פורום הדיג הספורטיבי בישראל
 פורומי דיג מקצועיים
  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
   המנועיה |
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
נושא: המנועיה (נקרא 88261 פעמים) |
הדפסה |
|
dudorado
|
חבר פורום 
מנותקגיל:
49
הודעות: 74
|
|
אהלן בנצי, קודם כל תודה על התשובה המפורטת ! אני לא מרגיש שישנה צריכת דלק גדולה יותר לאחר הטיפול... הכוונה שלי הייתה לגבי הזמן שעובר ברגע שאני סוגר את ברז הדלק עד שהמנוע נכבה כשאני עומד במקום בקו של המזח לפני היציאה לחוף או אפילו כשאני בבית ומפעיל את המנוע בתוך דלי עם מים. בהתחלה המנוע היה נכבה מרגע סגירת ברז הדלק לאחר 2 דקות ועכשיו נכבה לאחר חצי דקה. השאלה מה זה אומר ? תודה.
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
אהלן בנצי, קודם כל תודה על התשובה המפורטת ! אני לא מרגיש שישנה צריכת דלק גדולה יותר לאחר הטיפול... הכוונה שלי הייתה לגבי הזמן שעובר ברגע שאני סוגר את ברז הדלק עד שהמנוע נכבה כשאני עומד במקום בקו של המזח לפני היציאה לחוף או אפילו כשאני בבית ומפעיל את המנוע בתוך דלי עם מים. בהתחלה המנוע היה נכבה מרגע סגירת ברז הדלק לאחר 2 דקות ועכשיו נכבה לאחר חצי דקה. השאלה מה זה אומר ? תודה.
זה אומר שאולי באמת יש צריכת דלק מוגזמת בסרק מה שאפשר לסדר בכיוונון של הקרבורטור יכולה להיות עוד בעיה בתוך הקרבורטור שהוא לא מתמלא מספיק בדלק והמצוף שלו אולי עבר שינוי אם בזמן שייט בפול גז לאורך זמן במאמץ המנוע לא מגמגם או נחנק אז זה לא אמור להשפיע אם הוא כן נחנק או מגמגם אז יש צורך לפתוח את הקרבורטור לטיפול בבעיה
|
-------------------------------
|
|
|
dudorado
|
חבר פורום 
מנותקגיל:
49
הודעות: 74
|
|
היי בנצי, אשמח לקפוץ לביקור אצלך מתי שאפשרי מבחינתך. דבר איתי . תודה. דודו - 050-5732685
|
|
|
|
סאמח הצפר
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 5983
|
|
 |
|
|
היי בנצי וכול החברים
סיפור אצלי מאתמול בו בשקיעה חזרתי מהים מכוח האלוץ ולא המשכתי לג'יג ולא לבולוס בלילה:
מנוע שנקנה לפני שנה וחודש בדיוק חדש בניילון, מרקורי 15 כ"ס שתי פעימות, עדין באחריות לעוד שנה. פעם אחרונה לפני כשלושה שבועות עבד המנוע ונשטף בבית והופעל עם אזניות מים ונתנתי לדלק להתרוקן מהקרבורטור עד שנכבה המנוע. אתמול המנוע בהנעה ביציאה הניע אבל עם קצת מאמץ לא אופייני. הפלגה של רבע שעה והגעה לנקדה והמנוע התחיל להכבות בניוטרל ונשמע כאילו שהטורים נמוכים מדי.נותנים גז בניוטרל עובד טוב. הבעיה הגדולה יותר כאשר משלבים הילוך הוא נכבה אלא אם במזל מצליח להתגבר על ה"חנק" שהיה לו ואז אפשר לנסוע. לפעמים הניע אחרי הרבה מאמץ..ואחרי שניסיתי להשכיב אותו אולי הפלגים רטובים. בקיצור, ראיתי שזה המצב אז החלטתי להתקפל לפני שיחשיך והמצב יסתבך.
עברה שנה ואני גם ככה צריך לעשות לו שירות :החלפת פלגים ושמן גיר
עוד לא בדקתי פילטר דלק של המנוע ולא פילטר של מיכל הדלק אבל לי נראה שזה בעיה בקרבורטור שיש בו לכלוך. לכלוך בקרבורטור אני יודע לסדר אבל המנוע חדש ובאחריות אז צריך לעשות את זה אצל מכונאי מורשה מרקורי כדי לא לפגום באחריות.
מנסה לחשוב מה גרם למה שנראה לכלוך בקרבורטור ואולי התשובה היא שבימים אחרונים גיזמתי עצים עם משור והשתמשתי בפומפה מפלסטיק קל שאיתה לקחתי דלק מהמיכל אל המשור. יש מצב טוב שחלקי פלסטיק נכנסו למיכל דלק ומשם בנסיעה אחרונה לקרבורטור לדיזות שלו.
בבית הנעתי ושטפתי שוב ולא ראיתי בעיה בטורים ולא נכבה אבל זה יכול לבוא וללכת ובמאמץ בים עם שילוב הילוך זה יכל לחזור על אותה תופעה.
אשמח לשמוע מה דעתך לפני שאקח מחר או מחרתים לטכנאי.
שנית, אם יש לי לכלוך בדלק (מיכל 25 ליטר) מה השיטה שאפשר דרכה לסנן את הדלק כדי להשתמש בו שוב? מדובר על מיכל מלא וחבל לזרוק את הדלק אלא אם אין מנוס.
שאלה שלישית, בסירות גדולות יש מפריד מים דלק, האם נראה לך בכלל מומלץ לסירות קטנות?
שאלה רביעית, בעניין המים: האם מיכל הדלק אמור להיות מאוחסן כאשר השסתום משוחרר להכניס אוויר או שצריך להיות סגור לגמרי כדי למנוע עיבוי של אדי מים אל תוך המיכל?
|
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
נתחיל מהסוף להתחלה איחסון מיכל הדלק רצוי שיהיה סגור שלא תחדור לחות רק שיש בעיה עם זה אם מאחסנים את הדלק במחסן שהטמפרטורה בו עולה על 40 מעלות המיכל עלול להתנפח ולהיסדק לכן תיפתח ממש קצת את השסתום כדי שבכל זאת אם יווצר לחץ במיכל הוא יוכל להשתחרר
סינון דלק אפשר לסנן את הדלק וזה גם לא קשה תשים סדין בפתח כלי ופשוט תשפוך את הדלק לכלי דרך הסדין רצוי כמובן לשטוף וליבש את הכלי לפני שאתה עושה את זה
לגבי מפריד מים אף פעם לא מזיק עוד סוג של סינון אז אם יש לך מפריד מים תתקין אותו
לגבי הבעיה במנוע לדעתי אבחנת נכון את הבעיה ובאמת רצוי שלא תיגע כדי לא לאבד את האחריות גש למכונאי שיבדוק ויטפל בבעיה
|
-------------------------------
|
|
|
dudorado
|
חבר פורום 
מנותקגיל:
49
הודעות: 74
|
|
אז כמה מילים על האיש היקר הזה שקוראים לו בנצי ... לפני שבוע שלחתי הודעה "במנועיה" לגבי המנוע שלי , בנצי הרים ישר טלפון , "מה הבעיה ? ספר לי ..." , דיברנו ומפה לשם אמר לי תבוא בערב חג שני של סוכות אני פנוי . מגיע אליו , הבחור יורד עם כלים , מתחיל לבדוק ולפרק ולבדוק ולפרק ותוך כדי מסביר לי על החלקים ונותן טיפים עם כל הריח של הדלק בידיים לאחר שפירק ופתח את הקרבורטור. לאחר שעה מרכיב הכל ממלא דלי מים , מפעיל את המנוע ,מכוון את הטורים ונותן אישור שהכל תקין , מרגיע ואומר שאפשר להיות שקט מחר כשאני יוצא לים....אח"כ כמובן שהתחילו קצת ( איך לא ) סיפורי דיג בליווי סיגריה . "טוב בנצי כמה אני חייב לך ?" בכל זאת הבנאדם עבד שעה על המנוע. "שום דבר !!! הכל בסדר , לך " כמובן ששאלתי שוב והבנאדם התעקש שהוא לא רוצה שקל. אז בנצי תודה לך איש יקר על כל הנכונות לעזור ולהקדיש שעה מזמנך היקר בהתנדבות , ממש לא ברור מאליו ! תודה על היוזמה המבורכת לפתוח בפורום את המנועיה שיכולה לעזור כאן להמון אנשים ! ביי גבר ! 
|
|
|
|
סאמח הצפר
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 5983
|
|
נתחיל מהסוף להתחלה איחסון מיכל הדלק רצוי שיהיה סגור שלא תחדור לחות רק שיש בעיה עם זה אם מאחסנים את הדלק במחסן שהטמפרטורה בו עולה על 40 מעלות המיכל עלול להתנפח ולהיסדק לכן תיפתח ממש קצת את השסתום כדי שבכל זאת אם יווצר לחץ במיכל הוא יוכל להשתחרר
סינון דלק אפשר לסנן את הדלק וזה גם לא קשה תשים סדין בפתח כלי ופשוט תשפוך את הדלק לכלי דרך הסדין רצוי כמובן לשטוף וליבש את הכלי לפני שאתה עושה את זה
לגבי מפריד מים אף פעם לא מזיק עוד סוג של סינון אז אם יש לך מפריד מים תתקין אותו
לגבי הבעיה במנוע לדעתי אבחנת נכון את הבעיה ובאמת רצוי שלא תיגע כדי לא לאבד את האחריות גש למכונאי שיבדוק ויטפל בבעיה
תודה יקירי אגב, יכול להיות שהלכלוך נבע ממים ולא מלכלוך מוצק?
|
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
|
|
|
סאמח הצפר
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 5983
|
|
אז כמה מילים על האיש היקר הזה שקוראים לו בנצי ... לפני שבוע שלחתי הודעה "במנועיה" לגבי המנוע שלי , בנצי הרים ישר טלפון , "מה הבעיה ? ספר לי ..." , דיברנו ומפה לשם אמר לי תבוא בערב חג שני של סוכות אני פנוי . מגיע אליו , הבחור יורד עם כלים , מתחיל לבדוק ולפרק ולבדוק ולפרק ותוך כדי מסביר לי על החלקים ונותן טיפים עם כל הריח של הדלק בידיים לאחר שפירק ופתח את הקרבורטור. לאחר שעה מרכיב הכל ממלא דלי מים , מפעיל את המנוע ,מכוון את הטורים ונותן אישור שהכל תקין , מרגיע ואומר שאפשר להיות שקט מחר כשאני יוצא לים....אח"כ כמובן שהתחילו קצת ( איך לא ) סיפורי דיג בליווי סיגריה . "טוב בנצי כמה אני חייב לך ?" בכל זאת הבנאדם עבד שעה על המנוע. "שום דבר !!! הכל בסדר , לך " כמובן ששאלתי שוב והבנאדם התעקש שהוא לא רוצה שקל. אז בנצי תודה לך איש יקר על כל הנכונות לעזור ולהקדיש שעה מזמנך היקר בהתנדבות , ממש לא ברור מאליו ! תודה על היוזמה המבורכת לפתוח בפורום את המנועיה שיכולה לעזור כאן להמון אנשים ! ביי גבר !  כבוד על הפרגון בנצי, שאלוהים יתגמל אותך במשהו יקר מכסף (בריאות, משפחה וכו')
|
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
נתחיל מהסוף להתחלה איחסון מיכל הדלק רצוי שיהיה סגור שלא תחדור לחות רק שיש בעיה עם זה אם מאחסנים את הדלק במחסן שהטמפרטורה בו עולה על 40 מעלות המיכל עלול להתנפח ולהיסדק לכן תיפתח ממש קצת את השסתום כדי שבכל זאת אם יווצר לחץ במיכל הוא יוכל להשתחרר
סינון דלק אפשר לסנן את הדלק וזה גם לא קשה תשים סדין בפתח כלי ופשוט תשפוך את הדלק לכלי דרך הסדין רצוי כמובן לשטוף וליבש את הכלי לפני שאתה עושה את זה
לגבי מפריד מים אף פעם לא מזיק עוד סוג של סינון אז אם יש לך מפריד מים תתקין אותו
לגבי הבעיה במנוע לדעתי אבחנת נכון את הבעיה ובאמת רצוי שלא תיגע כדי לא לאבד את האחריות גש למכונאי שיבדוק ויטפל בבעיה
תודה יקירי אגב, יכול להיות שהלכלוך נבע ממים ולא מלכלוך מוצק? הכל יכול להיות כל עוד לא פתחת ובדקת הכל נשאר בגדר השערות
|
-------------------------------
|
|
|
Aviel2kk
|
חבר פורום  
מנותקגיל:
36
הודעות: 223
|
|
אז כמה מילים על האיש היקר הזה שקוראים לו בנצי ... לפני שבוע שלחתי הודעה "במנועיה" לגבי המנוע שלי , בנצי הרים ישר טלפון , "מה הבעיה ? ספר לי ..." , דיברנו ומפה לשם אמר לי תבוא בערב חג שני של סוכות אני פנוי . מגיע אליו , הבחור יורד עם כלים , מתחיל לבדוק ולפרק ולבדוק ולפרק ותוך כדי מסביר לי על החלקים ונותן טיפים עם כל הריח של הדלק בידיים לאחר שפירק ופתח את הקרבורטור. לאחר שעה מרכיב הכל ממלא דלי מים , מפעיל את המנוע ,מכוון את הטורים ונותן אישור שהכל תקין , מרגיע ואומר שאפשר להיות שקט מחר כשאני יוצא לים....אח"כ כמובן שהתחילו קצת ( איך לא ) סיפורי דיג בליווי סיגריה . "טוב בנצי כמה אני חייב לך ?" בכל זאת הבנאדם עבד שעה על המנוע. "שום דבר !!! הכל בסדר , לך " כמובן ששאלתי שוב והבנאדם התעקש שהוא לא רוצה שקל. אז בנצי תודה לך איש יקר על כל הנכונות לעזור ולהקדיש שעה מזמנך היקר בהתנדבות , ממש לא ברור מאליו ! תודה על היוזמה המבורכת לפתוח בפורום את המנועיה שיכולה לעזור כאן להמון אנשים ! ביי גבר !  כל הכבוד אלון!! ישר כח, אין אנשים כמוך.!
|
|
|
|
tsach
|
חבר פורום  
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 152
|
|
סמאח בקשר לאחסון המיכל דלק יש בעיה של חום וקור אז מה שלא תעשה אם תשאיר קצת פתוח יתאדה הדלק ואם תסגור אז יהיה עיבוי ויווצר מים במיכל. כמובן שאם יש שימוש קבוע במנוע אז לא יהיה מספיק זמן להיווצרות מים. לגבי הקרטוע והכיבוי של המנוע אני מכיר את זה מתחום הגנרטורים יש מצב טוב שזה דלק לא נקי שמעורב בו מים. מנוע חדש אין סיבה שיעשה בעיות. בנצי ישר כוח 
|
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
אז כמה מילים על האיש היקר הזה שקוראים לו בנצי ... לפני שבוע שלחתי הודעה "במנועיה" לגבי המנוע שלי , בנצי הרים ישר טלפון , "מה הבעיה ? ספר לי ..." , דיברנו ומפה לשם אמר לי תבוא בערב חג שני של סוכות אני פנוי . מגיע אליו , הבחור יורד עם כלים , מתחיל לבדוק ולפרק ולבדוק ולפרק ותוך כדי מסביר לי על החלקים ונותן טיפים עם כל הריח של הדלק בידיים לאחר שפירק ופתח את הקרבורטור. לאחר שעה מרכיב הכל ממלא דלי מים , מפעיל את המנוע ,מכוון את הטורים ונותן אישור שהכל תקין , מרגיע ואומר שאפשר להיות שקט מחר כשאני יוצא לים....אח"כ כמובן שהתחילו קצת ( איך לא ) סיפורי דיג בליווי סיגריה . "טוב בנצי כמה אני חייב לך ?" בכל זאת הבנאדם עבד שעה על המנוע. "שום דבר !!! הכל בסדר , לך " כמובן ששאלתי שוב והבנאדם התעקש שהוא לא רוצה שקל. אז בנצי תודה לך איש יקר על כל הנכונות לעזור ולהקדיש שעה מזמנך היקר בהתנדבות , ממש לא ברור מאליו ! תודה על היוזמה המבורכת לפתוח בפורום את המנועיה שיכולה לעזור כאן להמון אנשים ! ביי גבר !  כבוב על הפירגון והמילה החמה ולך בנצי כבוד על אוח הנתינה
|
|
|
|
|
סאמח הצפר
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 5983
|
|
המנוע חזר מטיפול מכונאי. כנראה מים בדלק קיבל גם שירות החלפת שמן גיר ופלגים כמתחייב אחרי שנה שימוש.
שלב הבא או לזרורק את הדלק הקיים או לסנן אותו דרך אולי מכל שקוף לראות איפה נוצרת פאזה ולשאוב את הדלק מלמעלה. מדובר על מיכל מלא כך שאם יש דרך להציל את רוב הדלק יהיה טובת אם יישאר חשש זורק הכל ומתדלק מחדש.
|
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
|
|
|
סאמח הצפר
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 5983
|
|
סמאח בקשר לאחסון המיכל דלק יש בעיה של חום וקור אז מה שלא תעשה אם תשאיר קצת פתוח יתאדה הדלק ואם תסגור אז יהיה עיבוי ויווצר מים במיכל. כמובן שאם יש שימוש קבוע במנוע אז לא יהיה מספיק זמן להיווצרות מים. לגבי הקרטוע והכיבוי של המנוע אני מכיר את זה מתחום הגנרטורים יש מצב טוב שזה דלק לא נקי שמעורב בו מים. מנוע חדש אין סיבה שיעשה בעיות. בנצי ישר כוח  אם סוגר יהיה עיבוי?! חשבתי הפוך. בכל אופן חשבתי על רעיון שכל פעם כשחוזר מדיג אני ממלא את המיכל עד הסוף וכך לא יהיה חלל שיגרום לעיבוי וכניסת אוויר בזמן אחסון המיכל. מה דעתכם?
|
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
« הקודם הבא »
|
הדפסה
|
|
|