אם לא עזר הולכים על האופציה השניה

רוב המכונאים הולכים מיד על האופציה השניה כדי למנוע וויכוחים עם הלקוח וגם כדי להרוויח על החלק


עוד תופעה של מנוע צעדים
כשבסרק הטורים לא יציבים והם כל הזמן עולים ויורדים
כאילו כל הזמן נותנים טיפה גז ועוזבים

מקריאה של ההסבר שלך אני חושב שפתרת לי בעיה במנוע של האוטו
בזמן האחרון יש לי תופעה של עליה וירידת טורים בזמן שהאוטו עומד עם מנוע מונע
במוסך מצאו שצינור הגומי שמחבר בין פילטר האוויר למנוע איפה שיושב חיישן האוויר קרוע
הצינור הזה הוחלף והבעיה נעלמה לזמן קצר אבל חזרה שוב
יש לציין שלפני הרכבת הצינור החדש המכונאי ריסס ספרי ניכוי קרבורטור לתוך המצערת
יתכן והבעיה לא בצינור שהוחלף אלה במנוע הצעדים ?

תן לי לנחש
אני לא יודע איזה אוטו יש לך אבל הניחוש שלי זה פורד פוקוס או פורד מונדיאו
אם צדקתי אז הבעיה שלך במקום אחר
אם טעיתי אז יש מצב שזה נכון
מאזדה 3 מודל 2005
רוב הסיכויים שזה המנוע צעדים
סיפור מסובך?
ניתן להמשיך לנסוע כך או שיש סיכוי לנזק מצטבר?
מה צריכה להיות עלות  התיקון לידע כללי?


מסובך?
ממש לא!!!
נזק מצתבר?
עלול להיות במשך הזמן
עלות תיקון?
כ-200-300 שקלים לניקוי
כ-2000 עד 3000 לחלק חדש
במזדה אם אני לא טועה יש גם אפשרות לכיוונון של המנוע צעדים
ברוב הרכבים לא ניתן לכוון
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
צור.

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 12523

052-3770519

בעניין: המנועיה
« הגיב #88 ב- : נובמבר 21, 2016, 21:46:31 PM »
תודה על היעוץ אתה בסדר
עריכה אחרונה: נובמבר 21, 2016, 21:47:59 PM על ידי צור.
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: המנועיה
« הגיב #89 ב- : נובמבר 22, 2016, 16:15:58 PM »
תודה על היעוץ אתה בסדר

צור, מאיפה עלה לך הרעיון להתיעץ בעניין הרכב? גיחוך אבל זה חכם..בנצי-אכלת אותה, אולי נפתח "מנועיה-רכב" 
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 26 למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!