בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
| | |-+  "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
עמודים: 1 [2] 3 למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע  (נקרא 5796 פעמים) הדפסה
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #15 ב- : ינואר 14, 2013, 21:36:12 PM »
רפי, רוני וסמאח

לטענה שהקניה בוצעה באשדוד ים, ולפיכך הם חייבים בעלויות השילוח, קיבלתי מאשדוד ים את התשובה הבאה:

נניח שקנית בחנות חשמל מכונת כביסה, והמוצר התקלקל, לא בעל החנות אחראי לתת לך את השירות בגין האחריות, אלא היבואן הרשמי של אותו מוצר. אנחנו איננו היבואנים הרשמיים בישראל הזכויות עברו לפישלס ואיתן גם החובות.

חברים, אני לא משפטן אלא צרכן פשוט, שקנה מוצר פנה לקבל אחריות, חברת האם לוורנס עמדה באחריות, אך מישהו בדרך עשה איזושהיא טעות שעלתה לו כסף, וכעת אני סובל מטעות זו.

חורה לי גם, שאף אחד מהם לא פנה אלי ואמר: הגיע מכשיר חדש עבורך אך יש בעיה כזו וכזו, אם לא הייתי פונה ומברר, כלל לא הייתי מודע לבעיה.

וממש אין לי חשק לפנות לבתי המשפט, כל מה שאני רוצה, לקבל את המגיע לי על פי חוק, ללא התרוצצויות מיותרות.

תודה

כן, אני מבין את עמדתך. אני כמובן לא האיש שיקבע על מי האחריות, אבל מה שברור הוא שאתה לא אמור לשאת באחריות הזאת.

לא נותר לי אלא לאחל לך הצלחה עם הסוגייה הזאת ושהעניין ייגמר בצורה הכי טובה לך  כבוד הרב

-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
mor
חבר פורום
****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 328

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #16 ב- : ינואר 14, 2013, 22:15:45 PM »
סאמח אני ינסה להסביר לך בטלפון
בנתיים דמיין שיש לך עסק לחומרי ביניין ותכין רשימת לקוחות שקונים ממך באלפי שקלים

פתאום נכנס לחנות לקוח ותיק שלך עם בלוקים שאתה משווק מדגם גנין שהיום אתה היבואן הבלעדי שלהם
והבלוקים באחריות אך נקנו אצל מתחרה שהזכיות והחובות על בלוקי גנין הם היום שלך

מה תעשה תפסיד לקוח ותיק שרוכש אצלך בלוקים בשביל סכום קטן של 270 שח
או תעדיף לשמור על הלקוח הכלכלי שלך ושמך  הטוב בעבור סכום זעום שכזה

בפעם הקודמת לא הצלחת להבין למה בנקודה שהוצאת חזירים בכמות מסחרית
לא נשארו חזרים ואתה עד היום כנראה לא מבין

יש מצב שההגיון שלי ושלך לא רואים את אותו האופק וגם זה בסדר
סמאח הצפר היקר אני רואה בך חבר גם שאני לא חושב כמוך וואללה מתגעגגע לצעקות שלך על הסירה





 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #17 ב- : ינואר 14, 2013, 22:40:26 PM »
סאמח אני ינסה להסביר לך בטלפון
בנתיים דמיין שיש לך עסק לחומרי ביניין ותכין רשימת לקוחות שקונים ממך באלפי שקלים

פתאום נכנס לחנות לקוח ותיק שלך עם בלוקים שאתה משווק מדגם גנין שהיום אתה היבואן הבלעדי שלהם
והבלוקים באחריות אך נקנו אצל מתחרה שהזכיות והחובות על בלוקי גנין הם היום שלך

מה תעשה תפסיד לקוח ותיק שרוכש אצלך בלוקים בשביל סכום קטן של 270 שח
או תעדיף לשמור על הלקוח הכלכלי שלך ושמך  הטוב בעבור סכום זעום שכזה

בפעם הקודמת לא הצלחת להבין למה בנקודה שהוצאת חזירים בכמות מסחרית
לא נשארו חזרים ואתה עד היום כנראה לא מבין

יש מצב שההגיון שלי ושלך לא רואים את אותו האופק וגם זה בסדר
סמאח הצפר היקר אני רואה בך חבר גם שאני לא חושב כמוך וואללה מתגעגגע לצעקות שלך על הסירה







נדב, לא מבין בבלוקים מתפקע

ובקרוב אתה הולך לחטוף  ממני בומבה של סיפור. מהו, תדע עוד כמה ימים קריצה
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
ruviva
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 1269

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #18 ב- : ינואר 15, 2013, 03:07:55 AM »
אני מתכוון לפנות לחברת לוורנס בנושא זה, אולי הם יוכלו לפתור את העיניין.

אחד מהיבואנים, ואיני יודע מי, מתנהל לא נכון, שחברת לורנס תקבל את הנתונים ותכריע בנושא.
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #19 ב- : ינואר 15, 2013, 11:09:48 AM »
רפי אין ספק שאתה צודק מבחינה משפטית
להיות חכם ..
להיות צודק ...

אני בטוח שבמידה והיו מחלטים לספק שרות יוצא דופן שרות שהוא הפתעה לטובה יכולו להתפרסם כאן היבואנים החדשים בצורה חיובית יותר  שהייתה עולה להם סה"כ 270 שח אבל היו מרויחים את שמם הטוב בצורה שלא נשכח
זה צודק שבחרו לא לשאת בעלות המשלוח שבגינו אין להם רווח כלל אבל
זה לא חכם
אני לו שופט אותם אלא ניזכר היטב איך יבואן קיאקים גדול בצפון מצליח להפתיע אותנו כל פעם מחדש בזמן שהו בוחר להיות חכם ושרותי ובסוף זה משתלם לו פי 20
באמת חשבתי על לורנס כמכשיר הבא זה לא באמת ימנע ממני את הרכישה ולמען האמת יש עליו ביקורת טובה מאוד



אכן אפשרות, אך זו בחירה והחלטה של היבואן...
אם הוא רוצה להיות סופר-לארג' ולשלם על היבואן הקודם- כדי להרוויח לקוח/ות, זכותו,
אם הוא חושב שאיננו אמור לשלם מה שחייב לשלם היבואן הקודם- גם זכותו.

ספק רב אם במקומו הייתי מוציא 100 או 200 שקלים עבור היבואן הקודם שהרוויח על המכירה -
רק כדי שהלקוח יגיד וואו. מה שכן- אולי יש מקום שהיבואן הנוכחי יסייע לראובן בפנייה אל לורנס.


לטענה שהקניה בוצעה באשדוד ים, ולפיכך הם חייבים בעלויות השילוח, קיבלתי מאשדוד ים את התשובה הבאה:

נניח שקנית בחנות חשמל מכונת כביסה, והמוצר התקלקל, לא בעל החנות אחראי לתת לך את השירות בגין האחריות, אלא היבואן הרשמי של אותו מוצר. אנחנו איננו היבואנים הרשמיים בישראל הזכויות עברו לפישלס ואיתן גם החובות.


הטענה של אשדוד ים זה חירטוט מושלם!!!

האחריות היא של היצרן בכל מקרה- לורנס,
וכמו כן של בעל העסק אשר מכר לך את המוצר,
כך מבחינת החוק.
מבחינה משפטית, הגדרת היחסים בינך לבין פישלס היא "העדר יריבות" -
שאכן מעולם לא היה ביניכם עסק.
האחריות הקיימת של היצרן- לא עוברת ממי שמכר לך אל היבואן החדש.

תודיע לאשדוד ים,
שהתיעצת עם עו"ד שהוא חבר בפורום דיג בו העלית את הנושא ועם הרשות להגנת הצרכן-
ונאמר לך במפורש שהם אחראים, תוך המלצה שינהגו ויתיעצו באופן דומה-
לפני שהם מקבלים ממך תביעה. תבחן את תגובתם- יסכימו לשלם אז הרווחת,
לא יסכימו- תגיש תביעה.

אני מתכוון לפנות לחברת לוורנס בנושא זה, אולי הם יוכלו לפתור את העיניין.

אחד מהיבואנים, ואיני יודע מי, מתנהל לא נכון, שחברת לורנס תקבל את הנתונים ותכריע בנושא.

בפנייתך אליהם תבהיר להם כי אתה רואה בהם אחראים בכל מקרה,
שישברו את הראש עם היבואנים וידאגו שתקבל את הכסף.
גם להם תודיע שהתיעצת עם עו"ד שהוא חבר בפורום דיג בו העלית את הנושא-
שיבינו המעורבים שיש הד ציבורי לציבור הצרכנים...

בהצלחה...
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
shlomi
חבר פורום
****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 250

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #20 ב- : ינואר 15, 2013, 20:06:10 PM »
ראובן מבין את התיסכול  שלך והוא מוצדק
אבל הטענות שלך כלפיי פישלס הם לא מוצדקות
מכיוון שלמרות שלא קנית ממנו את המכשיר הוא לא
ניסה להתחמק ממתן שרות  אבל אין לצפות ממנו שישא  בעליות נוספות מצידו
כן היה צריך להגיד לך שיש עלות שילוח מראש 
אני מכיר את פישלס שנים רבות הוא היבואן היחיד שמחזזיק מעבדה ברמה גבוה
נותן שרות מהיר  ויש שם אנשי מקצוע    לא תקבל מאף יבואן אחר שרות יותר טוב לדעתי
בשביל גילוי נאות אני מכיר את דוד ואפי הכרות אישית מזה מספר שנים

אני הייתי משלם את ה 270 שח ותובע אותם בטביעות קטנות מאשדוד ים
אני חושב שרפי יכול לתת לך עצה טובה בקשר לצד המישפטי בכל אופן
חבל שבישביל סכום כזה לא תיקח את המכשיר
 IP: [ מחובר ]
ruviva
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 1269

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #21 ב- : ינואר 15, 2013, 20:10:59 PM »
חברים, הנושא עומד בפני פתרון, לכשאקבל את המכשיר אוסיף ואעדכן.

תודה
 IP: [ מחובר ]
gaichuk

יעד מצומצם
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 49

הודעות: 15290

יש אכילות ???

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #22 ב- : ינואר 15, 2013, 22:10:20 PM »
חברים, הנושא עומד בפני פתרון, לכשאקבל את המכשיר אוסיף ואעדכן.

תודה

תפברק מכתב התחייבות מאשדוד לפישלס,קח את המכשיר ותבע את רפי על 270 ש"ח  אביל
-------------------------------
"I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve."
 IP: [ מחובר ]
ruviva
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 1269

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #23 ב- : ינואר 16, 2013, 04:54:24 AM »
לא מצחיק,

לא מספיק שאני מסובך עם שני ענקים, אתה רוצה להוסיף לי ענק שלישי?
 IP: [ מחובר ]
ruviva
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 1269

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #24 ב- : ינואר 20, 2013, 14:19:33 PM »
חברים,

היום, שבוע בדיוק לאחר שפרסמתי את הנושא, הגיע אלי שליח מחברת פ. פישלס והביא עימו מכשיר חדש במקום המכשיר המקולקל.

אני מבקש להודות בזאת לאפי ולדוד מחברת פ. פישלס אשר התעלו על כל החישובים הקטנוניים והבינו כי השירות ללקוח הוא מעל לכל, ולכן החליטו לשאת בכל העלויות הנילוות בעצמם.

בזאת חברת פ. פישלס רכשה את אמוני.

ולחברת אשדוד ים אין לי אלא לומר, אותי לא תראו יותר.

כמו כן ברצוני להודות לפורום הדייג ולחבריו, שכן אני בטוח כי "הרעש" שפרסום המקרה גרם תרם רבות גם לפתרון.

תודה
 IP: [ מחובר ]
yossid

הים הוא המרגוע האמתי שלי
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 64

הודעות: 3386

דייג חוף ומז'רז'ר

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #25 ב- : ינואר 20, 2013, 16:25:49 PM »
בשעה טובה
וטוב לדעת ולהכיר את הר ואת הטוב וזאת למען כולנו
-------------------------------
תמיד תזכרו... שהדג שיושב אצלכם בצלחת, נמצא שם רק כי הוא פתח את פיו לאכול!!!
 IP: [ מחובר ]
mor
חבר פורום
****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 328

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #26 ב- : ינואר 20, 2013, 17:45:28 PM »
כל הכבוד על השרות המעולה
עושה רושם שבאמת מדובר בחברה טובה מאוד עם שרות טוב
כך לפחות טוענים כל הדייגים באתר וזאת כבר הצלחה ענקית ל פ פישלס
חבל שאני לא מכיר אותם אבל גם זה יגיע בפיש פיננדר הבא

זה שרות שיגרום לאחרים לקנות בבטחה כל הכבוד !!!!!!
 IP: [ מחובר ]
הנצרתי מס 1

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 60

הודעות: 9829

אלבום תמונות http://www.flickr.com/photos/m_o_38/

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #27 ב- : ינואר 20, 2013, 20:06:53 PM »
כל הכבוד על השרות המעולה
עושה רושם שבאמת מדובר בחברה טובה מאוד עם שרות טוב
כך לפחות טוענים כל הדייגים באתר וזאת כבר הצלחה ענקית ל פ פישלס
חבל שאני לא מכיר אותם אבל גם זה יגיע בפיש פיננדר הבא

זה שרות שיגרום לאחרים לקנות בבטחה כל הכבוד !!!!!!

מה שהוא אמר  אתה בסדר
-------------------------------
יורדי הים לא מפחדים  מטביעה !!

http://www.flickr.com/photos/m_o_38/
 IP: [ מחובר ] WWW
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #28 ב- : ינואר 20, 2013, 21:44:34 PM »
כל הכבוד על השרות המעולה
עושה רושם שבאמת מדובר בחברה טובה מאוד עם שרות טוב
כך לפחות טוענים כל הדייגים באתר וזאת כבר הצלחה ענקית ל פ פישלס
חבל שאני לא מכיר אותם אבל גם זה יגיע בפיש פיננדר הבא

זה שרות שיגרום לאחרים לקנות בבטחה כל הכבוד !!!!!!

נדב מסכים גם כן. אתה צריך להיות שם, יש להם הרבה מעבר לפיש פיינדר. בכלל, לבקר שם ולראות דברים חדשים יכול לפתוח אופקים חדשים שלא חושבים עליהם מראש, ואולי תראה שם דברים שתצטרך.
מה שעשו במקרה פה עם החבילה בעיניי אינו מ ובן מאליו אבל עושה לי טוב בלב לראות את כל הפרגון של חברי הפורום לחנות הזאת כולל הצוות שלה. מקווה שהפרגון הזה יהיה הפיצוי שלהם.

אני רואה שיצאו יותר פופולריים אחרי סיפור כזה. כמו שאצלנו אומרים "איך שתזרוק אותם ינחתו על הרגליים סמיילי)
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
עדי

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 51

הודעות: 7592

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #29 ב- : ינואר 20, 2013, 22:38:31 PM »
כל הכבוד על השרות המעולה
עושה רושם שבאמת מדובר בחברה טובה מאוד עם שרות טוב
כך לפחות טוענים כל הדייגים באתר וזאת כבר הצלחה ענקית ל פ פישלס
חבל שאני לא מכיר אותם אבל גם זה יגיע בפיש פיננדר הבא

זה שרות שיגרום לאחרים לקנות בבטחה כל הכבוד !!!!!!

נדב מסכים גם כן. אתה צריך להיות שם, יש להם הרבה מעבר לפיש פיינדר. בכלל, לבקר שם ולראות דברים חדשים יכול לפתוח אופקים חדשים שלא חושבים עליהם מראש, ואולי תראה שם דברים שתצטרך.
מה שעשו במקרה פה עם החבילה בעיניי אינו מ ובן מאליו אבל עושה לי טוב בלב לראות את כל הפרגון של חברי הפורום לחנות הזאת כולל הצוות שלה. מקווה שהפרגון הזה יהיה הפיצוי שלהם.

אני רואה שיצאו יותר פופולריים אחרי סיפור כזה. כמו שאצלנו אומרים "איך שתזרוק אותם ינחתו על הרגליים סמיילי)

צעד שיווקי נבון מאד מצידם,

זכו בחשיפה שהפכה לחיובית ומפרגנת בקרב הלקוחות הפוטנציאלים שלהם ע"ג הפורום.

אגב, לא רק שעכשיו אני מכיר את המותג לורנס, אני גם שומע לראשונה על פ. פישלס,

ואזכור אותו כנותן שרות איכותי . יישר כח ושיהיה לכם המון בהצלחה 




-------------------------------
איזהו חכם? הלומד מכל אדם, איזהו גיבור? הכובש את יצרו, איזהו עשיר? השמח בחלקו, איזהו מכובד? המכבד את הבריות
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: 1 [2] 3 למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!