פורום הדיג הספורטיבי בישראל

הוואי הפורום, שמירת הים ודיני דיג => על החוף => נושא נשלח על ידי: rafi על ינואר 15, 2018, 17:41:50 PM



כותרת: שרשור מידע: זהירות! חנויות ואתרים באיביי וברשת - מהם מומלץ להתרחק
תגובה על ידי: rafi על ינואר 15, 2018, 17:41:50 PM
חברים,
בעידן הנוכחי בו לא מעט חבר'ה רוכשים באיביי וברשת ממוכרים וירטואליים למיניהם,
בטוח נתקלתם במקרים של התנהלות גרועה מצד אתרים ומוכרים למיניהם...
למשל: מענה גרוע, שירות רע, זלזול, שיגור מאוחר, מוצרים פגומים, אנטישמיות וכמובן נסיונות הונאה...

שיתוף וריכוז המידע יכול להועיל ולאפשר לדעת ולשקול - למי לא להתקרב וממי לא להזמין.
בשלב הראשון השרשור יינעץ בעמוד הראשון ונראה לאן הדברים מתקדמים..

מציע כי כל מי שנתקל במשהו כזה (לא רק בדיג) - ישתף ויעלה זאת כאן.
מטעמי יעילות וזמינות המידע יש ליצור רשימה מרוכזת ולכן -
מעת לעת נערוך את ההודעה הפותחת ונעדכן בהתאם למידע שיועלה בתגובות.
שמות המוכרים והאתרים לגביהם הועלתה ביקורת שלילית - יועלו כאן לפי סדר A..B...
עם הפניה לעמוד בו הועלתה הביקורת לגביהם + תקציר הביקורת בשורה אחת.

שמות האתרים והמוכרים עם ביקורות שליליות

1. AAAAAA

2. BBBBBB

3. CCCC


כותרת: בעניין: שרשור מידע: זהירות! חנויות ואתרים באיביי וברשת - מהם מומלץ להתרחק
תגובה על ידי: momi על ינואר 15, 2018, 22:29:25 PM
יש מלא רמאים, נתקלתי בכמה אבל אין דאגה כי איביי אחראי והחזיר לי את כל הכסף כולו


כותרת: בעניין: שרשור מידע: זהירות! חנויות ואתרים באיביי וברשת - מהם מומלץ להתרחק
תגובה על ידי: צור. על ינואר 15, 2018, 22:55:13 PM
יש מלא רמאים, נתקלתי בכמה אבל אין דאגה כי איביי אחראי והחזיר לי את כל הכסף כולו
נכון שאיבי מחזיר כסף אבל תמיד עדיף לא להיכנס לפינה שאתה צריך להתחיל להתמודד עם בירוקרטיה
מידע מקדים ימנע מחברים להיכנס לאותו אתר בעיתי


כותרת: בעניין: שרשור מידע: זהירות! חנויות ואתרים באיביי וברשת - מהם מומלץ להתרחק
תגובה על ידי: אברהם כהן על ינואר 16, 2018, 12:25:34 PM
בס"ד

מסכים עם מה שצור אומר.
לא לשכוח שכשאנו מתלוננים, איביי שומרים את זה ואם אנחנו יותר מדי מתלוננים אז הדבר נחשב לרעתנו. כי זה אומר שאולי אין בעיה עם המוכר אלא עם הקונה.

באופן כללי לפני שמזמינים צריך לוודא שיש למוכר פידבקים טובים.
אצל המוכרים החדשים לפעמים מוצאים מחירים טובים יותר רק לוודא את הציון שלהם לפני כן.


כותרת: בעניין: שרשור מידע: זהירות! חנויות ואתרים באיביי וברשת - מהם מומלץ להתרחק
תגובה על ידי: momi על ינואר 16, 2018, 18:22:42 PM
יש מלא רמאים, נתקלתי בכמה אבל אין דאגה כי איביי אחראי והחזיר לי את כל הכסף כולו
נכון שאיבי מחזיר כסף אבל תמיד עדיף לא להיכנס לפינה שאתה צריך להתחיל להתמודד עם בירוקרטיה
מידע מקדים ימנע מחברים להיכנס לאותו אתר בעיתי
בס"ד

מסכים עם מה שצור אומר.
לא לשכוח שכשאנו מתלוננים, איביי שומרים את זה ואם אנחנו יותר מדי מתלוננים אז הדבר נחשב לרעתנו. כי זה אומר שאולי אין בעיה עם המוכר אלא עם הקונה.

באופן כללי לפני שמזמינים צריך לוודא שיש למוכר פידבקים טובים.
אצל המוכרים החדשים לפעמים מוצאים מחירים טובים יותר רק לוודא את הציון שלהם לפני כן.
נכון מאוד מסכים אבל...
בחלק גדול מהמקרים ההפוכים - כשקבלת זיכוי כספי והמוצר הגיע אחרי הזיכוי,
אני אישית יוצר קשר עם המוכר ומשלם לו בדיוק מה שהחזיר לי,
אין לך מושג איזה תגובות קבלתי, ועוד שהנהלת איביי רואה גם אתה זה,
אז רק בשביל האיזון זה שווה ועוד יותר לשים את עם ישראל על המפה כאנשים ישרים,
אין לך קידום אנטרס יותר מזה (קידוש השם כפשוטו)


כותרת: בעניין: שרשור מידע: זהירות! חנויות ואתרים באיביי וברשת - מהם מומלץ להתרחק
תגובה על ידי: צור. על ינואר 16, 2018, 18:56:24 PM
יש מלא רמאים, נתקלתי בכמה אבל אין דאגה כי איביי אחראי והחזיר לי את כל הכסף כולו
נכון שאיבי מחזיר כסף אבל תמיד עדיף לא להיכנס לפינה שאתה צריך להתחיל להתמודד עם בירוקרטיה
מידע מקדים ימנע מחברים להיכנס לאותו אתר בעיתי
בס"ד

מסכים עם מה שצור אומר.
לא לשכוח שכשאנו מתלוננים, איביי שומרים את זה ואם אנחנו יותר מדי מתלוננים אז הדבר נחשב לרעתנו. כי זה אומר שאולי אין בעיה עם המוכר אלא עם הקונה.

באופן כללי לפני שמזמינים צריך לוודא שיש למוכר פידבקים טובים.
אצל המוכרים החדשים לפעמים מוצאים מחירים טובים יותר רק לוודא את הציון שלהם לפני כן.
נכון מאוד מסכים אבל...
בחלק גדול מהמקרים ההפוכים - כשקבלת זיכוי כספי והמוצר הגיע אחרי הזיכוי,
אני אישית יוצר קשר עם המוכר ומשלם לו בדיוק מה שהחזיר לי,
אין לך מושג איזה תגובות קבלתי, ועוד שהנהלת איביי רואה גם אתה זה,
אז רק בשביל האיזון זה שווה ועוד יותר לשים את עם ישראל על המפה כאנשים ישרים,
אין לך קידום אנטרס יותר מזה (קידוש השם כפשוטו)
אתה צדיק אבל כמו שאני מכיר את העם שלנו חלק גדול מנצלים את המצב
אם זכור לך חברת נייק נתנה אחריות על דגם של נעל שהסוליה שלה היתה עם בלוני אוויר ואחרי תקופה בטלה את האחריות רק בישראל והסיבה היתה שאחוז הסוליות שנקרעו בארץ היה גדול בצורה משמעותית משאר העולם והסיבה היתה שאנשים קרעו בכוונה את הנעל בכדי לקבל חדשה על חשבון האחריות


כותרת: בעניין: שרשור מידע: זהירות! חנויות ואתרים באיביי וברשת - מהם מומלץ להתרחק
תגובה על ידי: Kobiarava על ינואר 16, 2018, 19:26:38 PM
אני גם נוהג באותה הצורה, במידה וקיבלתי זיכוי, והפריט בסופו של דבר מגיע, מיידע את המוכר ומשלם חזרה על המוצר. קרה לי בעבר שמוכר שאני לקוח קבוע שלו הודיע לי שהוא מוותר לי על התשלום החוזר, בזכות היושרה שגיליתי ובזכות זה שאני לקוח ותיק שלהם.
לעניין השירשור, אין לי חנות או מוכר שאני הייתי מזהיר מפניהם באופן גורף. היו לי תקלות נקודתיות עם מוכרים מסויימים, בסופו של דבר בכל המקרים הגעתי להסדר עם המוכר או דרך צוות איביי.
בכל זאת, אם לשים כללי אצבע לקניה באינטרנט, ובאיביי/אמאזון במיוחד, אני ממליץ להיצמד לפידבקים של המוכרים, מי שאין לו פידבק מצויין (לא פחות מ-98%, ועדיף יותר)- לדלג. רקורד קצר מדי, מוכר שמכר 2-3 פריטים- לדלג. מומלץ לקרוא גם את הפידבקים עצמם, כדי להבין אם או במה המוכר הספציפי מצטיין או נופל. בנוסף, מוכר שבמהלך שיחת הודעות מציע לך לבצע את הרכישה באופן ישיר דרכו ללא התיווך של איביי- להתרחק כמו מאש, ורצוי גם לדווח למערכת.


כותרת: בעניין: שרשור מידע: זהירות! חנויות ואתרים באיביי וברשת - מהם מומלץ להתרחק
תגובה על ידי: צור. על ינואר 16, 2018, 19:30:31 PM
אני גם נוהג באותה הצורה, במידה וקיבלתי זיכוי, והפריט בסופו של דבר מגיע, מיידע את המוכר ומשלם חזרה על המוצר. קרה לי בעבר שמוכר שאני לקוח קבוע שלו הודיע לי שהוא מוותר לי על התשלום החוזר, בזכות היושרה שגיליתי ובזכות זה שאני לקוח ותיק שלהם.
לעניין השירשור, אין לי חנות או מוכר שאני הייתי מזהיר מפניהם באופן גורף. היו לי תקלות נקודתיות עם מוכרים מסויימים, בסופו של דבר בכל המקרים הגעתי להסדר עם המוכר או דרך צוות איביי.
בכל זאת, אם לשים כללי אצבע לקניה באינטרנט, ובאיביי/אמאזון במיוחד, אני ממליץ להיצמד לפידבקים של המוכרים, מי שאין לו פידבק מצויין (לא פחות מ-98%, ועדיף יותר)- לדלג. רקורד קצר מדי, מוכר שמכר 2-3 פריטים- לדלג. מומלץ לקרוא גם את הפידבקים עצמם, כדי להבין אם או במה המוכר הספציפי מצטיין או נופל. בנוסף, מוכר שבמהלך שיחת הודעות מציע לך לבצע את הרכישה באופן ישיר דרכו ללא התיווך של איביי- להתרחק כמו מאש, ורצוי גם לדווח למערכת.
קובי תודה על ההערות החשובות


כותרת: בעניין: שרשור מידע: זהירות! חנויות ואתרים באיביי וברשת - מהם מומלץ להתרחק
תגובה על ידי: Marat Matzkin על ינואר 16, 2018, 20:00:14 PM
אני גם נוהג באותה הצורה, במידה וקיבלתי זיכוי, והפריט בסופו של דבר מגיע, מיידע את המוכר ומשלם חזרה על המוצר. קרה לי בעבר שמוכר שאני לקוח קבוע שלו הודיע לי שהוא מוותר לי על התשלום החוזר, בזכות היושרה שגיליתי ובזכות זה שאני לקוח ותיק שלהם.
לעניין השירשור, אין לי חנות או מוכר שאני הייתי מזהיר מפניהם באופן גורף. היו לי תקלות נקודתיות עם מוכרים מסויימים, בסופו של דבר בכל המקרים הגעתי להסדר עם המוכר או דרך צוות איביי.
בכל זאת, אם לשים כללי אצבע לקניה באינטרנט, ובאיביי/אמאזון במיוחד, אני ממליץ להיצמד לפידבקים של המוכרים, מי שאין לו פידבק מצויין (לא פחות מ-98%, ועדיף יותר)- לדלג. רקורד קצר מדי, מוכר שמכר 2-3 פריטים- לדלג. מומלץ לקרוא גם את הפידבקים עצמם, כדי להבין אם או במה המוכר הספציפי מצטיין או נופל. בנוסף, מוכר שבמהלך שיחת הודעות מציע לך לבצע את הרכישה באופן ישיר דרכו ללא התיווך של איביי- להתרחק כמו מאש, ורצוי גם לדווח למערכת.
נכון מאוד גם לגבי ההתנהגות שלנו כלקוחות וגם לגבי בחירת המוכר!!!
הרבה פעמים הבעיה הייתה בדואר ישראל...


מארט  thumbUp;


כותרת: בעניין: שרשור מידע: זהירות! חנויות ואתרים באיביי וברשת - מהם מומלץ להתרחק
תגובה על ידי: אברהם כהן על ינואר 16, 2018, 20:10:17 PM
נכון מאוד מסכים אבל...
בחלק גדול מהמקרים ההפוכים - כשקבלת זיכוי כספי והמוצר הגיע אחרי הזיכוי,
אני אישית יוצר קשר עם המוכר ומשלם לו בדיוק מה שהחזיר לי,
אין לך מושג איזה תגובות קבלתי, ועוד שהנהלת איביי רואה גם אתה זה,
אז רק בשביל האיזון זה שווה ועוד יותר לשים את עם ישראל על המפה כאנשים ישרים,
אין לך קידום אנטרס יותר מזה (קידוש השם כפשוטו)

בס"ד

אני נוהג כמוך בקטע הזה בדיוק...


כותרת: בעניין: שרשור מידע: זהירות! חנויות ואתרים באיביי וברשת - מהם מומלץ להתרחק
תגובה על ידי: rafi על ינואר 16, 2018, 20:16:10 PM
יש מלא רמאים, נתקלתי בכמה אבל אין דאגה כי איביי אחראי והחזיר לי את כל הכסף כולו
עדיין טוב לדעת מי הם...
בשביל מה להתעסק עם כל הבלגן - כשאפשר להימנע מראש?
קדימה מומי, תן שמות של הנוכלים... secret.gif


כותרת: בעניין: שרשור מידע: זהירות! חנויות ואתרים באיביי וברשת - מהם מומלץ להתרחק
תגובה על ידי: rafi על ינואר 16, 2018, 20:19:37 PM
מה קורה חברים?!
אין אתרים ומוכרים שראוי להכניסם "לרשימה השחורה"?!

אני גם נוהג באותה הצורה, במידה וקיבלתי זיכוי, והפריט בסופו של דבר מגיע, מיידע את המוכר ומשלם חזרה על המוצר. קרה לי בעבר שמוכר שאני לקוח קבוע שלו הודיע לי שהוא מוותר לי על התשלום החוזר, בזכות היושרה שגיליתי ובזכות זה שאני לקוח ותיק שלהם.
לעניין השירשור, אין לי חנות או מוכר שאני הייתי מזהיר מפניהם באופן גורף. היו לי תקלות נקודתיות עם מוכרים מסויימים, בסופו של דבר בכל המקרים הגעתי להסדר עם המוכר או דרך צוות איביי.
בכל זאת, אם לשים כללי אצבע לקניה באינטרנט, ובאיביי/אמאזון במיוחד, אני ממליץ להיצמד לפידבקים של המוכרים, מי שאין לו פידבק מצויין (לא פחות מ-98%, ועדיף יותר)- לדלג. רקורד קצר מדי, מוכר שמכר 2-3 פריטים- לדלג. מומלץ לקרוא גם את הפידבקים עצמם, כדי להבין אם או במה המוכר הספציפי מצטיין או נופל. בנוסף, מוכר שבמהלך שיחת הודעות מציע לך לבצע את הרכישה באופן ישיר דרכו ללא התיווך של איביי- להתרחק כמו מאש, ורצוי גם לדווח למערכת.
קובי תודה על ההערות החשובות

יישר כוח ההערות (וגם ההארות) המאוד חשובות
אחת מהן הדגשתי באדום.... sml45;



כותרת: בעניין: שרשור מידע: זהירות! חנויות ואתרים באיביי וברשת - מהם מומלץ להתרחק
תגובה על ידי: shragam על ינואר 18, 2018, 17:02:03 PM
רפי, בינתיים אין רשימה שחורה, אבל יש הארות חשובות לציבור  thumbUp;


כותרת: בעניין: שרשור מידע: זהירות! חנויות ואתרים באיביי וברשת - מהם מומלץ להתרחק
תגובה על ידי: אברהם כהן על ינואר 21, 2018, 01:22:45 AM
...בנוסף, מוכר שבמהלך שיחת הודעות מציע לך לבצע את הרכישה באופן ישיר דרכו ללא התיווך של איביי- להתרחק כמו מאש, ורצוי גם לדווח למערכת.

בס"ד

קובי, אני בעניין הזה לא מסכים אתך ב- 100% ואסביר למה.
איביי לוקחת עמלה יחסית גבוהה על כל רכישה - 10%.
יש לך אחריות לא רק מ-eBay כי אם גם מ- PayPal.
אם אני קניתי כבר ממוכר שהוא טוב, אני אישית מעדיף בפעם הבאה לא לקנות ממנו שוב דרך eBay כי אם באופן ישיר.
הסיבה היא שאני מבקש ממנו עוד הנחה בעקבות זאת של 8% - 9%. ככה שנינו מרויחים. הוא פחות עמלה, ואני פחות מכיר.
ואת האחריות אני משאיר ל-PayPal. המוכר מוציא לך חשבונית דרך PayPal עם כל פרטי הרכישה. ואז אני מקבל מ- PayPal אחריות לכמה חודשים יותר מ- eBay.
יכול לומר לך שרכשתי כבר כך מספר פעמים בעבר, במקרה שניים מבינהם היו מישראל, שאז גם שלחו לי את הדברים בדואר 24 - מה שהגיע אלי ביום למחרת, וחלקם גם לא מישראל.
יכול לומר לך שחסכתי כבר כך מספר שקלים לא מועט.

עכשיו שלא יבינו אותי לא נכון, אני לא עושה את זה עם כל אחד. אלא רק עם מי שאני מבין שהוא אמין. ולהבין מה זה מוכר אמין, הדבר הוסבר כבר כאן ע"י החברים.


כותרת: בעניין: שרשור מידע: זהירות! חנויות ואתרים באיביי וברשת - מהם מומלץ להתרחק
תגובה על ידי: ilan62 על ינואר 22, 2018, 15:18:38 PM
אחלה רעיון   049s;

אים כולם יירשמו מה שהם יודעים על פישולים שניתקלו בהם זה יהיה סופר שימושי לכולם   049s;



כותרת: בעניין: שרשור מידע: זהירות! חנויות ואתרים באיביי וברשת - מהם מומלץ להתרחק
תגובה על ידי: אברהם כהן על ינואר 23, 2018, 22:56:18 PM
...בנוסף, מוכר שבמהלך שיחת הודעות מציע לך לבצע את הרכישה באופן ישיר דרכו ללא התיווך של איביי- להתרחק כמו מאש, ורצוי גם לדווח למערכת.

בס"ד

קובי, אני בעניין הזה לא מסכים אתך ב- 100% ואסביר למה.
איביי לוקחת מהמוכרים עמלה יחסית גבוהה על כל רכישה - 10%.
אחריות יש לך בתור קונה לא רק מ-eBay כי אם גם מ- PayPal.
הדבר הזה עושה עניין של שני הצדדים לסגור את העסקה מחוץ ל- eBay.

אם אני קניתי כבר ממוכר שהוא טוב, אני אישית מעדיף בפעם הבאה לא לקנות ממנו שוב דרך eBay כי אם באופן ישיר.
הסיבה היא שאני מבקש ממנו עוד הנחה בעקבות זאת (בסביבות 8% - 9%). ככה שנינו מרויחים. הוא פחות עמלה, ואני פחות מחיר.
את האחריות אני משאיר ל-PayPal. המוכר מוציא לך חשבונית דרך PayPal עם כל פרטי הרכישה. ואז אני מקבל מ- PayPal אחריות לכמה חודשים יותר מ- eBay.
יכול לומר לך שרכשתי כבר כך מספר פעמים בעבר, במקרה שניים מבינהם היו מישראל, שאז גם שלחו לי את הדברים בדואר 24 - מה שהגיע אלי ביום למחרת, וחלקם גם לא מישראל.
יכול לומר לך שחסכתי כבר כך מספר שקלים לא מועט.

עכשיו שלא יבינו אותי לא נכון, אני לא עושה את זה עם כל אחד. אלא רק עם מי שאני מבין שהוא אמין. ולהבין מה זה מוכר אמין, הדבר הוסבר כבר כאן ע"י החברים.