(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
שלום בנצי
מנוע נכבה בהורדת הטורים לקראת מעבר לניוטרל
מנוע טוהטסו 50 כ"ס 4 פעימות בן שנתיים. לאחרונה כאשר מנסה להוריד טורים כדי להעביר לניוטרל, המנוע רועד ונכבה. לפני חודש בוצע טיפול כולל החלפת פלגים, יש מפריד מים למערכת הדלק.
בניוטרל המנוע עובד טוב, בנסיעה רגילה אין בעיות הבעיה קיימת רק בהורדת הטורים שנייה לפני שמעביר לניוטרל. מה יכולה להיות הבעיה?
זה מנוע הזרקה או קרבורטור?
|
-------------------------------
|
|
|
ruviva
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 1269
|
|
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
בהזרקות יש חלק שנקרא "מנוע צעדים" שתפקידו לשמור שהטורים לא יפלו כשאתה מוריד סל"ד במכה אחת 2 אפשרויות או שהוא מלוכלך וצריך ניקוי (שזאת התקלה הנפוצה) או שהוא נדפק וצריך להחליף אותו מתחילים באפשרות הראשונה אם לא עזר הולכים על האופציה השניה רוב המכונאים הולכים מיד על האופציה השניה כדי למנוע וויכוחים עם הלקוח וגם כדי להרוויח על החלק עוד תופעה של מנוע צעדים כשבסרק הטורים לא יציבים והם כל הזמן עולים ויורדים כאילו כל הזמן נותנים טיפה גז ועוזבים
|
|
עריכה אחרונה: נובמבר 12, 2016, 16:47:52 PM על ידי בנצי (אלון )
|
|
-------------------------------
|
|
|
ruviva
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 1269
|
|
פירוק מנוע הצעדים (על ידי מכונאי) וניקוי הפיח עם נוזל ניקוי קרבורטורים, פתרו את הבעיה והמנוע עובד כמו חדש.
תודה
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
פירוק מנוע הצעדים (על ידי מכונאי) וניקוי הפיח עם נוזל ניקוי קרבורטורים, פתרו את הבעיה והמנוע עובד כמו חדש.
תודה
שמחתי לעזור 
|
-------------------------------
|
|
|
אבי חכם
|
מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
47
הודעות: 4555
חפשו אותי בגוגל : דיו חכם בע"מ
|
|
פירוק מנוע הצעדים (על ידי מכונאי) וניקוי הפיח עם נוזל ניקוי קרבורטורים, פתרו את הבעיה והמנוע עובד כמו חדש.
תודה
שמחתי לעזור  אלוף 
|
-------------------------------
יאלללה בשמחות  וכן , אני "חכם" "יפה" ו "מבריק" .. ואישתי בחיים לא תירשם לפה 
|
|
|
סאמח הצפר
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 5983
|
|
פירוק מנוע הצעדים (על ידי מכונאי) וניקוי הפיח עם נוזל ניקוי קרבורטורים, פתרו את הבעיה והמנוע עובד כמו חדש.
תודה
שמחתי לעזור   אין כמוך אגב, בנצי ברצינות, תשקול לעסוק בתחום כפרנסה-אנחנו נרוויח!
|
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
בהזרקות יש חלק שנקרא "מנוע צעדים" שתפקידו לשמור שהטורים לא יפלו כשאתה מוריד סל"ד במכה אחת 2 אפשרויות או שהוא מלוכלך וצריך ניקוי (שזאת התקלה הנפוצה) או שהוא נדפק וצריך להחליף אותו מתחילים באפשרות הראשונה אם לא עזר הולכים על האופציה השניה רוב המכונאים הולכים מיד על האופציה השניה כדי למנוע וויכוחים עם הלקוח וגם כדי להרוויח על החלק עוד תופעה של מנוע צעדים כשבסרק הטורים לא יציבים והם כל הזמן עולים ויורדים כאילו כל הזמן נותנים טיפה גז ועוזבים מקריאה של ההסבר שלך אני חושב שפתרת לי בעיה במנוע של האוטו בזמן האחרון יש לי תופעה של עליה וירידת טורים בזמן שהאוטו עומד עם מנוע מונע במוסך מצאו שצינור הגומי שמחבר בין פילטר האוויר למנוע איפה שיושב חיישן האוויר קרוע הצינור הזה הוחלף והבעיה נעלמה לזמן קצר אבל חזרה שוב יש לציין שלפני הרכבת הצינור החדש המכונאי ריסס ספרי ניכוי קרבורטור לתוך המצערת יתכן והבעיה לא בצינור שהוחלף אלה במנוע הצעדים ?
|
|
עריכה אחרונה: נובמבר 21, 2016, 19:57:04 PM על ידי צור.
|
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
בהזרקות יש חלק שנקרא "מנוע צעדים" שתפקידו לשמור שהטורים לא יפלו כשאתה מוריד סל"ד במכה אחת 2 אפשרויות או שהוא מלוכלך וצריך ניקוי (שזאת התקלה הנפוצה) או שהוא נדפק וצריך להחליף אותו מתחילים באפשרות הראשונה אם לא עזר הולכים על האופציה השניה רוב המכונאים הולכים מיד על האופציה השניה כדי למנוע וויכוחים עם הלקוח וגם כדי להרוויח על החלק עוד תופעה של מנוע צעדים כשבסרק הטורים לא יציבים והם כל הזמן עולים ויורדים כאילו כל הזמן נותנים טיפה גז ועוזבים מקריאה של ההסבר שלך אני חושב שפתרת לי בעיה במנוע של האוטו בזמן האחרון יש לי תופעה של עליה וירידת טורים בזמן שהאוטו עומד עם מנוע מונע במוסך מצאו שצינור הגומי שמחבר בין פילטר האוויר למנוע איפה שיושב חיישן האוויר קרוע הצינור הזה הוחלף והבעיה נעלמה לזמן קצר אבל חזרה שוב יש לציין שלפני הרכבת הצינור החדש המכונאי ריסס ספרי ניכוי קרבורטור לתוך המצערת יתכן והבעיה לא בצינור שהוחלף אלה במנוע הצעדים ? תן לי לנחש אני לא יודע איזה אוטו יש לך אבל הניחוש שלי זה פורד פוקוס או פורד מונדיאו אם צדקתי אז הבעיה שלך במקום אחר אם טעיתי אז יש מצב שזה נכון
|
-------------------------------
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
בהזרקות יש חלק שנקרא "מנוע צעדים" שתפקידו לשמור שהטורים לא יפלו כשאתה מוריד סל"ד במכה אחת 2 אפשרויות או שהוא מלוכלך וצריך ניקוי (שזאת התקלה הנפוצה) או שהוא נדפק וצריך להחליף אותו מתחילים באפשרות הראשונה אם לא עזר הולכים על האופציה השניה רוב המכונאים הולכים מיד על האופציה השניה כדי למנוע וויכוחים עם הלקוח וגם כדי להרוויח על החלק עוד תופעה של מנוע צעדים כשבסרק הטורים לא יציבים והם כל הזמן עולים ויורדים כאילו כל הזמן נותנים טיפה גז ועוזבים מקריאה של ההסבר שלך אני חושב שפתרת לי בעיה במנוע של האוטו בזמן האחרון יש לי תופעה של עליה וירידת טורים בזמן שהאוטו עומד עם מנוע מונע במוסך מצאו שצינור הגומי שמחבר בין פילטר האוויר למנוע איפה שיושב חיישן האוויר קרוע הצינור הזה הוחלף והבעיה נעלמה לזמן קצר אבל חזרה שוב יש לציין שלפני הרכבת הצינור החדש המכונאי ריסס ספרי ניכוי קרבורטור לתוך המצערת יתכן והבעיה לא בצינור שהוחלף אלה במנוע הצעדים ? תן לי לנחש אני לא יודע איזה אוטו יש לך אבל הניחוש שלי זה פורד פוקוס או פורד מונדיאו אם צדקתי אז הבעיה שלך במקום אחר אם טעיתי אז יש מצב שזה נכון מאזדה 3 מודל 2005
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
|
|
בהזרקות יש חלק שנקרא "מנוע צעדים" שתפקידו לשמור שהטורים לא יפלו כשאתה מוריד סל"ד במכה אחת 2 אפשרויות או שהוא מלוכלך וצריך ניקוי (שזאת התקלה הנפוצה) או שהוא נדפק וצריך להחליף אותו מתחילים באפשרות הראשונה אם לא עזר הולכים על האופציה השניה רוב המכונאים הולכים מיד על האופציה השניה כדי למנוע וויכוחים עם הלקוח וגם כדי להרוויח על החלק עוד תופעה של מנוע צעדים כשבסרק הטורים לא יציבים והם כל הזמן עולים ויורדים כאילו כל הזמן נותנים טיפה גז ועוזבים מקריאה של ההסבר שלך אני חושב שפתרת לי בעיה במנוע של האוטו בזמן האחרון יש לי תופעה של עליה וירידת טורים בזמן שהאוטו עומד עם מנוע מונע במוסך מצאו שצינור הגומי שמחבר בין פילטר האוויר למנוע איפה שיושב חיישן האוויר קרוע הצינור הזה הוחלף והבעיה נעלמה לזמן קצר אבל חזרה שוב יש לציין שלפני הרכבת הצינור החדש המכונאי ריסס ספרי ניכוי קרבורטור לתוך המצערת יתכן והבעיה לא בצינור שהוחלף אלה במנוע הצעדים ? תן לי לנחש אני לא יודע איזה אוטו יש לך אבל הניחוש שלי זה פורד פוקוס או פורד מונדיאו אם צדקתי אז הבעיה שלך במקום אחר אם טעיתי אז יש מצב שזה נכון מאזדה 3 מודל 2005 רוב הסיכויים שזה המנוע צעדים
|
-------------------------------
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
 |
|
|
בהזרקות יש חלק שנקרא "מנוע צעדים" שתפקידו לשמור שהטורים לא יפלו כשאתה מוריד סל"ד במכה אחת 2 אפשרויות או שהוא מלוכלך וצריך ניקוי (שזאת התקלה הנפוצה) או שהוא נדפק וצריך להחליף אותו מתחילים באפשרות הראשונה אם לא עזר הולכים על האופציה השניה רוב המכונאים הולכים מיד על האופציה השניה כדי למנוע וויכוחים עם הלקוח וגם כדי להרוויח על החלק עוד תופעה של מנוע צעדים כשבסרק הטורים לא יציבים והם כל הזמן עולים ויורדים כאילו כל הזמן נותנים טיפה גז ועוזבים מקריאה של ההסבר שלך אני חושב שפתרת לי בעיה במנוע של האוטו בזמן האחרון יש לי תופעה של עליה וירידת טורים בזמן שהאוטו עומד עם מנוע מונע במוסך מצאו שצינור הגומי שמחבר בין פילטר האוויר למנוע איפה שיושב חיישן האוויר קרוע הצינור הזה הוחלף והבעיה נעלמה לזמן קצר אבל חזרה שוב יש לציין שלפני הרכבת הצינור החדש המכונאי ריסס ספרי ניכוי קרבורטור לתוך המצערת יתכן והבעיה לא בצינור שהוחלף אלה במנוע הצעדים ? תן לי לנחש אני לא יודע איזה אוטו יש לך אבל הניחוש שלי זה פורד פוקוס או פורד מונדיאו אם צדקתי אז הבעיה שלך במקום אחר אם טעיתי אז יש מצב שזה נכון מאזדה 3 מודל 2005 רוב הסיכויים שזה המנוע צעדים סיפור מסובך? ניתן להמשיך לנסוע כך או שיש סיכוי לנזק מצטבר? מה צריכה להיות עלות התיקון לידע כללי?
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
|
|
בהזרקות יש חלק שנקרא "מנוע צעדים" שתפקידו לשמור שהטורים לא יפלו כשאתה מוריד סל"ד במכה אחת 2 אפשרויות או שהוא מלוכלך וצריך ניקוי (שזאת התקלה הנפוצה) או שהוא נדפק וצריך להחליף אותו מתחילים באפשרות הראשונה אם לא עזר הולכים על האופציה השניה רוב המכונאים הולכים מיד על האופציה השניה כדי למנוע וויכוחים עם הלקוח וגם כדי להרוויח על החלק עוד תופעה של מנוע צעדים כשבסרק הטורים לא יציבים והם כל הזמן עולים ויורדים כאילו כל הזמן נותנים טיפה גז ועוזבים מקריאה של ההסבר שלך אני חושב שפתרת לי בעיה במנוע של האוטו בזמן האחרון יש לי תופעה של עליה וירידת טורים בזמן שהאוטו עומד עם מנוע מונע במוסך מצאו שצינור הגומי שמחבר בין פילטר האוויר למנוע איפה שיושב חיישן האוויר קרוע הצינור הזה הוחלף והבעיה נעלמה לזמן קצר אבל חזרה שוב יש לציין שלפני הרכבת הצינור החדש המכונאי ריסס ספרי ניכוי קרבורטור לתוך המצערת יתכן והבעיה לא בצינור שהוחלף אלה במנוע הצעדים ? תן לי לנחש אני לא יודע איזה אוטו יש לך אבל הניחוש שלי זה פורד פוקוס או פורד מונדיאו אם צדקתי אז הבעיה שלך במקום אחר אם טעיתי אז יש מצב שזה נכון מאזדה 3 מודל 2005 רוב הסיכויים שזה המנוע צעדים סיפור מסובך? ניתן להמשיך לנסוע כך או שיש סיכוי לנזק מצטבר? מה צריכה להיות עלות התיקון לידע כללי? מסובך? ממש לא!!! נזק מצתבר? עלול להיות במשך הזמן עלות תיקון? כ-200-300 שקלים לניקוי כ-2000 עד 3000 לחלק חדש במזדה אם אני לא טועה יש גם אפשרות לכיוונון של המנוע צעדים ברוב הרכבים לא ניתן לכוון
|
-------------------------------
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
תודה על היעוץ
|
|
עריכה אחרונה: נובמבר 21, 2016, 21:47:59 PM על ידי צור.
|
|
|
|
|
סאמח הצפר
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 5983
|
|
תודה על היעוץ צור, מאיפה עלה לך הרעיון להתיעץ בעניין הרכב?  אבל זה חכם..בנצי-אכלת אותה, אולי נפתח "מנועיה-רכב" 
|
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
« הקודם הבא »
|
הדפסה
|
|