בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג בז'ירז'ור - מים מלוחים (אחראי: Kobiarava)
| | |-+  הזמנות מחו"ל
עמודים: [1] למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: הזמנות מחו"ל  (נקרא 2587 פעמים) הדפסה
חרבונא
חבר פורום
**

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 95

הזמנות מחו"ל
« ב- : יולי 23, 2020, 15:25:08 PM »
שלום לכולם
עד היום הייתי מזמין מחול דרך אתר זיפי והמשלוח היה מגיע בין חודש וחצי לחודשיים וחצי העדפתי אותם כי יש עם מי לדבר עד שהפעם הזמנתי מאלי אקספרס המקורי גם אהבתי שיש להם מותגים אמנם סינים אבל נראים יותר איכותיים (מגיעים בקופסא ולא בשקית חאפרית שזה כבר משהו)וגם תוך שבועיים בערך ההזמנה הגיעה
עוד מישהו חושב ככה או שבמקרה זה הגיע מוקדם?
 IP: [ מחובר ]
vaknin
חבר פורום
***

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 100

בעניין: הזמנות מחו"ל
« הגיב #1 ב- : יולי 23, 2020, 21:06:38 PM »
שלום לכולם
עד היום הייתי מזמין מחול דרך אתר זיפי והמשלוח היה מגיע בין חודש וחצי לחודשיים וחצי העדפתי אותם כי יש עם מי לדבר עד שהפעם הזמנתי מאלי אקספרס המקורי גם אהבתי שיש להם מותגים אמנם סינים אבל נראים יותר איכותיים (מגיעים בקופסא ולא בשקית חאפרית שזה כבר משהו)וגם תוך שבועיים בערך ההזמנה הגיעה
עוד מישהו חושב ככה או שבמקרה זה הגיע מוקדם?
נכון להיום בגלל הקורונה כדאי להזמין בעלי אקספרס רק כששיטת המשלוח היא עלי אקספרס סטנדרט המשלוחים שלהם מגיעים בין שבוע וחצי ל3 שבועות שזה אחלה גם בלי קשר לתקופת קורונה. כל שאר המשלוחים של צ'יינה פוסט וכדומה לא מגיעים בכלל בתקופה הזאת יש לי חבילות מינואר שעוד לא הגיעו.
לגבי סוג האריזה זה כבר תלוי במוכר ולא באתר, עלי אקספרס בסך הכל מחבר בינך לבין חנויות או סוחרים (שזה סוג של מוכרים פרטיים שמחזיקים מלאי)
 IP: [ מחובר ]
חרבונא
חבר פורום
**

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 95

בעניין: הזמנות מחו"ל
« הגיב #2 ב- : יולי 23, 2020, 21:20:38 PM »
שלום לכולם
עד היום הייתי מזמין מחול דרך אתר זיפי והמשלוח היה מגיע בין חודש וחצי לחודשיים וחצי העדפתי אותם כי יש עם מי לדבר עד שהפעם הזמנתי מאלי אקספרס המקורי גם אהבתי שיש להם מותגים אמנם סינים אבל נראים יותר איכותיים (מגיעים בקופסא ולא בשקית חאפרית שזה כבר משהו)וגם תוך שבועיים בערך ההזמנה הגיעה
עוד מישהו חושב ככה או שבמקרה זה הגיע מוקדם?
נכון להיום בגלל הקורונה כדאי להזמין בעלי אקספרס רק כששיטת המשלוח היא עלי אקספרס סטנדרט המשלוחים שלהם מגיעים בין שבוע וחצי ל3 שבועות שזה אחלה גם בלי קשר לתקופת קורונה. כל שאר המשלוחים של צ'יינה פוסט וכדומה לא מגיעים בכלל בתקופה הזאת יש לי חבילות מינואר שעוד לא הגיעו.
לגבי סוג האריזה זה כבר תלוי במוכר ולא באתר, עלי אקספרס בסך הכל מחבר בינך לבין חנויות או סוחרים (שזה סוג של מוכרים פרטיים שמחזיקים מלאי)
לא התכוונתי לאריזה של המשלוח אלא הדמוים מגיעים בקופסא ולא בשקית זה מראה לדעתי על חברה שמכבדת את עצמה
 IP: [ מחובר ]
xRoronoax(רן)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 38

הודעות: 1427

חול זהב ים כחול שמש בשמיים וחכה לא צריך יותר מזה

בעניין: הזמנות מחו"ל
« הגיב #3 ב- : יולי 23, 2020, 21:58:25 PM »
שלום לכולם
עד היום הייתי מזמין מחול דרך אתר זיפי והמשלוח היה מגיע בין חודש וחצי לחודשיים וחצי העדפתי אותם כי יש עם מי לדבר עד שהפעם הזמנתי מאלי אקספרס המקורי גם אהבתי שיש להם מותגים אמנם סינים אבל נראים יותר איכותיים (מגיעים בקופסא ולא בשקית חאפרית שזה כבר משהו)וגם תוך שבועיים בערך ההזמנה הגיעה
עוד מישהו חושב ככה או שבמקרה זה הגיע מוקדם?
נכון להיום בגלל הקורונה כדאי להזמין בעלי אקספרס רק כששיטת המשלוח היא עלי אקספרס סטנדרט המשלוחים שלהם מגיעים בין שבוע וחצי ל3 שבועות שזה אחלה גם בלי קשר לתקופת קורונה. כל שאר המשלוחים של צ'יינה פוסט וכדומה לא מגיעים בכלל בתקופה הזאת יש לי חבילות מינואר שעוד לא הגיעו.
לגבי סוג האריזה זה כבר תלוי במוכר ולא באתר, עלי אקספרס בסך הכל מחבר בינך לבין חנויות או סוחרים (שזה סוג של מוכרים פרטיים שמחזיקים מלאי)
לא התכוונתי לאריזה של המשלוח אלא הדמוים מגיעים בקופסא ולא בשקית זה מראה לדעתי על חברה שמכבדת את עצמה
יש בעליאקספרס  חנויות מאוד מכובדות עם סחורה איכותות שגם מגיע במארזים טובים
למשל אני מאוד אוהב את המותג של NOEBY בעיקר בסיליקונים איכות מדהימה מחיר שווה והכי חשוב יש תוצאות
-------------------------------
<a href="https://www.youtube.com/embed/kwmmNWIdInM" target="_blank">https://www.youtube.com/embed/kwmmNWIdInM</a>
 IP: [ מחובר ]
אברהם כהן

חבר_ISF
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 48

הודעות: 4796

בעניין: הזמנות מחו"ל
« הגיב #4 ב- : יולי 23, 2020, 22:41:26 PM »
בס"ד
כרגע המצב די מבלבל.
קודם כל, עלויות המשלוחים מסין (כולל עליאקספרס) התיקרו. לא בהרבה, אבל עדיין מה שהייתי רגיל לראות במשלוח חינם, עכשיו זה עולה לפחות 3 דולר.
מצד שני ישנם מוכרים שעלות המשלוחים שלהם היו עולים 2 או 3 דולר, עכשיו זה עולה בערך 50$. כן לא טעיתי והקלדתי את ה-0 אחרי ה-5.
מה שקורה כרגע, כנראה בגלל עליית התחלואה בקורונה, אין טיסות לישראל. מה שמונע מכמה וכמה סוחרים לשלוח במחירים הרגילים.
ההזמנה האחרונה שלי הגיעה תוך פחות משבועיים - הייתי די המום. וגם מחר אני צריך לאסוף עוד הזמנות מלפני שבועיים.
אבל ישנן הזמנות אחרות מחודש אפריל-מאי שעדיין לא הגיעו.

אני אישית ממשיך להזמין מהם, אבל אני כן חושש מהימים הקרובים שנראה כאילו השערים נסגרים לפחות מכמה סוחרים שאני רגיל לרכוש מהם.
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
 IP: [ מחובר ]
shragam

הערוץ שלי
מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 57

הודעות: 14232

בעניין: הזמנות מחו"ל
« הגיב #5 ב- : יולי 25, 2020, 08:28:23 AM »
משלוחים בשיטת אלי אקספרס, בזמן האחרון מגיעים תוך שבוע -שבועיים (אבל לא כולם, יש כאלו שעדיין תקועים אי שם).
משלוחים ישנים גם באותה שיטה, תקועים כבר 3 חודשים בארץ או שאפילו לא נשלחו  ונעלמו עקבותיהם 
משלוחים אחרים סתם אי שם בסין.
-------------------------------

מוזמנים להכנס לערוץ היוטיוב שלי  ולהרשם 

https://www.youtube.com/ShragaMiFishingForTheSoul

 IP: [ מחובר ]
Kobiarava

מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 45

הודעות: 5786

בעניין: הזמנות מחו"ל
« הגיב #6 ב- : יולי 25, 2020, 08:40:09 AM »
עיקר הבעיות במשלוחים בין לאומיים הם בדואר ישראל ולא אצל הספקים. דואר ישראל הוא גוף כושל, שפשוט לא עומד בעומס, וכתוצאה מכך "מאבד" כמויות עצומות של פריטי דואר שלא מגיעים לשום מקום, למעט אל מחסני הדואר ומשם אל מכרזי הפריטים האבודים. לעניות דעתי, הם הסיבה העיקרית אם לא היחידה לאי הסדר בקבלת פריטים מעלי אקספרס כמו גם מחנויות רשת אחרות, ומהם אי אפשר להיפטר....
בכל מקרה, אני ממליץ לקנות בביטחון מעלי אקספרס, הגיבוי שלהם ללקוח הוא מוחלט ולא קרתה פעם אחת שלא קיבלתי את הפריט, פניתי לפתוח קייס בשירות הלקוחות ולא קיבלתי חזרה זיכוי מלא, כך שמי שנפגע במקרים האלה הם המוכרים בלבד ולא הלקוחות.
הדבר היחיד שצריך להיזהר לגביו שם הוא איכות המוצרים המאוד משתנה, לכן כדאי לקנות ממוכרים מוכרים ולשים לב היטב לפריט שמוצע למכירה
 IP: [ מחובר ]
itamar26

מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 37

הודעות: 4375

בעניין: הזמנות מחו"ל
« הגיב #7 ב- : יולי 25, 2020, 09:02:26 AM »
אני מזמין המון אבל ממש המון מוצרים באינטרנט בהרבה אתרים לא רק דברים שקשורים לדייג.
אני חושב שזה בהרבה מקרים הרבה יותר משתלם ולרוב האיכות לא נופלת ואפילו מתעלה על מוצרים שנמכרים בארץ.
מה גם שהמגוון פשוט אדיר ולא מוגבל כמו אצלנו.
בנושא המשלוח זה משתנה מאתר לאתר וממוכר למוכר אבל באמת לרוב זה מגיע אחרי חודש במקרה הרע.
למרות שגם לי יש כמה משלוחים שהגיעו רק לאחרונה לאחר חודשיים כמעט אבל זה מאוד תלוי ולי אישית זה לא משנה העיקר שזה מגיע.
אני אישית מאוד אוהב לרכוש מוצרים באתרים האלו הסיניים.
וגם באתרים אחרים אפילו מאנגליה.

 
 IP: [ מחובר ]
אברהם כהן

חבר_ISF
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 48

הודעות: 4796

בעניין: הזמנות מחו"ל
« הגיב #8 ב- : יולי 25, 2020, 20:04:57 PM »
בס"ד

אני רוצה להוסיף דבר,
לאחרונה, לפני חודש וחצי אני מקבל הודעה שפריט דואר שהזמנתי הגיע ליחידת החלוקה. אני מקבל בהודעה את המדף בו הוא נמצא וגם את המספר במדף. כשבאתי לאסוף אותו, הפקיד אמר לי שהוא לא מוצא את זה בסניף. בדקתי כך מספר פעמים בסניף בימים שונים, וזאת כשאני ממשיך לקבל הודעות SMS שאני צריך לאסוף את המוצר.
לבסוף פניתי לדואר ישראל בתלונה שהרי הדואר איבד לי את החבילה. וזה דבר, שאני חייב לציין, שמעולם לא קרה.
אחרי חודש דואר ישראל חוזר אלי עם הודעה שהוא מאשר שהוא לא מוצא והנה נוסח ההודעה:
קבל נא את תודתנו על פנייתך שבסימוכין .
לצערנו, על אף בדיקה יסודית שנערכה לא עלה בידינו לאתר עד כה את דבר הדואר שנשלח אליך.
ליתר בטחון , בוצעה חסימה לפריט שבנדון ונרשמה בקשת איתור לכל תחנות מעבר פריטים רשומים ,בחברת דואר ישראל .
בהתאם להנחיות איגוד הדואר העולמי, אחריות לגבי המשלוח הינה כלפי השולח.
על מנת לאפשר בירור מקיף, מוצע כי השולחים ייפנו למנהל דואר המוצא בבקשה לבירור גורל דבר הדואר לחקירה רשמית בין מנהלי הדואר .
אין לנו אלא להבטיח כי נוסיף להשקיע מאמצים כדי לפעול לשיפור השרות הניתן ללקוחותינו .
קבל נא התנצלות על כך שלא עלה בידינו לסייע בעניין זה.
מצ"ב מכתב באנגלית שאותו ניתן להפנות לשולח על אי מסירת הפריט


ביום ששי האחרון נגשתי לאסוף 6 דברי דואר מאותו הסניף, והפקיד הפעם חוזר אלי עם 4. שאלתי איפה עוד שניים והוא אומר שהוא לא מוצא אותם. אני התחלתי לחשוש שמשהו בסניף "מטפל" בחבילות. ואמרתי לו שכבר הגשתי תלונה אחת בדואר על המקום הזה - ואמרתי שאני חושש שמשהו גונב כאן חבילות. הפקיד מיד אבד סבלנות ואמר למה שאני אגנוב לך חבילה ששווה בסך הכל דולר. אני שחייכתי, אמרתי לו, "לא אמרתי שאתה גנבת חס ושלום, וגם לא אמרתי כמה שווה התוכן של החבילה". ושאלתי אותו למה הוא נלחץ כי הרי לא האשמתי אותו.
שאר אנשים שהיו במקום הביעו גם תמיהה על העניין. ומחחר בבוקר אני אגיש תלונה נוספת בדואר ישראל וגם במשטרה על חדש לגניבות בסניף.
אני כבר 7 שנים מזמין באופן קבוע מהאינטרנט, ומעולם חבילה לא נעלמה לה אחרי שקיבלתי הודעה לבוא ולאסוף אותה. ופתאום בתוך חודש וחצי שלוש חבילות "נעלמות" להם 

אשמח לשמוע אם לעוד משהו קרה מקרה כזה....
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
 IP: [ מחובר ]
חרבונא
חבר פורום
**

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 95

בעניין: הזמנות מחו"ל
« הגיב #9 ב- : יולי 25, 2020, 20:33:43 PM »
בס"ד

אני רוצה להוסיף דבר,
לאחרונה, לפני חודש וחצי אני מקבל הודעה שפריט דואר שהזמנתי הגיע ליחידת החלוקה. אני מקבל בהודעה את המדף בו הוא נמצא וגם את המספר במדף. כשבאתי לאסוף אותו, הפקיד אמר לי שהוא לא מוצא את זה בסניף. בדקתי כך מספר פעמים בסניף בימים שונים, וזאת כשאני ממשיך לקבל הודעות SMS שאני צריך לאסוף את המוצר.
לבסוף פניתי לדואר ישראל בתלונה שהרי הדואר איבד לי את החבילה. וזה דבר, שאני חייב לציין, שמעולם לא קרה.
אחרי חודש דואר ישראל חוזר אלי עם הודעה שהוא מאשר שהוא לא מוצא והנה נוסח ההודעה:
קבל נא את תודתנו על פנייתך שבסימוכין .
לצערנו, על אף בדיקה יסודית שנערכה לא עלה בידינו לאתר עד כה את דבר הדואר שנשלח אליך.
ליתר בטחון , בוצעה חסימה לפריט שבנדון ונרשמה בקשת איתור לכל תחנות מעבר פריטים רשומים ,בחברת דואר ישראל .
בהתאם להנחיות איגוד הדואר העולמי, אחריות לגבי המשלוח הינה כלפי השולח.
על מנת לאפשר בירור מקיף, מוצע כי השולחים ייפנו למנהל דואר המוצא בבקשה לבירור גורל דבר הדואר לחקירה רשמית בין מנהלי הדואר .
אין לנו אלא להבטיח כי נוסיף להשקיע מאמצים כדי לפעול לשיפור השרות הניתן ללקוחותינו .
קבל נא התנצלות על כך שלא עלה בידינו לסייע בעניין זה.
מצ"ב מכתב באנגלית שאותו ניתן להפנות לשולח על אי מסירת הפריט


ביום ששי האחרון נגשתי לאסוף 6 דברי דואר מאותו הסניף, והפקיד הפעם חוזר אלי עם 4. שאלתי איפה עוד שניים והוא אומר שהוא לא מוצא אותם. אני התחלתי לחשוש שמשהו בסניף "מטפל" בחבילות. ואמרתי לו שכבר הגשתי תלונה אחת בדואר על המקום הזה - ואמרתי שאני חושש שמשהו גונב כאן חבילות. הפקיד מיד אבד סבלנות ואמר למה שאני אגנוב לך חבילה ששווה בסך הכל דולר. אני שחייכתי, אמרתי לו, "לא אמרתי שאתה גנבת חס ושלום, וגם לא אמרתי כמה שווה התוכן של החבילה". ושאלתי אותו למה הוא נלחץ כי הרי לא האשמתי אותו.
שאר אנשים שהיו במקום הביעו גם תמיהה על העניין. ומחחר בבוקר אני אגיש תלונה נוספת בדואר ישראל וגם במשטרה על חדש לגניבות בסניף.
אני כבר 7 שנים מזמין באופן קבוע מהאינטרנט, ומעולם חבילה לא נעלמה לה אחרי שקיבלתי הודעה לבוא ולאסוף אותה. ופתאום בתוך חודש וחצי שלוש חבילות "נעלמות" להם 

אשמח לשמוע אם לעוד משהו קרה מקרה כזה....
אני מסתכל במעקב משלוחים של זיפי וכתוב לי על מלא מוצרים לפני חודשיים שהגיעו למדינת היעד אז או שהדואר ממש רדום לוקח להגיע בתוך הארץ יותר מחו"ל או שיש דייג חמדן בשרות הדואר
 IP: [ מחובר ]
אברהם כהן

חבר_ISF
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 48

הודעות: 4796

בעניין: הזמנות מחו"ל
« הגיב #10 ב- : יולי 25, 2020, 21:31:25 PM »
בס"ד

אני רוצה להוסיף דבר,
לאחרונה, לפני חודש וחצי אני מקבל הודעה שפריט דואר שהזמנתי הגיע ליחידת החלוקה. אני מקבל בהודעה את המדף בו הוא נמצא וגם את המספר במדף. כשבאתי לאסוף אותו, הפקיד אמר לי שהוא לא מוצא את זה בסניף. בדקתי כך מספר פעמים בסניף בימים שונים, וזאת כשאני ממשיך לקבל הודעות SMS שאני צריך לאסוף את המוצר.
לבסוף פניתי לדואר ישראל בתלונה שהרי הדואר איבד לי את החבילה. וזה דבר, שאני חייב לציין, שמעולם לא קרה.
אחרי חודש דואר ישראל חוזר אלי עם הודעה שהוא מאשר שהוא לא מוצא והנה נוסח ההודעה:
קבל נא את תודתנו על פנייתך שבסימוכין .
לצערנו, על אף בדיקה יסודית שנערכה לא עלה בידינו לאתר עד כה את דבר הדואר שנשלח אליך.
ליתר בטחון , בוצעה חסימה לפריט שבנדון ונרשמה בקשת איתור לכל תחנות מעבר פריטים רשומים ,בחברת דואר ישראל .
בהתאם להנחיות איגוד הדואר העולמי, אחריות לגבי המשלוח הינה כלפי השולח.
על מנת לאפשר בירור מקיף, מוצע כי השולחים ייפנו למנהל דואר המוצא בבקשה לבירור גורל דבר הדואר לחקירה רשמית בין מנהלי הדואר .
אין לנו אלא להבטיח כי נוסיף להשקיע מאמצים כדי לפעול לשיפור השרות הניתן ללקוחותינו .
קבל נא התנצלות על כך שלא עלה בידינו לסייע בעניין זה.
מצ"ב מכתב באנגלית שאותו ניתן להפנות לשולח על אי מסירת הפריט


ביום ששי האחרון נגשתי לאסוף 6 דברי דואר מאותו הסניף, והפקיד הפעם חוזר אלי עם 4. שאלתי איפה עוד שניים והוא אומר שהוא לא מוצא אותם. אני התחלתי לחשוש שמשהו בסניף "מטפל" בחבילות. ואמרתי לו שכבר הגשתי תלונה אחת בדואר על המקום הזה - ואמרתי שאני חושש שמשהו גונב כאן חבילות. הפקיד מיד אבד סבלנות ואמר למה שאני אגנוב לך חבילה ששווה בסך הכל דולר. אני שחייכתי, אמרתי לו, "לא אמרתי שאתה גנבת חס ושלום, וגם לא אמרתי כמה שווה התוכן של החבילה". ושאלתי אותו למה הוא נלחץ כי הרי לא האשמתי אותו.
שאר אנשים שהיו במקום הביעו גם תמיהה על העניין. ומחחר בבוקר אני אגיש תלונה נוספת בדואר ישראל וגם במשטרה על חדש לגניבות בסניף.
אני כבר 7 שנים מזמין באופן קבוע מהאינטרנט, ומעולם חבילה לא נעלמה לה אחרי שקיבלתי הודעה לבוא ולאסוף אותה. ופתאום בתוך חודש וחצי שלוש חבילות "נעלמות" להם 

אשמח לשמוע אם לעוד משהו קרה מקרה כזה....
אני מסתכל במעקב משלוחים של זיפי וכתוב לי על מלא מוצרים לפני חודשיים שהגיעו למדינת היעד אז או שהדואר ממש רדום לוקח להגיע בתוך הארץ יותר מחו"ל או שיש דייג חמדן בשרות הדואר

בס"ד

אני לא מדבר על זה... זה שכתוב שזה במדינת היעד זה דבר מוכר, שלבסוף או שיגיע לנקודת חלוקה או שיוגדר שנאבד. אבל ברגע שהוא הגיע לנקודת חלוקה וקיבל מדף ומספר מעולם הוא לא נעלם.
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
 IP: [ מחובר ]
מאיר

חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 519

בעניין: הזמנות מחו"ל
« הגיב #11 ב- : יולי 25, 2020, 21:46:35 PM »
בס"ד
כרגע המצב די מבלבל.
קודם כל, עלויות המשלוחים מסין (כולל עליאקספרס) התיקרו. לא בהרבה, אבל עדיין מה שהייתי רגיל לראות במשלוח חינם, עכשיו זה עולה לפחות 3 דולר.
מצד שני ישנם מוכרים שעלות המשלוחים שלהם היו עולים 2 או 3 דולר, עכשיו זה עולה בערך 50$. כן לא טעיתי והקלדתי את ה-0 אחרי ה-5.
מה שקורה כרגע, כנראה בגלל עליית התחלואה בקורונה, אין טיסות לישראל. מה שמונע מכמה וכמה סוחרים לשלוח במחירים הרגילים.
ההזמנה האחרונה שלי הגיעה תוך פחות משבועיים - הייתי די המום. וגם מחר אני צריך לאסוף עוד הזמנות מלפני שבועיים.
אבל ישנן הזמנות אחרות מחודש אפריל-מאי שעדיין לא הגיעו.

אני אישית ממשיך להזמין מהם, אבל אני כן חושש מהימים הקרובים שנראה כאילו השערים נסגרים לפחות מכמה סוחרים שאני רגיל לרכוש מהם.

תיאור מדויק של המציאות!
 IP: [ מחובר ]
~@מור@~

אם מחפשים אותי - אני בים ;)
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 40

הודעות: 1008

אם מחפשים אותי - אני בים ;)

בעניין: הזמנות מחו"ל
« הגיב #12 ב- : יולי 26, 2020, 07:41:24 AM »
בס"ד

אני רוצה להוסיף דבר,
לאחרונה, לפני חודש וחצי אני מקבל הודעה שפריט דואר שהזמנתי הגיע ליחידת החלוקה. אני מקבל בהודעה את המדף בו הוא נמצא וגם את המספר במדף. כשבאתי לאסוף אותו, הפקיד אמר לי שהוא לא מוצא את זה בסניף. בדקתי כך מספר פעמים בסניף בימים שונים, וזאת כשאני ממשיך לקבל הודעות SMS שאני צריך לאסוף את המוצר.
לבסוף פניתי לדואר ישראל בתלונה שהרי הדואר איבד לי את החבילה. וזה דבר, שאני חייב לציין, שמעולם לא קרה.
אחרי חודש דואר ישראל חוזר אלי עם הודעה שהוא מאשר שהוא לא מוצא והנה נוסח ההודעה:
קבל נא את תודתנו על פנייתך שבסימוכין .
לצערנו, על אף בדיקה יסודית שנערכה לא עלה בידינו לאתר עד כה את דבר הדואר שנשלח אליך.
ליתר בטחון , בוצעה חסימה לפריט שבנדון ונרשמה בקשת איתור לכל תחנות מעבר פריטים רשומים ,בחברת דואר ישראל .
בהתאם להנחיות איגוד הדואר העולמי, אחריות לגבי המשלוח הינה כלפי השולח.
על מנת לאפשר בירור מקיף, מוצע כי השולחים ייפנו למנהל דואר המוצא בבקשה לבירור גורל דבר הדואר לחקירה רשמית בין מנהלי הדואר .
אין לנו אלא להבטיח כי נוסיף להשקיע מאמצים כדי לפעול לשיפור השרות הניתן ללקוחותינו .
קבל נא התנצלות על כך שלא עלה בידינו לסייע בעניין זה.
מצ"ב מכתב באנגלית שאותו ניתן להפנות לשולח על אי מסירת הפריט


ביום ששי האחרון נגשתי לאסוף 6 דברי דואר מאותו הסניף, והפקיד הפעם חוזר אלי עם 4. שאלתי איפה עוד שניים והוא אומר שהוא לא מוצא אותם. אני התחלתי לחשוש שמשהו בסניף "מטפל" בחבילות. ואמרתי לו שכבר הגשתי תלונה אחת בדואר על המקום הזה - ואמרתי שאני חושש שמשהו גונב כאן חבילות. הפקיד מיד אבד סבלנות ואמר למה שאני אגנוב לך חבילה ששווה בסך הכל דולר. אני שחייכתי, אמרתי לו, "לא אמרתי שאתה גנבת חס ושלום, וגם לא אמרתי כמה שווה התוכן של החבילה". ושאלתי אותו למה הוא נלחץ כי הרי לא האשמתי אותו.
שאר אנשים שהיו במקום הביעו גם תמיהה על העניין. ומחחר בבוקר אני אגיש תלונה נוספת בדואר ישראל וגם במשטרה על חדש לגניבות בסניף.
אני כבר 7 שנים מזמין באופן קבוע מהאינטרנט, ומעולם חבילה לא נעלמה לה אחרי שקיבלתי הודעה לבוא ולאסוף אותה. ופתאום בתוך חודש וחצי שלוש חבילות "נעלמות" להם  

אשמח לשמוע אם לעוד משהו קרה מקרה כזה....

גם אני מזמין המון מעלי ומחו"ל בכלל.
היה לי מקרה מאוד דומה למה שאתה מתאר כאן.
נשלח אלי מגומקסוס נוב וסטנד לרולר. לרוב המשלוחים מהם בין המהירים שנתקלתי.
המשלוח הגיע לארץ יחסית מהר ובמעקב אני רואה שנמצא במרכז מיון במודיעין. לאחר מעל חודש שזה הסטטוס פניתי לדואר ישראל בצ'אט ואמרו לי שאני צריך לשלוח להם מייל עם בקשה לבירור. מרגיז אבל עשיתי את זה וזו התשובהשקיבלתי לאחר מספר ימים:

שלום רב,

קבלי נא את תודתנו על פנייתך שבסימוכין .

לצערנו, על אף בדיקה יסודית שנערכה   לא עלה בידינו לאתר  עד כה את דבר הדואר שנשלח אליך.

ליתר בטחון , בוצעה חסימה לפריט שבנדון ונרשמה בקשת איתור לכל תחנות מעבר פריטים רשומים ,בחברת דואר ישראל  .

בהתאם לנוהלי איגוד הדואר הבינלאומי  אחריות לדבר הדואר עד מסירתו לנמען היא כלפי השולח ,  ולכן יש  לפנות לשולח על מנת לעדכנו בנושא .  

מצורף מכתב בשפה האנגלית המצהיר כי דבר הדואר שבנדון לא נמסר  לך  , להציגו לשולח .

אין לנו אלא להבטיח כי נוסיף להשקיע מאמצים כדי לפעול לשיפור השרות הניתן ללקוחותינו .


Please accept our thanks for your inquiry.
 
According to our initial investigation and despite our efforts, we were unable to locate the item in question to date.

To be on the safe side, the item was blocked in our system and a search request was registered for all transit stations.

In accordance with international law, the sender (of the postal item) is considered the rightful owner until delivery to the addressee. Therefore in case of compensation – it will be paid to the sender.

Please inform the sender, they should contact their local Postal Administration and request official inquiry in order to clarify the whereabouts of the item.

Upon receiving the inquiry from Origin Postal Administration, Israel Post will reply depending on the findings of our investigation.
 
Sincerely,
Customer Service
Israel Post Co.


כמו שאפשר לראות המלל כמעט זהה.

אני תוהה כמה משלוחים אכן הלכו לאיבוד כתוצאה מעומס ואזלת היד של דואר ישראל (ויש גם מקום להבנה כי הרבה מהמשק הושבת והרבה עובדים לא יכלו להגיע לעבודה מחמת בידוד, חולים, קבוצות סיכון וכו') וכמה "אבדו" בקרב עובדי הדואר..

נזק כספי כמעט שלא היה לי כמובן כי מקבלים החזרים אבל זה מתסכל שאתה ממתין למוצר שלא מגיע כלל, מייקר את המשלוחים הבאים כי הסוחרים רוצים גיבוי להפסדים שלהם וכן אבדן של עסקאות לישראל כי יש סוחרים (איביי למשל) שלא מוכנים כעת לשלוח לישראל או מוכנים לשלוח רק במשלוחים סגון פדקס שהתשלום עליהם בהתאם.
עריכה אחרונה: יולי 26, 2020, 07:49:59 AM על ידי ~@מור@~
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: [1] למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!