פורום הדיג הספורטיבי בישראל
 פורומי דיג מקצועיים
  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
   המנועיה |
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
נושא: המנועיה (נקרא 88365 פעמים) |
הדפסה |
|
rafi
|
מנהל אתר חבר פורום    
מנותקגיל:
62
הודעות: 39113
|
|
 |
|
|
בענייני מצברים: בנצי, למנוע (75 כס שתי פעימות ישן) שהיה לי על סירה ישנה 55 אמפ לא הספיק בכלל והמנוע לא הצליח להניע..70 אמפ עשו את העבודה! השאלה לגבי הצעה שלך לג'יל: מה מחיר מוערך? מה היתרון שם? מניח שהמשקלים זה פי שנים ממשקל מצבר רגיל? ואם בעניין מצברים, אז האם מומלץ מצבר נוסף רזרבי או בוסטר? בוסטר הפך למשהו זול ומשקלו לא גדול-זה יתרון בכלים קטנים..אבל אשמח לשמוע דעות פה ואם בעניין בוסטר, אז היה בעל החוף דיון לגבי זה, והיה שם הנחה שאם מצבר נניח 22000 mAH אז זה יעני 22 אמפ והוא אינו מספיק להנעת מנוע..אבל בפועל במפרט יש שם זרם קבוע של 22 אמפ אבל יש פונקציה נוספת של הנעת רכב בה האמפ יכול להגיע להרבה הרבה יותר מהאמפר הקבוע של המכשיר..כך שיוכל להניע רכבים גדולים וכו'... בכל אופן, אחד של 68 אמפ' (זרם קבוע) שהמליצו עליו (אייל וייס) שאני שוקל לקנות אם אראה שעדיף לי על מצבר שני בסירה שלרוב לא יהיה לו צורך ויהיה כבד יותר: http://www.ebay.com/itm/12V-Portable-Jump-Starter-68800mAh-Power-Battery-Charger-Mobile-Phone-Laptop-/262428369598?hash=item3d19f322be:g:QY4AAOSwknJXzNAH&item=262428369598&vxp=mtrלגבי המצבר שהיה לך בסירה 55 אמפר זה מספיק יכול להיות שהייתה לך בעיית טעינה או הרבה צרכני חשמל או זליגה או מצבר עייף במנוע אצלי בסירה יש מצבר ישן בן 5 שנים 60 אמפר מנוע 55 כ"ס לפני שזיהיתי שיש לי בעיה בטעינה השתמשתי במצבר כל כך הרבה בסטרטרים עד שהמצבר התרוקן ונזקק לטעינה היום כשיש טעינה עדיין עושה רושם שהמצבר כבר חלש אבל אני יודע שזה בגלל שהמצבר כבר ישן ועייף מנוע 2 פעימות לא צורך אמפרז' גבוה בסטרטר ולכן אין צורך במצבר גדול לגבי מצבר ג'ל אלה מצברים לא מוכרים בשוק לגבי משקל הם כמעט אותו משקל הייתרון שלהם שהם לא נגמרים מהר והם ללא טיפול לגבי מחיר הם בערך פי 2 ממצבר רגיל לגבי מצבר רזרבי תמיד רצוי שיהיה משהו כגיבוי אבל בשביל זה יש את המנוע רזרבי כדי שנוכל לחזור למרינה ולטפל בבעיה בסוף מרוב גיבויים לא יהיה מקום בסירה ויהיו המון פריטים שדורשים טיפול ואחזקה בוסטר יכול לתת מענה אבל שוב גם הוא דורש תחזוקה כגון פריקה וטעינה מידי פעם כדי לשמור על המצבר שבו האיציקלופדיה 
|
-------------------------------
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
אהלן בנצי שאלה הפעם על מנוע רכב מאזדה 3 שנת 2005 בזמן נסיעה רגילה ללא מזגן האוטו שומר על טורים תקינים גם בנסיעה וגם בזמן עמידה בזמן נסיעה עם מזגן יש גימגום של הטורים בזמן שהרכב עומד ברגע שמתחילים בנסיעה ובזמן הנסיעה הכל תקין מה יכולה להיות הבעיה יש לציין שהרכב צריך לעבור טיפול עוד 4000 קמ ועומד היום על 200000 קמ תודה מראש על ההתיחסות
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
אהלן בנצי שאלה הפעם על מנוע רכב מאזדה 3 שנת 2005 בזמן נסיעה רגילה ללא מזגן האוטו שומר על טורים תקינים גם בנסיעה וגם בזמן עמידה בזמן נסיעה עם מזגן יש גימגום של הטורים בזמן שהרכב עומד ברגע שמתחילים בנסיעה ובזמן הנסיעה הכל תקין מה יכולה להיות הבעיה יש לציין שהרכב צריך לעבור טיפול עוד 4000 קמ ועומד היום על 200000 קמ תודה מראש על ההתיחסות
אני לא זוכר אם יש ברכב הזה מנוע צעדים אם כן אז רוב הסיכויים שזה זה יש גם אפשרות שהמצערת מלוכלכת או שהבורג עצר של המצערת נשחק טיפה לנקות את הבית מצערת ולכוון את הבורג עצר של המצערת
|
-------------------------------
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
אהלן בנצי שאלה הפעם על מנוע רכב מאזדה 3 שנת 2005 בזמן נסיעה רגילה ללא מזגן האוטו שומר על טורים תקינים גם בנסיעה וגם בזמן עמידה בזמן נסיעה עם מזגן יש גימגום של הטורים בזמן שהרכב עומד ברגע שמתחילים בנסיעה ובזמן הנסיעה הכל תקין מה יכולה להיות הבעיה יש לציין שהרכב צריך לעבור טיפול עוד 4000 קמ ועומד היום על 200000 קמ תודה מראש על ההתיחסות
תודה מקווה שזה לא מנוע צעדים שאלה נוספת בעיה במנוע צעדים לא הייתה אמורה ליצור עליה וירידה בטורים גם ללא מזגן פועל? אני לא זוכר אם יש ברכב הזה מנוע צעדים אם כן אז רוב הסיכויים שזה זה יש גם אפשרות שהמצערת מלוכלכת או שהבורג עצר של המצערת נשחק טיפה לנקות את הבית מצערת ולכוון את הבורג עצר של המצערת
|
|
עריכה אחרונה: אפריל 26, 2017, 22:33:38 PM על ידי צור.
|
|
|
|
|
אבי חכם
|
מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
47
הודעות: 4555
חפשו אותי בגוגל : דיו חכם בע"מ
|
|
הכה את המומחה -
מנוע סוזוקי , 4 פעימות , 2.5 כוחות סוס.
יש את מי שכמה מאות מטרים לפני החוף , סוגרים ברז דלק ויוצאים לחוף כשהמנוע כבה צחוסר דלק ובכך הם מרוקנים עת הקרבורטור מדלק. בבית , אחרי שטיפת המנוע במים מתוקים הם מכבים את המנוע באותה השיטה ע"י סגירת ברז הדלק.
יש את אלו (ואני בניהם) שלא עושים כלום מלבד מלדומם מנוע בחוף. ולמעשה , משאיר את הדלק במערכת עד להנעה הבאה.
מה ההמלצה שלך בנצי ?!
|
-------------------------------
יאלללה בשמחות  וכן , אני "חכם" "יפה" ו "מבריק" .. ואישתי בחיים לא תירשם לפה 
|
|
|
tsach
|
חבר פורום  
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 152
|
|
אם אתה משתמש במנוע לעיתים קרובות אז זה לא כזה משנה אתה יכול לכבות רגיל בחוף בלי לנקז הכל. אם אתה משתמש פעם בחודשיים שלוש אז כדאי לעשות ניקוז כמו שצריך שלא ישאר דלק יתייבש ויסתום כל מיני דיזות בקרבורטור.
ניקוז עושים בדרך כלל בגנרטורים קטנים שלוקחים לקמפינג פעם פעמיים בשנה ובשאר הזמן הם תקועים במחסן מחכים ליום עצמאות או משהוא כזה כדי לצאת לנשום אויר.
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
הכה את המומחה -
מנוע סוזוקי , 4 פעימות , 2.5 כוחות סוס.
יש את מי שכמה מאות מטרים לפני החוף , סוגרים ברז דלק ויוצאים לחוף כשהמנוע כבה צחוסר דלק ובכך הם מרוקנים עת הקרבורטור מדלק. בבית , אחרי שטיפת המנוע במים מתוקים הם מכבים את המנוע באותה השיטה ע"י סגירת ברז הדלק.
יש את אלו (ואני בניהם) שלא עושים כלום מלבד מלדומם מנוע בחוף. ולמעשה , משאיר את הדלק במערכת עד להנעה הבאה.
מה ההמלצה שלך בנצי ?!
אני יענה לך בצורה הגיונית וקצרה האם גם באוטו שלך שהוא 4 פעימות אתה מנתק את צינור הדלק ונותן למנוע לדומם מחוסר דלק?
|
-------------------------------
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
הכה את המומחה -
מנוע סוזוקי , 4 פעימות , 2.5 כוחות סוס.
יש את מי שכמה מאות מטרים לפני החוף , סוגרים ברז דלק ויוצאים לחוף כשהמנוע כבה צחוסר דלק ובכך הם מרוקנים עת הקרבורטור מדלק. בבית , אחרי שטיפת המנוע במים מתוקים הם מכבים את המנוע באותה השיטה ע"י סגירת ברז הדלק.
יש את אלו (ואני בניהם) שלא עושים כלום מלבד מלדומם מנוע בחוף. ולמעשה , משאיר את הדלק במערכת עד להנעה הבאה.
מה ההמלצה שלך בנצי ?!
אבי ריקון דלק מהמנוע עושים במנוע 2 פעימות בו משתמשים בתערובת של דלק עם שמן הסיבה היא כזו התערובת הזו יודעת להישאר הומוגנית סביב חודשיים לאחר מיכן השמן והדלק מתפרקים אחד מהשני באזור הקרבורטר אף נוצר אידוי של הדלק ונשאר השמן שגורם לסתימה של הקרבורטור ואף מצטבר על הפלג מה שיגרום לכך שהמנוע לא יניע לאחר פרק זמן של מספר חודשים ללא עבודה מכיר את הבעיה מקרוב כשאני שוכח לרוקן את המסור שרשרת שלי מדלק ונתקע בעונה הבאה כשאני צריך לחתוך עץ לתנור 
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
הכה את המומחה -
מנוע סוזוקי , 4 פעימות , 2.5 כוחות סוס.
יש את מי שכמה מאות מטרים לפני החוף , סוגרים ברז דלק ויוצאים לחוף כשהמנוע כבה צחוסר דלק ובכך הם מרוקנים עת הקרבורטור מדלק. בבית , אחרי שטיפת המנוע במים מתוקים הם מכבים את המנוע באותה השיטה ע"י סגירת ברז הדלק.
יש את אלו (ואני בניהם) שלא עושים כלום מלבד מלדומם מנוע בחוף. ולמעשה , משאיר את הדלק במערכת עד להנעה הבאה.
מה ההמלצה שלך בנצי ?!
אבי ריקון דלק מהמנוע עושים במנוע 2 פעימות בו משתמשים בתערובת של דלק עם שמן הסיבה היא כזו התערובת הזו יודעת להישאר הומוגנית סביב חודשיים לאחר מיכן השמן והדלק מתפרקים אחד מהשני באזור הקרבורטר אף נוצר אידוי של הדלק ונשאר השמן שגורם לסתימה של הקרבורטור ואף מצטבר על הפלג מה שיגרום לכך שהמנוע לא יניע לאחר פרק זמן של מספר חודשים ללא עבודה מכיר את הבעיה מקרוב כשאני שוכח לרוקן את המסור שרשרת שלי מדלק ונתקע בעונה הבאה כשאני צריך לחתוך עץ לתנור  
|
-------------------------------
|
|
|
אבי חכם
|
מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
47
הודעות: 4555
חפשו אותי בגוגל : דיו חכם בע"מ
|
|
תודה רבה לבנצי וצור על התשובות המלמדות וההגיוניות בהחלט  אם ככה , אני ימשיך בשלי ומי שמרוקן שימשיך לרוקן  הכי חשוב שאני פועל נכון ולא מסב נזק חלילה למנוע 
|
-------------------------------
יאלללה בשמחות  וכן , אני "חכם" "יפה" ו "מבריק" .. ואישתי בחיים לא תירשם לפה 
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
תודה רבה לבנצי וצור על התשובות המלמדות וההגיוניות בהחלט  אם ככה , אני ימשיך בשלי ומי שמרוקן שימשיך לרוקן  הכי חשוב שאני פועל נכון ולא מסב נזק חלילה למנוע  שמחתי לעזור במעט מכונאות שאני יודע
|
|
|
|
|
אהלן בנצי, רציתי לשאול אותך שאלה לגבי רכב. בני הבכור קיבל רשיון ואני רוצה לקנות לו רכב. יש ברשות חברי AUDI A4, שנת 2002, נפח מנוע 2000 סמ"ק (130 כוח סוס), יד ראשונה, 102,000 ק"מ. אני יכול לקחת את הרכב מול חוב שעומד מולי(15,000ש"ח). האם כדאי ללכת על הרכב הזה? האם הדגם הזה מוצלח? נתוני הקילומטראז' אמיתיים! מודה מראש, מארט  נ.ב הייתה לי AUDI S5 שאכלתי ממנה קש...
|
|
עריכה אחרונה: אפריל 30, 2017, 19:47:55 PM על ידי Marat Matzkin
|
|
-------------------------------
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
אהלן בנצי, רציתי לשאול אותך שאלה לגבי רכב. בני הבכור קיבל רשיון ואני רוצה לקנות לו רכב. יש ברשות חברי AUDI A4, שנת 2002, נפח מנוע 2000 סמ"ק (130 כוח סוס), יד ראשונה, 102,000 ק"מ. אני יכול לקחת את הרכב מול חוב שעומד מולי(15,000ש"ח). האם כדאי ללכת על הרכב הזה? האם הדגם הזה מוצלח? נתוני הקילומטראז' אמיתיים! מודה מראש, מארט  נ.ב הייתה לי AUDI S5 שאכלתי ממנה קש... שומר נפשו וכיסו מאוודי ירחק!!! ואתה כבר אכלת אותה עם אוודי ואתה רוצה שגם הבן יעבור את מה שעברת? לא משנה הקילומטרז גם חדש מהניילון לא הייתי נוגע ותן לי לנחש היו לך בעיות בגיר 
|
|
עריכה אחרונה: אפריל 30, 2017, 20:08:55 PM על ידי בנצי (אלון )
|
|
-------------------------------
|
|
|
|
אהלן בנצי, רציתי לשאול אותך שאלה לגבי רכב. בני הבכור קיבל רשיון ואני רוצה לקנות לו רכב. יש ברשות חברי AUDI A4, שנת 2002, נפח מנוע 2000 סמ"ק (130 כוח סוס), יד ראשונה, 102,000 ק"מ. אני יכול לקחת את הרכב מול חוב שעומד מולי(15,000ש"ח). האם כדאי ללכת על הרכב הזה? האם הדגם הזה מוצלח? נתוני הקילומטראז' אמיתיים! מודה מראש, מארט  נ.ב הייתה לי AUDI S5 שאכלתי ממנה קש... שומר נפשו וכיסו מאוודי ירחק!!! ואתה כבר אכלת אותה עם אוודי ואתה רוצה שגם הבן יעבור את מה שעברת? לא משנה הקילומטרז גם חדש מהניילון לא הייתי נוגע ותן לי לנחש היו לך בעיות בגיר  לא היו בעיות גיר. הרכב היה 2012, כל פעם צינורות ודברים קטנים. למרות שהרכב היה באחריות, לא היו ל-S5 חלקים במלאי. לא אותם החלקים כמו של A5. בקיצור רכב חדש יותר זמן במוסך מאשר אצלי... לגבי ה- A4: יש לה קולר לגיר, הרכב כמו מהניילון (רכב של גרוזיני). כל התוספות האפשריות....אני הצעתי לו את העסקה תמורת החוב. מארט 
|
-------------------------------
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
אהלן בנצי, רציתי לשאול אותך שאלה לגבי רכב. בני הבכור קיבל רשיון ואני רוצה לקנות לו רכב. יש ברשות חברי AUDI A4, שנת 2002, נפח מנוע 2000 סמ"ק (130 כוח סוס), יד ראשונה, 102,000 ק"מ. אני יכול לקחת את הרכב מול חוב שעומד מולי(15,000ש"ח). האם כדאי ללכת על הרכב הזה? האם הדגם הזה מוצלח? נתוני הקילומטראז' אמיתיים! מודה מראש, מארט  נ.ב הייתה לי AUDI S5 שאכלתי ממנה קש... שומר נפשו וכיסו מאוודי ירחק!!! ואתה כבר אכלת אותה עם אוודי ואתה רוצה שגם הבן יעבור את מה שעברת? לא משנה הקילומטרז גם חדש מהניילון לא הייתי נוגע ותן לי לנחש היו לך בעיות בגיר  לא היו בעיות גיר. הרכב היה 2012, כל פעם צינורות ודברים קטנים. למרות שהרכב היה באחריות, לא היו ל-S5 חלקים במלאי. לא אותם החלקים כמו של A5. בקיצור רכב חדש יותר זמן במוסך מאשר אצלי... לגבי ה- A4: יש לה קולר לגיר, הרכב כמו מהניילון (רכב של גרוזיני). כל התוספות האפשריות....אני הצעתי לו את העסקה תמורת החוב. מארט  אם כבר הסכמת אז למה אתה שואל? בכל מקרה שיהיה בהצלחה
|
-------------------------------
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
« הקודם הבא »
|
הדפסה
|
|
|