חשבתי חשבתי, והבנתי למה האנטיאסים באים אלייך,
זה הכל ענין של שם...
וואלה מתאים לך מאמון

מ - מגנט
א - אינטיאסים
מ- מתוחכם
ון- ונדיב
כרגיל, יופי של דו"ח עם תפיסות יפיפיות

מצטרף לשאלה של מאור- נתפסו ליד הקרקעית או באמצע הדרך?
תודה רפי
ושוב לעניין אותה שאלה ואיפה תקפו !!
בעניין זה חשוב שתבין את דפוס הפעולה אצלנו בצוות !!
לקבינה מול האיקוסאונדר מתיישבים רק אני והסקיפר !
אני מנווט לפי הנקודות שצריך והוא המבצע ...תפקידי למצוא ולהביא את הסירה עד
הלהקות והתפקיד הלא פחות חשוב שלו זה לעצור מעליה בדיוק ולכוון את הסירה שתיגרר
לכיוון הנכון אותו כיוון שכולם זורקים ממנו ..אחרת כל החוטים יכנסו מתחת לסירה !!
רק אנו בפנים ושאר החברה בחוץ
לא מתערבים בכלל במה שקורה בפנים אפילו אם זה
לוקח שעה חיפוש ללא שום נסיון ...הם יודעים בוודאות שיש שני אנשים שקורעים את הת****
ומתאמצים למצוא את הדגים !!
ברגע שמזהים להקה ומתיישבים מעליה ..שאר החברה בחוץ ומיידית מקבלים מידע
1: עומק המים
2: העומק בו מרחפת או נמצאת הלהקה
3: גודל הלהקה !!
מידע כזה מספיק מאד לדעת כמה פאדום להרים ומתיי להפסיק את ההקפצות !!
חשוב לציין שחלק גדול מההצלחה בדייג אצלנו זה
המשמעת ברגע שיש להקה .
." 40 פאדום להקה גדולה 5 פאדום מהקרקעית " לדוגמה
מיקום הלהקה והעצירה ואז מתקבלת האות להוריד !!
כולם מורידים ומהר ..בום בום הקפצות למעלה עד שעוברים את ה 5 פאדום מהקרקעית..
הג'יג חייב לעלות עד למעלה ושוב זורקים מחדש ..בום בום עד מעל ה 5 פאדום
ועוד הורדה ובום בום הקפצות ..אחרי כמה נסיונות ניתנת עוד אות שעושים תיקון
כל החברה ומהר חייבים להרים ..ואז מתבצע תיקון נקודה
אם נתפסים דגים מאותה להקה נצמדים אליה ..אם לא מנסים עוד תיקון אחד או שניים
אם לא צלחו שוב סימן שהלהקה " תעבאנה " ולא מעוניינת לתקוף ..פשוט מוותרים עליה
ומחפשים להקה אחרת !!
אז בכלל עד כמה מעלים ומקפיצים את הג'יג טמונה במידע שמקבלים מאיתנו שאר
חברי הצוות..חשוב מאד לזהות מה העומק ומה העומק בו מרחפת הלהקה ומשם הדרך קצרה
לתפיסה...המידע חשוב מאד משתי סיבות...בעומק המשוער כבר הבנאדם מצפה לנעילה
סיבה אחרת לשמור על הכוחות של חברי הצוות לעת צורך עם להקה תוקפת ..שכן מה הטעם
להקפיץ 50 מטר למעלה בעומק 100 מטר כשהלהקה נמצאת 15 מטר מהקרקעית !!
משמעת זה חובה בכל סירה אילו חוסר משמעת זה מתכון לכשלון !!
חוסר משמעת ואי ביצוע הוראות מיידית היה יוצר המון בלגן בסירה ובהתאם יהיו פחות דגים
היו מקרים שהצטרפו חדשים לצוות ..פשוט חשבו ללכת לפי רצונם ..להוריד מתיי בא להם
ולנסות כמה זמן שבא להם ושאר הקבוצה תחכה להם עד שיסיימו ..חברים כאלה החזיקו מעמד
רק ביציאה הזו שכן עוד יציאות לא היו להם בכלל !!
כמובן שהם לא הולכים אחרינו כמו עדר..פשוט הם סומכים עלינו בהכל ולא סתם סומכים
כמעט ברוב היציאות הם מקבלים את התמורה ...אחרת מזמן היו מחליפים !!
מילים כדורבנות.
רק שאצלנו בן אדם אחד גם מנווט וגם נוהג וגם מעמיד את הסירה.
כמובן שאף אחד לא מעז להוריד אם לא ניתנה הוראה מפורשת מההגה.
" ראשון נורה" - כלומר אחד כבר במים.