כותרת: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: ruviva על ינואר 13, 2013, 17:38:59 PM חווית שירות גרוע – "אשדוד ים" "פ. פישלס"
אחריות ללא אבא, היבואנים רבים ואני נקרע ביניהם. תמיד העדפתי לרכוש מוצרים מחנויות בארץ, ולא להזמין באינטרנט, כי האמנתי שיש לרכוש מוצר שיש לו אבא ואמא. כמה שהתבדיתי "אשדוד ים" ו "פ. פישלס" רומסים מושג זה ברגל גסה, והנה סיפור המעשה. בחודש מרץ 2012 רכשתי מ"אשדוד ים" פישפיינדר צבעוני eagle 350cמתוצרת חברת לוורנס. למכשיר נתנה אחריות של שנה כמקובל. בחודש ספטמבר 2012, חלה תקלה במכשיר, פרקתי את המכשיר מהסירה ונסעתי עימו מתל אביב לאשדוד, לחנות של "אשדוד ים". ופניתי לממונה בשם סמדר, על מנת שיטפלו במכשיר במסגרת האחריות. סמדר הודיעה לי, כי היא כבר איננה היבואנית של חברת לוורנס, וכי היבואן הרשמי הוא כעת "פ. פישלס" ממעגן הקישון בחיפה וכי עלי לפנות אליהם למימוש האחריות. שוחחתי טלפונית עם "פ. פישלס" והם אישרו שאכן הם היבואנים כעת, ובקשו ממני לשלוח אליהם את המכשיר בצירוף חשבונית הקניה. ואכן בתחילת אוקטובר 2012 שלחתי להם את המכשיר כולל העינית וצירפתי את חשבונית הקניה. שלחתי זאת באמצעות דואר ישראל עם אישור מסירה. למחרת המשלוח התקשר אלי נציג מ "פ.פישלס" אישר את קבלת המכשיר ואמר , שהם מעבירים אותו לחברה בחו"ל ואם הוא אכן מקולקל כנראה שיחליפו לי אותו באחר. עבר חודש, ואין תגובה, אמרתי לעצמי טוב מדובר במשלוח לחו"ל ניתן לזה עוד זמן, עברו חודשיים ושלושה ואין תגובה. החלטתי לבדוק את העיניין והתקשרתי היום 13.1.2012 ל "פ.פישלס "בחיפה. ענה לי בחור נחמד בשם דוד ואמר: כן קיבלנו עבורך מכשיר חליפי מחו"ל, אבל יש בעיה של עלויות השילוח, פנינו לסמדר באשדוד ים והיא מסרבת לשאת בעלויות המשלוח, אני מציע שתדבר איתה. טלפנתי ל"אשדוד ים" ושוחחתי עם סמדר, היא אמרה שב"פ. פישלס" עשו טעות וכי אין היא מוכנה לשאת בשום עלות שכן היא איננה היבואנית יותר. חזרתי טלפונית ל"פ. פישלס" והופניתי לאדם בשם "אפי", הוא אמר לי, מה אתה רוצה ? לא קנית את המכשיר מאיתנו, אנחנו לא אחראיים למה שהיה לפני שזכויות היבואן עברו אלינו, תפנה ל"אשדוד ים" אמרתי לו, אבל כבר קיבלתם מכשיר עבורי והוא שוכב אצלכם, למה אני צריך ליפול בין שני הכסאות? לא עזר לי דבר והוא הפנה אותי שוב לאשדוד ים. באשדוד ים יעצה לי סמדר לפנות לחברת לוורנס או לבית המשפט. אמרתי לה, איך שני יבואנים גדולים רבים בינהם בגין סכום פעוט של הוצאות שילוח של 270 ₪. הרי במסגרת אחריות איני אמור לשלם דבר, וכאשר קניתי את המכשיר אתם עדיין הייתם היבואנים הרישמיים של לוורנס, אבל היא בשלה, תפנה ל"פ. פישלס" הרגשתי שאני טובע ואין לי מציל, ואז נזכרתי שאנחנו בעידן הרשתות החברתיות, החנויות מוציאות הון עתק על פרסום, מבצעים, תחרויות וכדומה על מנת למשוך אותנו הקונים. ולי אין דרך להתמודד מולם אלא לחשוף את פרצופם האמיתי אשדוד ים ו פ. פישלס אינם מסוגלים להגיע להסכמה על 270 ₪, ותוך כדי זאת פוגעים בשמה של חברת לוורנס, שעמדה בהתחייבויות האחריות וסיפקה מכשיר חלופי, המעלה אבק במחסני "פ. פישלס" מכשיר השבוי בידיהם ואינו מגיע אלי, למרות ששילמתי במיטב כספי עבורו. אני מצהיר בזאת, שיותר איני קונה דבר לא מאשדוד ים ולא מ פ.פישלס. אותי כלקוח הם הפסידו. אמשיך לעדכן אתכם מתי יגיע אלי המכשיר שלי אם בכלל. תודה על תשומת הלב. כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: dovdov על ינואר 13, 2013, 18:11:49 PM עצוב לשמוע,אבל ממש ממש לא מפתיע אותי.
הבעיה העיקרית בארצנו הקטנטונת והעלובה,זה למכור כולם יודעים ואוהבים וביוקר. אבל לתת שירות אף אחד לא יודע לתת ,וגם אם יודעים לתת,ממש לא אוהבים לתת שירות ללקוח. מקווה שיסתיים במהרה כל הסיפור הזה. אבל בקטנה לדעתי האישית אתה גם כן טעית במהלך אחד,אתה קנית מאשדוד ים ואתה לא מכיר את פ.פישלס ממעגן הדייג בקישון. היית צריך להתעקש שאשדוד ים שמהם רכשת את המכשיר ,ולא מענין אותך שכיום הם לא היבואנים,הם היו צריכים לקבל ממך את המכשיר והם היו צריכים לשלוח את זה בתיאום החברה מחו״ל, או לחו״ל או לפ. פישלס .והם היו משלמים את כל עלויות השילוח. נראה לי שכבר הדלק העלויות שילוח בדואר ישראל ובעיקר הזמן שלך בטלפון והעצבים היה יוצא לך זול יותר לשלוח בעצמך ישירות לחברה בחו״ל מקווהשייסתים מהר ולטובתך. כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: yossid על ינואר 13, 2013, 18:30:52 PM ראשית כול תודה כי לא הכול ורוד וראוי שגם התנהגות כזאת תפורסם
שנדע ממה ומימי להיזהר עצוב לשמוע,אבל ממש ממש לא מפתיע אותי. הבעיה העיקרית בארצנו הקטנטונת והעלובה,זה למכור כולם יודעים ואוהבים וביוקר. אבל לתת שירות אף אחד לא יודע לתת ,וגם אם יודעים לתת,ממש לא אוהבים לתת שירות ללקוח. מקווה שיסתיים במהרה כל הסיפור הזה. אבל בקטנה לדעתי האישית אתה גם כן טעית במהלך אחד,אתה קנית מאשדוד ים ואתה לא מכיר את פ.פישלס ממעגן הדייג בקישון. היית צריך להתעקש שאשדוד ים שמהם רכשת את המכשיר ,ולא מענין אותך שכיום הם לא היבואנים,הם היו צריכים לקבל ממך את המכשיר והם היו צריכים לשלוח את זה בתיאום החברה מחו״ל, או לחו״ל או לפ. פישלס .והם היו משלמים את כל עלויות השילוח. נראה לי שכבר הדלק העלויות שילוח בדואר ישראל ובעיקר הזמן שלך בטלפון והעצבים היה יוצא לך זול יותר לשלוח בעצמך ישירות לחברה בחו״ל מקווהשייסתים מהר ולטובתך. דובי אכן ישנם כאלה וגם כאלה מניסיוני באחרונה הייתה לי בעייה של נפילת קשתית רולר של אוקומה, פניתי ליבואן בכר שהסכים ללא תנאי לתקן עבורי, ואפילו במחיר סימלי. כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: mor על ינואר 13, 2013, 18:38:52 PM שיתוף לטוב ולרע זאת המטרה
אני חשבתי לקנות לורנס אני אחשוב שוב cutn: כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: ruviva על ינואר 13, 2013, 18:43:12 PM התעקשתי שאשדוד ים יטפלו בזה והם לא הסכימו, אלא הפנו אותי לפישלס, טענו שאין להם סמכות כי הם לא מייצגים את לוורנס יותר.
קניתי בעבר מפישלס באלפי שקלים, לא אקנה מהם יותר כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: עדי על ינואר 13, 2013, 18:49:45 PM תפנה לחברה בחו״ל , ותראה איך זה מסתדר.
כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: yarin44555 על ינואר 13, 2013, 18:54:15 PM עצוב לשמוע תודה על האזהרה
כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: dovdov על ינואר 13, 2013, 19:09:01 PM ראשית כול תודה כי לא הכול ורוד וראוי שגם התנהגות כזאת תפורסם יוסי תיקון בתשלום זה לא בדיוק שירות של יבואן אם המוצר באחריות. שנדע ממה ומימי להיזהר עצוב לשמוע,אבל ממש ממש לא מפתיע אותי. הבעיה העיקרית בארצנו הקטנטונת והעלובה,זה למכור כולם יודעים ואוהבים וביוקר. אבל לתת שירות אף אחד לא יודע לתת ,וגם אם יודעים לתת,ממש לא אוהבים לתת שירות ללקוח. מקווה שיסתיים במהרה כל הסיפור הזה. אבל בקטנה לדעתי האישית אתה גם כן טעית במהלך אחד,אתה קנית מאשדוד ים ואתה לא מכיר את פ.פישלס ממעגן הדייג בקישון. היית צריך להתעקש שאשדוד ים שמהם רכשת את המכשיר ,ולא מענין אותך שכיום הם לא היבואנים,הם היו צריכים לקבל ממך את המכשיר והם היו צריכים לשלוח את זה בתיאום החברה מחו״ל, או לחו״ל או לפ. פישלס .והם היו משלמים את כל עלויות השילוח. נראה לי שכבר הדלק העלויות שילוח בדואר ישראל ובעיקר הזמן שלך בטלפון והעצבים היה יוצא לך זול יותר לשלוח בעצמך ישירות לחברה בחו״ל מקווהשייסתים מהר ולטובתך. דובי אכן ישנם כאלה וגם כאלה מניסיוני באחרונה הייתה לי בעייה של נפילת קשתית רולר של אוקומה, פניתי ליבואן בכר שהסכים ללא תנאי לתקן עבורי, ואפילו במחיר סימלי. כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: Rony Shemer על ינואר 13, 2013, 19:24:02 PM אכן אתה צודק שאינך צריך לשלם את עלויות השילוח אך למיטב הבנתי הוזמן עבורך מכשיר חדש מהניילון!! והוא מחכה רק לך !
אין לי נסיון עם אשדוד ים ואנני מכיר אותם ,אך מנסיוני עם חברת "פ. פישלס" תמיד קיבלנו את השרות הכי טוב מצידם מנסיוני,אנשי המכירות בפישלס אמינים ומקצוענים ותמיד ישמחו לתת שרות והדרכה! במקרה ספציפי זה אשדוד ים הם אלו שהרוויחו על מכירת המכשיר וגם אלה שצריכים לשאת בעלויות האחריות והשילוח במידה והמכשיר תקול. אך אין להכליל גם את "פ. פישלס" בעניי. כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: IZHAK על ינואר 13, 2013, 19:29:13 PM אכן אתה צודק שאינך צריך לשלם את עלויות השילוח אך למיטב הבנתי הוזמן עבורך מכשיר חדש מהניילון!! והוא מחכה רק לך ! אין לי נסיון עם אשדוד ים ואנני מכיר אותם ,אך מנסיוני עם חברת "פ. פישלס" תמיד קיבלנו את השרות הכי טוב מצידם מנסיוני,אנשי המכירות בפישלס אמינים ומקצוענים ותמיד ישמחו לתת שרות והדרכה! במקרה ספציפי זה אשדוד ים הם אלו שהרוויחו על מכירת המכשיר וגם אלה שצריכים לשאת בעלויות האחריות והשילוח במידה והמכשיר תקול. אך אין להכליל גם את "פ. פישלס" בעניי. מסכים עם רוני אכן יש לציין את השרות של פישלס לטובה כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: rafi על ינואר 13, 2013, 21:20:32 PM אכן אתה צודק שאינך צריך לשלם את עלויות השילוח אך למיטב הבנתי הוזמן עבורך מכשיר חדש מהניילון!! והוא מחכה רק לך ! אין לי נסיון עם אשדוד ים ואנני מכיר אותם ,אך מנסיוני עם חברת "פ. פישלס" תמיד קיבלנו את השרות הכי טוב מצידם. מנסיוני,אנשי המכירות בפישלס אמינים ומקצוענים ותמיד ישמחו לתת שרות והדרכה! במקרה ספציפי זה אשדוד ים הם אלו שהרוויחו על מכירת המכשיר וגם אלה שצריכים לשאת בעלויות האחריות והשילוח במידה והמכשיר תקול. אך אין להכליל גם את "פ. פישלס" בעניין. אני די מסכים עם הדברים הללו שכתב רוני. גילוי נאות: אני מכיר את אפי ואת דויד- ותמיד קיבלתי בחנות של פישלס יחס ושירות על הצד הטוב. את אפי הבעלים הכרתי כלקוח- מעולם לא היו לי טענות כלפיו וכלפי השירות, דויד ואני מכירים עוד הרבה לפני שהתחיל לעבוד אצל אפי- בכל מקרה אפי הוא המחליט בעניין הזה. עצוב לשמוע,אבל ממש ממש לא מפתיע אותי. הבעיה העיקרית בארצנו הקטנטונת והעלובה,זה למכור כולם יודעים ואוהבים וביוקר. אבל לתת שירות אף אחד לא יודע לתת ,וגם אם יודעים לתת,ממש לא אוהבים לתת שירות ללקוח. מקווה שיסתיים במהרה כל הסיפור הזה. אבל בקטנה לדעתי האישית אתה גם כן טעית במהלך אחד,אתה קנית מאשדוד ים ואתה לא מכיר את פ.פישלס ממעגן הדייג בקישון. היית צריך להתעקש שאשדוד ים שמהם רכשת את המכשיר ,ולא מענין אותך שכיום הם לא היבואנים,הם היו צריכים לקבל ממך את המכשיר והם היו צריכים לשלוח את זה בתיאום החברה מחו״ל, או לחו״ל או לפ. פישלס .והם היו משלמים את כל עלויות השילוח. נראה לי שכבר הדלק העלויות שילוח בדואר ישראל ובעיקר הזמן שלך בטלפון והעצבים היה יוצא לך זול יותר לשלוח בעצמך ישירות לחברה בחו״ל מקווהשייסתים מהר ולטובתך. וגם עם מה שכתב דוב... לגבי מי חייב בהוצאות: אם אשדוד ים הם אלו שמכרו לך והרוויחו עליך, הם נתנו לך אחריות והם אחראים כלפיך גם אם חדלו לייבא את המוצרים או לשמש סוכנות/יבואן של לורנס. מבחינה משפטית אשדוד ים אחראים כלפיך- פישלס איננו אחראי כלפיך.... למעשה: האחראים כלפיך הם מי שמכר לך והיצרן שזה לורנס. די הגיוני שאם לורנס לא מוכנים לשאת בהוצאות המשלוח- אז פישלס יסרבו לשאת בהן, שהרי פישלס לא הרוויחו שקל על המכירה הזו אז איזו סיבה יש להם לשאת באחריות מכיסם?! מה עושים?! 1. לשלם לפישלס ולקחת את המוצר- חבל שיעלה אבק. 2. לפנות אל לורנס- לדרוש מלורנס לשאת בתשלום, שיעבירו את הסכום לחשבונך או באמצעות פישלס. 3. לשלוח לאשדוד ים התראה- דרישה לפני הגשת תביעה, ואל תתעצל- תגיש נגד אשדוד ים תביעה בתביעות קטנות להחזר התשלום+ עגמת נפש + הוצאות, תרצה עזרה- תפנה אלי באישי... shake2; כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: mor על ינואר 13, 2013, 21:43:07 PM רפי אין ספק שאתה צודק מבחינה משפטית
להיות חכם .. להיות צודק ... אני בטוח שבמידה והיו מחלטים לספק שרות יוצא דופן שרות שהוא הפתעה לטובה יכולו להתפרסם כאן היבואנים החדשים בצורה חיובית יותר שהייתה עולה להם סה"כ 270 שח אבל היו מרויחים את שמם הטוב בצורה שלא נשכח זה צודק שבחרו לא לשאת בעלות המשלוח שבגינו אין להם רווח כלל אבל זה לא חכם אני לו שופט אותם אלא ניזכר היטב איך יבואן קיאקים גדול בצפון מצליח להפתיע אותנו כל פעם מחדש בזמן שהו בוחר להיות חכם ושרותי ובסוף זה משתלם לו פי 20 באמת חשבתי על לורנס כמכשיר הבא זה לא באמת ימנע ממני את הרכישה ולמען האמת יש עליו ביקורת טובה מאוד כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: סאמח הצפר על ינואר 14, 2013, 01:06:53 AM אכן אתה צודק שאינך צריך לשלם את עלויות השילוח אך למיטב הבנתי הוזמן עבורך מכשיר חדש מהניילון!! והוא מחכה רק לך ! אין לי נסיון עם אשדוד ים ואנני מכיר אותם ,אך מנסיוני עם חברת "פ. פישלס" תמיד קיבלנו את השרות הכי טוב מצידם מנסיוני,אנשי המכירות בפישלס אמינים ומקצוענים ותמיד ישמחו לתת שרות והדרכה! במקרה ספציפי זה אשדוד ים הם אלו שהרוויחו על מכירת המכשיר וגם אלה שצריכים לשאת בעלויות האחריות והשילוח במידה והמכשיר תקול. אך אין להכליל גם את "פ. פישלס" בעניי. בדיוק מה שרוני אמר. גם לגבי האחריות שהיא על אשדוד ים מסכים גם לגבי שירות של פישלס. קניתי כמה מוצרים ובקשר איתם טלפונית, במייל ובביקורים בחנות והם בעלי שירות טוב מאוד. כך לפחות אני רואה את הדברים sml102; וכמובן בהצלחה, וכפי שרפי המליץ, תביא את המכשיר ואחרכך תתחשבן... ואם כבר בענייני מכשירים, אני ובטוח עוד לא מעט אנשים ישמחו לשמוע לגבי המכשיר איך הוא ומידת סביעת הרצון ממנו........ :) כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: סאמח הצפר על ינואר 14, 2013, 01:07:56 AM רפי אין ספק שאתה צודק מבחינה משפטית להיות חכם .. להיות צודק ... אני בטוח שבמידה והיו מחלטים לספק שרות יוצא דופן שרות שהוא הפתעה לטובה יכולו להתפרסם כאן היבואנים החדשים בצורה חיובית יותר שהייתה עולה להם סה"כ 270 שח אבל היו מרויחים את שמם הטוב בצורה שלא נשכח זה צודק שבחרו לא לשאת בעלות המשלוח שבגינו אין להם רווח כלל אבל זה לא חכם אני לו שופט אותם אלא ניזכר היטב איך יבואן קיאקים גדול בצפון מצליח להפתיע אותנו כל פעם מחדש בזמן שהו בוחר להיות חכם ושרותי ובסוף זה משתלם לו פי 20 באמת חשבתי על לורנס כמכשיר הבא זה לא באמת ימנע ממני את הרכישה ולמען האמת יש עליו ביקורת טובה מאוד פישליס צריכים לשאת בעלויות בתור שירות?!!! וואלה נדב, הפעם לא הצלחת לשכנע אותי ;) בעצם, לא רק הפעם :D כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: ruviva על ינואר 14, 2013, 02:49:36 AM רפי, רוני וסמאח
לטענה שהקניה בוצעה באשדוד ים, ולפיכך הם חייבים בעלויות השילוח, קיבלתי מאשדוד ים את התשובה הבאה: נניח שקנית בחנות חשמל מכונת כביסה, והמוצר התקלקל, לא בעל החנות אחראי לתת לך את השירות בגין האחריות, אלא היבואן הרשמי של אותו מוצר. אנחנו איננו היבואנים הרשמיים בישראל הזכויות עברו לפישלס ואיתן גם החובות. חברים, אני לא משפטן אלא צרכן פשוט, שקנה מוצר פנה לקבל אחריות, חברת האם לוורנס עמדה באחריות, אך מישהו בדרך עשה איזושהיא טעות שעלתה לו כסף, וכעת אני סובל מטעות זו. חורה לי גם, שאף אחד מהם לא פנה אלי ואמר: הגיע מכשיר חדש עבורך אך יש בעיה כזו וכזו, אם לא הייתי פונה ומברר, כלל לא הייתי מודע לבעיה. וממש אין לי חשק לפנות לבתי המשפט, כל מה שאני רוצה, לקבל את המגיע לי על פי חוק, ללא התרוצצויות מיותרות. תודה כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: סאמח הצפר על ינואר 14, 2013, 21:36:12 PM רפי, רוני וסמאח לטענה שהקניה בוצעה באשדוד ים, ולפיכך הם חייבים בעלויות השילוח, קיבלתי מאשדוד ים את התשובה הבאה: נניח שקנית בחנות חשמל מכונת כביסה, והמוצר התקלקל, לא בעל החנות אחראי לתת לך את השירות בגין האחריות, אלא היבואן הרשמי של אותו מוצר. אנחנו איננו היבואנים הרשמיים בישראל הזכויות עברו לפישלס ואיתן גם החובות. חברים, אני לא משפטן אלא צרכן פשוט, שקנה מוצר פנה לקבל אחריות, חברת האם לוורנס עמדה באחריות, אך מישהו בדרך עשה איזושהיא טעות שעלתה לו כסף, וכעת אני סובל מטעות זו. חורה לי גם, שאף אחד מהם לא פנה אלי ואמר: הגיע מכשיר חדש עבורך אך יש בעיה כזו וכזו, אם לא הייתי פונה ומברר, כלל לא הייתי מודע לבעיה. וממש אין לי חשק לפנות לבתי המשפט, כל מה שאני רוצה, לקבל את המגיע לי על פי חוק, ללא התרוצצויות מיותרות. תודה כן, אני מבין את עמדתך. אני כמובן לא האיש שיקבע על מי האחריות, אבל מה שברור הוא שאתה לא אמור לשאת באחריות הזאת. לא נותר לי אלא לאחל לך הצלחה עם הסוגייה הזאת ושהעניין ייגמר בצורה הכי טובה לך ;rabbi1 כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: mor על ינואר 14, 2013, 22:15:45 PM סאמח אני ינסה להסביר לך בטלפון
בנתיים דמיין שיש לך עסק לחומרי ביניין ותכין רשימת לקוחות שקונים ממך באלפי שקלים פתאום נכנס לחנות לקוח ותיק שלך עם בלוקים שאתה משווק מדגם גנין שהיום אתה היבואן הבלעדי שלהם והבלוקים באחריות אך נקנו אצל מתחרה שהזכיות והחובות על בלוקי גנין הם היום שלך מה תעשה תפסיד לקוח ותיק שרוכש אצלך בלוקים בשביל סכום קטן של 270 שח או תעדיף לשמור על הלקוח הכלכלי שלך ושמך הטוב בעבור סכום זעום שכזה בפעם הקודמת לא הצלחת להבין למה בנקודה שהוצאת חזירים בכמות מסחרית לא נשארו חזרים ואתה עד היום כנראה לא מבין יש מצב שההגיון שלי ושלך לא רואים את אותו האופק וגם זה בסדר סמאח הצפר היקר אני רואה בך חבר גם שאני לא חושב כמוך וואללה מתגעגגע לצעקות שלך על הסירה כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: סאמח הצפר על ינואר 14, 2013, 22:40:26 PM סאמח אני ינסה להסביר לך בטלפון בנתיים דמיין שיש לך עסק לחומרי ביניין ותכין רשימת לקוחות שקונים ממך באלפי שקלים פתאום נכנס לחנות לקוח ותיק שלך עם בלוקים שאתה משווק מדגם גנין שהיום אתה היבואן הבלעדי שלהם והבלוקים באחריות אך נקנו אצל מתחרה שהזכיות והחובות על בלוקי גנין הם היום שלך מה תעשה תפסיד לקוח ותיק שרוכש אצלך בלוקים בשביל סכום קטן של 270 שח או תעדיף לשמור על הלקוח הכלכלי שלך ושמך הטוב בעבור סכום זעום שכזה בפעם הקודמת לא הצלחת להבין למה בנקודה שהוצאת חזירים בכמות מסחרית לא נשארו חזרים ואתה עד היום כנראה לא מבין יש מצב שההגיון שלי ושלך לא רואים את אותו האופק וגם זה בסדר סמאח הצפר היקר אני רואה בך חבר גם שאני לא חושב כמוך וואללה מתגעגגע לצעקות שלך על הסירה נדב, לא מבין בבלוקים sml44; ובקרוב אתה הולך לחטוף ממני בומבה של סיפור. מהו, תדע עוד כמה ימים ;) כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: ruviva על ינואר 15, 2013, 03:07:55 AM אני מתכוון לפנות לחברת לוורנס בנושא זה, אולי הם יוכלו לפתור את העיניין.
אחד מהיבואנים, ואיני יודע מי, מתנהל לא נכון, שחברת לורנס תקבל את הנתונים ותכריע בנושא. כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: rafi על ינואר 15, 2013, 11:09:48 AM רפי אין ספק שאתה צודק מבחינה משפטית להיות חכם .. להיות צודק ... אני בטוח שבמידה והיו מחלטים לספק שרות יוצא דופן שרות שהוא הפתעה לטובה יכולו להתפרסם כאן היבואנים החדשים בצורה חיובית יותר שהייתה עולה להם סה"כ 270 שח אבל היו מרויחים את שמם הטוב בצורה שלא נשכח זה צודק שבחרו לא לשאת בעלות המשלוח שבגינו אין להם רווח כלל אבל זה לא חכם אני לו שופט אותם אלא ניזכר היטב איך יבואן קיאקים גדול בצפון מצליח להפתיע אותנו כל פעם מחדש בזמן שהו בוחר להיות חכם ושרותי ובסוף זה משתלם לו פי 20 באמת חשבתי על לורנס כמכשיר הבא זה לא באמת ימנע ממני את הרכישה ולמען האמת יש עליו ביקורת טובה מאוד אכן אפשרות, אך זו בחירה והחלטה של היבואן... אם הוא רוצה להיות סופר-לארג' ולשלם על היבואן הקודם- כדי להרוויח לקוח/ות, זכותו, אם הוא חושב שאיננו אמור לשלם מה שחייב לשלם היבואן הקודם- גם זכותו. ספק רב אם במקומו הייתי מוציא 100 או 200 שקלים עבור היבואן הקודם שהרוויח על המכירה - רק כדי שהלקוח יגיד וואו. מה שכן- אולי יש מקום שהיבואן הנוכחי יסייע לראובן בפנייה אל לורנס. לטענה שהקניה בוצעה באשדוד ים, ולפיכך הם חייבים בעלויות השילוח, קיבלתי מאשדוד ים את התשובה הבאה: נניח שקנית בחנות חשמל מכונת כביסה, והמוצר התקלקל, לא בעל החנות אחראי לתת לך את השירות בגין האחריות, אלא היבואן הרשמי של אותו מוצר. אנחנו איננו היבואנים הרשמיים בישראל הזכויות עברו לפישלס ואיתן גם החובות. הטענה של אשדוד ים זה חירטוט מושלם!!! האחריות היא של היצרן בכל מקרה- לורנס, וכמו כן של בעל העסק אשר מכר לך את המוצר, כך מבחינת החוק. מבחינה משפטית, הגדרת היחסים בינך לבין פישלס היא "העדר יריבות" - שאכן מעולם לא היה ביניכם עסק. האחריות הקיימת של היצרן- לא עוברת ממי שמכר לך אל היבואן החדש. תודיע לאשדוד ים, שהתיעצת עם עו"ד שהוא חבר בפורום דיג בו העלית את הנושא ועם הרשות להגנת הצרכן- ונאמר לך במפורש שהם אחראים, תוך המלצה שינהגו ויתיעצו באופן דומה- לפני שהם מקבלים ממך תביעה. תבחן את תגובתם- יסכימו לשלם אז הרווחת, לא יסכימו- תגיש תביעה. אני מתכוון לפנות לחברת לוורנס בנושא זה, אולי הם יוכלו לפתור את העיניין. אחד מהיבואנים, ואיני יודע מי, מתנהל לא נכון, שחברת לורנס תקבל את הנתונים ותכריע בנושא. בפנייתך אליהם תבהיר להם כי אתה רואה בהם אחראים בכל מקרה, שישברו את הראש עם היבואנים וידאגו שתקבל את הכסף. גם להם תודיע שהתיעצת עם עו"ד שהוא חבר בפורום דיג בו העלית את הנושא- שיבינו המעורבים שיש הד ציבורי לציבור הצרכנים... בהצלחה... כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: shlomi על ינואר 15, 2013, 20:06:10 PM ראובן מבין את התיסכול שלך והוא מוצדק
אבל הטענות שלך כלפיי פישלס הם לא מוצדקות מכיוון שלמרות שלא קנית ממנו את המכשיר הוא לא ניסה להתחמק ממתן שרות אבל אין לצפות ממנו שישא בעליות נוספות מצידו כן היה צריך להגיד לך שיש עלות שילוח מראש אני מכיר את פישלס שנים רבות הוא היבואן היחיד שמחזזיק מעבדה ברמה גבוה נותן שרות מהיר ויש שם אנשי מקצוע לא תקבל מאף יבואן אחר שרות יותר טוב לדעתי בשביל גילוי נאות אני מכיר את דוד ואפי הכרות אישית מזה מספר שנים אני הייתי משלם את ה 270 שח ותובע אותם בטביעות קטנות מאשדוד ים אני חושב שרפי יכול לתת לך עצה טובה בקשר לצד המישפטי בכל אופן חבל שבישביל סכום כזה לא תיקח את המכשיר כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: ruviva על ינואר 15, 2013, 20:10:59 PM חברים, הנושא עומד בפני פתרון, לכשאקבל את המכשיר אוסיף ואעדכן.
תודה כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: gaichuk על ינואר 15, 2013, 22:10:20 PM חברים, הנושא עומד בפני פתרון, לכשאקבל את המכשיר אוסיף ואעדכן. תודה תפברק מכתב התחייבות מאשדוד לפישלס,קח את המכשיר ותבע את רפי על 270 ש"ח >:D כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: ruviva על ינואר 16, 2013, 04:54:24 AM לא מצחיק,
לא מספיק שאני מסובך עם שני ענקים, אתה רוצה להוסיף לי ענק שלישי? כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: ruviva על ינואר 20, 2013, 14:19:33 PM חברים,
היום, שבוע בדיוק לאחר שפרסמתי את הנושא, הגיע אלי שליח מחברת פ. פישלס והביא עימו מכשיר חדש במקום המכשיר המקולקל. אני מבקש להודות בזאת לאפי ולדוד מחברת פ. פישלס אשר התעלו על כל החישובים הקטנוניים והבינו כי השירות ללקוח הוא מעל לכל, ולכן החליטו לשאת בכל העלויות הנילוות בעצמם. בזאת חברת פ. פישלס רכשה את אמוני. ולחברת אשדוד ים אין לי אלא לומר, אותי לא תראו יותר. כמו כן ברצוני להודות לפורום הדייג ולחבריו, שכן אני בטוח כי "הרעש" שפרסום המקרה גרם תרם רבות גם לפתרון. תודה כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: yossid על ינואר 20, 2013, 16:25:49 PM בשעה טובה
וטוב לדעת ולהכיר את הר ואת הטוב וזאת למען כולנו כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: mor על ינואר 20, 2013, 17:45:28 PM כל הכבוד על השרות המעולה
עושה רושם שבאמת מדובר בחברה טובה מאוד עם שרות טוב כך לפחות טוענים כל הדייגים באתר וזאת כבר הצלחה ענקית ל פ פישלס חבל שאני לא מכיר אותם אבל גם זה יגיע בפיש פיננדר הבא זה שרות שיגרום לאחרים לקנות בבטחה כל הכבוד !!!!!! כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: הנצרתי מס 1 על ינואר 20, 2013, 20:06:53 PM כל הכבוד על השרות המעולה עושה רושם שבאמת מדובר בחברה טובה מאוד עם שרות טוב כך לפחות טוענים כל הדייגים באתר וזאת כבר הצלחה ענקית ל פ פישלס חבל שאני לא מכיר אותם אבל גם זה יגיע בפיש פיננדר הבא זה שרות שיגרום לאחרים לקנות בבטחה כל הכבוד !!!!!! מה שהוא אמר thumbUp; כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: סאמח הצפר על ינואר 20, 2013, 21:44:34 PM כל הכבוד על השרות המעולה עושה רושם שבאמת מדובר בחברה טובה מאוד עם שרות טוב כך לפחות טוענים כל הדייגים באתר וזאת כבר הצלחה ענקית ל פ פישלס חבל שאני לא מכיר אותם אבל גם זה יגיע בפיש פיננדר הבא זה שרות שיגרום לאחרים לקנות בבטחה כל הכבוד !!!!!! נדב מסכים גם כן. אתה צריך להיות שם, יש להם הרבה מעבר לפיש פיינדר. בכלל, לבקר שם ולראות דברים חדשים יכול לפתוח אופקים חדשים שלא חושבים עליהם מראש, ואולי תראה שם דברים שתצטרך. מה שעשו במקרה פה עם החבילה בעיניי אינו מ ובן מאליו אבל עושה לי טוב בלב לראות את כל הפרגון של חברי הפורום לחנות הזאת כולל הצוות שלה. מקווה שהפרגון הזה יהיה הפיצוי שלהם. אני רואה שיצאו יותר פופולריים אחרי סיפור כזה. כמו שאצלנו אומרים "איך שתזרוק אותם ינחתו על הרגליים :)) כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: עדי על ינואר 20, 2013, 22:38:31 PM כל הכבוד על השרות המעולה עושה רושם שבאמת מדובר בחברה טובה מאוד עם שרות טוב כך לפחות טוענים כל הדייגים באתר וזאת כבר הצלחה ענקית ל פ פישלס חבל שאני לא מכיר אותם אבל גם זה יגיע בפיש פיננדר הבא זה שרות שיגרום לאחרים לקנות בבטחה כל הכבוד !!!!!! נדב מסכים גם כן. אתה צריך להיות שם, יש להם הרבה מעבר לפיש פיינדר. בכלל, לבקר שם ולראות דברים חדשים יכול לפתוח אופקים חדשים שלא חושבים עליהם מראש, ואולי תראה שם דברים שתצטרך. מה שעשו במקרה פה עם החבילה בעיניי אינו מ ובן מאליו אבל עושה לי טוב בלב לראות את כל הפרגון של חברי הפורום לחנות הזאת כולל הצוות שלה. מקווה שהפרגון הזה יהיה הפיצוי שלהם. אני רואה שיצאו יותר פופולריים אחרי סיפור כזה. כמו שאצלנו אומרים "איך שתזרוק אותם ינחתו על הרגליים :)) צעד שיווקי נבון מאד מצידם, זכו בחשיפה שהפכה לחיובית ומפרגנת בקרב הלקוחות הפוטנציאלים שלהם ע"ג הפורום. אגב, לא רק שעכשיו אני מכיר את המותג לורנס, אני גם שומע לראשונה על פ. פישלס, ואזכור אותו כנותן שרות איכותי . יישר כח ושיהיה לכם המון בהצלחה shake2; כותרת: בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע תגובה על ידי: rafi על ינואר 22, 2013, 10:55:58 AM שמח לשמוע שהדברים נפתרו על הצד הטוב ביותר.
אכן מגיע שאפו גדול לפישלס thumbUp; |