בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  הוואי הפורום, שמירת הים ודיני דיג
| |-+  על החוף (אחראים: rafi, Kobiarava)
| | |-+  waveinn? המשלוח שהוזמן לא הגיע
עמודים: [1] למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: waveinn? המשלוח שהוזמן לא הגיע  (נקרא 2234 פעמים) הדפסה
מאיר

חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 519

waveinn? המשלוח שהוזמן לא הגיע
« ב- : ינואר 18, 2021, 15:36:50 PM »
הזמנתי באתר waveinn, לפני 50 יום חכת סרף של שימנו. מחיר טוב, הבטחה למשלח מהיר, שבועיים שלשה.
כאמור, עברו 50 יום וכלום. על פי הרישום החכה נשלחה(?) מהדאר בהולנד. זה סימן החיים היחיד.
בתשובה לפניותי האתר עונה שיש בעיות לכולם עם משלוחים לארץ ולהמשיך לעקוב. לי יש הרגשה "שלא יהיה בסדר".
יש לכם הצעה, עצה?
תודה
עריכה אחרונה: מרץ 07, 2021, 19:22:50 PM על ידי rafi
 IP: [ מחובר ]
הלל-ירושלים
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 39

הודעות: 1628

בעניין: waveinn?
« הגיב #1 ב- : ינואר 18, 2021, 16:52:08 PM »
מניסיון של שנים איתם הם מעולים , רק מה שצריך זה סבלנות כל הבלאגן בדרך כלל קורה אצלנו בארץ . גם שלחתי לארץ ולארצות אחרות לא היה לי אף פעם בעיות איתם רק סבלנות ...
 IP: [ מחובר ]
אברהם כהן

חבר_ISF
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 48

הודעות: 4796

בעניין: waveinn?
« הגיב #2 ב- : ינואר 19, 2021, 00:58:00 AM »
בס"ד

אם המספר מעקב מראה רק שהמשלוח יצא ואין שום עדות לכך שהוא מתקדם ו/או הגיע לארץ, הייתי פותח מיד תלונה בחברת האשראי או ב- PayPal, תלוי איך שילמת. אם זה לא הגיע עוד לארץ זה אומר טיפול לקוי עם חברת המשלוחים המקומית שהם עובדים איתה.
אחרי כמה זמן, אם לא הגיע גם לא תוכל לקבל זיכוי.
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
 IP: [ מחובר ]
TzvikaR

חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 565

בעניין: waveinn?
« הגיב #3 ב- : ינואר 19, 2021, 07:13:28 AM »
הזמנתי חכת גיג לייט ב4/1/21 מWAVEINN
הגיעה אתמול. גם אני הופתעתי בדרך כלל לוקח להם לפחות חודש וחצי.
תהיה סבלני עוד קצת זה יגיע.
אני רואה הזמן האחרון המון משלוחים חדשים מגיעים מהר והישנים תקועים ומשתחררים לאט לאט.
כנראה שבדואר החליטו לטפל קודם בשוטף ובמלאי הישן בקצב של צב במקום לעבוד בFIFO.
 IP: [ מחובר ]
Marat Matzkin

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 2761

0542-143064

בעניין: waveinn?
« הגיב #4 ב- : ינואר 19, 2021, 07:16:26 AM »
בס"ד

אם המספר מעקב מראה רק שהמשלוח יצא ואין שום עדות לכך שהוא מתקדם ו/או הגיע לארץ, הייתי פותח מיד תלונה בחברת האשראי או ב- PayPal, תלוי איך שילמת. אם זה לא הגיע עוד לארץ זה אומר טיפול לקוי עם חברת המשלוחים המקומית שהם עובדים איתה.
אחרי כמה זמן, אם לא הגיע גם לא תוכל לקבל זיכוי.
זו הסיבה שספקים בחו"ל לא ששים לשלוח לישראל.
הבעיה היא בדואר ישראל!!!


מארט  אתה בסדר
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
Kobiarava

מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 45

הודעות: 5786

בעניין: waveinn?
« הגיב #5 ב- : ינואר 19, 2021, 13:45:43 PM »
בדיוק מה שמארט אמר. הבעיה היא דואר ישראל, הם פשוט שמים פס על הציבור, תוקעים חבילות באיחסון במשך שבועות ולפעמים חודשים בלי אפילו לסרוק אותם למערכת כדי לעדכן קליטה בארץ (זו שיטה לדעתי, כי כל עוד אין לך במעקב קליטה של החבילה אז אין לך מה לבוא בטענות על העיכוב, כי מבחינתם זה בכלל לא אצלם....).
דואר ישראל הוא ביזיון אחד גדול, עד שלא יפורקו ויופרטו כנראה לא יהיה שם שום שינוי, ונמשיך לקבל שרות עלוב שלקרוא לו שירות של עולם שלישי יהיה עלבון לעולם השלישי
עריכה אחרונה: ינואר 19, 2021, 16:42:28 PM על ידי Kobiarava
 IP: [ מחובר ]
אברהם כהן

חבר_ISF
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 48

הודעות: 4796

בעניין: waveinn?
« הגיב #6 ב- : ינואר 19, 2021, 16:34:40 PM »
זו הסיבה שספקים בחו"ל לא ששים לשלוח לישראל.
הבעיה היא בדואר ישראל!!!

מארט  אתה בסדר

בס"ד

תראה, אני לא יודע מה הסטטוס המדויק של החבילה. אבל אם הסטטוס לא מעיד שהוא הגיע לארץ, לא בטוח שזאת אשמת דואר ישראל. הקורונה עושה מספיק צרות באספקת משלוחים בעולם בכלל. ובשנה האחרונה אני רואה את ההודעה הזאת, של עיכובים באספקת משלוחים, בהרבה אתרים בחו"ל.
ללא ספק אני מסכים שהשירות של דואר ישראל הוא בלשון המעטה: "על הפנים" אבל זה לא אומר שכל עיכוב במשלוח זה בגללם. כבר קרו לי מקרים שמשלוחים (כשהאחרון שבינהם היה אתמול) שהשולח בעצמו איבד את החבילה.  

תוקעים חבילות באיחסון במשך שבועות ולפעמים חודשים בלי אפילו לסרוק אותם למערכת כדי לעדכן קליטה בארץ (זו שיטה לדעתי, כי כל עוד אין לך במעקב קליטה של החבילה אז אין לך מה לבוא בטענות על העיכוב, כי מבחינתם זה בכלל לא אצלם....).

קובי, אני לא חושב שהם יכולים לשלוט על זה יותר מדי, כי ברגע שהמטוס של הדואר מחו"ל נוחת, החבילה מקבלת סטטוס של "נחת במדינת היעד". מכאן בוודאי שיכול להיות עיכוב, ומניסיון אישי שלי, יכולים לחכות גם חודשים. וזה ללא ספק ביזיון. ולראיה, כשאני עושה הזמנה מעליאקספרס, הסטטוס של החבילה מתעדכן עד הנחיתה בארץ, ואז הוא מחכה הרבה זמן שיגיע. וגם כשאני מתקשר לדואר לברר, הם מתכחשים לזה שהוא הגיע לישראל. אבל, שוב, הסטטוס כן מעיד שהוא נחת בישראל.

ושוב, שימו לב למה שמאיר כתב, הוא אמר שהסטטוס היחיד שמופיע לחבילה זה רק "נשלח". לכן אני לא בטוח בכלל שמי שאשם כאן ספציפית הוא דואר ישראל.
 אתה בסדר
עריכה אחרונה: ינואר 19, 2021, 16:42:54 PM על ידי Kobiarava
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
 IP: [ מחובר ]
Marat Matzkin

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 2761

0542-143064

בעניין: waveinn?
« הגיב #7 ב- : ינואר 20, 2021, 00:23:07 AM »
זו הסיבה שספקים בחו"ל לא ששים לשלוח לישראל.
הבעיה היא בדואר ישראל!!!

מארט  אתה בסדר

בס"ד

תראה, אני לא יודע מה הסטטוס המדויק של החבילה. אבל אם הסטטוס לא מעיד שהוא הגיע לארץ, לא בטוח שזאת אשמת דואר ישראל. הקורונה עושה מספיק צרות באספקת משלוחים בעולם בכלל. ובשנה האחרונה אני רואה את ההודעה הזאת, של עיכובים באספקת משלוחים, בהרבה אתרים בחו"ל.
ללא ספק אני מסכים שהשירות של דואר ישראל הוא בלשון המעטה: "על הפנים" אבל זה לא אומר שכל עיכוב במשלוח זה בגללם. כבר קרו לי מקרים שמשלוחים (כשהאחרון שבינהם היה אתמול) שהשולח בעצמו איבד את החבילה.  

תוקעים חבילות באיחסון במשך שבועות ולפעמים חודשים בלי אפילו לסרוק אותם למערכת כדי לעדכן קליטה בארץ (זו שיטה לדעתי, כי כל עוד אין לך במעקב קליטה של החבילה אז אין לך מה לבוא בטענות על העיכוב, כי מבחינתם זה בכלל לא אצלם....).

קובי, אני לא חושב שהם יכולים לשלוט על זה יותר מדי, כי ברגע שהמטוס של הדואר מחו"ל נוחת, החבילה מקבלת סטטוס של "נחת במדינת היעד". מכאן בוודאי שיכול להיות עיכוב, ומניסיון אישי שלי, יכולים לחכות גם חודשים. וזה ללא ספק ביזיון. ולראיה, כשאני עושה הזמנה מעליאקספרס, הסטטוס של החבילה מתעדכן עד הנחיתה בארץ, ואז הוא מחכה הרבה זמן שיגיע. וגם כשאני מתקשר לדואר לברר, הם מתכחשים לזה שהוא הגיע לישראל. אבל, שוב, הסטטוס כן מעיד שהוא נחת בישראל.

ושוב, שימו לב למה שמאיר כתב, הוא אמר שהסטטוס היחיד שמופיע לחבילה זה רק "נשלח". לכן אני לא בטוח בכלל שמי שאשם כאן ספציפית הוא דואר ישראל.
 אתה בסדר
אברהם,
הזמנתי ולא פעם אחת מהם. גם חברות אחרות שלחו לי דרכם...
הם עובדים עם חברת השליחויות של הדואר ההולנדי.
איך הם יכולים לעדכן את סטטוס החבילה אם דואר ישראל לא מעדכן על הגעתה ארצה?
הרבה פעמים החבילה הייתה אצלי לפני שסטטוס החבילה היה מעודכן
באתר שלהם בגלל דואר ישראל....

אז בהזדמנות נוספת אני רוצה להודות מקרב לב ולומר שאפו על ההתנהלות המבריקה של דואר ישראל.


מארט  אתה בסדר
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
מאיר

חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 519

בעניין: waveinn?
« הגיב #8 ב- : ינואר 20, 2021, 11:12:42 AM »
תודה חברים על ההתייחסות.
ההודעה האחרונה עדיין מהדאר ההולנדי מה9.12.20 ובה כתוב שהמשלח בדרך וואלה לא יודע
ההזמנה מה1.12.20, האתר נתן שבועיים-שלשה למסירה.
האמת, הצעתי להם שיחזירו את הכסף, לא התייחסו.
אמתין עד סוף החודש ואפנה לפייפאל. נקווה שלא יהיה מאוחר .
אגב, נכון, משלוחים מעלי אקספרס מגיעים תוך שבועיים ופחות. וכאלה מלפני 45-50 יום עדיין בדרך.
הם גם מצרפים חבילות, 2,3 יחד ומשנים מס' משלח. אבל מגיע סמיילי
עריכה אחרונה: ינואר 20, 2021, 11:42:21 AM על ידי מאיר
 IP: [ מחובר ]
אברהם כהן

חבר_ISF
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 48

הודעות: 4796

בעניין: waveinn?
« הגיב #9 ב- : ינואר 20, 2021, 14:27:17 PM »
אברהם,
הזמנתי ולא פעם אחת מהם. גם חברות אחרות שלחו לי דרכם...
הם עובדים עם חברת השליחויות של הדואר ההולנדי.
איך הם יכולים לעדכן את סטטוס החבילה אם דואר ישראל לא מעדכן על הגעתה ארצה?
הרבה פעמים החבילה הייתה אצלי לפני שסטטוס החבילה היה מעודכן
באתר שלהם בגלל דואר ישראל....

אז בהזדמנות נוספת אני רוצה להודות מקרב לב ולומר שאפו על ההתנהלות המבריקה של דואר ישראל.


מארט  אתה בסדר


בס"ד

בזכותך גם אני הזמנתי מהאתר הזה 2 רולרים, והם הגיעו בלי שום בעיה. וגם אני, אישית, לא מפחד מלהזמין מהאתר הזה.
בוודאי שהחנות/חברת שליחויות לא יכולה לעדכן את ההגעה של החבילה לארץ. אבל כן אפשר לעדכן שהוא עלה על המטוס לארץ. וזה לא מה שמאיר כתב בתחילה.

ההודעה האחרונה עדיין מהדאר ההולנדי מה9.12.20 ובה כתוב שהמשלח בדרך וואלה לא יודע
ההזמנה מה1.12.20, האתר נתן שבועיים-שלשה למסירה.

במקרה הזה, מה שכתבת בתחילה היה לא מדויק. ובמקרה הזה כן יש הוכחה שהוא נשלח לישראל. מה גם שבתוך 8 ימים הוא עלה על המטוס לישראל. המס' מעקב אומר את זה במפורש.
במקרה הזה ללא כל ספק דואר ישראל אשמים. בזה מארט וקובי צודקים ב- 100%.
אם היית מפרט את זה מההתחלה בצורה הזו, לא הייתי כותב את התגובות הקודמות שלי.

לצערי הרב, דואר ישראל הוא פשוט חרפה ממדרגה ראשונה. לי יש כמה משלוחים מנובמבר שתקועים בדואר, ואני לא מגיש תלונה למוכר כי אני יודע שזה לא הוא שאשם.
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

בעניין: waveinn?
« הגיב #10 ב- : מרץ 07, 2021, 19:22:29 PM »
נדיר שאני מזמין מחו"ל,
בזמנו ולפני כשנתיים, חבר הזמין עבורי ועבור עצמו מהאתר הזה, כמה דמויים...
שלי הגיעו אחרי כחודש ושלו אחרי 3 חודשים...

ואז עשיתי מהם הזמנה קטנה של כמה דמויי טרולינג שלא היו קיימים בארץ....
לאחר "ייבוש" התחלתי בהתכתבות, סיפורי פוגי על משלוח שנתקע בהולנד...
איבדתי סבלנות וכתבתי להם בחריפות (לא בגסות) - בתגובה הודיעו שההזמנה מבוטלת וזיכו.
בזאת סיימתי להזמין מהם... לפחות מאז ועד היום...

לטעמי, השתן עלה להם לראש ועם הגודל שלהם הם כנראה התחילו לזלזל בלקוחות מישראל הקטנה..

נ.ב.
*ערכתי את הכותרת כדי שיהיה ברור במה מדובר
*האם התחדש משהו מאיר?
עריכה אחרונה: מרץ 07, 2021, 19:23:40 PM על ידי rafi
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
ארז.ד.
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 43

הודעות: 1182

בעניין: waveinn? המשלוח שהוזמן לא הגיע
« הגיב #11 ב- : מרץ 07, 2021, 20:18:05 PM »
האתר אמין מאוד בעיניי, סך הכל יש לי 6 הזמנות מהם בינהן רולר, 3 מהן היו בחודש האחרון והגיעו כעבור שלוש שבועות, אני נוטה להאמין שהבעיה היא בדואר שלנו במקרה הנ"ל אבל זה לא צריך לעניין את הלקוח, שיבקש זיכוי והם כבר ישברו את הראש אל מול דואר ישראל
 IP: [ מחובר ]
Kobiarava

מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 45

הודעות: 5786

בעניין: waveinn? המשלוח שהוזמן לא הגיע
« הגיב #12 ב- : מרץ 07, 2021, 20:49:38 PM »
האתר אמין מאוד בעיניי, סך הכל יש לי 6 הזמנות מהם בינהן רולר, 3 מהן היו בחודש האחרון והגיעו כעבור שלוש שבועות, אני נוטה להאמין שהבעיה היא בדואר שלנו במקרה הנ"ל אבל זה לא צריך לעניין את הלקוח, שיבקש זיכוי והם כבר ישברו את הראש אל מול דואר ישראל


אני מחזק את עמדתו של ארז. מאות וכנראה אלפי חבילות מגיעות מהם כל חודש לארץ, מאות ואלפי לקוחות מרוצים כל חודש, אבל פה ושם יש פאלטה (והם יודעים לקחת אחריות בצורה מלאה), אני מאמין שהרוב המוחלט של תקלות האספקה הן באשמת חברות השילוח ולא באשמת המוכר.
אין לדעתי מה להירתע מלקנות מ-waveinn, בוודאי שלא למחוק אותם ולתייג אותם כמוכר לא מוצלח
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: [1] למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!