רפי, רוני וסמאח
לטענה שהקניה בוצעה באשדוד ים, ולפיכך הם חייבים בעלויות השילוח, קיבלתי מאשדוד ים את התשובה הבאה:
נניח שקנית בחנות חשמל מכונת כביסה, והמוצר התקלקל, לא בעל החנות אחראי לתת לך את השירות בגין האחריות, אלא היבואן הרשמי של אותו מוצר. אנחנו איננו היבואנים הרשמיים בישראל הזכויות עברו לפישלס ואיתן גם החובות.
חברים, אני לא משפטן אלא צרכן פשוט, שקנה מוצר פנה לקבל אחריות, חברת האם לוורנס עמדה באחריות, אך מישהו בדרך עשה איזושהיא טעות שעלתה לו כסף, וכעת אני סובל מטעות זו.
חורה לי גם, שאף אחד מהם לא פנה אלי ואמר: הגיע מכשיר חדש עבורך אך יש בעיה כזו וכזו, אם לא הייתי פונה ומברר, כלל לא הייתי מודע לבעיה.
וממש אין לי חשק לפנות לבתי המשפט, כל מה שאני רוצה, לקבל את המגיע לי על פי חוק, ללא התרוצצויות מיותרות.
תודה
לטענה שהקניה בוצעה באשדוד ים, ולפיכך הם חייבים בעלויות השילוח, קיבלתי מאשדוד ים את התשובה הבאה:
נניח שקנית בחנות חשמל מכונת כביסה, והמוצר התקלקל, לא בעל החנות אחראי לתת לך את השירות בגין האחריות, אלא היבואן הרשמי של אותו מוצר. אנחנו איננו היבואנים הרשמיים בישראל הזכויות עברו לפישלס ואיתן גם החובות.
חברים, אני לא משפטן אלא צרכן פשוט, שקנה מוצר פנה לקבל אחריות, חברת האם לוורנס עמדה באחריות, אך מישהו בדרך עשה איזושהיא טעות שעלתה לו כסף, וכעת אני סובל מטעות זו.
חורה לי גם, שאף אחד מהם לא פנה אלי ואמר: הגיע מכשיר חדש עבורך אך יש בעיה כזו וכזו, אם לא הייתי פונה ומברר, כלל לא הייתי מודע לבעיה.
וממש אין לי חשק לפנות לבתי המשפט, כל מה שאני רוצה, לקבל את המגיע לי על פי חוק, ללא התרוצצויות מיותרות.
תודה
כן, אני מבין את עמדתך. אני כמובן לא האיש שיקבע על מי האחריות, אבל מה שברור הוא שאתה לא אמור לשאת באחריות הזאת.
לא נותר לי אלא לאחל לך הצלחה עם הסוגייה הזאת ושהעניין ייגמר בצורה הכי טובה לך
