פורום הדיג הספורטיבי בישראל
 פורומי דיג מקצועיים
  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
   המנועיה |
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
נושא: המנועיה (נקרא 88346 פעמים) |
הדפסה |
|
|
אלון ברור לי מה אתה אומר אבל החלפה של אטם ראש במנוע שתי פעימות יותר פשוטה מהחלפת אימפלור ואולי גם יותר זולה האטם עצמו עולה סביב 300 שקל ועם קצת ידע במכונאות זה לא בעיה לעשות לבד בכל אופן אני מסכים שקודם צריך לבדוק ולהחליף אימפלור והצתה אבל עם מדובר במעברים סתומים אני ממליץ להחליף אטם ראש ולא לנסות כל מני חומרים שיכולים לגרום לנזק בלתי הפיך למנוע
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
אלון תיקון ההתחממות הייתה לפני הטיפול וההחלפה של האימפלר. אחרי ההחלפה עשיתי שייט לניסיון וגם הגברתי מהירות וטורים ולא הייתה התחממות. האמת שבדרך כלל אני שט לאט וגורר דמויים (ואז לא מתחמם) אבל כמובן שזה לא תקין שמתחמם כאשר אני שט מהר(שזה די נדיר) עוזי
אם ככה אז יש סיכוי טוב שדקל צודק הפרט הזה שינה את כל התמונה וחבל שלא רשמת את זה כנראה שיש מעברי מים שנסתמו חלקית בטורים נמוכים הקירור מספיק אבל בטורים גבוהים ובמאמץ הקירור כבר לא מספיק ולכן המנוע מתחמם סביר להניח שזאת הבעיה אבל ללא בדיקת מכונאי אי אפשר יהיה לקבוע בוודאות
|
-------------------------------
|
|
|
UZIK
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 1415
|
|
האם החלפה של אטם ראש תספיק או שיש מעברי מים באזורים נוספים? ענין נוסף מישהו הציע לי לנסות לשטוף את המנוע במים מתוקים ללא הפעלה של המנוע הפוך- מכיוון יציאת המים (הצינורית הדקה) הוא שוטף ככה תמיד כשחוזר מהים יכול לעזור? יכול לגרום נזק?
עוזי
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
האם החלפה של אטם ראש תספיק או שיש מעברי מים באזורים נוספים? ענין נוסף מישהו הציע לי לנסות לשטוף את המנוע במים מתוקים ללא הפעלה של המנוע הפוך- מכיוון יציאת המים (הצינורית הדקה) הוא שוטף ככה תמיד כשחוזר מהים יכול לעזור? יכול לגרום נזק?
עוזי
בוא נסכם את זה ככה עד שלא תלך למכונאי אי אפשר יהיה לתת לך אינדיקציה מדוייקת וכשאי אפשר לתת אינדיקציה מדויקת כל השערה היא אפשרית וכל דבר יכול להיות וכשכל דבר יכול להיות אני אצתרך לשבת ולכתוב לך פה ספר של כל מיני תרחישים אפשריים לכל אפשרות של פתרון אז כיוון מסויים קיבלת מה שנשאר זה לגשת למכונאי בהצלחה
|
-------------------------------
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
|
-------------------------------
|
|
|
Kobiarava
|
מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
45
הודעות: 5786
|
|
למה אתה מופתע? גם אם יש למישהו תקלות, הוא נכנס למנועיה, קורא קצת אחורה, רואה שאלה של מישהו שמתארת את הבעיה שלו, הפיתרון שקיבל- ונגמר הסיפור... זה הפלוס של בסיס הנתוננם פה בפורום, לעומת הפלטפורמות האחרות, למשל פייסבוק או וואטסאפ, ששם השאלות והתשובות שוקעות לתחתית הקשקשת והולכות לאיבוד
|
|
|
|
ruviva
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 1269
|
|
לא יוצאים לים בגלל מזג האוויר, אז אין תקלות, חכה לקיץ ואז תראה.
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
לא יוצאים לים בגלל מזג האוויר, אז אין תקלות, חכה לקיץ ואז תראה.
עדיף שלא נראה 
|
-------------------------------
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
למה אתה מופתע? גם אם יש למישהו תקלות, הוא נכנס למנועיה, קורא קצת אחורה, רואה שאלה של מישהו שמתארת את הבעיה שלו, הפיתרון שקיבל- ונגמר הסיפור... זה הפלוס של בסיס הנתוננם פה בפורום, לעומת הפלטפורמות האחרות, למשל פייסבוק או וואטסאפ, ששם השאלות והתשובות שוקעות לתחתית הקשקשת והולכות לאיבוד נכון וגם לא נכון באותה המידה בכל שנות העבודה כמכונאי נתקלתי בהמון סוגי תקלות זה נכון שיש תקלות שחוזרות על עצמם אבל באותה נשימה יש גם תקלות שונות שהתוצאה שלהם זהה כגון התחממות שיכולה להגיע ממספר רב של תקלות או בעיות התנעה גמגומים וסחיבה לבעיות מסויימות יש את אותם הסימפטומים אבל תוצאה שונה לגמרי וכאן נכנס החלק של הלא נכון צריך לקחת בחשבון שלא תמיד פתרון של בעיה אחת יכול להתאים לאותה הבעיה אצל מישהו אחר לדוגמא: יש מנועים שאם תוציא להם את הטרמוסטט הם יפסיקו להיתחמם לאומתם יש מנועים שדווקא כשמוציאים להם את הטרמוסטט הם מתחילים להתחמם לכן רצוי תמיד לשאול כדי לא להחליף חלקים סתם לשאול לא עולה כסף!!! להחליף חלקים סתם עולה המון כסף שלא היה צריך להוציא בכלל
|
-------------------------------
|
|
|
shragam
|
הערוץ שלי מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
57
הודעות: 14232
|
|
צודק שחשוב לשאול. השאלה אם אין תקלות כי לא יוצאים או כי הכל בסדר או שיודעים לפתור אותן 
|
-------------------------------
|
|
|
|
יש לי שאלה לא מזמן עשיתי טיפול ברכב, החלפת כל הפילטרים והחלפת שמן. אני לא כל כך סומך פה על מוסכים אבל אין לי ממש ברירה. בדקתי וראיתי שבאמת החליפו פילטר אוויר ופילטר שמן. אבל אין לי מושג איפה נמצא פילטר הדלק. הרכב יונדאי hb20, לא יודע אם הדגם קיים בארץ אבל מאמין שפילטר דלק יהיה ברוב הרכבים באותו מקום. עוד לא נסעתי ברכב מאז ההחלפה, רק מהמוסך הביתה. כשהגעתי הביתה, כשהמנוע עדיין חם, בדקתי שמן וגובה השמן היה הרבה מעל המקסימום המותר. השאלה, כמה זה רע למנוע לנסוע ככה? האם המנוע בסופו של דבר ישרוף את השמן העודף והאם התהליך הזה ילווה בהרס של האטמים או חלילה משהו יותר גרוע? אשמח לתשובה, ותודה מראש אלון.
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
|
|
יש לי שאלה לא מזמן עשיתי טיפול ברכב, החלפת כל הפילטרים והחלפת שמן. אני לא כל כך סומך פה על מוסכים אבל אין לי ממש ברירה. בדקתי וראיתי שבאמת החליפו פילטר אוויר ופילטר שמן. אבל אין לי מושג איפה נמצא פילטר הדלק. הרכב יונדאי hb20, לא יודע אם הדגם קיים בארץ אבל מאמין שפילטר דלק יהיה ברוב הרכבים באותו מקום. עוד לא נסעתי ברכב מאז ההחלפה, רק מהמוסך הביתה. כשהגעתי הביתה, כשהמנוע עדיין חם, בדקתי שמן וגובה השמן היה הרבה מעל המקסימום המותר. השאלה, כמה זה רע למנוע לנסוע ככה? האם המנוע בסופו של דבר ישרוף את השמן העודף והאם התהליך הזה ילווה בהרס של האטמים או חלילה משהו יותר גרוע? אשמח לתשובה, ותודה מראש אלון.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני אתחיל דווקא מהסוף גובה שמן הרבה מעל הקו ממש לא בריא למנוע וכמו שכבר ציינת זה עלול לפגוע באטמים השמן הזה לא ישרף כמו שלא נשרף גם כשיש פחות מזה ובכלל שמן לא צריך להשרף בכל מקרה בגלל זיהום אויר לגבי בדיקת מפלס גובה שמן את הבדיקה עושים במנוע דומם לפחות 5 דקות וכשהרכב עומד על משטח ישר ככל שניתן לגבי הפילטר דלק ברוב הרכבים היום הפילטר דלק נמצא ליד המיכל דלק מתחת לרכב או מתחת למושב האחורי אני לא מאמין שמוסך יצא עד כדי כך לר אמין ולא יחליף פילטר ואם אתה לא בוטח בו עד לרמה כזאת אז פשוט תחליף מוסך
|
|
עריכה אחרונה: פברואר 25, 2020, 06:42:09 AM על ידי (אלון)
|
|
-------------------------------
|
|
|
אברהם כהן
|
חבר_ISF חבר פורום
מנותקגיל:
48
הודעות: 4796
|
|
 |
|
|
בס"ד יש לי שאלה לא מזמן עשיתי טיפול ברכב, החלפת כל הפילטרים והחלפת שמן. אני לא כל כך סומך פה על מוסכים אבל אין לי ממש ברירה. בדקתי וראיתי שבאמת החליפו פילטר אוויר ופילטר שמן. אבל אין לי מושג איפה נמצא פילטר הדלק. הרכב יונדאי hb20, לא יודע אם הדגם קיים בארץ אבל מאמין שפילטר דלק יהיה ברוב הרכבים באותו מקום. עוד לא נסעתי ברכב מאז ההחלפה, רק מהמוסך הביתה. כשהגעתי הביתה, כשהמנוע עדיין חם, בדקתי שמן וגובה השמן היה הרבה מעל המקסימום המותר. השאלה, כמה זה רע למנוע לנסוע ככה? האם המנוע בסופו של דבר ישרוף את השמן העודף והאם התהליך הזה ילווה בהרס של האטמים או חלילה משהו יותר גרוע? אשמח לתשובה, ותודה מראש אלון.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני אתחיל דווקא מהסוף גובה שמן הרבה מעל הקו ממש לא בריא למנוע וכמו שכבר ציינת זה עלול לפגוע באטמים השמן הזה לא ישרף כמו שלא נשרף גם כשיש פחות מזה ובכלל שמן לא צריך להשרף בכל מקרה בגלל זיהום אויר לגבי בדיקת מפלס גובה שמן את הבדיקה עושים במנוע דומם לפחות 5 דקות וכשהרכב עומד על משטח ישר ככל שניתן לגבי הפילטר דלק ברוב הרכבים היום הפילטר דלק נמצא ליד המיכל דלק מתחת לרכב או מתחת למושב האחורי אני לא מאמין שמוסך יצא עד כדי כך לר אמין ולא יחליף פילטר ואם אתה לא בוטח בו עד לרמה כזאת אז פשוט תחליף מוסך אני רק שאלה... במצב שכזה - שיש הרבה יותר שמן ממה שצריך. איך מוציאים את העודף שלא נצרך? חייבים להעלות אותו על ליפט ולפתוח את הפקק או שיש שיטה קלה יותר בשביל אנשים חסרי ניסיון כמוני 
|
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
|
|
|
Kobiarava
|
מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
45
הודעות: 5786
|
|
רק לפתוח את הפקק באגן השמן. אבל למה זו הבעיה שלך? המוסך שם לך יותר מדי שמן? שהוא ישבור את הראש, זו אחריותו!
|
|
|
|
|
 |
|
|
בס"ד יש לי שאלה לא מזמן עשיתי טיפול ברכב, החלפת כל הפילטרים והחלפת שמן. אני לא כל כך סומך פה על מוסכים אבל אין לי ממש ברירה. בדקתי וראיתי שבאמת החליפו פילטר אוויר ופילטר שמן. אבל אין לי מושג איפה נמצא פילטר הדלק. הרכב יונדאי hb20, לא יודע אם הדגם קיים בארץ אבל מאמין שפילטר דלק יהיה ברוב הרכבים באותו מקום. עוד לא נסעתי ברכב מאז ההחלפה, רק מהמוסך הביתה. כשהגעתי הביתה, כשהמנוע עדיין חם, בדקתי שמן וגובה השמן היה הרבה מעל המקסימום המותר. השאלה, כמה זה רע למנוע לנסוע ככה? האם המנוע בסופו של דבר ישרוף את השמן העודף והאם התהליך הזה ילווה בהרס של האטמים או חלילה משהו יותר גרוע? אשמח לתשובה, ותודה מראש אלון.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני אתחיל דווקא מהסוף גובה שמן הרבה מעל הקו ממש לא בריא למנוע וכמו שכבר ציינת זה עלול לפגוע באטמים השמן הזה לא ישרף כמו שלא נשרף גם כשיש פחות מזה ובכלל שמן לא צריך להשרף בכל מקרה בגלל זיהום אויר לגבי בדיקת מפלס גובה שמן את הבדיקה עושים במנוע דומם לפחות 5 דקות וכשהרכב עומד על משטח ישר ככל שניתן לגבי הפילטר דלק ברוב הרכבים היום הפילטר דלק נמצא ליד המיכל דלק מתחת לרכב או מתחת למושב האחורי אני לא מאמין שמוסך יצא עד כדי כך לר אמין ולא יחליף פילטר ואם אתה לא בוטח בו עד לרמה כזאת אז פשוט תחליף מוסך אני רק שאלה... במצב שכזה - שיש הרבה יותר שמן ממה שצריך. איך מוציאים את העודף שלא נצרך? חייבים להעלות אותו על ליפט ולפתוח את הפקק או שיש שיטה קלה יותר בשביל אנשים חסרי ניסיון כמוני  ברמה הביתית, כן, צריך לפתוח את בורג הניקוז. לא מחייב שצריך להרים את הרכב על ליפט למרות שאם יש מגן קרטר, וברוב הרכבים החדשים יש, אז צריך לפרק אותו לפני. לפרק מגן קרטר בלי להרים את הרכב כבר יותר מסובך. בגלל זה אני אעשה מה שקובע אמר ואחזור למוסך. ברמת המוסך, יש להם משאבה שיכולה לשאוב את השמן בלי לפתוח שום בורג. אלון, תודה על התשובה. אני אחפש את הפילטר כשהרכב יהיה על הליפט. Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
« הקודם הבא »
|
הדפסה
|
|
|