פורום הדיג הספורטיבי בישראל
 הוואי הפורום, שמירת הים ודיני דיג
  על החוף (אחראים: rafi, Kobiarava)
   טלוויזיה(כזו שיש בבית על הקיר:) |
עמודים: [1] 2
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
נושא: טלוויזיה(כזו שיש בבית על הקיר:) (נקרא 3545 פעמים) |
הדפסה |
|
kobishani
|
המז'רז'רים (כבר לא בע"מ) חבר פורום
מנותקגיל:
61
הודעות: 1060
מה שתשחרר הים יחזיר ובגדול
|
|
טוב חברים לא קשור כל כך לדייג אבל יעוץ יתקבל בברכה: קניתי טלוויזיה מתצוגה במחיר מעולה פלאזמה 42" של פנאסוניק אחרי יומיים הגעתי לחנות וסיפקו לי אותה. התקנתי אותה בביתי ואני מאד מבסוט. לאחר כשבוע וחצי התקשרו אלי מהחנות ואמרו לי שנפלה טעות והטלויזיה שראיתי בתצוגה ואותה קניתי וקיבלתי היא טלוויזיה יקרה יותר מסוג LED והיא עולה כ1000 ש"ח יותר. הגעתי לחנות ושם הראו לי את הדגם שאותו הייתי אמור לקבל ואותו "כביכול" רכשתי. הדגם הזה נראה פשוט יותר ובכלל לא דומה לדגם שאותו קיבלתי(אותו דגם שראיתי בתצוגה ואותו החלטתי לרכוש) החנות דורשת להחליף את המכשיר שקיבלתי למכשיר הפשוט יותר או לחלופין להסדיר את תשלום ההפרש לדגם היקר יותר. מה עלי לעשות?  תודה
|
-------------------------------
הציוד שלי: מקל: BLACK קפטצ'ר 4-28 מכונה :Shimano STRADIC 3000FA advance מקל: מיג'ורקראפט קרוסטייג' 7-15 מכונה: שימנו נקסייב 3000
|
|
IP: [
מחובר ]
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
נראה לי לפי מה שאתה מספר שיש פה חוסר אמינות של החנות לא היתי מתעסק איתם פשות מחזיר להם את המוצר והולך לחפש במקום אחר
|
|
|
|
הנצרתי מס 1
|
חבר פורום
מנותקגיל:
60
הודעות: 9829
אלבום תמונות http://www.flickr.com/photos/m_o_38/
|
|
נפלה טעות כאן
ואם זה נכון מה שאומרים מבחינת מחירים ואתה כן מעוניין במוצר היותר זול במחיר ששילמת הם אלה
שצריכים להביא לך עד הבית ללא כל מחויבות ממך או כל הוצאה כספית
לקחת את מה שיש בבית ולהתקין את החדש ..הרי בטח עלה לך זמן שזה שווה כסף ללכת לקחת
ולהתקין בבית ..כמובן חשוב לבחור בזמן מתאים לך אתה ולא לפי הנוחיות שלהם . סתם לדוגמא
לא להפסיד יום או שעות עבודה ..הרי בכלל הם אלה שטעו !!
כל זה ואתה כן רוצה את המוצר !!
במידה ולא רוצה לדעתי אתה יכול לדרוש את כל כספך בחזרה וללא כל הפסד
לפי מה נראה זה טעות שלהם ועל טעויות משלמים ואתה זה לא הבנאדם שאמור לשלם
את חלקך בעסקה ביצעת באופן הנכון והם אלה שטעו
זו דעה שלי אבל הייתי מציע שתקבל חוות דעת מאנשים יותר מבינים בעניין
|
-------------------------------
|
|
IP: [
מחובר ]
|
|
|
kobishani
|
המז'רז'רים (כבר לא בע"מ) חבר פורום
מנותקגיל:
61
הודעות: 1060
מה שתשחרר הים יחזיר ובגדול
|
|
 |
|
|
נפלה טעות כאן
ואם זה נכון מה שאומרים מבחינת מחירים ואתה כן מעוניין במוצר היותר זול במחיר ששילמת הם אלה
שצריכים להביא לך עד הבית ללא כל מחויבות ממך או כל הוצאה כספית
לקחת את מה שיש בבית ולהתקין את החדש ..הרי בטח עלה לך זמן שזה שווה כסף ללכת לקחת
ולהתקין בבית ..כמובן חשוב לבחור בזמן מתאים לך אתה ולא לפי הנוחיות שלהם . סתם לדוגמא
לא להפסיד יום או שעות עבודה ..הרי בכלל הם אלה שטעו !!
כל זה ואתה כן רוצה את המוצר !!
במידה ולא רוצה לדעתי אתה יכול לדרוש את כל כספך בחזרה וללא כל הפסד
לפי מה נראה זה טעות שלהם ועל טעויות משלמים ואתה זה לא הבנאדם שאמור לשלם
את חלקך בעסקה ביצעת באופן הנכון והם אלה שטעו
זו דעה שלי אבל הייתי מציע שתקבל חוות דעת מאנשים יותר מבינים בעניין
בקר טוב מאמון אני קיבלתי את הטלוויזיה שראיתי בתצוגה ושעבורה שילמתי אחרי שהיא כבר 10 ימים תלויה אצלי בסלון הם באים ואומרים לי שמה שקניתי זו לא הטלוויזיה הזו בכלל. הייתי שם וראיתי את הטלוויזיה השניה והיא בכלל לא דומה למה שקניתי ובטח שלא הייתי קונה אותה אילו היו מראים לי אותה מלכתחילה. אני יודע שאני יכול לבטל עיסקה ולקבל את כל כספי חזרה אבל אני רוצה את הטלוויזיה הזו(זו שאצלי על הקיר) לא רוצה להחליף לדגם השני שאותו הם היו צריכים להראות לי ביום הקניה. השאלה היא האם יש להם קייס לתבוע אותי באם לא אסכים להחזיר את הטלוויזיה ואו לשלם את ההפרש. בכמה פורומים קיבלתי תגובות שהעיסקה היא סופית כלומר קיבלתי מה שהוצג לי ושילמתי והחנות צריכה לספוג את הסכום
|
-------------------------------
הציוד שלי: מקל: BLACK קפטצ'ר 4-28 מכונה :Shimano STRADIC 3000FA advance מקל: מיג'ורקראפט קרוסטייג' 7-15 מכונה: שימנו נקסייב 3000
|
|
IP: [
מחובר ]
|
|
|
עדי
|
חבר פורום
מנותקגיל:
51
הודעות: 7592
|
|
 |
|
|
הייתי שם וראיתי את הטלוויזיה השניה והיא בכלל לא דומה למה שקניתי ובטח שלא הייתי קונה אותה אילו היו מראים לי אותה מלכתחילה. אם הטלוויזיה שהראו לך בחנות (בפעם הראשונה) ועליה סיכמתם , היא זו שאצלך עכשיו בבית, הרי שיש פה רק טעות אחת - המחיר שהוצג לך.במקרה של טעות במחיר , או הטעיה , גם אם הוצג בע"פ או שהיה מודבק על המוצר - המוכר הוא זה שסופג את הטעות. מתוך "המועצה הישראלית לצרכנות" : "אם קיים פער בין המחיר שהוצג על המוצר לבין המחיר בקופה, המחיר המחייב הוא זה שהוצג על המוצר, גם אם מחירו בקופה גבוה יותר. החוק קובע כי חיוב לפי המחיר הגבוה בקופה וסירוב המוכר להחזיר לצרכן את ההפרש בין המחיר שהוצג על המוצר לבין המחיר בקופה יכול לשמש עילה לתביעת פיצוי ללא הוכחת נזק של עד 10,000 ₪. במקרה שהגיע לאחרונה לבית המשפט לתביעות קטנות נגד רשת שיווק גדולה, הרשת חויבה לשלם פיצוי של 2,000 ₪ לצרכן. הצרכן רכש שום ארוז והסתמך על מחיר של 9.90 ₪ לק"ג, באין ציון כי המחיר הוא מחיר ליחידה. באותה רשת כל מחירי הירקות והפירות – גם הארוזים - סומנו ללא פירוט ( אם המחיר הוא לפי משקל או ליחידה) גם כאשר הם היו ארוזים, ולכן הצרכן הניח שגם מחיר השום הארוז הוא מחיר לק"ג. בית המשפט קבע כי אופן הסימון מטעה והעסק היה צריך לציין כי המחיר הוא ליחידה, וכי סירוב הרשת להחזיר לצרכן את ההפרש במחיר מקנה לו עילה לתביעת פיצוי עונשי בהתאם לחוק." אני מציע שתבדוק גם את טופס ההזמנה שמילאת בשעת הקנייה ואת החשבונית,וגם את תעודת המשלוח, איזה דגם מופיע שם ומה מחירו ? בכל מקרה להחלפת המוצר יש עלויות שרק הם אמורים לשאת בהן : הובלת מוצר חדש עד אליך, פירוק והרכבה מחדש. אפשרות נוספת שאתה יכול לשקול היא "ביטול עיסקה", למרות שכביכול נעשה שימוש במוצר, זה ממילא לא היה מוצר חדש אלא תצוגה .
|
-------------------------------
איזהו חכם? הלומד מכל אדם, איזהו גיבור? הכובש את יצרו, איזהו עשיר? השמח בחלקו, איזהו מכובד? המכבד את הבריות
|
|
|
kobishani
|
המז'רז'רים (כבר לא בע"מ) חבר פורום
מנותקגיל:
61
הודעות: 1060
מה שתשחרר הים יחזיר ובגדול
|
|
איו שום טעות במחיר יש טעות במוצר שהוצג לי הם הציגו לי טלוויזיה ואמרו לי שהמחיר הוא כזה אני סגרתי על מה שראיתי בתצוגה ולא על דגם ספציפי מסתבר שהם הראו לי וסיפקו לי את המכשיר שראיתי אבל הם היו צריכים להראות לי בכלל מכשיר אחר. אם הייתי רואה את האחר(ראיתי אותו לראשונה אתמול) בכלל לא הייתי רוכש ,גם התצוגה על הפנים וגם העיצוב מכוער. השאלה היא האם הם יכולים לנקוט הליך משפטי נגדי למרות שהטעות היטא כל כולה שלהם. (הם מבקשים או להחליף לי את המכשיר לזה שלא הייתי נוגע בו או שאוסיף להם עוד 940 ש"ח טוענים שזה מחיר עלות, או לבטל את העיסקה לחלוטין) הם לא דיברו על שום פיצוי למקרה שהעיסקה תבוטל.
|
-------------------------------
הציוד שלי: מקל: BLACK קפטצ'ר 4-28 מכונה :Shimano STRADIC 3000FA advance מקל: מיג'ורקראפט קרוסטייג' 7-15 מכונה: שימנו נקסייב 3000
|
|
IP: [
מחובר ]
|
|
|
momi
|
חבר פורום
מנותקגיל:
54
הודעות: 5445
הים של כולם
|
|
למה שיזכירו פיצוי?? לא נראה לי שיש להם ברירה והם יהיו חייבים לוותר או לחלופין לשלם פיצוי בעצמם לפי מה שנכתב לע״יל. חוץ מזה יש את רפי אז מה הבעיה בכלל
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
-------------------------------
"לפעמים אתה מוצא את עצמך באמצע שום מקום ולפעמים באמצע שום מקום אתה מוצא את עצמך."
|
|
|
kobishani
|
המז'רז'רים (כבר לא בע"מ) חבר פורום
מנותקגיל:
61
הודעות: 1060
מה שתשחרר הים יחזיר ובגדול
|
|
למה שיזכירו פיצוי?? לא נראה לי שיש להם ברירה והם יהיו חייבים לוותר או לחלופין לשלם פיצוי בעצמם לפי מה שנכתב לע״יל. חוץ מזה יש את רפי אז מה הבעיה בכלל
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני מקווה שכך יהיה בינתיים הם מתעקשים
|
-------------------------------
הציוד שלי: מקל: BLACK קפטצ'ר 4-28 מכונה :Shimano STRADIC 3000FA advance מקל: מיג'ורקראפט קרוסטייג' 7-15 מכונה: שימנו נקסייב 3000
|
|
IP: [
מחובר ]
|
|
|
momi
|
חבר פורום
מנותקגיל:
54
הודעות: 5445
הים של כולם
|
|
נראה לי שגם אתה יכול להיות עקשן. על טעויות משלמים!
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
-------------------------------
"לפעמים אתה מוצא את עצמך באמצע שום מקום ולפעמים באמצע שום מקום אתה מוצא את עצמך."
|
|
|
עדי
|
חבר פורום
מנותקגיל:
51
הודעות: 7592
|
|
 |
|
|
איו שום טעות במחיר יש טעות במוצר שהוצג לי הם הציגו לי טלוויזיה ואמרו לי שהמחיר הוא כזה אני סגרתי על מה שראיתי בתצוגה ולא על דגם ספציפי מסתבר שהם הראו לי וסיפקו לי את המכשיר שראיתי אבל הם היו צריכים להראות לי בכלל מכשיר אחר. אם הייתי רואה את האחר(ראיתי אותו לראשונה אתמול) בכלל לא הייתי רוכש ,גם התצוגה על הפנים וגם העיצוב מכוער. השאלה היא האם הם יכולים לנקוט הליך משפטי נגדי למרות שהטעות היטא כל כולה שלהם. (הם מבקשים או להחליף לי את המכשיר לזה שלא הייתי נוגע בו או שאוסיף להם עוד 940 ש"ח טוענים שזה מחיר עלות, או לבטל את העיסקה לחלוטין) הם לא דיברו על שום פיצוי למקרה שהעיסקה תבוטל.
התכוונתי שלהם "נוח" יותר להציג את העניין כטעות בפריט ולא כטעות במחיר . לשון החוק :דרישת מחיר גבוה אחרי ביצוע ההזמנה - בהתאם לחוק הגנת הצרכן המחיר המחייב את העוסק הוא המחיר שפורסם לצד המוצר, ולכן מוטלת על העוסק חובה לספק לצרכן את המוצר במחיר הנקוב. כל עוסק חייב להציג מחיר של כל מוצר שמוצע למכירה, ו המחיר שהוצג לפני ביצוע הקנייה הוא המחיר המחייב, וזאת גם כאשר המחיר שהוצג שגוי. מבחינתך , הראו לך מוצר , נקבו במחיר (שגוי לרעתם) ובהתאם לכך הסכמת לעיסקה. הלכה למעשה, אם היה קורה לי דבר כזה , לא הייתי רוצה לחיות בתחושה שאדם כלשהו ירגיש "נגזל" בגללי, על אף שעשה טעות, והייתי מסדיר איכשהוא את העניין , למשל ביטול עיסקה ופיצוי על עלויות ההתקנה.
|
-------------------------------
איזהו חכם? הלומד מכל אדם, איזהו גיבור? הכובש את יצרו, איזהו עשיר? השמח בחלקו, איזהו מכובד? המכבד את הבריות
|
|
|
kobishani
|
המז'רז'רים (כבר לא בע"מ) חבר פורום
מנותקגיל:
61
הודעות: 1060
מה שתשחרר הים יחזיר ובגדול
|
|
תודה על כל העצות עדי אני כנראה אחזיר להם את המכשיר ויותר לא יראו אותי ואת כל מכרי אצלם
|
-------------------------------
הציוד שלי: מקל: BLACK קפטצ'ר 4-28 מכונה :Shimano STRADIC 3000FA advance מקל: מיג'ורקראפט קרוסטייג' 7-15 מכונה: שימנו נקסייב 3000
|
|
IP: [
מחובר ]
|
|
|
עדי
|
חבר פורום
מנותקגיל:
51
הודעות: 7592
|
|
תודה על כל העצות עדי אני כנראה אחזיר להם את המכשיר ויותר לא יראו אותי ואת כל מכרי אצלם
החלטה נבונה
|
-------------------------------
איזהו חכם? הלומד מכל אדם, איזהו גיבור? הכובש את יצרו, איזהו עשיר? השמח בחלקו, איזהו מכובד? המכבד את הבריות
|
|
|
rafi
|
מנהל אתר חבר פורום    
מנותקגיל:
62
הודעות: 39113
|
|
קובי,
כתבת שאתה רוצה את הטלויזיה הזו- אז למה להחזיר?!
לפי מה שאתה מתאר, העסקה הושלמה ונסגרה- ובסלנג הם "יכולים לקפוץ".
תוכל למסור להם שהתיעצת עם עו"ד ועם הרשות להגנת הצרכן, העסקה הושלמה והיא סופית, הם אינם יכולים להתחרט וגם לא לשנות. תבהיר להם כי מה שהם טוענים לו זה "טעות בכדאיות העסקה"- שזה לא מהווה עילה לביטול הסכם.
אני לא הייתי מחזיר- ושולח אותם לחפש את החברים שלהם...
|
-------------------------------
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
קובי,
כתבת שאתה רוצה את הטלויזיה הזו- אז למה להחזיר?!
לפי מה שאתה מתאר, העסקה הושלמה ונסגרה- ובסלנג הם "יכולים לקפוץ".
תוכל למסור להם שהתיעצת עם עו"ד ועם הרשות להגנת הצרכן, העסקה הושלמה והיא סופית, הם אינם יכולים להתחרט וגם לא לשנות. תבהיר להם כי מה שהם טוענים לו זה "טעות בכדאיות העסקה"- שזה לא מהווה עילה לביטול הסכם.
אני לא הייתי מחזיר- ושולח אותם לחפש את החברים שלהם...
ובקיצור תעשה להם אצבע משושלשת ותהנה פעמיים פעם אחת על העסקה פעם שניה על זה שהם לא יראו אותך יותר אצלם תהנה מהמכשיר ואל תחזיר אותו
|
-------------------------------
|
|
|
yossid
|
הים הוא המרגוע האמתי שלי חבר פורום
מנותקגיל:
64
הודעות: 3386
דייג חוף ומז'רז'ר
|
|
זו היא שיטת ממכר חסרת בושה של מוכרנים חוצפנים. נותנים לך מוצר ולאחר זמן מקווים שעל ידי לחץ עליך באמתלות שונות ומשונות תשלם הפרש נוסף כדי למקסם רווח נאה. אני הייתי נוהג בשיטת הסוחרים, כלומר מסכים לביטול העסקה ובתנאי שישלמו על ביטול העסקה, כמו שהם נוהגים לעשות לקונים גבייה של 5% מגובה העסקה.
|
-------------------------------
תמיד תזכרו... שהדג שיושב אצלכם בצלחת, נמצא שם רק כי הוא פתח את פיו לאכול!!!
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
« הקודם הבא »
|
הדפסה
|
|
עמודים: [1] 2
|
|
|
|