מצרף סירטון של הקשר מראשי בד למוביל ניילון / פלורו שאני משתמש בו. כמו שציינתי בעבר - עד היום, מעולם לא נקרע לי הקשר! אם נתפס בסלע / דג קרע את החוט, זה היה בחיבור בקרס/דמויי למוביל!
מצרף סירטון של הקשר מראשי בד למוביל ניילון / פלורו שאני משתמש בו. כמו שציינתי בעבר - עד היום, מעולם לא נקרע לי הקשר! אם נתפס בסלע / דג קרע את החוט, זה היה בחיבור בקרס/דמויי למוביל!
בפעם הבאה אני רוצה לראות אותך מרטיב את החוט עם הלשון ולא רק אומר.... שנית. מומלץ ליצור נעילה בין חוטי הבד - קשר כמו קשר סבתא רק מעבירים פעם ראשונה 4 פעמים ומהדקים, שניה 3 פעמים ושלישית פעמיים. זה גם יוצר ראש חרוט לקשר שעף יפה יותר בטבעות.
מצרף סירטון של הקשר מראשי בד למוביל ניילון / פלורו שאני משתמש בו. כמו שציינתי בעבר - עד היום, מעולם לא נקרע לי הקשר! אם נתפס בסלע / דג קרע את החוט, זה היה בחיבור בקרס/דמויי למוביל!
מזל שאתה לא תופס דגים , ככה יש לך זמן לפנק אותנו בסרטונים משובחים שכאלה.
כל הכבוד רון !
למה יש לך כשלים בחיבור קרס\דמוי למוביל ? אתה לא יכול לשפר את הקשר שם ? איזה סוג של קשר את משתמש בחיבור שכזה לקרס או דמוי ?
זה היה מתחת לחגורת ציפה
לא הייתי מגדיר את זה כשלים. זה נקרע כשמופעל עליו לוחץ גדול שעובר את היכולת של החוט (20LB). מה שרציתי להדגיש, זה פשוט שהקשר שאני משתמש בו לחיבור המוביל - לא מוריד מחוזק החוט ולא מהווה נקודת כשל באם נקשר כהלכה, בניגוד לדעה הרווחת שהחיבור למוביל מהווה בעיה.
הקשר שאני משתמש בקצה לדמויי / קרס הוא מאז ומתמיד קשר UNI, ולא איכזב אותי אף פעם.
מזל שאתה לא תופס דגים , ככה יש לך זמן לפנק אותנו בסרטונים משובחים שכאלה.
כל הכבוד רון !
למה יש לך כשלים בחיבור קרס\דמוי למוביל ? אתה לא יכול לשפר את הקשר שם ? איזה סוג של קשר את משתמש בחיבור שכזה לקרס או דמוי ?
זה היה מתחת לחגורת ציפה
לא הייתי מגדיר את זה כשלים. זה נקרע כשמופעל עליו לוחץ גדול שעובר את היכולת של החוט (20LB). מה שרציתי להדגיש, זה פשוט שהקשר שאני משתמש בו לחיבור המוביל - לא מוריד מחוזק החוט ולא מהווה נקודת כשל באם נקשר כהלכה, בניגוד לדעה הרווחת שהחיבור למוביל מהווה בעיה.
הקשר שאני משתמש בקצה לדמויי / קרס הוא מאז ומתמיד קשר UNI, ולא איכזב אותי אף פעם.
לא התכוונתי לתת מתחת לחגורה...אולי בטעות יצא לי !
אם כך , למה לא להעלות את רמת החוט לחוט בעל טסט שלא ייכשל בזמן אמת ?
היי אני משתמש בחוט 0.35 משקולת 140 גרם ללא שוק לידר היות ואני יום יום בים החוט נשחק לכן כאשר הוא מאבד מהברק הוא מוחלף החלק שבמים לתחתית השפולה והחלק החדש למים לדעתי כל קשר בשפולה יוצר מעצור בזמן ההטלה פורל הים
מזל שאתה לא תופס דגים , ככה יש לך זמן לפנק אותנו בסרטונים משובחים שכאלה.
כל הכבוד רון !
למה יש לך כשלים בחיבור קרס\דמוי למוביל ? אתה לא יכול לשפר את הקשר שם ? איזה סוג של קשר את משתמש בחיבור שכזה לקרס או דמוי ?
זה היה מתחת לחגורת ציפה
לא הייתי מגדיר את זה כשלים. זה נקרע כשמופעל עליו לוחץ גדול שעובר את היכולת של החוט (20LB). מה שרציתי להדגיש, זה פשוט שהקשר שאני משתמש בו לחיבור המוביל - לא מוריד מחוזק החוט ולא מהווה נקודת כשל באם נקשר כהלכה, בניגוד לדעה הרווחת שהחיבור למוביל מהווה בעיה.
הקשר שאני משתמש בקצה לדמויי / קרס הוא מאז ומתמיד קשר UNI, ולא איכזב אותי אף פעם.
לא התכוונתי לתת מתחת לחגורה...אולי בטעות יצא לי !
אם כך , למה לא להעלות את רמת החוט לחוט בעל טסט שלא ייכשל בזמן אמת ?
יש מגבלות עומס גם למקל עדיף שיקרע החוט ולא ישבר המקל
-------------------------------
"לפעמים אתה מוצא את עצמך באמצע שום מקום ולפעמים באמצע שום מקום אתה מוצא את עצמך."
מזל שאתה לא תופס דגים , ככה יש לך זמן לפנק אותנו בסרטונים משובחים שכאלה.
כל הכבוד רון !
למה יש לך כשלים בחיבור קרס\דמוי למוביל ? אתה לא יכול לשפר את הקשר שם ? איזה סוג של קשר את משתמש בחיבור שכזה לקרס או דמוי ?
זה היה מתחת לחגורת ציפה
לא הייתי מגדיר את זה כשלים. זה נקרע כשמופעל עליו לוחץ גדול שעובר את היכולת של החוט (20LB). מה שרציתי להדגיש, זה פשוט שהקשר שאני משתמש בו לחיבור המוביל - לא מוריד מחוזק החוט ולא מהווה נקודת כשל באם נקשר כהלכה, בניגוד לדעה הרווחת שהחיבור למוביל מהווה בעיה.
הקשר שאני משתמש בקצה לדמויי / קרס הוא מאז ומתמיד קשר UNI, ולא איכזב אותי אף פעם.
לא התכוונתי לתת מתחת לחגורה...אולי בטעות יצא לי !
אם כך , למה לא להעלות את רמת החוט לחוט בעל טסט שלא ייכשל בזמן אמת ?
יש מגבלות עומס גם למקל עדיף שיקרע החוט ולא ישבר המקל
השאלה היא האם זו הבעיה באמת שבגללה אין יכולת להגדלת טסט החוט....?
מזל שאתה לא תופס דגים , ככה יש לך זמן לפנק אותנו בסרטונים משובחים שכאלה.
כל הכבוד רון !
למה יש לך כשלים בחיבור קרס\דמוי למוביל ? אתה לא יכול לשפר את הקשר שם ? איזה סוג של קשר את משתמש בחיבור שכזה לקרס או דמוי ?
זה היה מתחת לחגורת ציפה
לא הייתי מגדיר את זה כשלים. זה נקרע כשמופעל עליו לוחץ גדול שעובר את היכולת של החוט (20LB). מה שרציתי להדגיש, זה פשוט שהקשר שאני משתמש בו לחיבור המוביל - לא מוריד מחוזק החוט ולא מהווה נקודת כשל באם נקשר כהלכה, בניגוד לדעה הרווחת שהחיבור למוביל מהווה בעיה.
הקשר שאני משתמש בקצה לדמויי / קרס הוא מאז ומתמיד קשר UNI, ולא איכזב אותי אף פעם.
לא התכוונתי לתת מתחת לחגורה...אולי בטעות יצא לי !
אם כך , למה לא להעלות את רמת החוט לחוט בעל טסט שלא ייכשל בזמן אמת ?
יש מגבלות עומס גם למקל עדיף שיקרע החוט ולא ישבר המקל
מזל שאתה לא תופס דגים , ככה יש לך זמן לפנק אותנו בסרטונים משובחים שכאלה.
כל הכבוד רון !
למה יש לך כשלים בחיבור קרס\דמוי למוביל ? אתה לא יכול לשפר את הקשר שם ? איזה סוג של קשר את משתמש בחיבור שכזה לקרס או דמוי ?
זה היה מתחת לחגורת ציפה
לא הייתי מגדיר את זה כשלים. זה נקרע כשמופעל עליו לוחץ גדול שעובר את היכולת של החוט (20LB). מה שרציתי להדגיש, זה פשוט שהקשר שאני משתמש בו לחיבור המוביל - לא מוריד מחוזק החוט ולא מהווה נקודת כשל באם נקשר כהלכה, בניגוד לדעה הרווחת שהחיבור למוביל מהווה בעיה.
הקשר שאני משתמש בקצה לדמויי / קרס הוא מאז ומתמיד קשר UNI, ולא איכזב אותי אף פעם.
לא התכוונתי לתת מתחת לחגורה...אולי בטעות יצא לי !
אם כך , למה לא להעלות את רמת החוט לחוט בעל טסט שלא ייכשל בזמן אמת ?
יש מגבלות עומס גם למקל עדיף שיקרע החוט ולא ישבר המקל
השאלה היא האם זו הבעיה באמת שבגללה אין יכולת להגדלת טסט החוט....?
מעניין אותי מה הסיבה של רון .....
אין רצון האמת, וגם אין יותר מידי צורך. 20LB יספיק לכל דג ממוצע מהחוף, וגם להפתעות (עם 15LB, יצא לוקוס של כ-3 ק"ג בז'ירז'ור בריפים בראש הנקרה, עם כל המוניטין של מפוצצי חוטים שיצא לדג הזה). 20LB עדין דק מספיק בשביל לאפשר הטלה נוחה, ושימוש ברולר מידה 2500-3000. לעבוד עם עבה יותר, ידרוש ציוד כבד יותר, וזו כבר לא המטרה (בעבר הייתי מז'רז'ר עם חוט בד 40LB על רולר 4500, עד שהבנתי שאני יכול לגרור עם זה צוללת).
אגב, עד היום, חוץ מפעם אחת שככל הנראה נתפס לוקוס שגם עם חוט 40LB לא בטוח שהיה לי סיכוי (הוריד לי חצי מקל לתוך המים תוך שנייה, הוציא כ-5-6 מטרים חוט ופיצץ ישר. יש לציין שלא עבדתי עם לידר מניילון באותה התקופה!), לא איבדתי דג בז'ירז'ור עקב כשל בחוט.
מזל שאתה לא תופס דגים , ככה יש לך זמן לפנק אותנו בסרטונים משובחים שכאלה.
כל הכבוד רון !
למה יש לך כשלים בחיבור קרס\דמוי למוביל ? אתה לא יכול לשפר את הקשר שם ? איזה סוג של קשר את משתמש בחיבור שכזה לקרס או דמוי ?
זה היה מתחת לחגורת ציפה
לא הייתי מגדיר את זה כשלים. זה נקרע כשמופעל עליו לוחץ גדול שעובר את היכולת של החוט (20LB). מה שרציתי להדגיש, זה פשוט שהקשר שאני משתמש בו לחיבור המוביל - לא מוריד מחוזק החוט ולא מהווה נקודת כשל באם נקשר כהלכה, בניגוד לדעה הרווחת שהחיבור למוביל מהווה בעיה.
הקשר שאני משתמש בקצה לדמויי / קרס הוא מאז ומתמיד קשר UNI, ולא איכזב אותי אף פעם.
לא התכוונתי לתת מתחת לחגורה...אולי בטעות יצא לי !
אם כך , למה לא להעלות את רמת החוט לחוט בעל טסט שלא ייכשל בזמן אמת ?
יש מגבלות עומס גם למקל עדיף שיקרע החוט ולא ישבר המקל
השאלה היא האם זו הבעיה באמת שבגללה אין יכולת להגדלת טסט החוט....?
מעניין אותי מה הסיבה של רון .....
אין רצון האמת, וגם אין יותר מידי צורך. 20LB יספיק לכל דג ממוצע מהחוף, וגם להפתעות (עם 15LB, יצא לוקוס של כ-3 ק"ג בז'ירז'ור בריפים בראש הנקרה, עם כל המוניטין של מפוצצי חוטים שיצא לדג הזה). 20LB עדין דק מספיק בשביל לאפשר הטלה נוחה, ושימוש ברולר מידה 2500-3000. לעבוד עם עבה יותר, ידרוש ציוד כבד יותר, וזו כבר לא המטרה (בעבר הייתי מז'רז'ר עם חוט בד 40LB על רולר 4500, עד שהבנתי שאני יכול לגרור עם זה צוללת).
אגב, עד היום, חוץ מפעם אחת שככל הנראה נתפס לוקוס שגם עם חוט 40LB לא בטוח שהיה לי סיכוי (הוריד לי חצי מקל לתוך המים תוך שנייה, הוציא כ-5-6 מטרים חוט ופיצץ ישר. יש לציין שלא עבדתי עם לידר מניילון באותה התקופה!), לא איבדתי דג בז'ירז'ור עקב כשל בחוט.