פורום הדיג הספורטיבי בישראל
 פורומי דיג מקצועיים
  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
   המנועיה |
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
נושא: המנועיה (נקרא 88158 פעמים) |
הדפסה |
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
|
|
לדעתי- תוסף לא שמים 'סתם', רק לצורך ספציפי, תוסף יעודי, מחברה אמינה. הכלל לטעמי הוא- מה שלא שבור- אל תנסה לתקן. אם שמן המנוע מתאים לדרישות היצרן הוא יעשה את העבודה מצויין על מנוע תקין. אם יש בעיה מסויימת, מנוע מעשן, מנפח, שורף שמן או מרעיש, יש תוספים יעודיים שיתאימו למשימה של "צ'אנס אחרון", כלומר- אם לא יעבוד- חייבים לפתוח את המנוע. אל תאמין לטענה על תוספים שחוסכים דלק- אם זה היה נכון, היו מכניסים את הרכיב הזה כסטנדרט לשמן (איזה יצרן לא היה רוצה לתת לך שמן שגורם לך לחסוך דלק?), אל תאמין לתוספים שמתאימים גם לבנזין וגם לדיזל, גם לשמן המנוע וגם לשמן הגיר וגם למערכת הזרקת הדלק, גם וגם וגם זה כלום, כי כל מערכת דורשת ספסיפיקציות כל כך שונות שאין סיכוי שתוסף אחד יכול לענות על כולן....
האמת פה אתה כבר התחלת להרגיז אותי ובעיקר אחרי מה שרשמתי אל תנסה להראות שאתה יודע על סמך קצת ידע אישי במכונאות בעיקר כשאיש מקצוע אומר שיש תוספים שכן שווה לשים אותם כדוגמת MOA וגם XADO אני דיברתי ממש על קצה המזלג לגבי התוספים אל תגיד ששמן מנוע לא יכול להתאים גם לדיזל וגם לבנזין כי זה ממש לא נכון טכנולוגית השמן הסינטטי היום היא כל כך מתקדמת שיש שמנים שמתאימים גם לבנזין וגם לדיזל זה כבר לא השמן המינרלי משנות ה-70 של המאה הקודמת עכשיו אני ירחיב עוד קצת על MOA כדי שתבין שזה לא תוסף חרטא התוסף הזה מיועד לשמן הוא מצליח להכנס לחרירים הכי קטנים שיש במערכת השימון ויש אותם במרימי השסתומים ההידראוליים הוא עושה סוג של ננו ציפוי בצילינדרים ובכל החלקים הנעים במנוע ומוריד משמעותית את החיכוך במנוע ברגע שאתה מצליח להוריד את החיכוך אתה מעלה את נצילות המנוע ובאותה המידה אתה גם פחות מחמם את המנוע כי יש פחות חיכוך כמו כן הוא סופח לכלוך בצורה טובה יותר אבל גם שלא נשכח שבגלל שהחיכוך יורד יש גם פחות לכלוך ומה שנשאר זה רק הפיח שמצליח לעבור את טבעות הבוכנה שאותו למעשה הוא סופח אז לסיכום מה הוא עושה מוריד חיכוח מוריד טמפרטורה סופח לכלוך תחלס הוא עושה כל מה ששמן מנוע צריך לעשות רק שהוא עושה את זה הרבה יותר טוב ודרך אגב היצרן צריך לשדר אמינות ואיכות אבל אל תשכח שהוא רוצה גם שתחליף חלקים כי תחלס הוא מרוויח יותר על החלקים שמחליפים ופחות על רכב חדש שקונים אז כשאין תקלות וכשלא מחליפים חלקים היצרן מפסיד כסף!!! צריך פשוט להגיע לאיזון של אמינות מול החלפת חלקים סבירה ידידי, אלון, בהחלט מותר לך להתרגז. חוות הדעת שלך "כאיש מקצוע" טובה בדיוק כמו שלי, "כאיש מקצוע", ומותר לחלוק עליך (למרות שאני לא רואה איפה סתרתי את מה שאמרת). בכל זאת, ולמרות הניסיון שלך, אני אומר בצורה יותר ברורה- תוסף רציני לא יכול להתאים גם לשמן מנוע בנזין וגם לדיזל, כי הצרכים שלהם שונים. תוסף רציני לא יכול להתאים גם לשמן המנוע וגם לשמן הגיר, כי הצרכים שלהם שונים. תוסף דלק לבנזין לא יכול להתאים לדיזל, כי הצרכים שלהם שונים. מי שמבטיח לכם שהתוסף שלו טוב גם לזה וגם לזה וגם לזה- התוסף שלו טוב רק לחשבון הבנק שלו ורע למנוע שלכם. לכל אחד מהנ"ל צריך להיות מוצר ייעודי נפרד. חוץ מזה, אלון, לא כל דבר שכתוב על האריזה של תכשיר זה או אחר, באמת נכון או קורה. אמרתי כבר- יש תוספים שעובדים ועוזרים ומשפרים, אבל במנוע תקין אין הצדקה לשים שום סוג של תוסף מעבר לשמן שעומד בדרישות היצרן (כמובן שהיצרן מדבר על מכלול של תכונות ולא רק על הצמיגות או רק אם סינטטי או מינרלי, ובהרבה מקומות לא טורחים לעמוד בהם אלא משתמשים בשמן הכי זול שהספק הציע להם). אתה חושב אחרת- זכותך, אבל מאחורי הדעה שלי עומד, מעבר לניסיון שלי, גם ניסיון של לפחות מהנדס רכב רציני מאוד אחד ועוד כמה אנשי מקצוע בכירים בענף הרכב, שאיתם בין היתר אני בקשר מקצועי וחברי. בכל מקרה, הדיון פה לא סובב סביב אגו או מי צודק יותר, ובכל מקרה הבחירה לשים תוסף ממקור איכותי בשמן המנוע אחת לשנה בטח לא תזיק טוב לא ידעתי שאתה מכונאי שלמד את נושא המכונאות עוד בבית הספר ושאתה עובד בתחום אני הייתי מכונאי 25 שנה מרכבים דרך משאיות ועד כלי צמ"ה מנופים מלגזות והידראוליקה עברתי השתלמויות אצל הטובים ביותר בנושאי מחשוב ואלקטרוניקה כמו כן כבר הוכחתי את הידע שלי כמה וכמה פעמים פה בשרשור הזה ע"י פתרון בעיות בלי אפילו לראות את הבעיה פיזית אם זה בעיות מנוע בסירה או גם ברכב כאיש מקצוע אני עדיין חולק עלייך כשגם אתה איש מקצוע לטענתך אשמח מאוד אם תאיר את עיני ותראה לי איפה כתוב שאין שמנים שמתאימים למנועי דיזל ובנזין ותפסיק לעשות סלט ואל תכניס את שמני הגיר לשמני המנוע כי אין קשר ביניהם מבחינת השמנים ומבחינת תוספים אני ניסיתי ועבדתי עם הרבה סוגי תוספים יש הרבה חארטות אבל יש גם הרבה תוספים מועילים שכן עושים את מה שרשום עליהם וגם מעבר וכמו בכל תחום יש את תוספי המניעה ויש את תוספי הטיפול בבעיה ומי שלא עובד לפי הוראות יצרן התוסף מן הסתם יתאכזב ויוציא שם רע לתוסף בינתיים אני מביא הוכחות שיש שמנים שמתאימים לדיזל וגם לבנזין שים לב שהבאתי דוגמאות מכמה יצרנים ומכמה דרגות צמיגות תתחיל לקרוא ודרך אגב אשמח גם אם תביא את המהנדס ואת העוד כמה בעלי נסיון שיתנו את חוות דעתם פה ממקור ראשון https://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjAvJ6Wp9vhAhWEuHEKHZF5D1kQFjABegQIBRAC&url=https%3A%2F%2Fwww.doralon.co.il%2Fwp-content%2Fthemes%2Fdor-alon%2Fimages%2Fcatalog%2F1011pds.pdf&usg=AOvVaw33aJnmTlKf3DJh8eKYmYIehttps://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjAvJ6Wp9vhAhWEuHEKHZF5D1kQFjAEegQIAxAB&url=http%3A%2F%2Fwww.hinet.co.il%2FInformation%2FArticle.asp%3FCategoryID%3D2061%26ArticleID%3D118632&usg=AOvVaw1SPHUoZUVA7_eBXj8usnqShttps://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjAvJ6Wp9vhAhWEuHEKHZF5D1kQFjAIegQIBxAB&url=http%3A%2F%2Fpazlub.co.il%2F%3Fcatid%3D%257B5B88A1F6-A2E1-4A42-9E3F-26FD87163587%257D%26itemid%3D%257B09AEFB77-06F3-4617-8BF2-4FD65B70CAAB%257D&usg=AOvVaw2AcETEqEQwb92cPT1PO39Yhttps://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjAvJ6Wp9vhAhWEuHEKHZF5D1kQFjAJegQICBAB&url=https%3A%2F%2Fwww.liquimoly.co.il%2Fproduct%2F6311%2F&usg=AOvVaw0G-qtJM3305O5kTRqTV0Mu
|
-------------------------------
|
|
|
אברהם כהן
|
חבר_ISF חבר פורום
מנותקגיל:
48
הודעות: 4796
|
|
בס"ד אלון, תודה רבה נשמה על העזרה היום. זה לא היה רלונטי להעלות את השאלה בפורום מפאת הזמן, כי האוטו נגרר למוסך, והיה צריך להחזיר תשובה למכונאי. אמרתי לחבר שלי שלא ידע מה לעשות, שאתקשר לחבר טוב שאני מכיר, שהוא היחיד שאני מכיר שהוא גם במרחק שיחת טלפון, ושהוא גם נטול אינטרסים. ואני פשוט חייב להגיד את זה - אלון, אני פשוט אוהב אותך  רק שמבחינתך, אתה אכלת אותה על זה שאני מכיר אותך  , זאת לא פעם ראשונה שאתה עוזר לי (למרות שהפעם זה לא היה לי אלא לחבר), ושה' יזכה אותי להחזיר לך טובה פי כמה וכמה יותר בחזרה. לגבי העזרה מהיום... אלון, תדע שיש משפט שחז"ל אמרו: "אין שמחה כהתרת הספקות" ואפילו שבסופו של דבר יעשו את מה שהמכונאי הציע, אתה יודע לעצמך שלא עבדו עליך ושאתה בוחר באפשרות הכי טובה. במיוחד שמדובר בסכום כסף לא קטן. ועל זה המון תודה רבה לך.
|
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
|
|
|
Kobiarava
|
מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
45
הודעות: 5786
|
|
אלון, ידידי, אין לי כוונה להתנגח ולהתקוטט "למי יש יותר גדול". מוריד בפניך את הכובע, אתה איש המקצוע, ניצחת. אני בטוח שלמדת בבית ספר למכונאות על השמנים מגוגל ועל הכיתוב על אריזת התוספים. בסוף שכל אחד יעשה מה שנכון מבחינתו. למדתי שאתה איש עם המון ידע ונתינה, ושאתה גם איש מקצוע מנוסה וגם דייג מנוסה, אבל למדתי (גם מדיונים קודמים) שאתה לא יכול לסבול שחולקים עליך... בכל זאת הכל ברוח טובה ובחברות, אין סיבה להתחפר בזה יותר מדי. אולי ביום מן הימים נתווכח פנים אל פנים עם כוס בירה קרה ביד וחכות במים 
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
|
|
אלון, ידידי, אין לי כוונה להתנגח ולהתקוטט "למי יש יותר גדול". מוריד בפניך את הכובע, אתה איש המקצוע, ניצחת. אני בטוח שלמדת בבית ספר למכונאות על השמנים מגוגל ועל הכיתוב על אריזת התוספים. בסוף שכל אחד יעשה מה שנכון מבחינתו. למדתי שאתה איש עם המון ידע ונתינה, ושאתה גם איש מקצוע מנוסה וגם דייג מנוסה, אבל למדתי (גם מדיונים קודמים) שאתה לא יכול לסבול שחולקים עליך... בכל זאת הכל ברוח טובה ובחברות, אין סיבה להתחפר בזה יותר מדי. אולי ביום מן הימים נתווכח פנים אל פנים עם כוס בירה קרה ביד וחכות במים  קובי ידידי אין לי בעיה שחולקים עלי נהפוך הוא כל פעם שחולקים עלי ומוכיחים לי שטעיתי אני רק לומד מזה הבעיה מתעוררת כשחולקים עלי בלי הוכחות מבוססות ואני מדגיש מבוססות לומר חבר שלי המהנדס או קבוצת חברים או משה רבנו לצורך העניין רק ירגיז אותי גם כשאני רושם משהו כמו השמנים אני מביא לך דוגמאות מכל מיני מקומות כדי להצליב מידע מכמה גורמים לנצח? אף אחד לא אמר או קבע שיש פה תחרות ידע אבל מה שכן אני שולח אותך עכשיו לדף הפתיחה של המנועיה שתקרא מה שכתבתי שרק מי שבאמת יודע שירשום ושלא יקרה מצב של הטעיה בסופו של דבר כל מה שנרשם פה זה בגדר המלצה בלבד וכל אחד יבחר לעצמו אם לפעול לפי מה שנרשם פה או לא וכל תוצאה היא על אחריותו המלאה של השואל ולא של נותני העצות
|
-------------------------------
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
חדש חדש חדש חדש ובפינתנו הכה את המומחה  טוב לא למכות כאלה התכוון המשורר  חברים תשאלו שאלות גם לידע כללי ולאו דווקא על בעיה ספציפית גם אני זקוק לפעמים לריענון של התאים האפורים שבמוח אז מי הראשון? 
|
-------------------------------
|
|
|
אבי חכם
|
מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
47
הודעות: 4555
חפשו אותי בגוגל : דיו חכם בע"מ
|
|
חדש חדש חדש חדש ובפינתנו הכה את המומחה  טוב לא למכות כאלה התכוון המשורר  חברים תשאלו שאלות גם לידע כללי ולאו דווקא על בעיה ספציפית גם אני זקוק לפעמים לריענון של התאים האפורים שבמוח אז מי הראשון?  צור , תעזור לי אם לא אצליח להסביר כראוי . אלון , את הפינה של הבלמים בנגרר סגרנו , מחכה לים טוב. רק תסגור עם הבוס בלי הפתעות  יש לי VOLVO XC60 , שמנו לב אני וצור בתחרות הקיאקים כשהרכב בפארקינג P הוא כאילו "מחסיר פעימה" מידי פעם. מגמגם כזה. לאחר כמה ימים בזמן הנעת בוקר הרכב גימגם חזק הרכב ממש רעד ובזמן לחיצה על הגז הרכב ממש גימגם. כיביתי והנעתי את הרכב מספר פעמים עד שזה נפסק. חודש של שקט ופתאום זה חזר שוב ושוב נעלם. (צילמתי בפלאפון את לוח השעונים , אולי אשלח לך בוואצאפ). יש כיוון ? במוסך שאני מטפל (לא מורשה של וולוו) לא זיהו בעיה במחשב.
|
-------------------------------
יאלללה בשמחות  וכן , אני "חכם" "יפה" ו "מבריק" .. ואישתי בחיים לא תירשם לפה 
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
|
|
חדש חדש חדש חדש ובפינתנו הכה את המומחה  טוב לא למכות כאלה התכוון המשורר  חברים תשאלו שאלות גם לידע כללי ולאו דווקא על בעיה ספציפית גם אני זקוק לפעמים לריענון של התאים האפורים שבמוח אז מי הראשון?  צור , תעזור לי אם לא אצליח להסביר כראוי . אלון , את הפינה של הבלמים בנגרר סגרנו , מחכה לים טוב. רק תסגור עם הבוס בלי הפתעות  יש לי VOLVO XC60 , שמנו לב אני וצור בתחרות הקיאקים כשהרכב בפארקינג P הוא כאילו "מחסיר פעימה" מידי פעם. מגמגם כזה. לאחר כמה ימים בזמן הנעת בוקר הרכב גימגם חזק הרכב ממש רעד ובזמן לחיצה על הגז הרכב ממש גימגם. כיביתי והנעתי את הרכב מספר פעמים עד שזה נפסק. חודש של שקט ופתאום זה חזר שוב ושוב נעלם. (צילמתי בפלאפון את לוח השעונים , אולי אשלח לך בוואצאפ). יש כיוון ? במוסך שאני מטפל (לא מורשה של וולוו) לא זיהו בעיה במחשב. זאת לא תקלה לפתרון מרחוק אתה צריך להכנס למוסך של וולוו כנראה שיש באג במחשב או שיש חיישן מזייף לוולוו יש את הערכים של כל חיישן והם יכולים לבדוק אותם(למרות שנתקלתי גם במוסכים מורשים שמחליפים חלקים עד שמסתדר ובינתיים הלקוח משלם) תשלח לי את התמונה אולי בכל זאת אני אבין משהו והנה עוד סיבה שצריכים לצאת מתישהו 
|
-------------------------------
|
|
|
matan_o
|
צוות המורים! חבר פורום  
מנותקגיל:
33
הודעות: 165
צוות המורים
|
|
שאלה חדשה  שלום לכולם, רכשתי מנוע יד שניה במצב מאוד מאוד חדש. מדובר במנוע מרקורי 5 כוח 2 פעימות עם אפשרות רוורס. רציתי לדעת אם יש טיפול מסויים או בדיקה מסויימת שכדאי לעשות קודם השימוש בו במים, כי אין לדעת מה עשה האדם שלו היה שייך המנוע לפני. לציין כי הנעתי אותו (כמובן בתוך מיכל מים) הוא "משתין" יפה ועשן לבן כנהוג במנוע 2 פעימות. בנוסף בדקתי את הפלאג ומצאתי כי הוא שחור עם מעט מאוד סימני שמן. האם זה מתאים למנועי 2 פעימות? מנסיון שלי ב4 פעימות אני יודע שלא אמור להגיע שמן לפלאג. אשמח לעזרה קטנה בנושא. תודה!
|
-------------------------------
צוות המורים!  צוות המורים!
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
|
|
שאלה חדשה  שלום לכולם, רכשתי מנוע יד שניה במצב מאוד מאוד חדש. מדובר במנוע מרקורי 5 כוח 2 פעימות עם אפשרות רוורס. רציתי לדעת אם יש טיפול מסויים או בדיקה מסויימת שכדאי לעשות קודם השימוש בו במים, כי אין לדעת מה עשה האדם שלו היה שייך המנוע לפני. לציין כי הנעתי אותו (כמובן בתוך מיכל מים) הוא "משתין" יפה ועשן לבן כנהוג במנוע 2 פעימות. בנוסף בדקתי את הפלאג ומצאתי כי הוא שחור עם מעט מאוד סימני שמן. האם זה מתאים למנועי 2 פעימות? מנסיון שלי ב4 פעימות אני יודע שלא אמור להגיע שמן לפלאג. אשמח לעזרה קטנה בנושא. תודה! נתחיל מהסוף לגבי השמן על הפלאג זה דבר מאוד מאוד מאוד תקין כי זה פשוט מנוע 2 פעימות אני מציע לך לקרוא את המאמר שלי על ההבדלים בין מנוע 4 פעימות ל 2 פעימות וככה תהיה לך קצת יותר הבנה למה זה תקין כאן http://www.israelsportfishing.co.il/index.php?option=com_smf&Itemid=41&topic=26399.msg310176#msg310176לגבי טיפול יש בסך הכל 3 דברים שעליך לעשות קודם כל פעם בשנתיים להחליף אימפלר ולא משנה אם המנוע עבד או לא עבד וכדי ליישר קו תחליף עכשיו דבר שני תחליף שמן בגיר דבר שלישי תחליף פלאג כל 100 שעות עבודה עלות כל החלקים ביחד לא צריכה לעלות יותר מ-200 שקל אני הייתי משלב את הכל ביחד פעם בשנתיים וסוגר עניין
|
-------------------------------
|
|
|
matan_o
|
צוות המורים! חבר פורום  
מנותקגיל:
33
הודעות: 165
צוות המורים
|
|
 |
|
|
שאלה חדשה  שלום לכולם, רכשתי מנוע יד שניה במצב מאוד מאוד חדש. מדובר במנוע מרקורי 5 כוח 2 פעימות עם אפשרות רוורס. רציתי לדעת אם יש טיפול מסויים או בדיקה מסויימת שכדאי לעשות קודם השימוש בו במים, כי אין לדעת מה עשה האדם שלו היה שייך המנוע לפני. לציין כי הנעתי אותו (כמובן בתוך מיכל מים) הוא "משתין" יפה ועשן לבן כנהוג במנוע 2 פעימות. בנוסף בדקתי את הפלאג ומצאתי כי הוא שחור עם מעט מאוד סימני שמן. האם זה מתאים למנועי 2 פעימות? מנסיון שלי ב4 פעימות אני יודע שלא אמור להגיע שמן לפלאג. אשמח לעזרה קטנה בנושא. תודה! נתחיל מהסוף לגבי השמן על הפלאג זה דבר מאוד מאוד מאוד תקין כי זה פשוט מנוע 2 פעימות אני מציע לך לקרוא את המאמר שלי על ההבדלים בין מנוע 4 פעימות ל 2 פעימות וככה תהיה לך קצת יותר הבנה למה זה תקין כאן http://www.israelsportfishing.co.il/index.php?option=com_smf&Itemid=41&topic=26399.msg310176#msg310176לגבי טיפול יש בסך הכל 3 דברים שעליך לעשות קודם כל פעם בשנתיים להחליף אימפלר ולא משנה אם המנוע עבד או לא עבד וכדי ליישר קו תחליף עכשיו דבר שני תחליף שמן בגיר דבר שלישי תחליף פלאג כל 100 שעות עבודה עלות כל החלקים ביחד לא צריכה לעלות יותר מ-200 שקל אני הייתי משלב את הכל ביחד פעם בשנתיים וסוגר עניין מדהים תודה רבה על התשובה! ענית לי על הכל ויותר בשוט אחד! 
|
-------------------------------
צוות המורים!  צוות המורים!
|
|
|
matan_o
|
צוות המורים! חבר פורום  
מנותקגיל:
33
הודעות: 165
צוות המורים
|
|
היי אלון שבת שלום ומבורכת שאלה נוספת שצצה לי ואשמח לעזרה לפי הוראות היצרן המנוע צריך שמן Tc-w3, האם יש עדיפות לסינטטי או מינרלי? ואם כדאי למהול את השמן עם דלק 98 או 95? תודה רבה!
|
-------------------------------
צוות המורים!  צוות המורים!
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
היי אלון שבת שלום ומבורכת שאלה נוספת שצצה לי ואשמח לעזרה לפי הוראות היצרן המנוע צריך שמן Tc-w3, האם יש עדיפות לסינטטי או מינרלי? ואם כדאי למהול את השמן עם דלק 98 או 95? תודה רבה!
עדיפות לסינטטי תבוא רק מצד היצרן שמנים בגלל המחיר  כל עוד השמן עומד במפרט זה לא משנה אם סינטטי או מינרלי כי גם ככה זה שמן שהולך להישרף להבדיל מ-4 פעימות ששם השמן מוחלף כל X שעות ב-2 פעימות השמן מיועד להישרף לכן רצוי ללכת על השמן שעומד במפרט היצרן והזול ביותר שזה בדרך כלל המינרלי ורצוי גם שהשמן יהיה מתאים לעבודה בסביבה ימית( תחלס אני השתמשתי בשמן לאופנועים כי גם ככה המנוע היה אלטיזעכן. אבל לא הרגשתי שום שינוי בבלאי או בפעולת המנוע) לגבי הבנזין אני לא אכנס להסברים למה יש סוגי דלקים שונים אני רק אגיד שרוב המנועים היום מותאמים לבנזין 95 אם צריך בנזין 98 היצרן מציין את זה אין שום מניעה להשתמש בבנזין 98 איפה שצריך 95 אבל זה רק יעלה סתם יותר יקר במקרה ההפוך איפה שצריך 98 אסור לשים 95 כי זה יכול לגרום במקרים מסויימים לנזקים בלתי הפיכים ועד להרס טוטאלי של המנוע
|
-------------------------------
|
|
|
matan_o
|
צוות המורים! חבר פורום  
מנותקגיל:
33
הודעות: 165
צוות המורים
|
|
דווקא בגלל שהוא גם נשרף, אין הבדל בין סינטטי למינרלי בכמויות הפיח או שאריות שמן שהוא יכול להשאיר בתוך התא?
|
-------------------------------
צוות המורים!  צוות המורים!
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
דווקא בגלל שהוא גם נשרף, אין הבדל בין סינטטי למינרלי בכמויות הפיח או שאריות שמן שהוא יכול להשאיר בתוך התא?
בוא נגיד ככה לא יודע בוודאות ולא חקרתי את זה אבל לדעתי לא יהיה הבדל משמעותי ששווה את ההשקעה הגדולה על השמן הסינטטי להזכירך ההבדל הוא בערך פי 3 במחיר 
|
-------------------------------
|
|
|
ruviva
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 1269
|
|
לפני שנים, כשהיה לי מנוע אוונרוד שתי פעימות, גם אני השתמשתי בשמן של אופנועים, הרבה יותר זול מהשמן של היצרן ללא כל השפעה שלילית על המנוע.
|
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
« הקודם הבא »
|
הדפסה
|
|
|