החסרונות גם גדולים. חוסר ברוורס מורגש ביותר ומאוד מפריע. אני מחזיק חצי משוט לידי וכל פעם צריך להוציא אותו ולבצע תיקוני כיוון ורוורס. בנוסף, הקיאק לא יודע לשמור על כיוון. שנייה שלא שמים לב והקיאק מסתובב בתשעים מעלות. אלדד, הזכרת למעלה שפצור שיכול לעזור בבעיה, אשמח אם תרחיב.
אז קודם כל אני צריך להתנצל, ככל הנראה רגע של חוסר ריכוז מצידי ולא שמתי לב בדיוק מה אני רושם. יש רק עזרים להגדיל ולשנות את צורת ידית ההיגוי, אבל אין (לא שאני מכיר) משהו שנועל את ההגה במקום... הידיות הללו עוזרות להחזיק את ההגה (יש KNOBS ויש אפילו ידית שיוצת גבוה למעלה או גבוה הצידה) תוך כדי עם יד אחת, אבל לא יקבעו אותו. השאלה היא האם בכלל הסיבוב נגרם ומושפע מההגה, כי אם רק ההגה הוא הבעיה, אז קפל אותו. מצטער
מה שיכול לעזור לך הוא בכלל לדבר עם הבחור ולבקש טרייד אין של הפדלים, לדגם 180 ! זה יאפשר לך רברס. תבדוק אם וכמה זה בכלל אפשרי עבור הפספורט ואם ל-180 אפשר גם לשים את סנפירי הטורבו מהסוג הארוך ביותר (ההבדל הוא משמעותי, מניסיון אישי).
שתדע לך שאני ממש בהלם שלילי ובשוק מהוידאו שלך. כשאני חושב על ברזיל (והייתי שם טיפה) ועל דייג שם, אני חושב על המרחבים והעוצמות הבלתי נתפסים של הטבע שם, על מגוון ואושר של מינים ועל תפלצות, החל משפמנונים עבור בפיראנות וכלה בדוראדו, דרך כל מה שנמצא שם במים איתם. ואז אתה שולח סרטונים שאתם קורעים את עצמכם בשטחים מוצפים (שטחי מרעה של חזירים בעבר בעונה היבשה? נראים כמו עקבות חזיר במים ושלדים), ועובדים כל כך קשה בשביל דגיגונים (שאני מאוד שמח לראות שמשחררים אותם...). עד כדי כך גמרו את הטבע שם?
טוב אז מהתחלה. לא שמתי לב שענית כבר על השאלה, שאלתי אותה גם בפוסט אחר אז פשוט תתעלם. חבל שאין דרך לקבע את הגה הכיוון, אולי אני אמציא משהו. חיסרון נוסף של הקיאק הזה הוא שאי אפשר להרים ולהוריד את הגה הכיוון מתי שבא לך. ההורדה היא ידנית, אני עושה את זה עם המשוט כשאני כבר במים אבל זה לא נוח. מה שגורם לקיאק לא לשמור על כיוון זו צורתו התחתונה והאורך הקצר שלו. יש לו רוקר חזק, ומבנה סינגל צ׳יין בזווית חדה. ועוד כמה דברים אבל אני לא רואה טעם להפציץ במונחים בלי להסביר אותם והיריעה קצרה מכדי להסביר הכל. זה הקיאק, לא שומר על כיוון. הגה כיוון מקובע יכול לעזור מעט אבל עדיין יהיה צורך להתעסק איתו כל הזמן בזמן השייט.
לגבי הדגים, אז לא ציינתי אבל זה היה דג המטרה. הדג זה ז׳קונדה והגדלים שנתפסו הם גדלים סטנדרטיים למין הזה. יום דיג אולטרה לייט כשבדרך כלל אנחנו דגים טוקונרה וטילפיה עם ציוד לייט. העונה עדיין לא התחילה רשמית. השנה הקיץ מתאחר ויש עוד הרבה ימים של קור. המים לא מתחממים והטוקונרה לא תוקף. בנוסף, יום לפני זה ירד הרבה גשם מה שהקטין את הסיכוי לתפוס טוקונרה או טילפיה. בגדול, יש דיג יתר והרבה דיג לא חוקי. וכן, גודל הדגים יורד משמעותית ככל שמתקרבים לאזורי אוכלוסיה. כל המינים שדמיינת קיימים בעיקר באמזונס ובפנטנל. בסאו פאולו הם קיימים בקטנה, בגודל קטן וכמויות קטנות יותר. למרות שגם כאן מידי פעם יוצאת מפלצת, זו בהחלט לא הנורמה. שטחי מרעה, לא יודע על איזה חלק בוידאו אתה מדבר. היינו במאגר מלאכותי. סכרו נהר ויצרו מאגר מים. אחד מיני רבים בברזיל. לא היו שלדים במים ובגדול, המים היו מאוד נקיים וצלולים ברוב המקומות בהם היינו.
מה שגורם לקיאק לא לשמור על כיוון זו צורתו התחתונה והאורך הקצר שלו. יש לו רוקר חזק, ומבנה סינגל צ׳יין בזווית חדה. ועוד כמה דברים אבל אני לא רואה טעם להפציץ במונחים בלי להסביר אותם והיריעה קצרה מכדי להסביר הכל.
דווקא אשמח להסבר על שני המונחים ולמה אתה מסיק שהם משפיעים על הסבסוב שלו, ללמוד זה תמיד טוב. כשיהיה לך כח וזמן.
לגבי הדגים, אז לא ציינתי אבל זה היה דג המטרה. הדג זה ז׳קונדה והגדלים שנתפסו הם גדלים סטנדרטיים למין הזה. יום דיג אולטרה לייט כשבדרך כלל אנחנו דגים טוקונרה וטילפיה עם ציוד לייט.
אם אני מזהה נכון מדובר ב peacock bass (הטוקונרה) ובציקלידים שונים (הטילפיות). הטוקונרה אכן יכול להגיע לגדלים מרשימים, אבל אני לא יודע אם אצלכם באזור. דג יפה. אתם גם אוכלים מהדגה לפעמים?
שטחי מרעה, לא יודע על איזה חלק בוידאו אתה מדבר. היינו במאגר מלאכותי. סכרו נהר ויצרו מאגר מים. אחד מיני רבים בברזיל. לא היו שלדים במים ובגדול, המים היו מאוד נקיים וצלולים ברוב המקומות בהם היינו.
תסתכל בדקה 1:13 ולמשך כמה שניות. יש שלד (אגן אחורי ככל הנראה) של חזיר (נראה כך לפחות, או עגל קטן) ועקבות של חזירים במים.
אין בוידאו טוקונרה, הכל ז׳קונדה. ראינו שני טוקונרה גדולים באותו יום. לאחד מהם זרקתי דמוי ״על האף״, לא עניין אותו בכלל. ראינו גם הרבה טילפיה קטנות ועוד כמה קארה יותר קטנות. לא נגעו בדמויים. ראיתי גם דג יחסית גדול, כחמישים סנטימטר אורך, לא זיהיתי את הדג אבל זה היה משהו מיוחד ויוצא דופן. זנב צבעוני בצבעים צהוב ואדום, גוף שחור וגדול ופה ארוך בצורת מקור של ציפור. הוא שחה לידי ועבר לי מתחת לקיאק. בחיים שלי לא ראיתי דג כזה, יש לי השערה שזה היה אולי פיררוקו ואם זה נכון זה ממש מחזה נדיר.
מה שנראה כמו עקבות בסרטון אלו בעצם קנים של טילפיה וקארה. בעיקר טילפיה. ומה שנראה כשלד של בעל חיים, כנראה רק כמה ענפים שקועים במים. הסרטון מטעה כי אין קנה מידה וגם האיכות לא משהו.
יש לי השערה שזה היה אולי פיררוקו ואם זה נכון זה ממש מחזה נדיר.
אראפיאמה, דג מדהים, הכי גדול באמזונס אם אני זוכר נכון. ממש נדיר היום אתה אומר? חבל יאללה, מחכה לסרטונים הבאים שלך ! צא לדוג, אנחנו צריכים את הגיוון הזה פה בפורום, משעמם לנו עם הביניות
החסרונות גם גדולים. חוסר ברוורס מורגש ביותר ומאוד מפריע. אני מחזיק חצי משוט לידי וכל פעם צריך להוציא אותו ולבצע תיקוני כיוון ורוורס. בנוסף, הקיאק לא יודע לשמור על כיוון. שנייה שלא שמים לב והקיאק מסתובב בתשעים מעלות. אלדד, הזכרת למעלה שפצור שיכול לעזור בבעיה, אשמח אם תרחיב.
אז קודם כל אני צריך להתנצל, ככל הנראה רגע של חוסר ריכוז מצידי ולא שמתי לב בדיוק מה אני רושם. יש רק עזרים להגדיל ולשנות את צורת ידית ההיגוי, אבל אין (לא שאני מכיר) משהו שנועל את ההגה במקום... הידיות הללו עוזרות להחזיק את ההגה (יש KNOBS ויש אפילו ידית שיוצת גבוה למעלה או גבוה הצידה) תוך כדי עם יד אחת, אבל לא יקבעו אותו. השאלה היא האם בכלל הסיבוב נגרם ומושפע מההגה, כי אם רק ההגה הוא הבעיה, אז קפל אותו. מצטער
מה שיכול לעזור לך הוא בכלל לדבר עם הבחור ולבקש טרייד אין של הפדלים, לדגם 180 ! זה יאפשר לך רברס. תבדוק אם וכמה זה בכלל אפשרי עבור הפספורט ואם ל-180 אפשר גם לשים את סנפירי הטורבו מהסוג הארוך ביותר (ההבדל הוא משמעותי, מניסיון אישי).
שתדע לך שאני ממש בהלם שלילי ובשוק מהוידאו שלך. כשאני חושב על ברזיל (והייתי שם טיפה) ועל דייג שם, אני חושב על המרחבים והעוצמות הבלתי נתפסים של הטבע שם, על מגוון ואושר של מינים ועל תפלצות, החל משפמנונים עבור בפיראנות וכלה בדוראדו, דרך כל מה שנמצא שם במים איתם. ואז אתה שולח סרטונים שאתם קורעים את עצמכם בשטחים מוצפים (שטחי מרעה של חזירים בעבר בעונה היבשה? נראים כמו עקבות חזיר במים ושלדים), ועובדים כל כך קשה בשביל דגיגונים (שאני מאוד שמח לראות שמשחררים אותם...). עד כדי כך גמרו את הטבע שם?
פדל 180 החדש מגיע עם מנגנון שמאפשר לו להתקפל אם הוא פגע במשהו. כדי להחזיר את הסנפירים למקום צריך רק לפדל. הפדל של הפספורט זה שילוב של הדגם הישן עם סנפירים של הפדל החדש (לא טורבו). זה פדל ללא מייסבים. דגם הג׳י טי הוא עם מייסבים. יש קיט שמאפשר להפוך את הפדל הישן לפדל ג׳י טי ואז יש עוד קיט שמאפשר להפוך פדל ג׳י טי לפדל ג׳י טי 180. בלי קשר לזה, ניתן להחליף סנפירים לסנפירי טורבו. הקיטים מאוד יקרים ולא תמיד משתלמים. כאן בברזיל הקיט עולה יותר מאלפיים ריאל.
פדל 180 החדש מגיע עם מנגנון שמאפשר לו להתקפל אם הוא פגע במשהו. כדי להחזיר את הסנפירים למקום צריך רק לפדל. הפדל של הפספורט זה שילוב של הדגם הישן עם סנפירים של הפדל החדש (לא טורבו). זה פדל ללא מייסבים. דגם הג׳י טי הוא עם מייסבים. יש קיט שמאפשר להפוך את הפדל הישן לפדל ג׳י טי ואז יש עוד קיט שמאפשר להפוך פדל ג׳י טי לפדל ג׳י טי 180. בלי קשר לזה, ניתן להחליף סנפירים לסנפירי טורבו. הקיטים מאוד יקרים ולא תמיד משתלמים. כאן בברזיל הקיט עולה יותר מאלפיים ריאל.
Sent from my iPhone using Tapatalk
יפתח לדעתי אתה טועה לי יש את ה 180 ואין לו מנגנון קיפול המנגנון קיפול קיים על הפדל החדש 360
פדל 180 החדש מגיע עם מנגנון שמאפשר לו להתקפל אם הוא פגע במשהו. כדי להחזיר את הסנפירים למקום צריך רק לפדל. הפדל של הפספורט זה שילוב של הדגם הישן עם סנפירים של הפדל החדש (לא טורבו). זה פדל ללא מייסבים. דגם הג׳י טי הוא עם מייסבים. יש קיט שמאפשר להפוך את הפדל הישן לפדל ג׳י טי ואז יש עוד קיט שמאפשר להפוך פדל ג׳י טי לפדל ג׳י טי 180. בלי קשר לזה, ניתן להחליף סנפירים לסנפירי טורבו. הקיטים מאוד יקרים ולא תמיד משתלמים. כאן בברזיל הקיט עולה יותר מאלפיים ריאל.
Sent from my iPhone using Tapatalk
יפתח לדעתי אתה טועה לי יש את ה 180 ואין לו מנגנון קיפול המנגנון קיפול קיים על הפדל החדש 360
לא טועה, הפדלים 180 החדשים מגיעים עם מנגנון קיפול. הישנים ללא. ביררתי את זה כי לא מזמן קניתי הובי, ביררתי את כל האופציות לפני. גם העליתי על זה פוסט כאן בפורום.
פדל 180 החדש מגיע עם מנגנון שמאפשר לו להתקפל אם הוא פגע במשהו. כדי להחזיר את הסנפירים למקום צריך רק לפדל. הפדל של הפספורט זה שילוב של הדגם הישן עם סנפירים של הפדל החדש (לא טורבו). זה פדל ללא מייסבים. דגם הג׳י טי הוא עם מייסבים. יש קיט שמאפשר להפוך את הפדל הישן לפדל ג׳י טי ואז יש עוד קיט שמאפשר להפוך פדל ג׳י טי לפדל ג׳י טי 180. בלי קשר לזה, ניתן להחליף סנפירים לסנפירי טורבו. הקיטים מאוד יקרים ולא תמיד משתלמים. כאן בברזיל הקיט עולה יותר מאלפיים ריאל.
Sent from my iPhone using Tapatalk
יפתח לדעתי אתה טועה לי יש את ה 180 ואין לו מנגנון קיפול המנגנון קיפול קיים על הפדל החדש 360
לא טועה, הפדלים 180 החדשים מגיעים עם מנגנון קיפול. הישנים ללא. ביררתי את זה כי לא מזמן קניתי הובי, ביררתי את כל האופציות לפני. גם העליתי על זה פוסט כאן בפורום.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אולי הדגם של 2020 מה שהגיע לפה עד היום ללא מנגנון קיפול