מאיפה מתחילים אחרי שקוראים דו"ח כזה....

לפני הכל-

איזה דו"ח מושקע, מרתק ומלמד.....!!!!
בשביל כזה דו"ח בנצי,
היה בהחלט שווה לחכות חודשים לדוח כזה...
לקרוא ולהרגיש נשאב לא רק אל הסירה אלא גם אל התחושות והמחשבות שלך-
כשתגיע לגיל 90 בהחלט תוכל להחליף את המקל דיג בעט...

בינתיים-
נראה שנהנית מאוד גם מהיציאה וגם מהשיתוף בחוויות היציאה

מסוקרן לשמוע דעתך:
*למה התיישרה הקרס?! כשל בקרס הספציפית או קלאץ' סגור מידי?!
*לגבי חיתוך החוט- יש לך השערה כלשהיא?! קשה להניח שזה פלמוד- מאידך אולי כריש?!

לגבי התובנות בקשר לשיפורים במהלך הגרירה כדי למקסם מס' התקיפות-
נשמח לשמוע מהן...
בינתיים מהמעט שידוע לי-
*דמויי אקסראפ-מגנום-15 עובדים מצוין (גם 20)- דגמי הדוראדו והשארטרז מככבים,
וגם אלו בגווני תכלת וכחול למשל צבע הסרדין... וגם דגם הסילבר
גם דמויי היוזורי בגווני הירוק-לבן, למשל שרטרז - עובדים נהדר...
*מרחקי דמויים מהסירה-
לא מחדש לך, בניגוד לטרולינג החופי עם פריסה במרחקי 60-150, כאן דווקא מרחקים של
15-40 מ' עובדים היטב, מניח שנתת את כל המרחקים...
ממתין בקוצר רוח לסרטון הבא שלך עם כחולה - רצוי שתהיה התלת-ספרתית...

לגבי הקרס
מדובר בסקירט של ווילאמסון ששלומי נלחם עם טונה לפני שנתיים שעה וחצי כמו שכתבתי .
הקרס מחוזקת אבל היא בפירוש לא בנויה לטונות כחולות .
יש קרסים מיוחדות לטרולינג כחולות .
מה שקרה הוא שילוב של מספר גורמים :
1. הקרס לא חדרה ,(קשה לחדור פה של טונה האפשרות הכמעט יחידה היא לתפוס בחיבור בין הלסתות) .
2. הקלאץ היה על 9 קילו וזה פשוט לא מתאים לקרסים האלו .
בדגים כאלו הכל חייב להיות פיקס , כשל קטן באחד המריכיבים והדג פשוט הולך .
לגבי חיתוך הסקירט אין פלידות אולי הלחיצה שלי לא הייתה טובה כי החלפתי את הקרס ?
לגבי המרחקים של הדמויים מהסירה לא יותר מ 75 מטר .
עבדתי עם דמויים בגוון כחול אפור וגם פייר טייגר הכל עבד גם סקירטים .
אני מעריך שננעלתי על 6 מתוך 6 חכות .