החלפת איפלר כול בעל סירה חייב לדעת להחליף. כולל גם בלב ים. אחרי הפרוק יש לנקות אבנית עם מלח לימון מהול במים, בשום אופן לא עם חומצות למינהן. יש לבדוק את בית המשאבה לאכילות,אם יש צורך להחליף גם את בית המשאבה. בעת ההרכבה אם הציר לא נכנס למנוע,מושכים באיטיות את חבל ההנעה עד שהוא ניכנס. כדאי להזמין 2 אימפלרים שאחד ישאר קבוע בסירה. יש לבדוק את מחזיר השמן מתחת לאימפלר. בהצלחה.
החלפת איפלר כול בעל סירה חייב לדעת להחליף. כולל גם בלב ים. אחרי הפרוק יש לנקות אבנית עם מלח לימון מהול במים, בשום אופן לא עם חומצות למינהן. יש לבדוק את בית המשאבה לאכילות,אם יש צורך להחליף גם את בית המשאבה. בעת ההרכבה אם הציר לא נכנס למנוע,מושכים באיטיות את חבל ההנעה עד שהוא ניכנס. כדאי להזמין 2 אימפלרים שאחד ישאר קבוע בסירה. יש לבדוק את מחזיר השמן מתחת לאימפלר. בהצלחה.
אם המנוע גדול יחסית, ברך ארוכה ומחובר חיבור קבוע, איך בכלל ניתן להוריד את החלק התחתון?!!! צריך בשביל זה להיות מאחורי הסירה ועל קרקע מוצקה. עם סירה שהיתה לי ומנוע במשקל של כ130 קילו, אין סיכוי היה לעשות את זה... לגבי מה כדאי לדעת באופן עצמאי, לדעתי כל דבר שיכול לפתור כל תקלה זה ברכה. הרבה לא יודעים אבל. הכי מומלץ זה מנוע עזר בנוסף כמובן לכמה שיותר ידע לטפל בבעיה במקום (אם בכלל אפשרי, גם למכונאי מנוסה)
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
החלפת איפלר כול בעל סירה חייב לדעת להחליף. כולל גם בלב ים. אחרי הפרוק יש לנקות אבנית עם מלח לימון מהול במים, בשום אופן לא עם חומצות למינהן. יש לבדוק את בית המשאבה לאכילות,אם יש צורך להחליף גם את בית המשאבה. בעת ההרכבה אם הציר לא נכנס למנוע,מושכים באיטיות את חבל ההנעה עד שהוא ניכנס. כדאי להזמין 2 אימפלרים שאחד ישאר קבוע בסירה. יש לבדוק את מחזיר השמן מתחת לאימפלר. בהצלחה.
אם המנוע גדול יחסית, ברך ארוכה ומחובר חיבור קבוע, איך בכלל ניתן להוריד את החלק התחתון?!!! צריך בשביל זה להיות מאחורי הסירה ועל קרקע מוצקה. עם סירה שהיתה לי ומנוע במשקל של כ130 קילו, אין סיכוי היה לעשות את זה... לגבי מה כדאי לדעת באופן עצמאי, לדעתי כל דבר שיכול לפתור כל תקלה זה ברכה. הרבה לא יודעים אבל. הכי מומלץ זה מנוע עזר בנוסף כמובן לכמה שיותר ידע לטפל בבעיה במקום (אם בכלל אפשרי, גם למכונאי מנוסה)
האמן לי שכאשר אדם נקלע לצרה בלב ים כוח הרצון שובר שיאי עולם אם אני הצלחתי כול אחד יכול.כמובן שצריך ארגז כלים בסירה וחבל לאבטח את הגיר.