לפני כחודש וחצי בערך יצאתי לדייג חופי כשבמהלכו אחת החכות שלי נפלה למיים עקב אכילה חזקה ונגררה מעט פנימה לתוך המיים. בבדיקה ראיתי שהרולר של חברת טיקה התמלא בחול ולא ניתן אפילו להשלים סיבוב מלא בגללו.
אני בתור אחד שלא פירק מעולם רולר, ניגשתי עם הרולר לדני מכוכב הים בפתח תקווה ,בתקווה שישב עליו וינקה אותו - כמובן בתשלום.
דני הציע להשאיר לו את הרולר בחנות בתקווה שינסה להפעיל אחריות יצרן למרות שהרולר כלל לא נרכש אצלו ובבעלותי כשנתיים + .
היום קבלתי את הרולר חזרה כשבמהלך החודש הרולר הוחזר פעמיים ליצרן כיוון שלא נוקה וסודר כמו שצריך- כשדני דואג לכל פרט.
הרולר עובד חלק וכל הטיפול הנ"ל עלה סכום סמלי של 50 שקלים , סכום מזערי לדעתי עבור התמורה שקבלתי.
חייב לציין כרגיל את השירות היחס, והטיפול המסור- תמיד כיף לבוא אליך ותמיד מרגיש שיש למי לפנות גם אם זה לא פריט שנקנה ממך,
ישר כוח ורק תמשיך כמו שאתה
