תתחדש מאמון על הרולר

במקרה שלך לא נראה לי שזה משנה איזה רולר אתה תשתמש
אתה מגנט לאינטיסים

תגיד זה שתפס 3 אינטיאסים באיזה רולר הוא עבד
תודה שלומי

דווקא עבד עם מה שהיה לי כל הזמן והוציא ים של דגים
דאיוה מיגא טוין 500
רולר חשמלי..זה נתן הרבה יתרון עם הדריפט שהיה ..עבד כל הזמן ללא הפסקה
אצלנו עם הידני רק כשרואים להקה באיקוסאונדר ...לבחור היו 2 דגים רחוק מהסירה ולא ראינו כלום באיקו !!
לדעתי בראש הכרמל עם העומק והזרם שיש חובה מדי פעם איזה חשמלי !!
חשמלי נתן יתרון רק בגלל שעבד כל הזמן בלי להשקיע מאמץ כמו בידני? או שיש לזה גם השלכות אחרות כמו, אפשרות להוריד ג'יגים של 300 גר בחשמלי-דבר שמאוד קשה בידני ולא לטווח ארוך
אולי גם חשמלי יכול להעלות את הג'יג מהר למעלה אחרי שהג'יג נסחף עם הדריפט החזק, ואז להוריד שוב-דבר שבידני דורש יותר אנרגיות?
אשמח לקבל את חוות דעתך.
לגבי המגה טווין 500, כמה חוט נכנס בו?
הנוסחה הפשוטה ביותר ..ג'יג במים ליותר זמן סיכוי יותר גדול לתפוס
בידני ועם הדריפט שהיה היה קשה להישאר לאורך זמן ..רק מתיי שמזהים להקות מתחת לסירה
מי שהיה לו חשמלי היה מנסה כל הזמן עם או בלי להקות באיקו
משקל הג'יג לא קשור בתפיסות גם עם ג'יג של 200-150 הדג תוקף
היתרון שלו שיורד מהר יותר לקרקעית
"משקל הג'יג לא קשור בתפיסות גם עם ג'יג של 200-150 הדג תוקף
היתרון שלו שיורד מהר יותר לקרקעית "
הכוונה היא שבגלל שג'יג כבד יותר יורד יותר מהר הוא גם נסחף פחות עם הזרם, בגלל שכוח הכובד הגדול יותר שלו נהיה דומננטי יותר ונותן פחות "משקל" למרכיב הדריפט. זה אם משווים בין אותה צורת ג'יג במשקלים שונים.
ולגבי הצורה, ג'יג שחותך את המים (בד"כ הארוכים יותר והפחות דחוסים ועם שפה דקה) נסחף פחות...שוב בגלל שמרכיב ההתנגדות של הדריפט אליו היא קטנה יותר.
מומלץ שמי שיכול לעבוד עם משקלים כבדים (למי שיש לו חשמלי) כן לעשות את זה כשהדריפט חזק.
מומלץ גם ג'יגים שצורתם הידרודינמית...
זה הדעה וההמלצה שלי למג'יגגים בכלל, במיוחד בתקופה זו של דריפטים חזקים...
