מדהים אבי יופי של עבודה.
דעה,את הצידנית אתה תמלא במים ובאמצעות אובר פלו תנקז החוצה לחור הניקוז של הקיאק. למיטב ידיעתי כל זמן שיש דגים במיכל המשאבה חייבת לדחוף כדי לחדש מים ולהכניס חמצן. מה שאומר שצידנית חמישים ליטר תהיה מלאה במים ותהווה תוספת משקל ובנוסף תדחף מים החוצה ושם יצטברו עוד מים בתוך התושבת של הקיאק ויצתברו באופן קבוע כי הניקוז די קטן ומתבסס על חוק הכלים השלובים שיחול על המים שהתוך הקיאק ובין המי שבים.לא כדאי להוציא פשוט את הנקז ישר כלפי חוץ כך שבטוח לא יווצר נגר נוסף בתוך התושבת של הקיאק ופשוט יזרמו החוצה?
דעה,את הצידנית אתה תמלא במים ובאמצעות אובר פלו תנקז החוצה לחור הניקוז של הקיאק. למיטב ידיעתי כל זמן שיש דגים במיכל המשאבה חייבת לדחוף כדי לחדש מים ולהכניס חמצן. מה שאומר שצידנית חמישים ליטר תהיה מלאה במים ותהווה תוספת משקל ובנוסף תדחף מים החוצה ושם יצטברו עוד מים בתוך התושבת של הקיאק ויצתברו באופן קבוע כי הניקוז די קטן ומתבסס על חוק הכלים השלובים שיחול על המים שהתוך הקיאק ובין המי שבים.לא כדאי להוציא פשוט את הנקז ישר כלפי חוץ כך שבטוח לא יווצר נגר נוסף בתוך התושבת של הקיאק ופשוט יזרמו החוצה?
קראתי פעם ועוד פעם והאמת שלא הצלחתי להבין

לצינור המילוי של המיכל מתחברת משאבה שלא מופיע בתמונות. לא בטוח שאשתמש בה
כי בזמן שייט המיכל מתמלא באופן עצמאי מעצם זה שהמים נדחפים לתוך הצינור ואז לתוך המיכל.
כמו כן , ישנו חור ריקון שהמים מתנקזים דרכו ישירות לחור הניקוז שנמצא ממש מתחת לצידנית.
התושבת בקיאק לא יכולה להתמלא במים כי יש חורי ניקוז ומהמים מנוקזים דרכם החוצה בחזרה לים.
צינור הניקוז לא יורד לתוך הים ממש אלה נשפך מעליהם. לא יכולים להיווצר שאריות מים בצינור.
אני בדרך כלל לא יושב על דריפטים ארוכים ולא נגמרים אלא משנה ומתקן כל הזמן.
כרגע המשאבה מותקנת אך לא מחוברת למצבר. לא מוצא בזה צורך.. אולי בעתיד.
הכל מוכן בכל מקרה

מתנצל אם חפרתי אני יודע שהתברכתי בדעות ארוכות.
0504202122 למקרה שבא לך לשאול משהו בלי לכתוב וכאלה.
0504202122 למקרה שבא לך לשאול משהו בלי לכתוב וכאלה.

אני שומר את הטלפון אך מעדיף להעלות כאן בכתב למען שאר החברים. בטלפון נדבר על דברים אחרים

אני ממליץ לכולם לנהוג ככה
