תודה על התגובה המהירה
כאשר אני שט אפילו שעות במהירות 10 קמש
אין התחממות .הסלד בערך מראה אם אני זוכר נכון 24.
אם אני מעלה מהירות ל 14 קמש מתחילה ההתחממות (סלד של למעלה מ 30)
כשבדקתי את המים היוצאים הם היו חמים מאוד.
המכונאי שהחליף את האימפלר שניקנה אצל היבואן
טוען שגם כדאי להחליף שוב.
הוא גם חושב שאין קורוזיה במעברים
כי כאשר הוא פתח את המקום של הרגש והתרמוסטט(שכבר הוצא משם ע"י מישהו אחר)
הכל נראה נקי שם.
עוזי
אז כמו שאמרתי תתחיל באימפלר
אבל הפעם לבדוק את מעברי המים שמובילים לאימפלר(יכול להיות שיש סתימה חלקית)
לבדוק את המעברים שיוצאים לכיוון המנוע גם מאותה הסיבה
לגבי טרמוסטט
כבר יצא לי לראות מנועים שהתחממו בגלל שהוציאו להם את הטרמוסטט
יש מנועים שדווקא כשמוציאים להם את הטרמוסטט הם מתחממים כי זה פוגע בצורת הזרימה של נוזל הקירור בתוך המנוע.
כנראה שהטרמוסטט נתפס והמנוע התחמם אז החליטו להוציא ולא לשים חדש
מציע לך בכל מקרה לשים חדש כי זה גם שומר על המנוע מבלאי מואץ
מכונאי שמציע לך להוציא טרמוסטט הוא לא מכונאי וכדאי לך להתרחק מאחד כזה!!!
בוא תחשוב רגע
יצרן מייצר 1.000.000 מנועים מסוג מסויים
טרמוסטט עולה לו 5$
נראה לך שיצרן יזרוק 5.000.000$ כי סתם בא לו לשים טרמוסטט?
ואותו החישוב נכון לגבי כל בורג וחלק בכל המנוע
יצרן לא שם חלק סתם כי החלק הזה עולה לו כסף כפול כמות הפריטים שהוא מייצר וזה לכון לכל תחום בחיים
אחרי שביצעת כל מה שרשום תדווח מה קורה