חשוב מאד
אם הדואר האלקטרוני שקיבלת מעורר בך חשד, יתכן שזהו דואר אלקטרוני מזויף שנשלח כדי לאסוף ממך פרטים אישיים ופיננסיים. לעיתים קרובות, הודעות דואר אלקטרוני מסוג זה, מספקות קישורים לאתרים מתחזים שמעודדים אותך למסור פרטים אישיים, כמו מספר כרטיס אשראי או חשבון בנק, מספר תעודת זהות, רישיון נהיגה או דרכון, ואף סיסמאות.
להלן הצעדים שתוכל לנקוט במקרים של ספק לגבי שולח הדואר האלקטרוני.
תוכל לדעת שדואר אלקטרוני לא נשלח מ-PayPal כאשר:
• ההודעה נפתחת בברכה כללית, כמו ''חבר יקר'', ''משתמש יקר'', ''שלום חבר PayPal'' וכדומה. אנחנו נפנה אליך תמיד בשמך המלא, או בשם העסק שלך.
• ההודעה מבקשת ממך למסור פרטים פיננסיים או אישיים. אנחנו לעולם לא נשלח הודעה המבקשת ממך מספר חשבון בנק, כרטיס אשראי או רישיון נהיגה. לא נבקש ממך גם את כתובת הדואר האלקטרוני שלך, את שמך המלא, את הסיסמה לחשבון שלך או את התשובות לשאלות האבטחה.
• ההודעה כוללת קובץ מצורף או תוכנה להתקנה על המחש שלך.
אם מתעורר בך חשד שקיבלת דואר אלקטרוני מזויף, לחץ על 'העבר' כדי לשלוח אותו ל: spoof@paypal.com ומחק את ההודעה מתיבת הדואר האלקטרוני שלך. הצוות המטפל בהודעות דואר אלקטרוני מזויפות יודיע לך אם ההודעה שקיבלת נשלחה מ-PayPal.
בכל מקרה של ספק -
• אל תענה, אל תפתח קבצים מצורפים, ואל תלחץ על קישורים.
• בדוק את פירוט העסקאות בדף 'היסטוריה' בחשבון שלך וודא שאישרת את כל העסקאות המפורטות בו.
אם כבר נענית לבקשה של שולח הדואר האלקטרוני:
• אם סיפקת פרטי גישה לחשבון, שנה מיד את סיסמת PayPal ואת שאלות האבטחה שלך.
• אם סיפקת פרטים כספיים כלשהם, צור קשר עם הבנק ועם חברת האשראי שלך והודע להם על כך.
לפרטים נוספים אודות דואר אלקטרוני מזויף ובטיחות באינטרנט, לחץ על 'מרכז אבטחה' בראש כל אחד מדפי PayPal.
מומלץ למשתמשים לקרוא בקפידה את הכללים והתנאים לשימוש באתר PayPal.
זה המייל שהגיע אליי