בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג בז'ירז'ור - מים מלוחים (אחראי: Kobiarava)
| | |-+  סקירת ציוד מקצועית של אחד הרולרים החשובים בשוק...
עמודים: [1] למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: סקירת ציוד מקצועית של אחד הרולרים החשובים בשוק...  (נקרא 2721 פעמים) הדפסה
טרולוס

חבר פורום
****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 404

הסטרדיק של שימנו הוא אחד מה-" BEST SELLERS" בארה"ב ומאוד פופלארי בעולם כולו.





מאז שאני קניתי אחד (הייתי מרוצה ממנו עד הגג) הוא עבר כמה גילגולים ,היום הוא חוזר עם מיטב השיפורים של שימנו שנלקחו מסדרות גבוהות יותר!!!







אז מי שמחפש רולר לז'ירז'ור בסביבות ה-180 דולר, שווה לו לעבור על הסקירה
מ-TACKLE TOUR מהרמה המקצועית ביותר עד הפרט האחרון ופירוקים ,החברה עושים שם עבודה מדהימה אתה בסדר




קישור לסקירה ,תהנו:


http://www.tackletour.com/reviewshimanostradicfj.html
עריכה אחרונה: אוקטובר 28, 2011, 13:30:21 PM על ידי טרולוס
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
Oz
חבר פורום
***

מנותק מנותק

גיל: 31

הודעות: 230

אין הרגשה יותר טובה מאשר לתפוס דג

אני ישמח אם תוכל למצוא לי סקירה אל הררניום 3000 ועד הטויין פאוור ci4 2500fa
-------------------------------
ניפגש בים או בזירה
 IP: [ מחובר ]
gaichuk

יעד מצומצם
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 49

הודעות: 15290

יש אכילות ???

למרות שלפעמים מתקבלת התחושה שהסיקור שלהם קצת מוטה ולא תמיד הכי אובייקטיבי,אי אפשר שלא להתרשם מההתייחסות שלהם לכול פרט ופרט וכמובן מהפיצ'רים המיוחדים של הרולר הספציפי הזה.
באופן אישי הדברים ש"עושים לי את זה" הם:
1. החזרת גשר קלה ומהירה בזכות המנגנון הקפיצי (בניגוד לתיל לחץ סטנדרטי).
2. מיסב מרכוז נוסף במרכז הרולר שמונע משחק של הציר בזמן שמופעל על הרולר לחץ מהחוט שנכנס מהצד.
3. יחס סיבובים גבוה בין ידית לרוטור.

עושה רושם שהם שיפרו את הדגם שגם ככה היה מוצלח בכמה דרגות.
בהשוואה לגודל זהה מלפני 10 שנים הם ייצרו רולר עם קיבולת חוט גבוה יותר,קל יותר,חלק יותר ונוח יותר לתפעול (דבר שלא בא כמובן מאליו ברולרים של שימנו!).

לצער רובנו,המחירים של שימנו לא משתפרים... וואלה לא יודע
-------------------------------
"I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve."
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

האיש שמביא לנו את החדשות והחידושים בתחום הרולרים אתה בסדר

תודה אמיר
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
יוסף

חבר פורום
****

מנותק מנותק

גיל: 42

הודעות: 394

תודה על העדכונים בראוו
 IP: [ מחובר ]
אביחי

ויקום הגזר ויתן מכות רצח לגנן..והגנן מבסוט רצח!
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 54

הודעות: 6434

ויקום הגזר ויתן מכות רצח לגנן..והגנן מבסוט רצח!

תודה אמיר  אתה בסדר
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

כידוע, כפי שכתבתי בדיג-מסירה בזמנו,
לאחר התלבטויות רכשתי סטרדיק 6000
מיועדת לבולוס עומק ולזרזור פלמידות. גם למדאי.

השאלה אמיר,
איך היא אמורה לתפקד בג'יגינג?
מספיק חזקה ועמידה  באותה סביבה של הטווין-פאוור?
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
סקווידוויד

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 7274

כידוע, כפי שכתבתי בדיג-מסירה בזמנו,
לאחר התלבטויות רכשתי סטרדיק 6000
מיועדת לבולוס עומק ולזרזור פלמידות. גם למדאי.

השאלה אמיר,
איך היא אמורה לתפקד בג'יגינג?
מספיק חזקה ועמידה  באותה סביבה של הטווין-פאוור?

מצטרף לשאלה:
מה ההבדל בין דגמי העילית שעולים 500$ (סטלה, טווין פאואר) ומעלה לבין הדגמים המצויינים שעולים 150 - 250$ (ביומאסטר, סרגוסה, סטרדיק)
 IP: [ מחובר ]
טרולוס

חבר פורום
****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 404

לא נראה לי שתהיה בעיה לקחת מכונה כזאת לג'יג אבל יש לשים לב למהירות הגלילה לפני שלוקחים ,מבחינת מחיר הסטרדיק האמריקאית דומה לאולטגרה היפני  ולכן פרט לכמה שינויים לפה ולשם , מיסב יותר או פחות , אילו מכונות דומות מאוד.

בגלל שבשוק האמריקאי אין הבדלים בסימון המהירויות וביפני יש, כדאי לשים לב שהאולטגרה מסומנת כ-PG שהמהירות שלה היא 1:4.8 ,מה שאומר שכל הרכיבים הפנימיים -ציר ,גלגלי שיניים וכדומה גדולים יותר ,על כן חזקים יותר ולכן המכונה איטית יותר.

לכן לג'יג הייתי לוקח גודל בין 5000 -8000 ובכלל תמיד לעשות השוואות בין הדגמים האמריקאים ליפנים מבחינת מחיר ונתונים טכניים ,לרוב הם כמעט זהים  מבפנים.

בקשר להבדלים בין דגמי העילית לנמוכים יותר ,ההבדלים הם רבים :מספר מיסבים ואיכותם  ,איכות חומרים ,עיצוב ,טכנולוגיה (למרות שבזמן האחרון שימנו מורידים טכנולוגיה בכירה לדגמים הזולים יותר ,מה שגורם להרבה דגמים חדשים להתייקר ביותר מ-10 אחוזים מהדגמים המוחלפים מהסס) וכל זה מצטבר לאמינות ,שרידות וכדומה.

אני יודע שלפעמים בגלגול הראשון לא מרגישים מיד בהבדל בין הדגמים הזולים יותר ליקרים יותר ,ההבדל מתגלה לאחר שנה של שימוש ,בשרידות ובחלקות שנשארת ,לצערי יותר דגים זה לא מביא קריצה
עריכה אחרונה: נובמבר 09, 2011, 14:30:14 PM על ידי טרולוס
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
סקווידוויד

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 7274

לצערי יותר דגים זה לא מביא קריצה

 
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: [1] למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!