תודה לרפי וסאמח
עוד מישהו?
בינתיים לא מגיעה לי תודה אהוד...
התודה אולי תגיע עכשיו...

אם אתה מדבר על הדרך לקפריסין, אז בכלליות זה אלבקורים....
*אם תגיע טונה כחולה -
רוב הסיכויים שהלך החוט והרי לא תקנה סט יקר באלפי שקלים למקרה בו "תבוא כחולה",
וגם על סט יעודי הסיכויים להביא את הראשונה די קלושים...
*סיכוי נדיר גם ל"דג חרב", אך בנסיעה חד פעמית "בונים" על המצוי ולא על הנדיר....
אז חזרנו לאלבקורים...

*יספיק חוט 0.45 ואפילו 0.40 ממש אין בעיה, נילון מספיק (קח ספייר- למקרה שכחולה תיקח הכל)
*לאלבקורים לא צריך ווירים
*מהירות נסיעה מומלצת 7-8 קשרים, פחות מ:6.5 קשר סיכויי התקיפה די פוחתים...
*דמויים: אקסראפ-מגנום-15, יוזורי כפית ארוכה (בלקאאוט פרח השם) שיורדים כ:4-4.4מ',
מאיה - הקטנים יותר. ציינתי דמויים שמתמודדים עם מהירות גבוהה, יש עוד מן הסתם..
*סט: מקל טרולינג פשוט ורולר שוכב פשוט כמו אומוטו, במהירויות אלו לא לעבוד על ספינינג.
*הדמוי שיהיה 30-50 מטר מהסירה, אם שני סטים: 25 +55 מטר מהסירה, פלוס מינוס
*קלץ' שמאפשר לדג להוציא חוט ולרוץ עם מאמץ - לא נעול מידי ולא יותר מידי פתוח
*השיטה?! נותנים לדג לרוץ עד שיעצור, לא צפוי להוציא יותר מ-100מטר עד ההאטה.
ומתחילים לפמפם אותו אליך...
*לא הייתי משקיע במתקן, את המקל אפשר לשים בעמידה או שכיבה,
לאבטח עם חבל ולולטה בקצהו האורך של 60ס"מ מהלולאה,
השחלת הקצה לתוך הלולאה מעל לרולר והחבל ישמש גם לקשירת המקל...
אלבקור דג שקל להוציא למרות שיציאת החוט הראשונה חזקה, לא להתרגש ולא להלחץ -
ובעיקר לא לגעת בקלאץ, כשהוא קרוב לפמפם וללחוץ עליו - לא לתת לו לרדת אל מתחת ליאכטה...
כשיש יציאת חוט לא לגעת בגז!!! רק אחרי שהמקל ביד ונותנים משיכה לאחור (בלי להתפרע) -
ומשוחרר מחבל האבטחה, מורידים מהירות ל:2-3 קשר או פחות...
בהצלחה...
