בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  הוואי הפורום, שמירת הים ודיני דיג
| |-+  על החוף (אחראים: rafi, Kobiarava)
| | |-+  שרשור מידע: זהירות! חנויות ואתרים באיביי וברשת - מהם מומלץ להתרחק
עמודים: [1] 2 למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: שרשור מידע: זהירות! חנויות ואתרים באיביי וברשת - מהם מומלץ להתרחק  (נקרא 2592 פעמים) הדפסה
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

חברים,
בעידן הנוכחי בו לא מעט חבר'ה רוכשים באיביי וברשת ממוכרים וירטואליים למיניהם,
בטוח נתקלתם במקרים של התנהלות גרועה מצד אתרים ומוכרים למיניהם...
למשל: מענה גרוע, שירות רע, זלזול, שיגור מאוחר, מוצרים פגומים, אנטישמיות וכמובן נסיונות הונאה...

שיתוף וריכוז המידע יכול להועיל ולאפשר לדעת ולשקול - למי לא להתקרב וממי לא להזמין.
בשלב הראשון השרשור יינעץ בעמוד הראשון ונראה לאן הדברים מתקדמים..

מציע כי כל מי שנתקל במשהו כזה (לא רק בדיג) - ישתף ויעלה זאת כאן.
מטעמי יעילות וזמינות המידע יש ליצור רשימה מרוכזת ולכן -
מעת לעת נערוך את ההודעה הפותחת ונעדכן בהתאם למידע שיועלה בתגובות.
שמות המוכרים והאתרים לגביהם הועלתה ביקורת שלילית - יועלו כאן לפי סדר A..B...
עם הפניה לעמוד בו הועלתה הביקורת לגביהם + תקציר הביקורת בשורה אחת.

שמות האתרים והמוכרים עם ביקורות שליליות

1. AAAAAA

2. BBBBBB

3. CCCC
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
momi

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 54

הודעות: 5445

הים של כולם

יש מלא רמאים, נתקלתי בכמה אבל אין דאגה כי איביי אחראי והחזיר לי את כל הכסף כולו
-------------------------------
"לפעמים אתה מוצא את עצמך באמצע שום מקום ולפעמים באמצע שום מקום אתה מוצא את עצמך."
 IP: [ מחובר ]
צור.

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 12523

052-3770519

יש מלא רמאים, נתקלתי בכמה אבל אין דאגה כי איביי אחראי והחזיר לי את כל הכסף כולו
נכון שאיבי מחזיר כסף אבל תמיד עדיף לא להיכנס לפינה שאתה צריך להתחיל להתמודד עם בירוקרטיה
מידע מקדים ימנע מחברים להיכנס לאותו אתר בעיתי
 IP: [ מחובר ]
אברהם כהן

חבר_ISF
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 48

הודעות: 4796

בס"ד

מסכים עם מה שצור אומר.
לא לשכוח שכשאנו מתלוננים, איביי שומרים את זה ואם אנחנו יותר מדי מתלוננים אז הדבר נחשב לרעתנו. כי זה אומר שאולי אין בעיה עם המוכר אלא עם הקונה.

באופן כללי לפני שמזמינים צריך לוודא שיש למוכר פידבקים טובים.
אצל המוכרים החדשים לפעמים מוצאים מחירים טובים יותר רק לוודא את הציון שלהם לפני כן.
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
 IP: [ מחובר ]
momi

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 54

הודעות: 5445

הים של כולם

יש מלא רמאים, נתקלתי בכמה אבל אין דאגה כי איביי אחראי והחזיר לי את כל הכסף כולו
נכון שאיבי מחזיר כסף אבל תמיד עדיף לא להיכנס לפינה שאתה צריך להתחיל להתמודד עם בירוקרטיה
מידע מקדים ימנע מחברים להיכנס לאותו אתר בעיתי
בס"ד

מסכים עם מה שצור אומר.
לא לשכוח שכשאנו מתלוננים, איביי שומרים את זה ואם אנחנו יותר מדי מתלוננים אז הדבר נחשב לרעתנו. כי זה אומר שאולי אין בעיה עם המוכר אלא עם הקונה.

באופן כללי לפני שמזמינים צריך לוודא שיש למוכר פידבקים טובים.
אצל המוכרים החדשים לפעמים מוצאים מחירים טובים יותר רק לוודא את הציון שלהם לפני כן.
נכון מאוד מסכים אבל...
בחלק גדול מהמקרים ההפוכים - כשקבלת זיכוי כספי והמוצר הגיע אחרי הזיכוי,
אני אישית יוצר קשר עם המוכר ומשלם לו בדיוק מה שהחזיר לי,
אין לך מושג איזה תגובות קבלתי, ועוד שהנהלת איביי רואה גם אתה זה,
אז רק בשביל האיזון זה שווה ועוד יותר לשים את עם ישראל על המפה כאנשים ישרים,
אין לך קידום אנטרס יותר מזה (קידוש השם כפשוטו)
-------------------------------
"לפעמים אתה מוצא את עצמך באמצע שום מקום ולפעמים באמצע שום מקום אתה מוצא את עצמך."
 IP: [ מחובר ]
צור.

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 12523

052-3770519

יש מלא רמאים, נתקלתי בכמה אבל אין דאגה כי איביי אחראי והחזיר לי את כל הכסף כולו
נכון שאיבי מחזיר כסף אבל תמיד עדיף לא להיכנס לפינה שאתה צריך להתחיל להתמודד עם בירוקרטיה
מידע מקדים ימנע מחברים להיכנס לאותו אתר בעיתי
בס"ד

מסכים עם מה שצור אומר.
לא לשכוח שכשאנו מתלוננים, איביי שומרים את זה ואם אנחנו יותר מדי מתלוננים אז הדבר נחשב לרעתנו. כי זה אומר שאולי אין בעיה עם המוכר אלא עם הקונה.

באופן כללי לפני שמזמינים צריך לוודא שיש למוכר פידבקים טובים.
אצל המוכרים החדשים לפעמים מוצאים מחירים טובים יותר רק לוודא את הציון שלהם לפני כן.
נכון מאוד מסכים אבל...
בחלק גדול מהמקרים ההפוכים - כשקבלת זיכוי כספי והמוצר הגיע אחרי הזיכוי,
אני אישית יוצר קשר עם המוכר ומשלם לו בדיוק מה שהחזיר לי,
אין לך מושג איזה תגובות קבלתי, ועוד שהנהלת איביי רואה גם אתה זה,
אז רק בשביל האיזון זה שווה ועוד יותר לשים את עם ישראל על המפה כאנשים ישרים,
אין לך קידום אנטרס יותר מזה (קידוש השם כפשוטו)
אתה צדיק אבל כמו שאני מכיר את העם שלנו חלק גדול מנצלים את המצב
אם זכור לך חברת נייק נתנה אחריות על דגם של נעל שהסוליה שלה היתה עם בלוני אוויר ואחרי תקופה בטלה את האחריות רק בישראל והסיבה היתה שאחוז הסוליות שנקרעו בארץ היה גדול בצורה משמעותית משאר העולם והסיבה היתה שאנשים קרעו בכוונה את הנעל בכדי לקבל חדשה על חשבון האחריות
 IP: [ מחובר ]
Kobiarava

מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 45

הודעות: 5786

אני גם נוהג באותה הצורה, במידה וקיבלתי זיכוי, והפריט בסופו של דבר מגיע, מיידע את המוכר ומשלם חזרה על המוצר. קרה לי בעבר שמוכר שאני לקוח קבוע שלו הודיע לי שהוא מוותר לי על התשלום החוזר, בזכות היושרה שגיליתי ובזכות זה שאני לקוח ותיק שלהם.
לעניין השירשור, אין לי חנות או מוכר שאני הייתי מזהיר מפניהם באופן גורף. היו לי תקלות נקודתיות עם מוכרים מסויימים, בסופו של דבר בכל המקרים הגעתי להסדר עם המוכר או דרך צוות איביי.
בכל זאת, אם לשים כללי אצבע לקניה באינטרנט, ובאיביי/אמאזון במיוחד, אני ממליץ להיצמד לפידבקים של המוכרים, מי שאין לו פידבק מצויין (לא פחות מ-98%, ועדיף יותר)- לדלג. רקורד קצר מדי, מוכר שמכר 2-3 פריטים- לדלג. מומלץ לקרוא גם את הפידבקים עצמם, כדי להבין אם או במה המוכר הספציפי מצטיין או נופל. בנוסף, מוכר שבמהלך שיחת הודעות מציע לך לבצע את הרכישה באופן ישיר דרכו ללא התיווך של איביי- להתרחק כמו מאש, ורצוי גם לדווח למערכת.
 IP: [ מחובר ]
צור.

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 12523

052-3770519

אני גם נוהג באותה הצורה, במידה וקיבלתי זיכוי, והפריט בסופו של דבר מגיע, מיידע את המוכר ומשלם חזרה על המוצר. קרה לי בעבר שמוכר שאני לקוח קבוע שלו הודיע לי שהוא מוותר לי על התשלום החוזר, בזכות היושרה שגיליתי ובזכות זה שאני לקוח ותיק שלהם.
לעניין השירשור, אין לי חנות או מוכר שאני הייתי מזהיר מפניהם באופן גורף. היו לי תקלות נקודתיות עם מוכרים מסויימים, בסופו של דבר בכל המקרים הגעתי להסדר עם המוכר או דרך צוות איביי.
בכל זאת, אם לשים כללי אצבע לקניה באינטרנט, ובאיביי/אמאזון במיוחד, אני ממליץ להיצמד לפידבקים של המוכרים, מי שאין לו פידבק מצויין (לא פחות מ-98%, ועדיף יותר)- לדלג. רקורד קצר מדי, מוכר שמכר 2-3 פריטים- לדלג. מומלץ לקרוא גם את הפידבקים עצמם, כדי להבין אם או במה המוכר הספציפי מצטיין או נופל. בנוסף, מוכר שבמהלך שיחת הודעות מציע לך לבצע את הרכישה באופן ישיר דרכו ללא התיווך של איביי- להתרחק כמו מאש, ורצוי גם לדווח למערכת.
קובי תודה על ההערות החשובות
 IP: [ מחובר ]
Marat Matzkin

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 2761

0542-143064

אני גם נוהג באותה הצורה, במידה וקיבלתי זיכוי, והפריט בסופו של דבר מגיע, מיידע את המוכר ומשלם חזרה על המוצר. קרה לי בעבר שמוכר שאני לקוח קבוע שלו הודיע לי שהוא מוותר לי על התשלום החוזר, בזכות היושרה שגיליתי ובזכות זה שאני לקוח ותיק שלהם.
לעניין השירשור, אין לי חנות או מוכר שאני הייתי מזהיר מפניהם באופן גורף. היו לי תקלות נקודתיות עם מוכרים מסויימים, בסופו של דבר בכל המקרים הגעתי להסדר עם המוכר או דרך צוות איביי.
בכל זאת, אם לשים כללי אצבע לקניה באינטרנט, ובאיביי/אמאזון במיוחד, אני ממליץ להיצמד לפידבקים של המוכרים, מי שאין לו פידבק מצויין (לא פחות מ-98%, ועדיף יותר)- לדלג. רקורד קצר מדי, מוכר שמכר 2-3 פריטים- לדלג. מומלץ לקרוא גם את הפידבקים עצמם, כדי להבין אם או במה המוכר הספציפי מצטיין או נופל. בנוסף, מוכר שבמהלך שיחת הודעות מציע לך לבצע את הרכישה באופן ישיר דרכו ללא התיווך של איביי- להתרחק כמו מאש, ורצוי גם לדווח למערכת.
נכון מאוד גם לגבי ההתנהגות שלנו כלקוחות וגם לגבי בחירת המוכר!!!
הרבה פעמים הבעיה הייתה בדואר ישראל...


מארט  אתה בסדר
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
אברהם כהן

חבר_ISF
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 48

הודעות: 4796

נכון מאוד מסכים אבל...
בחלק גדול מהמקרים ההפוכים - כשקבלת זיכוי כספי והמוצר הגיע אחרי הזיכוי,
אני אישית יוצר קשר עם המוכר ומשלם לו בדיוק מה שהחזיר לי,
אין לך מושג איזה תגובות קבלתי, ועוד שהנהלת איביי רואה גם אתה זה,
אז רק בשביל האיזון זה שווה ועוד יותר לשים את עם ישראל על המפה כאנשים ישרים,
אין לך קידום אנטרס יותר מזה (קידוש השם כפשוטו)

בס"ד

אני נוהג כמוך בקטע הזה בדיוק...
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

יש מלא רמאים, נתקלתי בכמה אבל אין דאגה כי איביי אחראי והחזיר לי את כל הכסף כולו
עדיין טוב לדעת מי הם...
בשביל מה להתעסק עם כל הבלגן - כשאפשר להימנע מראש?
קדימה מומי, תן שמות של הנוכלים...
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

מה קורה חברים?!
אין אתרים ומוכרים שראוי להכניסם "לרשימה השחורה"?!

אני גם נוהג באותה הצורה, במידה וקיבלתי זיכוי, והפריט בסופו של דבר מגיע, מיידע את המוכר ומשלם חזרה על המוצר. קרה לי בעבר שמוכר שאני לקוח קבוע שלו הודיע לי שהוא מוותר לי על התשלום החוזר, בזכות היושרה שגיליתי ובזכות זה שאני לקוח ותיק שלהם.
לעניין השירשור, אין לי חנות או מוכר שאני הייתי מזהיר מפניהם באופן גורף. היו לי תקלות נקודתיות עם מוכרים מסויימים, בסופו של דבר בכל המקרים הגעתי להסדר עם המוכר או דרך צוות איביי.
בכל זאת, אם לשים כללי אצבע לקניה באינטרנט, ובאיביי/אמאזון במיוחד, אני ממליץ להיצמד לפידבקים של המוכרים, מי שאין לו פידבק מצויין (לא פחות מ-98%, ועדיף יותר)- לדלג. רקורד קצר מדי, מוכר שמכר 2-3 פריטים- לדלג. מומלץ לקרוא גם את הפידבקים עצמם, כדי להבין אם או במה המוכר הספציפי מצטיין או נופל. בנוסף, מוכר שבמהלך שיחת הודעות מציע לך לבצע את הרכישה באופן ישיר דרכו ללא התיווך של איביי- להתרחק כמו מאש, ורצוי גם לדווח למערכת.
קובי תודה על ההערות החשובות

יישר כוח ההערות (וגם ההארות) המאוד חשובות
אחת מהן הדגשתי באדום....

-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
shragam

הערוץ שלי
מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 57

הודעות: 14232

רפי, בינתיים אין רשימה שחורה, אבל יש הארות חשובות לציבור  אתה בסדר
-------------------------------

מוזמנים להכנס לערוץ היוטיוב שלי  ולהרשם 

https://www.youtube.com/ShragaMiFishingForTheSoul

 IP: [ מחובר ]
אברהם כהן

חבר_ISF
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 48

הודעות: 4796

...בנוסף, מוכר שבמהלך שיחת הודעות מציע לך לבצע את הרכישה באופן ישיר דרכו ללא התיווך של איביי- להתרחק כמו מאש, ורצוי גם לדווח למערכת.

בס"ד

קובי, אני בעניין הזה לא מסכים אתך ב- 100% ואסביר למה.
איביי לוקחת עמלה יחסית גבוהה על כל רכישה - 10%.
יש לך אחריות לא רק מ-eBay כי אם גם מ- PayPal.
אם אני קניתי כבר ממוכר שהוא טוב, אני אישית מעדיף בפעם הבאה לא לקנות ממנו שוב דרך eBay כי אם באופן ישיר.
הסיבה היא שאני מבקש ממנו עוד הנחה בעקבות זאת של 8% - 9%. ככה שנינו מרויחים. הוא פחות עמלה, ואני פחות מכיר.
ואת האחריות אני משאיר ל-PayPal. המוכר מוציא לך חשבונית דרך PayPal עם כל פרטי הרכישה. ואז אני מקבל מ- PayPal אחריות לכמה חודשים יותר מ- eBay.
יכול לומר לך שרכשתי כבר כך מספר פעמים בעבר, במקרה שניים מבינהם היו מישראל, שאז גם שלחו לי את הדברים בדואר 24 - מה שהגיע אלי ביום למחרת, וחלקם גם לא מישראל.
יכול לומר לך שחסכתי כבר כך מספר שקלים לא מועט.

עכשיו שלא יבינו אותי לא נכון, אני לא עושה את זה עם כל אחד. אלא רק עם מי שאני מבין שהוא אמין. ולהבין מה זה מוכר אמין, הדבר הוסבר כבר כאן ע"י החברים.
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
 IP: [ מחובר ]
ilan62
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5702

אחלה רעיון   הגזעי

אים כולם יירשמו מה שהם יודעים על פישולים שניתקלו בהם זה יהיה סופר שימושי לכולם   הגזעי

 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: [1] 2 למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!