בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
| | |-+  "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
עמודים: [1] 2 3 למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע  (נקרא 5781 פעמים) הדפסה
ruviva
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 1269

"פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« ב- : ינואר 13, 2013, 17:38:59 PM »
חווית שירות גרוע – "אשדוד ים"  "פ. פישלס"
אחריות ללא אבא, היבואנים רבים ואני נקרע ביניהם.
תמיד העדפתי לרכוש מוצרים מחנויות בארץ, ולא להזמין באינטרנט, כי האמנתי שיש לרכוש מוצר שיש לו אבא ואמא. כמה שהתבדיתי "אשדוד ים" ו "פ. פישלס" רומסים מושג זה ברגל גסה, והנה סיפור המעשה.
בחודש מרץ 2012 רכשתי מ"אשדוד ים"  פישפיינדר צבעוני eagle 350cמתוצרת חברת לוורנס. למכשיר נתנה אחריות של שנה כמקובל.
בחודש ספטמבר 2012, חלה תקלה במכשיר, פרקתי את המכשיר מהסירה ונסעתי עימו מתל אביב לאשדוד, לחנות של "אשדוד ים". ופניתי לממונה בשם סמדר, על מנת שיטפלו במכשיר במסגרת האחריות.
סמדר הודיעה לי, כי היא כבר איננה היבואנית של חברת לוורנס, וכי היבואן הרשמי הוא כעת "פ. פישלס" ממעגן הקישון בחיפה וכי עלי לפנות אליהם למימוש האחריות.
שוחחתי טלפונית עם "פ. פישלס" והם אישרו שאכן הם היבואנים כעת,  ובקשו ממני לשלוח אליהם את המכשיר בצירוף חשבונית הקניה.
ואכן בתחילת אוקטובר 2012 שלחתי להם את המכשיר כולל העינית וצירפתי את חשבונית הקניה. שלחתי זאת באמצעות דואר ישראל עם אישור מסירה.
למחרת המשלוח התקשר אלי נציג מ "פ.פישלס" אישר את קבלת המכשיר ואמר , שהם מעבירים אותו לחברה בחו"ל ואם הוא אכן מקולקל כנראה שיחליפו לי אותו באחר.
עבר חודש, ואין תגובה, אמרתי לעצמי טוב מדובר במשלוח לחו"ל ניתן לזה עוד זמן,
עברו חודשיים ושלושה ואין תגובה. החלטתי לבדוק את העיניין והתקשרתי היום 13.1.2012 ל "פ.פישלס "בחיפה.
ענה לי בחור נחמד בשם דוד ואמר: כן קיבלנו עבורך מכשיר חליפי מחו"ל, אבל יש בעיה של עלויות השילוח, פנינו לסמדר באשדוד ים והיא מסרבת לשאת בעלויות המשלוח, אני מציע שתדבר איתה.
טלפנתי ל"אשדוד ים" ושוחחתי עם סמדר, היא אמרה שב"פ. פישלס" עשו טעות וכי אין היא מוכנה לשאת בשום עלות שכן היא איננה היבואנית יותר.
חזרתי טלפונית ל"פ. פישלס" והופניתי לאדם בשם "אפי", הוא אמר לי, מה אתה רוצה ? לא קנית את המכשיר מאיתנו, אנחנו לא אחראיים למה שהיה לפני שזכויות היבואן עברו אלינו, תפנה ל"אשדוד ים"
אמרתי לו, אבל כבר קיבלתם מכשיר עבורי והוא שוכב אצלכם, למה אני צריך ליפול בין שני הכסאות? לא עזר לי דבר והוא הפנה אותי שוב לאשדוד ים.
באשדוד ים יעצה לי סמדר לפנות לחברת לוורנס או לבית המשפט.
אמרתי לה, איך שני יבואנים גדולים רבים בינהם בגין סכום פעוט של הוצאות שילוח של 270 ₪.
הרי במסגרת אחריות איני אמור לשלם דבר, וכאשר קניתי את המכשיר אתם עדיין הייתם היבואנים הרישמיים של לוורנס, אבל היא בשלה, תפנה ל"פ. פישלס"
הרגשתי שאני טובע ואין לי מציל, ואז נזכרתי שאנחנו בעידן הרשתות החברתיות, החנויות מוציאות הון עתק על פרסום, מבצעים, תחרויות וכדומה על מנת למשוך אותנו הקונים. ולי אין דרך להתמודד מולם אלא לחשוף את פרצופם האמיתי
אשדוד ים ו פ. פישלס אינם מסוגלים להגיע להסכמה על 270 ₪, ותוך כדי זאת פוגעים בשמה של חברת לוורנס,  שעמדה בהתחייבויות האחריות וסיפקה מכשיר חלופי, המעלה אבק במחסני "פ. פישלס" מכשיר השבוי בידיהם ואינו מגיע אלי, למרות ששילמתי במיטב כספי עבורו.
אני מצהיר בזאת, שיותר איני קונה דבר לא מאשדוד ים ולא מ פ.פישלס. אותי כלקוח הם הפסידו.
אמשיך לעדכן אתכם מתי יגיע אלי המכשיר שלי אם בכלל.
תודה על תשומת הלב.
 IP: [ מחובר ]
dovdov

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5047

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #1 ב- : ינואר 13, 2013, 18:11:49 PM »
עצוב לשמוע,אבל ממש ממש לא מפתיע אותי.
הבעיה העיקרית בארצנו הקטנטונת והעלובה,זה למכור כולם יודעים ואוהבים וביוקר.
אבל לתת שירות אף אחד לא יודע לתת ,וגם אם יודעים לתת,ממש לא אוהבים לתת שירות ללקוח.
מקווה שיסתיים במהרה כל הסיפור הזה.
אבל בקטנה לדעתי האישית אתה גם כן טעית במהלך אחד,אתה קנית מאשדוד ים ואתה לא מכיר את פ.פישלס ממעגן הדייג בקישון.
היית צריך להתעקש שאשדוד ים שמהם רכשת את המכשיר ,ולא מענין אותך שכיום הם לא היבואנים,הם היו צריכים לקבל ממך את המכשיר והם היו צריכים לשלוח את זה בתיאום החברה מחו״ל, או לחו״ל או לפ. פישלס .והם היו משלמים את כל עלויות השילוח.
נראה לי שכבר הדלק העלויות שילוח בדואר ישראל ובעיקר הזמן שלך בטלפון והעצבים היה יוצא לך זול יותר לשלוח בעצמך ישירות לחברה בחו״ל
מקווהשייסתים מהר ולטובתך.
עריכה אחרונה: ינואר 13, 2013, 18:14:07 PM על ידי dovdov
 IP: [ מחובר ]
yossid

הים הוא המרגוע האמתי שלי
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 64

הודעות: 3386

דייג חוף ומז'רז'ר

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #2 ב- : ינואר 13, 2013, 18:30:52 PM »
ראשית כול תודה כי לא הכול ורוד וראוי שגם התנהגות כזאת תפורסם
שנדע ממה ומימי להיזהר

עצוב לשמוע,אבל ממש ממש לא מפתיע אותי.
הבעיה העיקרית בארצנו הקטנטונת והעלובה,זה למכור כולם יודעים ואוהבים וביוקר.
אבל לתת שירות אף אחד לא יודע לתת ,וגם אם יודעים לתת,ממש לא אוהבים לתת שירות ללקוח.
מקווה שיסתיים במהרה כל הסיפור הזה.
אבל בקטנה לדעתי האישית אתה גם כן טעית במהלך אחד,אתה קנית מאשדוד ים ואתה לא מכיר את פ.פישלס ממעגן הדייג בקישון.
היית צריך להתעקש שאשדוד ים שמהם רכשת את המכשיר ,ולא מענין אותך שכיום הם לא היבואנים,הם היו צריכים לקבל ממך את המכשיר והם היו צריכים לשלוח את זה בתיאום החברה מחו״ל, או לחו״ל או לפ. פישלס .והם היו משלמים את כל עלויות השילוח.
נראה לי שכבר הדלק העלויות שילוח בדואר ישראל ובעיקר הזמן שלך בטלפון והעצבים היה יוצא לך זול יותר לשלוח בעצמך ישירות לחברה בחו״ל
מקווהשייסתים מהר ולטובתך.

דובי אכן ישנם כאלה וגם כאלה מניסיוני באחרונה הייתה לי בעייה של נפילת קשתית רולר של אוקומה, פניתי ליבואן בכר שהסכים ללא תנאי לתקן עבורי, ואפילו במחיר סימלי.
-------------------------------
תמיד תזכרו... שהדג שיושב אצלכם בצלחת, נמצא שם רק כי הוא פתח את פיו לאכול!!!
 IP: [ מחובר ]
mor
חבר פורום
****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 328

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #3 ב- : ינואר 13, 2013, 18:38:52 PM »
שיתוף לטוב ולרע זאת המטרה
אני חשבתי לקנות לורנס אני אחשוב שוב  זהירות
 IP: [ מחובר ]
ruviva
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 1269

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #4 ב- : ינואר 13, 2013, 18:43:12 PM »
התעקשתי שאשדוד ים יטפלו בזה והם לא הסכימו, אלא הפנו אותי לפישלס, טענו שאין להם סמכות כי הם לא מייצגים את לוורנס יותר.

קניתי בעבר מפישלס באלפי שקלים, לא אקנה מהם יותר
 IP: [ מחובר ]
עדי

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 51

הודעות: 7592

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #5 ב- : ינואר 13, 2013, 18:49:45 PM »
תפנה  לחברה בחו״ל , ותראה איך זה מסתדר.
-------------------------------
איזהו חכם? הלומד מכל אדם, איזהו גיבור? הכובש את יצרו, איזהו עשיר? השמח בחלקו, איזהו מכובד? המכבד את הבריות
 IP: [ מחובר ]
yarin44555
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 26

הודעות: 2910

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #6 ב- : ינואר 13, 2013, 18:54:15 PM »
עצוב לשמוע תודה על האזהרה


 IP: [ מחובר ]
dovdov

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5047

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #7 ב- : ינואר 13, 2013, 19:09:01 PM »
ראשית כול תודה כי לא הכול ורוד וראוי שגם התנהגות כזאת תפורסם
שנדע ממה ומימי להיזהר

עצוב לשמוע,אבל ממש ממש לא מפתיע אותי.
הבעיה העיקרית בארצנו הקטנטונת והעלובה,זה למכור כולם יודעים ואוהבים וביוקר.
אבל לתת שירות אף אחד לא יודע לתת ,וגם אם יודעים לתת,ממש לא אוהבים לתת שירות ללקוח.
מקווה שיסתיים במהרה כל הסיפור הזה.
אבל בקטנה לדעתי האישית אתה גם כן טעית במהלך אחד,אתה קנית מאשדוד ים ואתה לא מכיר את פ.פישלס ממעגן הדייג בקישון.
היית צריך להתעקש שאשדוד ים שמהם רכשת את המכשיר ,ולא מענין אותך שכיום הם לא היבואנים,הם היו צריכים לקבל ממך את המכשיר והם היו צריכים לשלוח את זה בתיאום החברה מחו״ל, או לחו״ל או לפ. פישלס .והם היו משלמים את כל עלויות השילוח.
נראה לי שכבר הדלק העלויות שילוח בדואר ישראל ובעיקר הזמן שלך בטלפון והעצבים היה יוצא לך זול יותר לשלוח בעצמך ישירות לחברה בחו״ל
מקווהשייסתים מהר ולטובתך.

דובי אכן ישנם כאלה וגם כאלה מניסיוני באחרונה הייתה לי בעייה של נפילת קשתית רולר של אוקומה, פניתי ליבואן בכר שהסכים ללא תנאי לתקן עבורי, ואפילו במחיר סימלי.
יוסי תיקון בתשלום זה לא בדיוק שירות של יבואן אם המוצר באחריות.
 IP: [ מחובר ]
Rony Shemer

חבר פורום
***

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 233

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #8 ב- : ינואר 13, 2013, 19:24:02 PM »
אכן אתה צודק שאינך צריך לשלם את עלויות השילוח אך למיטב הבנתי הוזמן עבורך מכשיר חדש מהניילון!! והוא מחכה רק לך !
אין לי נסיון עם אשדוד ים  ואנני מכיר אותם ,אך מנסיוני עם חברת "פ. פישלס" תמיד קיבלנו את השרות הכי טוב מצידם

 מנסיוני,אנשי המכירות בפישלס אמינים ומקצוענים ותמיד ישמחו לתת שרות והדרכה!

במקרה ספציפי זה אשדוד ים הם אלו שהרוויחו על מכירת המכשיר וגם אלה שצריכים לשאת בעלויות האחריות והשילוח במידה והמכשיר תקול. אך אין להכליל גם את  "פ. פישלס" בעניי.



 IP: [ מחובר ]
IZHAK

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 4812

לא מתיחסים אליך משמע אתה לא קיים

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #9 ב- : ינואר 13, 2013, 19:29:13 PM »
אכן אתה צודק שאינך צריך לשלם את עלויות השילוח אך למיטב הבנתי הוזמן עבורך מכשיר חדש מהניילון!! והוא מחכה רק לך !
אין לי נסיון עם אשדוד ים  ואנני מכיר אותם ,אך מנסיוני עם חברת "פ. פישלס" תמיד קיבלנו את השרות הכי טוב מצידם

 מנסיוני,אנשי המכירות בפישלס אמינים ומקצוענים ותמיד ישמחו לתת שרות והדרכה!

במקרה ספציפי זה אשדוד ים הם אלו שהרוויחו על מכירת המכשיר וגם אלה שצריכים לשאת בעלויות האחריות והשילוח במידה והמכשיר תקול. אך אין להכליל גם את  "פ. פישלס" בעניי.


מסכים עם רוני אכן יש לציין את השרות של פישלס לטובה




-------------------------------
אתה ואנחנו ====זה כולם=====נכון?
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #10 ב- : ינואר 13, 2013, 21:20:32 PM »
אכן אתה צודק שאינך צריך לשלם את עלויות השילוח אך למיטב הבנתי הוזמן עבורך מכשיר חדש מהניילון!! והוא מחכה רק לך !
אין לי נסיון עם אשדוד ים  ואנני מכיר אותם ,אך מנסיוני עם חברת "פ. פישלס" תמיד קיבלנו את השרות הכי טוב מצידם.

 מנסיוני,אנשי המכירות בפישלס אמינים ומקצוענים ותמיד ישמחו לתת שרות והדרכה!

במקרה ספציפי זה אשדוד ים הם אלו שהרוויחו על מכירת המכשיר וגם אלה שצריכים לשאת בעלויות האחריות והשילוח במידה והמכשיר תקול. אך אין להכליל גם את  "פ. פישלס" בעניין.


אני די מסכים עם הדברים הללו שכתב רוני.
גילוי נאות: אני מכיר את אפי ואת דויד- ותמיד קיבלתי בחנות של פישלס יחס ושירות על הצד הטוב.
את אפי הבעלים הכרתי כלקוח- מעולם לא היו לי טענות כלפיו וכלפי השירות,
דויד ואני מכירים עוד הרבה לפני שהתחיל לעבוד אצל אפי- בכל מקרה אפי הוא המחליט בעניין הזה.

עצוב לשמוע,אבל ממש ממש לא מפתיע אותי.
הבעיה העיקרית בארצנו הקטנטונת והעלובה,זה למכור כולם יודעים ואוהבים וביוקר.
אבל לתת שירות אף אחד לא יודע לתת ,וגם אם יודעים לתת,ממש לא אוהבים לתת שירות ללקוח.
מקווה שיסתיים במהרה כל הסיפור הזה.
אבל בקטנה לדעתי האישית אתה גם כן טעית במהלך אחד,אתה קנית מאשדוד ים ואתה לא מכיר את פ.פישלס ממעגן הדייג בקישון.
היית צריך להתעקש שאשדוד ים שמהם רכשת את המכשיר ,ולא מענין אותך שכיום הם לא היבואנים,הם היו צריכים לקבל ממך את המכשיר והם היו צריכים לשלוח את זה בתיאום החברה מחו״ל, או לחו״ל או לפ. פישלס .והם היו משלמים את כל עלויות השילוח.
נראה לי שכבר הדלק העלויות שילוח בדואר ישראל ובעיקר הזמן שלך בטלפון והעצבים היה יוצא לך זול יותר לשלוח בעצמך ישירות לחברה בחו״ל
מקווהשייסתים מהר ולטובתך.

וגם עם מה שכתב דוב...

לגבי מי חייב בהוצאות:
אם אשדוד ים הם אלו שמכרו לך והרוויחו עליך,
הם נתנו לך אחריות והם אחראים כלפיך גם אם חדלו לייבא את המוצרים או לשמש סוכנות/יבואן של לורנס.
מבחינה משפטית אשדוד ים אחראים כלפיך- פישלס איננו אחראי כלפיך....
למעשה: האחראים כלפיך הם מי שמכר לך והיצרן שזה לורנס.
די הגיוני שאם לורנס לא מוכנים לשאת בהוצאות המשלוח- אז פישלס יסרבו לשאת בהן,
שהרי פישלס לא הרוויחו שקל על המכירה הזו אז איזו סיבה יש להם לשאת באחריות מכיסם?!

מה עושים?!
1. לשלם לפישלס ולקחת את המוצר- חבל שיעלה אבק.
2. לפנות אל לורנס- לדרוש מלורנס לשאת בתשלום, שיעבירו את הסכום לחשבונך או באמצעות פישלס.
3. לשלוח לאשדוד ים התראה- דרישה לפני הגשת תביעה, ואל תתעצל-
    תגיש נגד אשדוד ים תביעה בתביעות קטנות להחזר התשלום+ עגמת נפש + הוצאות,
    תרצה עזרה- תפנה אלי באישי...

-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
mor
חבר פורום
****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 328

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #11 ב- : ינואר 13, 2013, 21:43:07 PM »
רפי אין ספק שאתה צודק מבחינה משפטית
להיות חכם ..
להיות צודק ...

אני בטוח שבמידה והיו מחלטים לספק שרות יוצא דופן שרות שהוא הפתעה לטובה יכולו להתפרסם כאן היבואנים החדשים בצורה חיובית יותר  שהייתה עולה להם סה"כ 270 שח אבל היו מרויחים את שמם הטוב בצורה שלא נשכח
זה צודק שבחרו לא לשאת בעלות המשלוח שבגינו אין להם רווח כלל אבל
זה לא חכם
אני לו שופט אותם אלא ניזכר היטב איך יבואן קיאקים גדול בצפון מצליח להפתיע אותנו כל פעם מחדש בזמן שהו בוחר להיות חכם ושרותי ובסוף זה משתלם לו פי 20
באמת חשבתי על לורנס כמכשיר הבא זה לא באמת ימנע ממני את הרכישה ולמען האמת יש עליו ביקורת טובה מאוד

 
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #12 ב- : ינואר 14, 2013, 01:06:53 AM »
אכן אתה צודק שאינך צריך לשלם את עלויות השילוח אך למיטב הבנתי הוזמן עבורך מכשיר חדש מהניילון!! והוא מחכה רק לך !
אין לי נסיון עם אשדוד ים  ואנני מכיר אותם ,אך מנסיוני עם חברת "פ. פישלס" תמיד קיבלנו את השרות הכי טוב מצידם

 מנסיוני,אנשי המכירות בפישלס אמינים ומקצוענים ותמיד ישמחו לתת שרות והדרכה!

במקרה ספציפי זה אשדוד ים הם אלו שהרוויחו על מכירת המכשיר וגם אלה שצריכים לשאת בעלויות האחריות והשילוח במידה והמכשיר תקול. אך אין להכליל גם את  "פ. פישלס" בעניי.





בדיוק מה שרוני אמר. גם לגבי האחריות שהיא על אשדוד ים
מסכים גם לגבי שירות של פישלס. קניתי כמה מוצרים ובקשר איתם טלפונית, במייל ובביקורים בחנות והם בעלי שירות טוב מאוד. כך לפחות אני רואה את הדברים וואלה לא יודע

וכמובן בהצלחה,  וכפי שרפי המליץ, תביא את המכשיר ואחרכך תתחשבן...

ואם כבר בענייני מכשירים, אני ובטוח עוד לא מעט אנשים ישמחו לשמוע לגבי המכשיר איך הוא ומידת סביעת הרצון ממנו........ סמיילי
עריכה אחרונה: ינואר 14, 2013, 01:09:30 AM על ידי סאמח הצפר
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #13 ב- : ינואר 14, 2013, 01:07:56 AM »
רפי אין ספק שאתה צודק מבחינה משפטית
להיות חכם ..
להיות צודק ...

אני בטוח שבמידה והיו מחלטים לספק שרות יוצא דופן שרות שהוא הפתעה לטובה יכולו להתפרסם כאן היבואנים החדשים בצורה חיובית יותר  שהייתה עולה להם סה"כ 270 שח אבל היו מרויחים את שמם הטוב בצורה שלא נשכח
זה צודק שבחרו לא לשאת בעלות המשלוח שבגינו אין להם רווח כלל אבל
זה לא חכם
אני לו שופט אותם אלא ניזכר היטב איך יבואן קיאקים גדול בצפון מצליח להפתיע אותנו כל פעם מחדש בזמן שהו בוחר להיות חכם ושרותי ובסוף זה משתלם לו פי 20
באמת חשבתי על לורנס כמכשיר הבא זה לא באמת ימנע ממני את הרכישה ולמען האמת יש עליו ביקורת טובה מאוד

 


פישליס צריכים לשאת בעלויות בתור שירות?!!! וואלה נדב, הפעם לא הצלחת לשכנע אותי קריצה

בעצם, לא רק הפעם מזופט
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
ruviva
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 1269

בעניין: "פ. פישלס" "אשדוד ים" חווית שירות גרוע
« הגיב #14 ב- : ינואר 14, 2013, 02:49:36 AM »
רפי, רוני וסמאח

לטענה שהקניה בוצעה באשדוד ים, ולפיכך הם חייבים בעלויות השילוח, קיבלתי מאשדוד ים את התשובה הבאה:

נניח שקנית בחנות חשמל מכונת כביסה, והמוצר התקלקל, לא בעל החנות אחראי לתת לך את השירות בגין האחריות, אלא היבואן הרשמי של אותו מוצר. אנחנו איננו היבואנים הרשמיים בישראל הזכויות עברו לפישלס ואיתן גם החובות.

חברים, אני לא משפטן אלא צרכן פשוט, שקנה מוצר פנה לקבל אחריות, חברת האם לוורנס עמדה באחריות, אך מישהו בדרך עשה איזושהיא טעות שעלתה לו כסף, וכעת אני סובל מטעות זו.

חורה לי גם, שאף אחד מהם לא פנה אלי ואמר: הגיע מכשיר חדש עבורך אך יש בעיה כזו וכזו, אם לא הייתי פונה ומברר, כלל לא הייתי מודע לבעיה.

וממש אין לי חשק לפנות לבתי המשפט, כל מה שאני רוצה, לקבל את המגיע לי על פי חוק, ללא התרוצצויות מיותרות.

תודה
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: [1] 2 3 למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!