בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  דוחות דיג
| |-+  יומן דו"חות הדיג (אחראים: rafi, shragam)
| | |-+  אינטיאסים וזרזירים
עמודים: 1 [2] 3 למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
דו"ח דיג: אינטיאסים וזרזירים  (נקרא 6112 פעמים) הדפסה
*דודו*

חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 48

הודעות: 549

בעניין: אינטיאסים וזרזירים
« הגיב #15 ב- : אוגוסט 17, 2011, 00:26:37 AM »
כל הכבוד על התפיסות האלה אצלנו במרכז עדיין מפחדים לבוא בכמויות האלה.

ממש תענוג לראות את הדוחות שלך.
תמשיך להנות כמו שצריך.
שיהיה המון הצלחה בהמשך  אתה בסדר
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: אינטיאסים וזרזירים
« הגיב #16 ב- : אוגוסט 17, 2011, 00:53:27 AM »
איזה יופי של דוח ושל תוצאות.

הפעם מזל שהתקפלתם מוקדם (עללק מוקדם מזופט) קצת רחמנות לשאר הצוות לא תזיק.

בצדק אתה נותן גז מלא היציאות לג'יג כי רואים שהאנטיאסים נכנסים לאטרף ופותחים פה יותר ויותר.

למרות את, יש כאלו שלא תופסים כי אין להם את הסקיפר בסירה

אגב, ניסיתי לגנוב ממך מידע בפעם אחרונה והצלחתי אבל לא היה לי אנרגיות לבוא אליך בזמן שכיוונת את אבו אשרף הסקיפר וניתחת את מתאר הקרקעית. זה אשתדל בפעמים הבאות לכסות...

מברוק ותמשיך כך
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

בעניין: אינטיאסים וזרזירים
« הגיב #17 ב- : אוגוסט 17, 2011, 01:09:58 AM »
חשבתי חשבתי, והבנתי למה האנטיאסים באים אלייך,
זה הכל ענין של שם...
וואלה מתאים לך מאמון קריצה

מ - מגנט
א - אינטיאסים
מ- מתוחכם
ון- ונדיב

כרגיל, יופי של דו"ח עם תפיסות יפיפיות אתה בסדר

מצטרף לשאלה של מאור- נתפסו ליד הקרקעית או באמצע הדרך?
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
הנצרתי מס 1

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 60

הודעות: 9829

אלבום תמונות http://www.flickr.com/photos/m_o_38/

בעניין: אינטיאסים וזרזירים
« הגיב #18 ב- : אוגוסט 17, 2011, 03:47:33 AM »
עוד תמונות

אינטיאסים וזרזירים  של יום שלישי קריצה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה


מסכנה  הסירה זה המגנט של הדגים קריצה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה

לא חשמלי ולא ידני

אם לא אך נסביר שסירות ליד לא תפסו
שאר הסירות חיפשו אותנו לעומתם אנו חיפשנו את הלהקות והתיישבנו ממש מעליהם

לזריקות מהירות וכך הלאה !!

עם כל הכבוד לאחרים ויש כבוד אבל סירה שנדבקת לאחרים מראה חוסר בטחון עצמי בדייג בכלל

-------------------------------
יורדי הים לא מפחדים  מטביעה !!

http://www.flickr.com/photos/m_o_38/
 IP: [ מחובר ] WWW
הנצרתי מס 1

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 60

הודעות: 9829

אלבום תמונות http://www.flickr.com/photos/m_o_38/

בעניין: אינטיאסים וזרזירים
« הגיב #19 ב- : אוגוסט 17, 2011, 03:51:21 AM »
פשש כל הכבוד!!!
אטריסים מאמון  הם בדרךךך
כמה מטר חוט הלך שהחלטת לעבור לחשמלי?

סחתיין
רוני ..לא עברתי לחשמלי בכלל !!

ברגע שנקרע החוט בידני הוצאתי את השאר מהשפולה של הידני והחלפתי אותו בחוט שהיה מולבש

על החשמלי ..שאר היום המשכתי עם הידני ובחשמלי לא נגעתי בכלל !!

בקריעת חוט איבדתי משהו כמו 40-50 מטר חוט ...אומנם נשאר מספיק חוט אבל העדפתי

לא לקחת צ'אנס ..זרקתי כל מה נשאר שם ושמתי אחר !!
-------------------------------
יורדי הים לא מפחדים  מטביעה !!

http://www.flickr.com/photos/m_o_38/
 IP: [ מחובר ] WWW
הנצרתי מס 1

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 60

הודעות: 9829

אלבום תמונות http://www.flickr.com/photos/m_o_38/

בעניין: אינטיאסים וזרזירים
« הגיב #20 ב- : אוגוסט 17, 2011, 03:52:36 AM »
מאמון סחתיין הרנטגן של הים  ;hamsa1מאחל לך העונה לשבור את השיא האישי אתה בסדר
דייג הים..ברוך הבא וכמה טוב שאתה כאן 

בהצלחה איש  בירה
-------------------------------
יורדי הים לא מפחדים  מטביעה !!

http://www.flickr.com/photos/m_o_38/
 IP: [ מחובר ] WWW
הנצרתי מס 1

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 60

הודעות: 9829

אלבום תמונות http://www.flickr.com/photos/m_o_38/

בעניין: אינטיאסים וזרזירים
« הגיב #21 ב- : אוגוסט 17, 2011, 03:53:46 AM »
מברוק מאמון.
נתראה ביום חמישי בלי נדר.בתקווה להרטיב את המקל סופסוף
חסדיה..נקווה לטוב 
-------------------------------
יורדי הים לא מפחדים  מטביעה !!

http://www.flickr.com/photos/m_o_38/
 IP: [ מחובר ] WWW
הנצרתי מס 1

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 60

הודעות: 9829

אלבום תמונות http://www.flickr.com/photos/m_o_38/

בעניין: אינטיאסים וזרזירים
« הגיב #22 ב- : אוגוסט 17, 2011, 03:55:29 AM »
פייי
יפה מאוד.
באיזה גובה היו התקיפות בדר"כ ? בירידה?למטה? או בגובה ?

מברוקקקקקק

תודה מאור

תקיפה בירידה ולמרות שיש כאלה אבל נדירות ביותר !!

שאר התקיפות היו גם למעלה וגם למטה הכל לפי המיקום של הלהקה
-------------------------------
יורדי הים לא מפחדים  מטביעה !!

http://www.flickr.com/photos/m_o_38/
 IP: [ מחובר ] WWW
הנצרתי מס 1

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 60

הודעות: 9829

אלבום תמונות http://www.flickr.com/photos/m_o_38/

בעניין: אינטיאסים וזרזירים
« הגיב #23 ב- : אוגוסט 17, 2011, 03:57:29 AM »
סחתיין מאמון  בירה אחלה תפיסות  בראוו
תענוג גדול הדוחות שלך 
חייב למצוא דרך להבריז מהעבודה.
יללה יוסי בכיף...לקראת שבוע הבא מתארגנת לה עוד גבוצה חלקם מהצפון וחלקם מהמרכז

תבדוק את המצב עם  MARKO 77  ..אסף
-------------------------------
יורדי הים לא מפחדים  מטביעה !!

http://www.flickr.com/photos/m_o_38/
 IP: [ מחובר ] WWW
הנצרתי מס 1

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 60

הודעות: 9829

אלבום תמונות http://www.flickr.com/photos/m_o_38/

בעניין: אינטיאסים וזרזירים
« הגיב #24 ב- : אוגוסט 17, 2011, 04:27:43 AM »
חשבתי חשבתי, והבנתי למה האנטיאסים באים אלייך,
זה הכל ענין של שם...
וואלה מתאים לך מאמון קריצה

מ - מגנט
א - אינטיאסים
מ- מתוחכם
ון- ונדיב

כרגיל, יופי של דו"ח עם תפיסות יפיפיות אתה בסדר

מצטרף לשאלה של מאור- נתפסו ליד הקרקעית או באמצע הדרך?
תודה רפי

ושוב לעניין אותה שאלה ואיפה תקפו !!

בעניין זה חשוב שתבין את דפוס הפעולה אצלנו בצוות !!

לקבינה מול האיקוסאונדר מתיישבים רק אני והסקיפר !

אני מנווט לפי הנקודות שצריך והוא המבצע ...תפקידי למצוא ולהביא את הסירה עד

הלהקות והתפקיד הלא פחות חשוב שלו זה לעצור מעליה בדיוק ולכוון את הסירה שתיגרר

לכיוון הנכון אותו כיוון שכולם זורקים ממנו ..אחרת כל החוטים יכנסו מתחת לסירה !!

רק אנו בפנים ושאר החברה בחוץ לא מתערבים בכלל במה שקורה בפנים  אפילו אם זה

לוקח שעה חיפוש ללא שום נסיון ...הם יודעים בוודאות שיש שני אנשים שקורעים את הת****

ומתאמצים למצוא את הדגים !!

ברגע שמזהים להקה ומתיישבים מעליה ..שאר החברה בחוץ ומיידית מקבלים מידע

1: עומק המים  

2: העומק בו מרחפת או נמצאת הלהקה

3: גודל הלהקה !!

מידע כזה מספיק מאד לדעת כמה פאדום להרים ומתיי להפסיק את ההקפצות !!

חשוב לציין שחלק גדול מההצלחה בדייג אצלנו זה המשמעת

ברגע שיש להקה .." 40 פאדום להקה גדולה 5 פאדום מהקרקעית "  לדוגמה

מיקום הלהקה והעצירה ואז מתקבלת האות להוריד !!

כולם מורידים ומהר ..בום בום הקפצות למעלה  עד שעוברים את ה 5 פאדום מהקרקעית..

הג'יג חייב לעלות עד למעלה ושוב זורקים מחדש  ..בום בום עד מעל ה 5 פאדום

ועוד הורדה ובום בום הקפצות ..אחרי כמה נסיונות ניתנת עוד אות שעושים תיקון

כל החברה ומהר חייבים להרים ..ואז מתבצע תיקון נקודה

אם נתפסים דגים מאותה להקה נצמדים אליה ..אם לא מנסים עוד תיקון אחד או שניים

אם לא צלחו שוב סימן שהלהקה " תעבאנה " ולא מעוניינת לתקוף ..פשוט מוותרים עליה

ומחפשים להקה אחרת !!

אז בכלל עד כמה מעלים ומקפיצים את הג'יג טמונה במידע שמקבלים מאיתנו שאר

חברי הצוות..חשוב מאד לזהות מה העומק ומה העומק בו מרחפת הלהקה ומשם הדרך קצרה

לתפיסה...המידע חשוב מאד משתי סיבות...בעומק המשוער כבר הבנאדם מצפה לנעילה

סיבה אחרת לשמור על הכוחות של חברי הצוות לעת צורך עם להקה תוקפת ..שכן מה הטעם

להקפיץ 50 מטר למעלה בעומק 100 מטר כשהלהקה נמצאת 15 מטר מהקרקעית !!

משמעת זה חובה בכל סירה אילו חוסר משמעת זה מתכון לכשלון !!

חוסר משמעת ואי ביצוע הוראות מיידית היה יוצר המון בלגן בסירה ובהתאם יהיו פחות דגים

היו מקרים שהצטרפו חדשים לצוות ..פשוט חשבו ללכת לפי רצונם ..להוריד מתיי בא להם

ולנסות כמה זמן שבא להם ושאר הקבוצה תחכה להם עד שיסיימו ..חברים כאלה החזיקו מעמד

רק ביציאה הזו שכן עוד יציאות לא היו להם בכלל !!

כמובן שהם לא הולכים אחרינו כמו עדר..פשוט הם סומכים עלינו בהכל ולא סתם סומכים

כמעט ברוב היציאות הם מקבלים את התמורה ...אחרת מזמן היו מחליפים !!

עריכה אחרונה: אוגוסט 17, 2011, 04:33:26 AM על ידי הנצרתי מס 1
-------------------------------
יורדי הים לא מפחדים  מטביעה !!

http://www.flickr.com/photos/m_o_38/
 IP: [ מחובר ] WWW
טרולוס

חבר פורום
****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 404

בעניין: אינטיאסים וזרזירים
« הגיב #25 ב- : אוגוסט 17, 2011, 04:57:09 AM »
עשיתם כיף חיים בראוו בראוו
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
dani77
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 48

הודעות: 1506

בעניין: אינטיאסים וזרזירים
« הגיב #26 ב- : אוגוסט 17, 2011, 08:25:55 AM »
מדהים כמה תשובות מקצועיות מאמון פשוט ים של מידע 
אני חייב למצוא יום ולעלות אליך
דניאל
 IP: [ מחובר ]
Maor slootzky

לפי שיטת זרחין ומר גבלו
חבר פורום
***

מנותק מנותק

גיל: 44

הודעות: 165

אלוהים אוהב אותי!

בעניין: אינטיאסים וזרזירים
« הגיב #27 ב- : אוגוסט 17, 2011, 08:46:39 AM »
חשבתי חשבתי, והבנתי למה האנטיאסים באים אלייך,
זה הכל ענין של שם...
וואלה מתאים לך מאמון קריצה

מ - מגנט
א - אינטיאסים
מ- מתוחכם
ון- ונדיב

כרגיל, יופי של דו"ח עם תפיסות יפיפיות אתה בסדר

מצטרף לשאלה של מאור- נתפסו ליד הקרקעית או באמצע הדרך?
תודה רפי

ושוב לעניין אותה שאלה ואיפה תקפו !!

בעניין זה חשוב שתבין את דפוס הפעולה אצלנו בצוות !!

לקבינה מול האיקוסאונדר מתיישבים רק אני והסקיפר !

אני מנווט לפי הנקודות שצריך והוא המבצע ...תפקידי למצוא ולהביא את הסירה עד

הלהקות והתפקיד הלא פחות חשוב שלו זה לעצור מעליה בדיוק ולכוון את הסירה שתיגרר

לכיוון הנכון אותו כיוון שכולם זורקים ממנו ..אחרת כל החוטים יכנסו מתחת לסירה !!

רק אנו בפנים ושאר החברה בחוץ לא מתערבים בכלל במה שקורה בפנים  אפילו אם זה

לוקח שעה חיפוש ללא שום נסיון ...הם יודעים בוודאות שיש שני אנשים שקורעים את הת****

ומתאמצים למצוא את הדגים !!

ברגע שמזהים להקה ומתיישבים מעליה ..שאר החברה בחוץ ומיידית מקבלים מידע

1: עומק המים  

2: העומק בו מרחפת או נמצאת הלהקה

3: גודל הלהקה !!

מידע כזה מספיק מאד לדעת כמה פאדום להרים ומתיי להפסיק את ההקפצות !!

חשוב לציין שחלק גדול מההצלחה בדייג אצלנו זה המשמעת

ברגע שיש להקה .." 40 פאדום להקה גדולה 5 פאדום מהקרקעית "  לדוגמה

מיקום הלהקה והעצירה ואז מתקבלת האות להוריד !!

כולם מורידים ומהר ..בום בום הקפצות למעלה  עד שעוברים את ה 5 פאדום מהקרקעית..

הג'יג חייב לעלות עד למעלה ושוב זורקים מחדש  ..בום בום עד מעל ה 5 פאדום

ועוד הורדה ובום בום הקפצות ..אחרי כמה נסיונות ניתנת עוד אות שעושים תיקון

כל החברה ומהר חייבים להרים ..ואז מתבצע תיקון נקודה

אם נתפסים דגים מאותה להקה נצמדים אליה ..אם לא מנסים עוד תיקון אחד או שניים

אם לא צלחו שוב סימן שהלהקה " תעבאנה " ולא מעוניינת לתקוף ..פשוט מוותרים עליה

ומחפשים להקה אחרת !!

אז בכלל עד כמה מעלים ומקפיצים את הג'יג טמונה במידע שמקבלים מאיתנו שאר

חברי הצוות..חשוב מאד לזהות מה העומק ומה העומק בו מרחפת הלהקה ומשם הדרך קצרה

לתפיסה...המידע חשוב מאד משתי סיבות...בעומק המשוער כבר הבנאדם מצפה לנעילה

סיבה אחרת לשמור על הכוחות של חברי הצוות לעת צורך עם להקה תוקפת ..שכן מה הטעם

להקפיץ 50 מטר למעלה בעומק 100 מטר כשהלהקה נמצאת 15 מטר מהקרקעית !!

משמעת זה חובה בכל סירה אילו חוסר משמעת זה מתכון לכשלון !!

חוסר משמעת ואי ביצוע הוראות מיידית היה יוצר המון בלגן בסירה ובהתאם יהיו פחות דגים

היו מקרים שהצטרפו חדשים לצוות ..פשוט חשבו ללכת לפי רצונם ..להוריד מתיי בא להם

ולנסות כמה זמן שבא להם ושאר הקבוצה תחכה להם עד שיסיימו ..חברים כאלה החזיקו מעמד

רק ביציאה הזו שכן עוד יציאות לא היו להם בכלל !!

כמובן שהם לא הולכים אחרינו כמו עדר..פשוט הם סומכים עלינו בהכל ולא סתם סומכים

כמעט ברוב היציאות הם מקבלים את התמורה ...אחרת מזמן היו מחליפים !!



מילים כדורבנות.
יצויין כי גם אצלנו זה בדיוק כך ,
רק שאצלנו בן אדם אחד גם מנווט וגם נוהג וגם מעמיד את הסירה.
כמובן שאף אחד לא מעז להוריד אם לא ניתנה הוראה מפורשת מההגה.

אני גם נוהג להכין את החברה לפני שנעצרים ולקרא להם כמו בצבא:
" צווווותתת לעמדווווות קרב "
ולאחר מכן הם עונים כל אחד בתורו :
" ראשון נורה" - כלומר אחד כבר במים.
-------------------------------
תמיד רוצה לדוג אבל לא תמיד יכול
אך... הייתי מת להפשיט אותך לאור נרות קצת מוסיקה ברקע , למרוח אותך בדבש טהור... להכניס לחדר נחיל דבורים ולברוח...
חחח
 IP: [ מחובר ]
הנצרתי מס 1

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 60

הודעות: 9829

אלבום תמונות http://www.flickr.com/photos/m_o_38/

בעניין: אינטיאסים וזרזירים
« הגיב #28 ב- : אוגוסט 17, 2011, 12:07:25 PM »
חשבתי חשבתי, והבנתי למה האנטיאסים באים אלייך,
זה הכל ענין של שם...
וואלה מתאים לך מאמון קריצה

מ - מגנט
א - אינטיאסים
מ- מתוחכם
ון- ונדיב

כרגיל, יופי של דו"ח עם תפיסות יפיפיות אתה בסדר

מצטרף לשאלה של מאור- נתפסו ליד הקרקעית או באמצע הדרך?
תודה רפי

ושוב לעניין אותה שאלה ואיפה תקפו !!

בעניין זה חשוב שתבין את דפוס הפעולה אצלנו בצוות !!

לקבינה מול האיקוסאונדר מתיישבים רק אני והסקיפר !

אני מנווט לפי הנקודות שצריך והוא המבצע ...תפקידי למצוא ולהביא את הסירה עד

הלהקות והתפקיד הלא פחות חשוב שלו זה לעצור מעליה בדיוק ולכוון את הסירה שתיגרר

לכיוון הנכון אותו כיוון שכולם זורקים ממנו ..אחרת כל החוטים יכנסו מתחת לסירה !!

רק אנו בפנים ושאר החברה בחוץ לא מתערבים בכלל במה שקורה בפנים  אפילו אם זה

לוקח שעה חיפוש ללא שום נסיון ...הם יודעים בוודאות שיש שני אנשים שקורעים את הת****

ומתאמצים למצוא את הדגים !!

ברגע שמזהים להקה ומתיישבים מעליה ..שאר החברה בחוץ ומיידית מקבלים מידע

1: עומק המים  

2: העומק בו מרחפת או נמצאת הלהקה

3: גודל הלהקה !!

מידע כזה מספיק מאד לדעת כמה פאדום להרים ומתיי להפסיק את ההקפצות !!

חשוב לציין שחלק גדול מההצלחה בדייג אצלנו זה המשמעת

ברגע שיש להקה .." 40 פאדום להקה גדולה 5 פאדום מהקרקעית "  לדוגמה

מיקום הלהקה והעצירה ואז מתקבלת האות להוריד !!

כולם מורידים ומהר ..בום בום הקפצות למעלה  עד שעוברים את ה 5 פאדום מהקרקעית..

הג'יג חייב לעלות עד למעלה ושוב זורקים מחדש  ..בום בום עד מעל ה 5 פאדום

ועוד הורדה ובום בום הקפצות ..אחרי כמה נסיונות ניתנת עוד אות שעושים תיקון

כל החברה ומהר חייבים להרים ..ואז מתבצע תיקון נקודה

אם נתפסים דגים מאותה להקה נצמדים אליה ..אם לא מנסים עוד תיקון אחד או שניים

אם לא צלחו שוב סימן שהלהקה " תעבאנה " ולא מעוניינת לתקוף ..פשוט מוותרים עליה

ומחפשים להקה אחרת !!

אז בכלל עד כמה מעלים ומקפיצים את הג'יג טמונה במידע שמקבלים מאיתנו שאר

חברי הצוות..חשוב מאד לזהות מה העומק ומה העומק בו מרחפת הלהקה ומשם הדרך קצרה

לתפיסה...המידע חשוב מאד משתי סיבות...בעומק המשוער כבר הבנאדם מצפה לנעילה

סיבה אחרת לשמור על הכוחות של חברי הצוות לעת צורך עם להקה תוקפת ..שכן מה הטעם

להקפיץ 50 מטר למעלה בעומק 100 מטר כשהלהקה נמצאת 15 מטר מהקרקעית !!

משמעת זה חובה בכל סירה אילו חוסר משמעת זה מתכון לכשלון !!

חוסר משמעת ואי ביצוע הוראות מיידית היה יוצר המון בלגן בסירה ובהתאם יהיו פחות דגים

היו מקרים שהצטרפו חדשים לצוות ..פשוט חשבו ללכת לפי רצונם ..להוריד מתיי בא להם

ולנסות כמה זמן שבא להם ושאר הקבוצה תחכה להם עד שיסיימו ..חברים כאלה החזיקו מעמד

רק ביציאה הזו שכן עוד יציאות לא היו להם בכלל !!

כמובן שהם לא הולכים אחרינו כמו עדר..פשוט הם סומכים עלינו בהכל ולא סתם סומכים

כמעט ברוב היציאות הם מקבלים את התמורה ...אחרת מזמן היו מחליפים !!



מילים כדורבנות.
יצויין כי גם אצלנו זה בדיוק כך ,
רק שאצלנו בן אדם אחד גם מנווט וגם נוהג וגם מעמיד את הסירה.
כמובן שאף אחד לא מעז להוריד אם לא ניתנה הוראה מפורשת מההגה.

אני גם נוהג להכין את החברה לפני שנעצרים ולקרא להם כמו בצבא:
" צווווותתת לעמדווווות קרב "
ולאחר מכן הם עונים כל אחד בתורו :
" ראשון נורה" - כלומר אחד כבר במים.
פשוטו כמשמעו כך זה אמור להתנהל אחרת הכל נהפך לסרט טורקי אחד גדול

יצא לי לצאת עם קבוצות שכל אחד הגיע מאזור אחר בארץ וכלל לא מכירים

יציאות כאלה היו כל כך לא מאורגנות והייתה הרגשה של " תעשה מה בא לך ותסיים את היום "

בים כמו שנהוג מאז ומעולם..חובה שיהיה בנאדם אחד ויחיד שקובע וממנו תצא המילה האחרונה
-------------------------------
יורדי הים לא מפחדים  מטביעה !!

http://www.flickr.com/photos/m_o_38/
 IP: [ מחובר ] WWW
קובי לוי
אין כמו בים
חבר פורום
****

מנותק מנותק

גיל: 51

הודעות: 368

אני כאן תמיד בשבילכם 052-6570506

בעניין: אינטיאסים וזרזירים
« הגיב #29 ב- : אוגוסט 17, 2011, 15:11:59 PM »
אין יותר טעים מהזרזירים מתבייש
תגיד מאמון אם אני עובר לגור בנצרת
אני ניכנס לצוות מתבייש
צוות לעניין יופי של דוחות לתיפארת
ואיזה שלל מכובד כרגיל
תמשיכו לפנק
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: 1 [2] 3 למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!