סאמח גם לי חבל האמת הייתי בטוח שזה נושא שרוב בעלי הסירות די בקיאים בו ולו רק בגלל שעברו קניית סירה או שתיים בחיים. .
בכל מקרה הכלי המדובר ירד מהפרק כי גם בלי להיות מבין גדול ניתן לראות שהמנוע שם רחוק מלהיות מתוחזק כראוי וכשרצינו לצאת אתמול לסיבוב בים נקרע הכבל של הגיר ובזה די נגמר הסיפור. .
על הדרך למדתי שבמנועים פנימי יש מנוע עם ברך ומנוע עם ציר כשהצירי עדיף
אם מישהו יוכל לפרט למה מאוד אודה לו.
וגם במידה וברך המנוע שופצה כמה זה מאריך את חייה?
ובסירה אחרת שראיתי הבחור אומר שהוחלפה לגמרי בחדשה אשמח לדעת אם זה אפשרי בכלל להחליף ברך ובכמה זה מאריך את חייה ומשהה את הצורך בתיקונים שם בהנחה שהמנוע והגיר תקין?
ואחת אחרונה
לא יודע אם הבנתי נכון אבל יכול להיות שהגיר יושב בתוך המים? ולכן כל תיקון גם בו מצריך הספנה?
אשמח גם לתשובות חלקיות כי אני ממש בחיתולים וכל פרט גם הטרווילי ביותר יכול לחדש לי עוד משהו ולבהיר את התמונה
