בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
| | |-+  בשעה טובה ומוצלחת
עמודים: 1 [2] 3 למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: בשעה טובה ומוצלחת  (נקרא 5256 פעמים) הדפסה
KERET
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 591

בעניין: בשעה טובה ומוצלחת
« הגיב #15 ב- : אוקטובר 16, 2014, 19:01:00 PM »
מברוק  אתה בסדר סירה יפייפיה.
המון בהצלחה ושתסריח מדגים.
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: בשעה טובה ומוצלחת
« הגיב #16 ב- : אוקטובר 16, 2014, 20:52:24 PM »
דרך אגב
מנוע 140 של סוזוקי הוא אחד החסכוניים שיש בדלק ומאוד אמין
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
Aviel2kk
חבר פורום
***

מנותק מנותק

גיל: 36

הודעות: 223

בעניין: בשעה טובה ומוצלחת
« הגיב #17 ב- : אוקטובר 16, 2014, 21:20:11 PM »
תודה רבה על המידע אלון
שאלה במידה ואני רוצה לעשות טיפול למנוע יש נציג מטעם סוזוקי? אשמח לתשובה (;
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: בשעה טובה ומוצלחת
« הגיב #18 ב- : אוקטובר 16, 2014, 22:08:29 PM »
תודה רבה על המידע אלון
שאלה במידה ואני רוצה לעשות טיפול למנוע יש נציג מטעם סוזוקי? אשמח לתשובה (;
מה שהבנתי לא, אין נציג וגם מלאי חלקים אין...
מי שאמר לי את זה משויך למרקורי כך שאולי זה לא נכון!
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: בשעה טובה ומוצלחת
« הגיב #19 ב- : אוקטובר 16, 2014, 22:21:04 PM »
תודה רבה על המידע אלון
שאלה במידה ואני רוצה לעשות טיפול למנוע יש נציג מטעם סוזוקי? אשמח לתשובה (;
דבר איתי בטלפון אני יתן לך כמה תשובות
בעקרון דרך דגם מנוע אפשר להזמין חלקים באיביי
אמרתי לך שאני מכונאי קריצה
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: בשעה טובה ומוצלחת
« הגיב #20 ב- : אוקטובר 16, 2014, 22:38:13 PM »
תודה רבה על המידע אלון
שאלה במידה ואני רוצה לעשות טיפול למנוע יש נציג מטעם סוזוקי? אשמח לתשובה (;
מה שהבנתי לא, אין נציג וגם מלאי חלקים אין...
מי שאמר לי את זה משויך למרקורי כך שאולי זה לא נכון!
אולי זה נכון ואולי לא
אבל תמיד אפשר להתאים חלקים דרך Part Number של כל חלק וחלק במנוע ולא משנה של איזה יצרן
היצרן לרוב קונה את החלקים ממפעלים שונים ועושה את ההרכבה בעצמו
על כל חלק יש מספר שדרכו אפשר להגיע לזה שייצר את החלק
לפעמים חברות שונות משתמשות באותו חלק של יצרן מסויים
לדוגמא:
בהרבה רכבים ישנם מערכות אלקטרוניות של בוש
ויש סיכוי גדול שחיישן מסויים שמורכב בסקודה יהיה זהה לחיישן שמורכב במרצדס
אותו הדבר יכול להיות במשאבות מים בוכנות רצועות וכן הלאה

עכשיו במרצדס יעטפו את החלק באריזה של מרצדס וזה יעלה לצרכן סתם בתור דוגמא 1000 ש"ח
ובסקודה זה אותו חלק רק בעטיפה של סקודה וזה יעלה 600 ש"ח
ואם תקנה מהייצרן עצמו בעטיפה שלו זה יעלה כ-300 ש"ח

המנוע סוזוקי המדובר הוא למעשה מנוע שמותקן גם ברכבים שעבר התאמה לים
לא מן הנמנע שטיפול שכולל שמן פילטר פלגים אפשר יהיה למצוא את החלקים אפילו חליפיים בת"א על פי מספר החלק
כלומר צריך לראות את המספר שמופיע על הפילטר ולראות אם יש פילטר כזה ברכבים עם אותו מספר
פלגים בכלל זה לא בעיה ואותו הדבר לגבי השמן

זה היה על קצה המזלג לגבי חלקים של מנועים
צריך רק לדעת לחפש ולמצוא את הזול והאיכותי
עריכה אחרונה: אוקטובר 16, 2014, 22:41:40 PM על ידי בנצי (אלון )
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

בעניין: בשעה טובה ומוצלחת
« הגיב #21 ב- : אוקטובר 17, 2014, 16:39:30 PM »
ראשית אביאל,
תתחדש ותהנה וכמו שנהוג לברך במקומותינו - "שהסירה תסריח מדגים" אתה בסדר

לשאלתך, יש מאמרים בפינת המאמרים שבפורום,
אך יש לא מעט דיונים שלא הגיעו לכדי מאמר - אך יש בהם המון מידע....

ממליץ לך לקרוא גם כאן בפורום דיג מהסירה וגם בפורום דיג מקיאק,
תמצא הרבה מידע....

בשלב הראשון חשוב שתגבש לעצמך אילו סגנונות מעניינים אותך - אפשרי גם שיהיה הכל...
חשוב לדעת מה מתאים לעונה - מבחינת סגנונות הדיג ודגי המטרה....

מציע כי לגבי כל שאלה ספציפית שיש לך, תפתח דיון ותשאל...
אם נתקלת בדיון כלשהוא ויש לך שאלות לאור מה שקראת - בהחלט אפשר...

תרגיש חופשי לשאול, כמו שנאמר "אין הביישן למד..." סמיילי

-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: בשעה טובה ומוצלחת
« הגיב #22 ב- : אוקטובר 18, 2014, 00:45:01 AM »
תודה רבה על המידע אלון
שאלה במידה ואני רוצה לעשות טיפול למנוע יש נציג מטעם סוזוקי? אשמח לתשובה (;
מה שהבנתי לא, אין נציג וגם מלאי חלקים אין...
מי שאמר לי את זה משויך למרקורי כך שאולי זה לא נכון!
אולי זה נכון ואולי לא
אבל תמיד אפשר להתאים חלקים דרך Part Number של כל חלק וחלק במנוע ולא משנה של איזה יצרן
היצרן לרוב קונה את החלקים ממפעלים שונים ועושה את ההרכבה בעצמו
על כל חלק יש מספר שדרכו אפשר להגיע לזה שייצר את החלק
לפעמים חברות שונות משתמשות באותו חלק של יצרן מסויים
לדוגמא:
בהרבה רכבים ישנם מערכות אלקטרוניות של בוש
ויש סיכוי גדול שחיישן מסויים שמורכב בסקודה יהיה זהה לחיישן שמורכב במרצדס
אותו הדבר יכול להיות במשאבות מים בוכנות רצועות וכן הלאה

עכשיו במרצדס יעטפו את החלק באריזה של מרצדס וזה יעלה לצרכן סתם בתור דוגמא 1000 ש"ח
ובסקודה זה אותו חלק רק בעטיפה של סקודה וזה יעלה 600 ש"ח
ואם תקנה מהייצרן עצמו בעטיפה שלו זה יעלה כ-300 ש"ח

המנוע סוזוקי המדובר הוא למעשה מנוע שמותקן גם ברכבים שעבר התאמה לים
לא מן הנמנע שטיפול שכולל שמן פילטר פלגים אפשר יהיה למצוא את החלקים אפילו חליפיים בת"א על פי מספר החלק
כלומר צריך לראות את המספר שמופיע על הפילטר ולראות אם יש פילטר כזה ברכבים עם אותו מספר
פלגים בכלל זה לא בעיה ואותו הדבר לגבי השמן

זה היה על קצה המזלג לגבי חלקים של מנועים
צריך רק לדעת לחפש ולמצוא את הזול והאיכותי

לא יודע לגבי חלקים זהים בחברות שונות אצל דגמי חברות שונות של מנועים ימיים.
אני בזמנו הזמנתי לי מהאינטרנט לפי מספר דגם וכו' וזה חסך לא מעט כסף וקיבלתי מה שרציתי...

אבל לך תתקע עם חלק חסר (שאין אותו במנוע אחר) ותמתין 3 שבועות במקרה הטוב.

בעיה נוספת, אולי לך אין בעיה כזו אבל להרבה כן תהיה בגלל שלא כל אחד הוא מכונאי ויסתדר בעצמו. אני גם חושב שיש בעיות במנועים ימיים שגם מכונאי רכבים לא יפתור. אני למשל יכולתי להחליף אימפיליר  והחלפתי גם סטרטר בעצמי למנוע 75 כ"ס שהיה לי) אבל גם אני וגם מכונאי רכבים מומחה וגם מכונאי קרבורטורים של רכבים מומחה בכל האזור לא הצליחו לכוון 3 קרבורטורים של מנוע שהיה לי משום מה, וזה עוד אחרי שני ביקורים ושני נסיונות כושלים!

 שירות, החלפת אימפיליר ודברים כאלו יכולים אולי לעשות מי שירצה וילמד אבל זה לא צחוק כל השאר וזה החלק הכי שאי אפשר להמר בו.
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
yossid

הים הוא המרגוע האמתי שלי
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 64

הודעות: 3386

דייג חוף ומז'רז'ר

בעניין: בשעה טובה ומוצלחת
« הגיב #23 ב- : אוקטובר 18, 2014, 01:12:29 AM »
תתחדש ושתהנה ממנה
-------------------------------
תמיד תזכרו... שהדג שיושב אצלכם בצלחת, נמצא שם רק כי הוא פתח את פיו לאכול!!!
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: בשעה טובה ומוצלחת
« הגיב #24 ב- : אוקטובר 18, 2014, 02:37:09 AM »
תודה רבה על המידע אלון
שאלה במידה ואני רוצה לעשות טיפול למנוע יש נציג מטעם סוזוקי? אשמח לתשובה (;
מה שהבנתי לא, אין נציג וגם מלאי חלקים אין...
מי שאמר לי את זה משויך למרקורי כך שאולי זה לא נכון!
אולי זה נכון ואולי לא
אבל תמיד אפשר להתאים חלקים דרך Part Number של כל חלק וחלק במנוע ולא משנה של איזה יצרן
היצרן לרוב קונה את החלקים ממפעלים שונים ועושה את ההרכבה בעצמו
על כל חלק יש מספר שדרכו אפשר להגיע לזה שייצר את החלק
לפעמים חברות שונות משתמשות באותו חלק של יצרן מסויים
לדוגמא:
בהרבה רכבים ישנם מערכות אלקטרוניות של בוש
ויש סיכוי גדול שחיישן מסויים שמורכב בסקודה יהיה זהה לחיישן שמורכב במרצדס
אותו הדבר יכול להיות במשאבות מים בוכנות רצועות וכן הלאה

עכשיו במרצדס יעטפו את החלק באריזה של מרצדס וזה יעלה לצרכן סתם בתור דוגמא 1000 ש"ח
ובסקודה זה אותו חלק רק בעטיפה של סקודה וזה יעלה 600 ש"ח
ואם תקנה מהייצרן עצמו בעטיפה שלו זה יעלה כ-300 ש"ח

המנוע סוזוקי המדובר הוא למעשה מנוע שמותקן גם ברכבים שעבר התאמה לים
לא מן הנמנע שטיפול שכולל שמן פילטר פלגים אפשר יהיה למצוא את החלקים אפילו חליפיים בת"א על פי מספר החלק
כלומר צריך לראות את המספר שמופיע על הפילטר ולראות אם יש פילטר כזה ברכבים עם אותו מספר
פלגים בכלל זה לא בעיה ואותו הדבר לגבי השמן

זה היה על קצה המזלג לגבי חלקים של מנועים
צריך רק לדעת לחפש ולמצוא את הזול והאיכותי

לא יודע לגבי חלקים זהים בחברות שונות אצל דגמי חברות שונות של מנועים ימיים.
אני בזמנו הזמנתי לי מהאינטרנט לפי מספר דגם וכו' וזה חסך לא מעט כסף וקיבלתי מה שרציתי...

אבל לך תתקע עם חלק חסר (שאין אותו במנוע אחר) ותמתין 3 שבועות במקרה הטוב.

בעיה נוספת, אולי לך אין בעיה כזו אבל להרבה כן תהיה בגלל שלא כל אחד הוא מכונאי ויסתדר בעצמו. אני גם חושב שיש בעיות במנועים ימיים שגם מכונאי רכבים לא יפתור. אני למשל יכולתי להחליף אימפיליר  והחלפתי גם סטרטר בעצמי למנוע 75 כ"ס שהיה לי) אבל גם אני וגם מכונאי רכבים מומחה וגם מכונאי קרבורטורים של רכבים מומחה בכל האזור לא הצליחו לכוון 3 קרבורטורים של מנוע שהיה לי משום מה, וזה עוד אחרי שני ביקורים ושני נסיונות כושלים!

 שירות, החלפת אימפיליר ודברים כאלו יכולים אולי לעשות מי שירצה וילמד אבל זה לא צחוק כל השאר וזה החלק הכי שאי אפשר להמר בו.

סאמח
כיוון קרבורטורים שייך לאסקולה הישנה ואני נמנה עם כמה בודדים שיודעים לכוון קרבורטורים
בעבר החזקתי אלפות עם 4 קרבורטורים ואכן זה ממש לא קל לכוון אותם
המכונאים של היום יודעים יותר לשחק במחשבים ולהחליף חיישנים
הבעיה במכונאים של היום היא שהם לא יודעים את המכונאות הישנה והם לא מבינים שלא יעזור כלום והמכונאות הישנה משתלבת עם העידן המודרני
ולכן קשה מאוד למצוא היום מכונאים טובים
היום המכונאים למעשה מסתמכים יותר מידי על המחשבים וקשה להם לפעמים לפתור תקלות במנועים מודרניים בגלל שהתקלה לא נתמכת ע"י המחשב
ואז מתחילים להחליף חלקים סתם עד שבמקרה הם פוגעים בול והלקוח מקבל חשבון מנופח
לא פעם עזרתי לחברים בדיאגנוזה שהצילה אותם מהוצאה מנופחת ואפילו מנופחת מאוד והשיא היה אצל ערנקו הבעלים של הדיג והים
במוסך מרכזי אמרו לו שיש לשפץ מערכת הזרקה במחיר של 18.000 ש"ח וכשאני בדקתי לו את המנוע בלי מחשבים ובלי מכשירים זיהיתי מיד את התקלה שבסוף עלתה לו 900 ש"ח
אין לי בעיה ליעץ פה לכל מי שישאל
אבל לפסול מנוע כזה או אחר בגלל שאין מכונאים וחלפים זה קצת מוגזם
מנועי סוזוקי הם מנועים אמינים מאוד ואם במקרה אין חלק מסויים אז לא יקרה כלום אם ממתינים שבועיים שלושה וקשה לי להאמין שאין חלפים בארץ
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: בשעה טובה ומוצלחת
« הגיב #25 ב- : אוקטובר 18, 2014, 07:32:53 AM »
תודה רבה על המידע אלון
שאלה במידה ואני רוצה לעשות טיפול למנוע יש נציג מטעם סוזוקי? אשמח לתשובה (;
מה שהבנתי לא, אין נציג וגם מלאי חלקים אין...
מי שאמר לי את זה משויך למרקורי כך שאולי זה לא נכון!
אולי זה נכון ואולי לא
אבל תמיד אפשר להתאים חלקים דרך Part Number של כל חלק וחלק במנוע ולא משנה של איזה יצרן
היצרן לרוב קונה את החלקים ממפעלים שונים ועושה את ההרכבה בעצמו
על כל חלק יש מספר שדרכו אפשר להגיע לזה שייצר את החלק
לפעמים חברות שונות משתמשות באותו חלק של יצרן מסויים
לדוגמא:
בהרבה רכבים ישנם מערכות אלקטרוניות של בוש
ויש סיכוי גדול שחיישן מסויים שמורכב בסקודה יהיה זהה לחיישן שמורכב במרצדס
אותו הדבר יכול להיות במשאבות מים בוכנות רצועות וכן הלאה

עכשיו במרצדס יעטפו את החלק באריזה של מרצדס וזה יעלה לצרכן סתם בתור דוגמא 1000 ש"ח
ובסקודה זה אותו חלק רק בעטיפה של סקודה וזה יעלה 600 ש"ח
ואם תקנה מהייצרן עצמו בעטיפה שלו זה יעלה כ-300 ש"ח

המנוע סוזוקי המדובר הוא למעשה מנוע שמותקן גם ברכבים שעבר התאמה לים
לא מן הנמנע שטיפול שכולל שמן פילטר פלגים אפשר יהיה למצוא את החלקים אפילו חליפיים בת"א על פי מספר החלק
כלומר צריך לראות את המספר שמופיע על הפילטר ולראות אם יש פילטר כזה ברכבים עם אותו מספר
פלגים בכלל זה לא בעיה ואותו הדבר לגבי השמן

זה היה על קצה המזלג לגבי חלקים של מנועים
צריך רק לדעת לחפש ולמצוא את הזול והאיכותי

לא יודע לגבי חלקים זהים בחברות שונות אצל דגמי חברות שונות של מנועים ימיים.
אני בזמנו הזמנתי לי מהאינטרנט לפי מספר דגם וכו' וזה חסך לא מעט כסף וקיבלתי מה שרציתי...

אבל לך תתקע עם חלק חסר (שאין אותו במנוע אחר) ותמתין 3 שבועות במקרה הטוב.

בעיה נוספת, אולי לך אין בעיה כזו אבל להרבה כן תהיה בגלל שלא כל אחד הוא מכונאי ויסתדר בעצמו. אני גם חושב שיש בעיות במנועים ימיים שגם מכונאי רכבים לא יפתור. אני למשל יכולתי להחליף אימפיליר  והחלפתי גם סטרטר בעצמי למנוע 75 כ"ס שהיה לי) אבל גם אני וגם מכונאי רכבים מומחה וגם מכונאי קרבורטורים של רכבים מומחה בכל האזור לא הצליחו לכוון 3 קרבורטורים של מנוע שהיה לי משום מה, וזה עוד אחרי שני ביקורים ושני נסיונות כושלים!

 שירות, החלפת אימפיליר ודברים כאלו יכולים אולי לעשות מי שירצה וילמד אבל זה לא צחוק כל השאר וזה החלק הכי שאי אפשר להמר בו.

סאמח
כיוון קרבורטורים שייך לאסקולה הישנה ואני נמנה עם כמה בודדים שיודעים לכוון קרבורטורים
בעבר החזקתי אלפות עם 4 קרבורטורים ואכן זה ממש לא קל לכוון אותם
המכונאים של היום יודעים יותר לשחק במחשבים ולהחליף חיישנים
הבעיה במכונאים של היום היא שהם לא יודעים את המכונאות הישנה והם לא מבינים שלא יעזור כלום והמכונאות הישנה משתלבת עם העידן המודרני
ולכן קשה מאוד למצוא היום מכונאים טובים
היום המכונאים למעשה מסתמכים יותר מידי על המחשבים וקשה להם לפעמים לפתור תקלות במנועים מודרניים בגלל שהתקלה לא נתמכת ע"י המחשב
ואז מתחילים להחליף חלקים סתם עד שבמקרה הם פוגעים בול והלקוח מקבל חשבון מנופח
לא פעם עזרתי לחברים בדיאגנוזה שהצילה אותם מהוצאה מנופחת ואפילו מנופחת מאוד והשיא היה אצל ערנקו הבעלים של הדיג והים
במוסך מרכזי אמרו לו שיש לשפץ מערכת הזרקה במחיר של 18.000 ש"ח וכשאני בדקתי לו את המנוע בלי מחשבים ובלי מכשירים זיהיתי מיד את התקלה שבסוף עלתה לו 900 ש"ח
אין לי בעיה ליעץ פה לכל מי שישאל
אבל לפסול מנוע כזה או אחר בגלל שאין מכונאים וחלפים זה קצת מוגזם
מנועי סוזוקי הם מנועים אמינים מאוד ואם במקרה אין חלק מסויים אז לא יקרה כלום אם ממתינים שבועיים שלושה וקשה לי להאמין שאין חלפים בארץ


סבבה
בנצי, אני מפנה אליך בחור זהב מהפורום, יש לו סירה בדרום עם בירור מסוים לגבי תופעה\תקלה במנוע של הסירה...

-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: בשעה טובה ומוצלחת
« הגיב #26 ב- : אוקטובר 18, 2014, 17:01:56 PM »
תודה רבה על המידע אלון
שאלה במידה ואני רוצה לעשות טיפול למנוע יש נציג מטעם סוזוקי? אשמח לתשובה (;
מה שהבנתי לא, אין נציג וגם מלאי חלקים אין...
מי שאמר לי את זה משויך למרקורי כך שאולי זה לא נכון!
אולי זה נכון ואולי לא
אבל תמיד אפשר להתאים חלקים דרך Part Number של כל חלק וחלק במנוע ולא משנה של איזה יצרן
היצרן לרוב קונה את החלקים ממפעלים שונים ועושה את ההרכבה בעצמו
על כל חלק יש מספר שדרכו אפשר להגיע לזה שייצר את החלק
לפעמים חברות שונות משתמשות באותו חלק של יצרן מסויים
לדוגמא:
בהרבה רכבים ישנם מערכות אלקטרוניות של בוש
ויש סיכוי גדול שחיישן מסויים שמורכב בסקודה יהיה זהה לחיישן שמורכב במרצדס
אותו הדבר יכול להיות במשאבות מים בוכנות רצועות וכן הלאה

עכשיו במרצדס יעטפו את החלק באריזה של מרצדס וזה יעלה לצרכן סתם בתור דוגמא 1000 ש"ח
ובסקודה זה אותו חלק רק בעטיפה של סקודה וזה יעלה 600 ש"ח
ואם תקנה מהייצרן עצמו בעטיפה שלו זה יעלה כ-300 ש"ח

המנוע סוזוקי המדובר הוא למעשה מנוע שמותקן גם ברכבים שעבר התאמה לים
לא מן הנמנע שטיפול שכולל שמן פילטר פלגים אפשר יהיה למצוא את החלקים אפילו חליפיים בת"א על פי מספר החלק
כלומר צריך לראות את המספר שמופיע על הפילטר ולראות אם יש פילטר כזה ברכבים עם אותו מספר
פלגים בכלל זה לא בעיה ואותו הדבר לגבי השמן

זה היה על קצה המזלג לגבי חלקים של מנועים
צריך רק לדעת לחפש ולמצוא את הזול והאיכותי

לא יודע לגבי חלקים זהים בחברות שונות אצל דגמי חברות שונות של מנועים ימיים.
אני בזמנו הזמנתי לי מהאינטרנט לפי מספר דגם וכו' וזה חסך לא מעט כסף וקיבלתי מה שרציתי...

אבל לך תתקע עם חלק חסר (שאין אותו במנוע אחר) ותמתין 3 שבועות במקרה הטוב.

בעיה נוספת, אולי לך אין בעיה כזו אבל להרבה כן תהיה בגלל שלא כל אחד הוא מכונאי ויסתדר בעצמו. אני גם חושב שיש בעיות במנועים ימיים שגם מכונאי רכבים לא יפתור. אני למשל יכולתי להחליף אימפיליר  והחלפתי גם סטרטר בעצמי למנוע 75 כ"ס שהיה לי) אבל גם אני וגם מכונאי רכבים מומחה וגם מכונאי קרבורטורים של רכבים מומחה בכל האזור לא הצליחו לכוון 3 קרבורטורים של מנוע שהיה לי משום מה, וזה עוד אחרי שני ביקורים ושני נסיונות כושלים!

 שירות, החלפת אימפיליר ודברים כאלו יכולים אולי לעשות מי שירצה וילמד אבל זה לא צחוק כל השאר וזה החלק הכי שאי אפשר להמר בו.

סאמח
כיוון קרבורטורים שייך לאסקולה הישנה ואני נמנה עם כמה בודדים שיודעים לכוון קרבורטורים
בעבר החזקתי אלפות עם 4 קרבורטורים ואכן זה ממש לא קל לכוון אותם
המכונאים של היום יודעים יותר לשחק במחשבים ולהחליף חיישנים
הבעיה במכונאים של היום היא שהם לא יודעים את המכונאות הישנה והם לא מבינים שלא יעזור כלום והמכונאות הישנה משתלבת עם העידן המודרני
ולכן קשה מאוד למצוא היום מכונאים טובים
היום המכונאים למעשה מסתמכים יותר מידי על המחשבים וקשה להם לפעמים לפתור תקלות במנועים מודרניים בגלל שהתקלה לא נתמכת ע"י המחשב
ואז מתחילים להחליף חלקים סתם עד שבמקרה הם פוגעים בול והלקוח מקבל חשבון מנופח
לא פעם עזרתי לחברים בדיאגנוזה שהצילה אותם מהוצאה מנופחת ואפילו מנופחת מאוד והשיא היה אצל ערנקו הבעלים של הדיג והים
במוסך מרכזי אמרו לו שיש לשפץ מערכת הזרקה במחיר של 18.000 ש"ח וכשאני בדקתי לו את המנוע בלי מחשבים ובלי מכשירים זיהיתי מיד את התקלה שבסוף עלתה לו 900 ש"ח
אין לי בעיה ליעץ פה לכל מי שישאל
אבל לפסול מנוע כזה או אחר בגלל שאין מכונאים וחלפים זה קצת מוגזם
מנועי סוזוקי הם מנועים אמינים מאוד ואם במקרה אין חלק מסויים אז לא יקרה כלום אם ממתינים שבועיים שלושה וקשה לי להאמין שאין חלפים בארץ


סבבה
בנצי, אני מפנה אליך בחור זהב מהפורום, יש לו סירה בדרום עם בירור מסוים לגבי תופעה\תקלה במנוע של הסירה...



בכייף
שמח לעזור
רק שיפנה אלי
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
dani77
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 48

הודעות: 1506

בעניין: בשעה טובה ומוצלחת
« הגיב #27 ב- : אוקטובר 18, 2014, 21:52:06 PM »
כבוד אלון
תתכונן אני קונה איתך סירה בירה
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: בשעה טובה ומוצלחת
« הגיב #28 ב- : אוקטובר 18, 2014, 21:58:18 PM »
כבוד אלון
תתכונן אני קונה איתך סירה בירה

אני מחפש שותף כבר הרבה זמן
אז אם אתה רציני דבר איתי
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: בשעה טובה ומוצלחת
« הגיב #29 ב- : אוקטובר 18, 2014, 23:08:49 PM »
כבוד אלון
תתכונן אני קונה איתך סירה בירה

אני מחפש שותף כבר הרבה זמן
אז אם אתה רציני דבר איתי

אלון, לא בעניין שותפות אלא בעניין יבוא סירה מחו"ל...

ניסיתי לארגן לחבר שלי סירה מחו"ל אבל כנראה מקבל רגליים. יכולים לחסוך לפי חישובים שלי בין 20-30 אלף שקלים תמורת  סירה+מיסים+משלוח על סירה שעולה פה 100 אלף. יש סירה שאני סימנתי במחיר הזדמנות ובהפרש עוד יותר גדול בעיניי, תעלה משהו כמו 70-75 אלף בארץ..

אתה קונה אותה, אנחנו חותמים חוזה שאני עושה בה סיבובים עד סחרחורת בלי חשבון. סיכמנו?

אם אתה מעוניין צור קשר...חבל שהיא תלך למישהו אחר...
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: 1 [2] 3 למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!