בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
| | |-+  טרולינג-הנדסת מעמדי החכות
עמודים: [1] למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: טרולינג-הנדסת מעמדי החכות  (נקרא 1775 פעמים) הדפסה
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

טרולינג-הנדסת מעמדי החכות
« ב- : פברואר 01, 2013, 22:04:47 PM »
דיברנו על טרולינג לא מעט, ראינו את ההישגים של מי שיודע לעשות טרולינג באמת (רפי ועוד דוגמאות) לעומת
מי שעושה טרולינג "באלאדי" קריצה או לעומת מי שלא עושה טרולינג בכלל ומתכון לעשות.

דיברנו על קרקעית, עומקים, סוגי דמויים ועוד...

לא זוכר שדיברנו על המתקנים בשביל טרולינג...

בתור מי שיש לו עניין רב בשלב זה לדעת על זה, פתחתי את הדיון.

אז איזה פרטים אני מחפש ומעניין אותי, ובטח גם אחרים:

בלי המתקן שמגדיל את הרוחב של הסירה
(אווטריגר זה נקרא? ) אפשר להגיע עד ל4 חכות? שתיים מכל צד? אחוריות יותר קרוב לירכתיים הם לדמויים ששוקעים עמוק והשתיים שיותר מרוחקות מהירכתיים לדמויים היותר רדודים?

במקרה ואפשר, האם כדאי שהמרחק בין השתיים הקרובות לירכתיים יהיה קטן יותר לעומת המרוחקות יותר מהירכתיים? (למשל אם השתיים ליד הירכתיים יהיו ממוקמות לא על הדופן אלא יותר קרוב למרכז הסירה ובזווית שפונה ישירות לשמיים, והשתיים המרוחקות מהירכתיים יהיו הכי החוצה על הדופן ובזווית שנוטה החוצה בשביל לנצל את אורך המקל להגדיל את המרחק בין החוט של החכה שיושבת שם מהחוט של החכה היותר קרובה לירכתיים)?

כמה מרחק בין הקרובה לירכתיים לרחוקה ממנה?

אם רוצים מתקן שפונה לשמיים ישירות, זה ישנה אם הוא יהיה פנימי בתוך הדופן או חיצוני גבוה יותר?

האם יש עוד פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון כאשר בונים מערך חכות בשביל טרולינג?

האם זה יכול לבוא על חשבון משהו אחר? (נוחיות, חלל, חופש הסתובבות, הפרעה לסוגי דיג נוספים)?

תודה לעונים...

רפי הבמה שלך...ושל מי שיכול לתרום לנושא.......

-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
KERET
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 591

בעניין: טרולינג-הנדסת מעמדי החכות
« הגיב #1 ב- : פברואר 03, 2013, 23:42:06 PM »
יש מיתקן גאוני שניקרא גלשן,מחברים אותו לפני הדמוי והוא מרחיק את הדמוי
מהצד של הסירה,מבטל את הצורך באווטריגר המסובך (לא יודע עם לגמרי).
יש גם מיתקן דומה שמחליף את הדאוונריגר. 
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

בעניין: טרולינג-הנדסת מעמדי החכות
« הגיב #2 ב- : פברואר 04, 2013, 03:27:09 AM »
סאמח,

בקרוב - ביציאה הבאה בלי נדר,
אצלם תמונות ואנסה גם סרטון.

אפשרי גם הסבר מודרך על הסירה שלך בעגינה -
תתאם מועד לשבת כלשהיא או שישי כשאין ים...

בינתיים- אענה לך בצבע בתוך הציטוט של שאלותיך...

דיברנו על טרולינג לא מעט, ראינו את ההישגים של מי שיודע לעשות טרולינג באמת (רפי ועוד דוגמאות) לעומת
מי שעושה טרולינג "באלאדי" קריצה או לעומת מי שלא עושה טרולינג בכלל ומתכון לעשות.

דיברנו על קרקעית, עומקים, סוגי דמויים ועוד...

לא זוכר שדיברנו על המתקנים בשביל טרולינג...

בתור מי שיש לו עניין רב בשלב זה לדעת על זה, פתחתי את הדיון.

אז איזה פרטים אני מחפש ומעניין אותי, ובטח גם אחרים:

בלי המתקן שמגדיל את הרוחב של הסירה
(אווטריגר זה נקרא? ) אפשר להגיע עד ל4 חכות? שתיים מכל צד? אחוריות יותר קרוב לירכתיים הם לדמויים ששוקעים עמוק והשתיים שיותר מרוחקות מהירכתיים לדמויים היותר רדודים?

1. המתקן אווטריגר משמע מוטות שיוצאים מהסירה ומרחיקים ממנה את החוט עם הדמוי.
2. התשובה היא כן: הגעתי ל:6 חכות בסירות חסקה וספידבואוט שבהן 2-3 סטנדים,
    עם אלתורים של קשירות ותיקים וכו'.
    יש לי חבר עם חסקה שיש לו 6 סטנדים, מצליחים לגרור 6 מקלות ללא סיבוכים...
    ביאכטות גורר לרוב 4-5 מקלות...
3. יש כל מיני גישות, אני מצדד בזו ההפוכה ממה שציינת:
    המרוחקים מהירכתיים ומהסירה, יהיו עם דמויים יותר קרובים לסירה ששוקעים יותר עמוק.


במקרה ואפשר, האם כדאי שהמרחק בין השתיים הקרובות לירכתיים יהיה קטן יותר לעומת המרוחקות יותר מהירכתיים? (למשל אם השתיים ליד הירכתיים יהיו ממוקמות לא על הדופן אלא יותר קרוב למרכז הסירה ובזווית שפונה ישירות לשמיים, והשתיים המרוחקות מהירכתיים יהיו הכי החוצה על הדופן ובזווית שנוטה החוצה בשביל לנצל את אורך המקל להגדיל את המרחק בין החוט של החכה שיושבת שם מהחוט של החכה היותר קרובה לירכתיים)?
*הכיוון נכון חלקית.
  הסטנדים שבקצה הירכתיים וניצבים/מאונכים לשמים- רצוי בשתי פינות/קצוות הירכתיים- מדוע לקרב?!
  החצי האחרון של דבריך- אכן כך...


כמה מרחק בין הקרובה לירכתיים לרחוקה ממנה?
*לא בטוח שהבנתי.
  אם הבנתי נכון,
  אפשר סטנד צמוד שנוטה 90 מעלות לדופן + עוד 10 מעלות לכיוון החרטום,
  וכן מקביל אל פני המים + 10 מעלות לכיוון השמים...
  או סטנד מרחק כ:1מ' או יותר על הדופן עם זווית מתאימה (בעיקר סטנד קנוי שמוכנס לתוך הדופן)


אם רוצים מתקן שפונה לשמיים ישירות, זה ישנה אם הוא יהיה פנימי בתוך הדופן או חיצוני גבוה יותר?
לא ממש, אישית מעדיף שהדמוי המרוחק עם הסטנד בקצה הירכתיים-
יהיה כמה שיותר גבוה


האם יש עוד פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון כאשר בונים מערך חכות בשביל טרולינג?
ברור, רק שזה ארוך ועדיף שאעלה תמונות או סרטון, אחרת תקבל סחרחורת מההסברים הארוכים...
אם תמקד- אנסה לענות...


האם זה יכול לבוא על חשבון משהו אחר? (נוחיות, חלל, חופש הסתובבות, הפרעה לסוגי דיג נוספים)?
בקטנה ולא ממש,
אם חושבים על הכל אפשר לצמצם מידת ההפרעה הקטנה ממילא (לבולוס או ג'יג).
סטנדים מתפרקים או כאלו ששקועים בדופן- לא יפריעו,
תלוי בסירה ובמה שיש בה.
..

תודה לעונים...

רפי הבמה שלך...ושל מי שיכול לתרום לנושא.......



מקווה שעזרתי סאמח,
אם יש עוד שאלות אני כאן...
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: טרולינג-הנדסת מעמדי החכות
« הגיב #3 ב- : פברואר 04, 2013, 22:59:54 PM »
סאמח,

בקרוב - ביציאה הבאה בלי נדר,
אצלם תמונות ואנסה גם סרטון.

אפשרי גם הסבר מודרך על הסירה שלך בעגינה -
תתאם מועד לשבת כלשהיא או שישי כשאין ים...

בינתיים- אענה לך בצבע בתוך הציטוט של שאלותיך...

דיברנו על טרולינג לא מעט, ראינו את ההישגים של מי שיודע לעשות טרולינג באמת (רפי ועוד דוגמאות) לעומת
מי שעושה טרולינג "באלאדי" קריצה או לעומת מי שלא עושה טרולינג בכלל ומתכון לעשות.

דיברנו על קרקעית, עומקים, סוגי דמויים ועוד...

לא זוכר שדיברנו על המתקנים בשביל טרולינג...

בתור מי שיש לו עניין רב בשלב זה לדעת על זה, פתחתי את הדיון.

אז איזה פרטים אני מחפש ומעניין אותי, ובטח גם אחרים:

בלי המתקן שמגדיל את הרוחב של הסירה
(אווטריגר זה נקרא? ) אפשר להגיע עד ל4 חכות? שתיים מכל צד? אחוריות יותר קרוב לירכתיים הם לדמויים ששוקעים עמוק והשתיים שיותר מרוחקות מהירכתיים לדמויים היותר רדודים?

1. המתקן אווטריגר משמע מוטות שיוצאים מהסירה ומרחיקים ממנה את החוט עם הדמוי.
2. התשובה היא כן: הגעתי ל:6 חכות בסירות חסקה וספידבואוט שבהן 2-3 סטנדים,
    עם אלתורים של קשירות ותיקים וכו'.
    יש לי חבר עם חסקה שיש לו 6 סטנדים, מצליחים לגרור 6 מקלות ללא סיבוכים...
    ביאכטות גורר לרוב 4-5 מקלות...
3. יש כל מיני גישות, אני מצדד בזו ההפוכה ממה שציינת:
    המרוחקים מהירכתיים ומהסירה, יהיו עם דמויים יותר קרובים לסירה ששוקעים יותר עמוק.


במקרה ואפשר, האם כדאי שהמרחק בין השתיים הקרובות לירכתיים יהיה קטן יותר לעומת המרוחקות יותר מהירכתיים? (למשל אם השתיים ליד הירכתיים יהיו ממוקמות לא על הדופן אלא יותר קרוב למרכז הסירה ובזווית שפונה ישירות לשמיים, והשתיים המרוחקות מהירכתיים יהיו הכי החוצה על הדופן ובזווית שנוטה החוצה בשביל לנצל את אורך המקל להגדיל את המרחק בין החוט של החכה שיושבת שם מהחוט של החכה היותר קרובה לירכתיים)?
*הכיוון נכון חלקית.
  הסטנדים שבקצה הירכתיים וניצבים/מאונכים לשמים- רצוי בשתי פינות/קצוות הירכתיים- מדוע לקרב?!
  החצי האחרון של דבריך- אכן כך...


כמה מרחק בין הקרובה לירכתיים לרחוקה ממנה?
*לא בטוח שהבנתי.
  אם הבנתי נכון,
  אפשר סטנד צמוד שנוטה 90 מעלות לדופן + עוד 10 מעלות לכיוון החרטום,
  וכן מקביל אל פני המים + 10 מעלות לכיוון השמים...
  או סטנד מרחק כ:1מ' או יותר על הדופן עם זווית מתאימה (בעיקר סטנד קנוי שמוכנס לתוך הדופן)


אם רוצים מתקן שפונה לשמיים ישירות, זה ישנה אם הוא יהיה פנימי בתוך הדופן או חיצוני גבוה יותר?
לא ממש, אישית מעדיף שהדמוי המרוחק עם הסטנד בקצה הירכתיים-
יהיה כמה שיותר גבוה


האם יש עוד פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון כאשר בונים מערך חכות בשביל טרולינג?
ברור, רק שזה ארוך ועדיף שאעלה תמונות או סרטון, אחרת תקבל סחרחורת מההסברים הארוכים...
אם תמקד- אנסה לענות...


האם זה יכול לבוא על חשבון משהו אחר? (נוחיות, חלל, חופש הסתובבות, הפרעה לסוגי דיג נוספים)?
בקטנה ולא ממש,
אם חושבים על הכל אפשר לצמצם מידת ההפרעה הקטנה ממילא (לבולוס או ג'יג).
סטנדים מתפרקים או כאלו ששקועים בדופן- לא יפריעו,
תלוי בסירה ובמה שיש בה.
..

תודה לעונים...

רפי הבמה שלך...ושל מי שיכול לתרום לנושא.......



מקווה שעזרתי סאמח,
אם יש עוד שאלות אני כאן...

"לא בטוח שהבנתי.
  אם הבנתי נכון,
  אפשר סטנד צמוד שנוטה 90 מעלות לדופן + עוד 10 מעלות לכיוון החרטום,
  וכן מקביל אל פני המים + 10 מעלות לכיוון השמים...
  או סטנד מרחק כ:1מ' או יותר על הדופן עם זווית מתאימה (בעיקר סטנד קנוי שמוכנס לתוך הדופן)"

רפי תודה רבה. עזרת לי מאוד.

הכונה בשאלה שפחות הבנת, היתה לגבי המרחק האופטימלי בין שני מתקנים באותו צד של הסירה (בין זה שיושב הכי קרוב לירכתיים לבין זה שיושב טיפה יותר קרוב לחרטום.

לגבי הזוויות הבנתי אבל לא 100%. אמרת 90 מעלות לדופן ואמרת מקביל אל פני המים. אתה מתכון לאותו וקטור נכון?

ה10 מעלות לכיוון החרטום בשביל שהחכה לא תחליק אחורה מהלחץ של הטרולינג?

ולגבי הסירה, היא לא בעגינה אלא אצלי על עגלה בבית (כך יכול להגיע לכל נקדה אביל), עוברת טיפול יסודי ושיפור רב. אתה כמובן מוזמן בכיף לפה אם יסתדר לך
יש לי אפשרות לעשות מתקנים שקועים וניצבים  לשמיים (היותר קרובים לירכתיים) ועוד מתקנים בזוית אבל לא עד כדי כך שישיקו לקן המים+10 מעלות למעלה. אסתדר עם מה שאפשר.

תודה רבה על הפירוט שבהחלט פתר לי דילמות רבות. אשמח אם יסתדר לך להוסיף תמונות בהמשך...

בברכה
סאמח
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: טרולינג-הנדסת מעמדי החכות
« הגיב #4 ב- : פברואר 04, 2013, 23:07:20 PM »
יש מיתקן גאוני שניקרא גלשן,מחברים אותו לפני הדמוי והוא מרחיק את הדמוי
מהצד של הסירה,מבטל את הצורך באווטריגר המסובך (לא יודע עם לגמרי).
יש גם מיתקן דומה שמחליף את הדאוונריגר. 

תודה יוסי

אם רפי "ישכנע" אותי שטרולינג מביא תוצאות גם אם זה מישהו שהוא לא רפי קריצה אז אחליט לשלב גם את האאוט ריגר ואולי גם דאון ריגגיר. בינתיים חשוב להכין סטנדים שיתאימו לטרולינג במידה ונרצה להיכנס גם לזה. חבל לבנות מתקנים שגרתיים שאחרי זה אצטרך להתאים מחדש לטרולינג.
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

בעניין: טרולינג-הנדסת מעמדי החכות
« הגיב #5 ב- : פברואר 04, 2013, 23:41:03 PM »
יש מיתקן גאוני שניקרא גלשן,מחברים אותו לפני הדמוי והוא מרחיק את הדמוי
מהצד של הסירה,מבטל את הצורך באווטריגר המסובך (לא יודע עם לגמרי).
יש גם מיתקן דומה שמחליף את הדאוונריגר. 

תודה יוסי

אם רפי "ישכנע" אותי שטרולינג מביא תוצאות גם אם זה מישהו שהוא לא רפי קריצה אז אחליט לשלב גם את האאוט ריגר ואולי גם דאון ריגגיר. בינתיים חשוב להכין סטנדים שיתאימו לטרולינג במידה ונרצה להיכנס גם לזה. חבל לבנות מתקנים שגרתיים שאחרי זה אצטרך להתאים מחדש לטרולינג.

סאמח,
הגלשן ("בירד" - כלומר ציפור) איננו מתקן שנמצא על הסירה,
אלא מתחבר אל החוט ויורד אל המים עם הדמוי- שאז הוא עושה את הפעולה שציין יוסי.
באחד הדוחות של בנץ5 על האלבקורים-
יש סרטון שמציג שימוש ב"גלשנים" פלוס שאלות שלי ותשובות של בנצי...
ראה הסרטונים וכן שאלתי ותגובת בנצי החל מהעמוד השני בדו"ח...

*על שאלותיך בהזדמנות קרובה- יש לי ים עבודה בחדר הניהול... וואלה לא יודע

יוסי,
אשמח למידע (או קישורים) על "מיתקן דומה שמחליף את הדאוונריגר." - כפי שציינת,
יכול לתרום המון...
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: טרולינג-הנדסת מעמדי החכות
« הגיב #6 ב- : פברואר 04, 2013, 23:48:20 PM »
יש מיתקן גאוני שניקרא גלשן,מחברים אותו לפני הדמוי והוא מרחיק את הדמוי
מהצד של הסירה,מבטל את הצורך באווטריגר המסובך (לא יודע עם לגמרי).
יש גם מיתקן דומה שמחליף את הדאוונריגר. 

תודה יוסי

אם רפי "ישכנע" אותי שטרולינג מביא תוצאות גם אם זה מישהו שהוא לא רפי קריצה אז אחליט לשלב גם את האאוט ריגר ואולי גם דאון ריגגיר. בינתיים חשוב להכין סטנדים שיתאימו לטרולינג במידה ונרצה להיכנס גם לזה. חבל לבנות מתקנים שגרתיים שאחרי זה אצטרך להתאים מחדש לטרולינג.

סאמח,
הגלשן ("בירד" - כלומר ציפור) איננו מתקן שנמצא על הסירה,
אלא מתחבר אל החוט ויורד אל המים עם הדמוי- שאז הוא עושה את הפעולה שציין יוסי.
באחד הדוחות של בנץ5 על האלבקורים-
יש סרטון שמציג שימוש ב"גלשנים" פלוס שאלות שלי ותשובות של בנצי...
ראה הסרטונים וכן שאלתי ותגובת בנצי החל מהעמוד השני בדו"ח...

*על שאלותיך בהזדמנות קרובה- יש לי ים עבודה בחדר הניהול... וואלה לא יודע

יוסי,
אשמח למידע (או קישורים) על "מיתקן דומה שמחליף את הדאוונריגר." - כפי שציינת,
יכול לתרום המון...

כן רפי, בזכות הדוח של בנצי עם ה5 או 7 אלבקורים ושאלותיך שם הכרתי את הגלשן ואופן עבודתו סמיילי
הבנתי כמובן שזה לא מתקן קבוע ולכן הסברתי ליוסי שקודם מסדר את הדברים הקבועים  (המעמדים לחכות) ואם אחליט להשקיע בטרולינג אוכל בהמשך להשתמש בציפור  (בתור צפר אני מכיר הרבה ציפורים מזופט)
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

בעניין: טרולינג-הנדסת מעמדי החכות
« הגיב #7 ב- : פברואר 06, 2013, 00:58:47 AM »
סאמח,

בקרוב - ביציאה הבאה בלי נדר,
אצלם תמונות ואנסה גם סרטון.

אפשרי גם הסבר מודרך על הסירה שלך בעגינה -
תתאם מועד לשבת כלשהיא או שישי כשאין ים...

בינתיים- אענה לך בצבע בתוך הציטוט של שאלותיך...

דיברנו על טרולינג לא מעט, ראינו את ההישגים של מי שיודע לעשות טרולינג באמת (רפי ועוד דוגמאות) לעומת
מי שעושה טרולינג "באלאדי" קריצה או לעומת מי שלא עושה טרולינג בכלל ומתכון לעשות.

דיברנו על קרקעית, עומקים, סוגי דמויים ועוד...

לא זוכר שדיברנו על המתקנים בשביל טרולינג...

בתור מי שיש לו עניין רב בשלב זה לדעת על זה, פתחתי את הדיון.

אז איזה פרטים אני מחפש ומעניין אותי, ובטח גם אחרים:

בלי המתקן שמגדיל את הרוחב של הסירה
(אווטריגר זה נקרא? ) אפשר להגיע עד ל4 חכות? שתיים מכל צד? אחוריות יותר קרוב לירכתיים הם לדמויים ששוקעים עמוק והשתיים שיותר מרוחקות מהירכתיים לדמויים היותר רדודים?

1. המתקן אווטריגר משמע מוטות שיוצאים מהסירה ומרחיקים ממנה את החוט עם הדמוי.
2. התשובה היא כן: הגעתי ל:6 חכות בסירות חסקה וספידבואוט שבהן 2-3 סטנדים,
    עם אלתורים של קשירות ותיקים וכו'.
    יש לי חבר עם חסקה שיש לו 6 סטנדים, מצליחים לגרור 6 מקלות ללא סיבוכים...
    ביאכטות גורר לרוב 4-5 מקלות...
3. יש כל מיני גישות, אני מצדד בזו ההפוכה ממה שציינת:
    המרוחקים מהירכתיים ומהסירה, יהיו עם דמויים יותר קרובים לסירה ששוקעים יותר עמוק.


במקרה ואפשר, האם כדאי שהמרחק בין השתיים הקרובות לירכתיים יהיה קטן יותר לעומת המרוחקות יותר מהירכתיים? (למשל אם השתיים ליד הירכתיים יהיו ממוקמות לא על הדופן אלא יותר קרוב למרכז הסירה ובזווית שפונה ישירות לשמיים, והשתיים המרוחקות מהירכתיים יהיו הכי החוצה על הדופן ובזווית שנוטה החוצה בשביל לנצל את אורך המקל להגדיל את המרחק בין החוט של החכה שיושבת שם מהחוט של החכה היותר קרובה לירכתיים)?
*הכיוון נכון חלקית.
  הסטנדים שבקצה הירכתיים וניצבים/מאונכים לשמים- רצוי בשתי פינות/קצוות הירכתיים- מדוע לקרב?!
  החצי האחרון של דבריך- אכן כך...


כמה מרחק בין הקרובה לירכתיים לרחוקה ממנה?
*לא בטוח שהבנתי.
  אם הבנתי נכון,
  אפשר סטנד צמוד שנוטה 90 מעלות לדופן + עוד 10 מעלות לכיוון החרטום,
  וכן מקביל אל פני המים + 10 מעלות לכיוון השמים...
  או סטנד מרחק כ:1מ' או יותר על הדופן עם זווית מתאימה (בעיקר סטנד קנוי שמוכנס לתוך הדופן)


אם רוצים מתקן שפונה לשמיים ישירות, זה ישנה אם הוא יהיה פנימי בתוך הדופן או חיצוני גבוה יותר?
לא ממש, אישית מעדיף שהדמוי המרוחק עם הסטנד בקצה הירכתיים-
יהיה כמה שיותר גבוה


האם יש עוד פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון כאשר בונים מערך חכות בשביל טרולינג?
ברור, רק שזה ארוך ועדיף שאעלה תמונות או סרטון, אחרת תקבל סחרחורת מההסברים הארוכים...
אם תמקד- אנסה לענות...


האם זה יכול לבוא על חשבון משהו אחר? (נוחיות, חלל, חופש הסתובבות, הפרעה לסוגי דיג נוספים)?
בקטנה ולא ממש,
אם חושבים על הכל אפשר לצמצם מידת ההפרעה הקטנה ממילא (לבולוס או ג'יג).
סטנדים מתפרקים או כאלו ששקועים בדופן- לא יפריעו,
תלוי בסירה ובמה שיש בה.
..

תודה לעונים...

רפי הבמה שלך...ושל מי שיכול לתרום לנושא.......



מקווה שעזרתי סאמח,
אם יש עוד שאלות אני כאן...

"לא בטוח שהבנתי.
  אם הבנתי נכון,
  אפשר סטנד צמוד שנוטה 90 מעלות לדופן + עוד 10 מעלות לכיוון החרטום,
  וכן מקביל אל פני המים + 10 מעלות לכיוון השמים...
  או סטנד מרחק כ:1מ' או יותר על הדופן עם זווית מתאימה (בעיקר סטנד קנוי שמוכנס לתוך הדופן)"

רפי תודה רבה. עזרת לי מאוד.

הכונה בשאלה שפחות הבנת, היתה לגבי המרחק האופטימלי בין שני מתקנים באותו צד של הסירה (בין זה שיושב הכי קרוב לירכתיים לבין זה שיושב טיפה יותר קרוב לחרטום.
דווקא עניתי נכון כי הבנתי נכון - והתשובה אותה תשובה עם תיקונים להקל על הבנת כוונת המשורר:
אפשר סטנד צמוד (לסטנד שפונה לשמיים) שנוטה 90 מעלות לדופן + עוד 10 מעלות לכיוון החרטום,
וכן מקביל אל פני המים + 10 מעלות לכיוון השמים...
או סטנד מרחק כ:1מ' מרוחק מאחורי הסטנד שבירכתיים (בעיקר סטנד קנוי שמוכנס לתוך הדופן).
קשה להסביר מילולית- מצריך צילום...


לגבי הזוויות הבנתי אבל לא 100%. אמרת 90 מעלות לדופן ואמרת מקביל אל פני המים. אתה מתכון לאותו וקטור נכון?


ה10 מעלות לכיוון החרטום בשביל שהחכה לא תחליק אחורה מהלחץ של הטרולינג?
כי הדמוי יוצר לחץ והמקל מתכופף לכיוון הירכתיים- המטרה שקצה המקל יהיה ניצב 90 מעלות לירכתיים,
ואז החול עם הדמוי מכוון מקביל לסירה מהשפיץ של המקל.
אחרת ואם מלכתחילה יש 90 מעלות- אז ה"שפיץ" יכוון את הדמוי יותר לכיוון מרכז הסירה,
מה שמגדיל הסיכוי להסתבכות חוטים.
אני צייר גרוע אך למענך צירפתי איור להמחשת הכוונה- בהנחה שהמקלות מעט גמישים והדמוי בינוני/גדול.
אם יש לך "מקל מטאטא" זה עניין אחר אך לא מומלץ כזה מקל...


ולגבי הסירה, היא לא בעגינה אלא אצלי על עגלה בבית (כך יכול להגיע לכל נקדה אביל), עוברת טיפול יסודי ושיפור רב. אתה כמובן מוזמן בכיף לפה אם יסתדר לך
יש לי אפשרות לעשות מתקנים שקועים וניצבים  לשמיים (היותר קרובים לירכתיים) ועוד מתקנים בזוית אבל לא עד כדי כך שישיקו לקן המים+10 מעלות למעלה. אסתדר עם מה שאפשר.
אתה מוזמן לעשות איתי סיבוב בקישון-
אראה לך על סירות של חברים כמה אופציות.
או שתתאם הזמנה ספציפית אליך.
עדיף שתראה ותבין את הרעיון- טרם התקנה..


תודה רבה על הפירוט שבהחלט פתר לי דילמות רבות. אשמח אם יסתדר לך להוסיף תמונות בהמשך...

בברכה
סאמח

שוב תגובה בצבע בתוך הציטוט... קריצה

ומצורפת תמונה...
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

בעניין: טרולינג-הנדסת מעמדי החכות
« הגיב #8 ב- : פברואר 11, 2013, 04:15:51 AM »
צילמתי כמה תמונות,
בקרוב יעלה עם הסברים...
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: טרולינג-הנדסת מעמדי החכות
« הגיב #9 ב- : פברואר 11, 2013, 13:12:36 PM »
צילמתי כמה תמונות,
בקרוב יעלה עם הסברים...

רפי תודה על ההשקעה,
אשתדל לחכות לתמונות שלך לפי בניית המתקנים אצלי קריצה
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

בעניין: טרולינג-הנדסת מעמדי החכות
« הגיב #10 ב- : פברואר 11, 2013, 20:52:36 PM »
צילמתי כמה תמונות,
בקרוב יעלה עם הסברים...

רפי תודה על ההשקעה,
אשתדל לחכות לתמונות שלך לפי בניית המתקנים אצלי קריצה

סאמח,
בתגובות השנייה והשלישית לדוח שהעליתי - מיד אחרי הדוח עצמו,
6 תמונות להמחשה...
במיוחד שים לב למקלות השוכבים...

כל תמונה תוכל להוריד למחשב שלך,
להעלותה כאן בדיון ולשאול עליה...
תשובות מובטחות. קריצה

נ.ב.
חסר לך סאמח,
אם על התפיסה הראשונה שלך בטרולינג- אתה לא מקדיש לי דו"ח... paddle קריצה
עריכה אחרונה: פברואר 11, 2013, 20:59:35 PM על ידי rafi
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: טרולינג-הנדסת מעמדי החכות
« הגיב #11 ב- : פברואר 13, 2013, 22:41:55 PM »
צילמתי כמה תמונות,
בקרוב יעלה עם הסברים...

רפי תודה על ההשקעה,
אשתדל לחכות לתמונות שלך לפי בניית המתקנים אצלי קריצה

סאמח,
בתגובות השנייה והשלישית לדוח שהעליתי - מיד אחרי הדוח עצמו,
6 תמונות להמחשה...
במיוחד שים לב למקלות השוכבים...

כל תמונה תוכל להוריד למחשב שלך,
להעלותה כאן בדיון ולשאול עליה...
תשובות מובטחות. קריצה

נ.ב.
חסר לך סאמח,
אם על התפיסה הראשונה שלך בטרולינג- אתה לא מקדיש לי דו"ח... paddle קריצה

רפי תודה רבה
כמובן שמוריד למחשב. כל דבר שמעניין אותי אני מוריד למחשב ומלא פעמים אני כן חוזר לזה ומעיין שוב. גם דוחות אינפורמטיבים אני שומר את הקישור שלהם.

בסוף שבוע אני חושב שאני אכין את המעמדים.

ולגבי הדג הראשון בטרולינג, יוקדש אליך בין אם בא לי ובין אם לא בא לי סמיילי זה כבר חוב קריצה
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: [1] למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!