כבר כשהגענו למרינה, קיבלנו רמז לבאות, בחור שעשה סיבוב לא נכון עם רכב פרטי שקע בחול, וביקש עזרה. אין לי את הכבל גרירה ברכב, אז אסי מארגן כבל סנפלינג, אבל הרכב שקוע עד הטמבון מקדימה, ומאחורה אין וו גרירה (!). אחרי כמה נסיונות לחפור מתחת לגלגלים, אנחנו מבינים שהרכב יושב חזק, ואין לנו איך לעזור. אז ממשיכים לסירה.
יוצאים מהמרינה, ים פלטה, ורוח דרום מזרחית בינונית. עוצרים קרוב לשובר של הנמל לאסוף דגים לפתיון, אבל אחרי שני סיבובים מוציאים ברקן, וחוטים חתוכים מאבו נפחות.
ממשיכים לעומק, ובדריפט הראשון אסי ושי ננעלים יחד על פרידות נחמדות. עוד כמה דריפטים ומחליטים להמשיך לגיג/טרלוניג.
אזור הנמל לא מניב תוצאות ואנחנו עוברים דרומה, אחרי עוד שעה ללא תוצאות, מחליטים בסביבות 10 להתקפל, כדי להספיק להוציא את הילדים מהגן, ולי יש עוד מסיבת יומולדת של האחיין בצהריים.
בדרך למרינה, בודקים את מצב הדלק, מתחילים להוסיף ואז המנוע כבה. שני נסיונות התנעה, והמצבר עושה קולות של שטיח מת.
פותח את המגעים ומנסה לנקות את ההדקים, לא עוזר המצבר מת. בבדיקה מגלה שכנראה המגע בין המטען למצבר לא מחוזק, וגם המצב של המצבר לא מעודד.
כמובן שבהתאם לחוקי מרפי, לפני חודש זרקנו את המצבר הרזרבי, ועדיין אין חדש.
מרים טלפון לנדב, שמעדכן את שרגא שיש לו איסוף בדרך למרינה.
במקביל, רוברט (השותף לסירה) מנסה מהעבודה לבדוק אם יש מישהו נוסף באזור שיכול לסייע. ומארגן טלפונים של אנשים בשטח לגיבוי.
עד ששרגא מסיים את הסיבוב שלו, אנחנו מנסים להניע עם החוט של המכסחת דשא. שי ואסי משקיעים את כל הכוח, אבל ללא הצלחה.
אין ברירה, מתחילים לסדר את הסירה ולהתארגן לגרירה. במקביל מעדכן את שרגא שאני עדיין תקוע, מעט דרומה למרינה.
שרגא מגיע והסירה נקשרת אחר כבוד, לאחורי הסירה של שרגא. הפעם שרגא מוודא שהנעילה מושלמת ושאין סיכוי לבריחה

מתחילים בגרירה למרינה שעוברת בנחת... נדב מעדכן אותי בתמונות איך זה נראה מאצלהם.
בינתיים מוציאים את המשוטים, כהכנה לחנייה.
אחרי כמה דקות מתוחות בכניסה למרינה, עם מפרשיות שיוצאות בקצב, מגיעים לרציף.
נדב יורד עם החבל לרציף לסייע בתמרון ואנחנו ממשיכים עם המשוטים, עד לרציף.
מסקנות...מצבר רזרבי חובה, ולבדוק את המצבר לפני היציאה.
מעבר לכך, טוב שיש אנשים טובים גם ביבשה אבל עוד יותר בים.
תודה לשרגא ולכל הצוות

גיל