פורום הדיג הספורטיבי בישראל
 פורומים כלליים ושרותים לחברים
  שוק פתוח (אחראי: rafi)
   מיסים ומכס על קניות ציוד דייג באתרי חו"ל |
עמודים: [1] 2
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
נושא: מיסים ומכס על קניות ציוד דייג באתרי חו"ל (נקרא 5710 פעמים) |
הדפסה |
|
|
מעת לעת אני נתקל פה באמירות של חברים לגבי השוואות מחירים בין המפורסם ע"י אנשים ובין מחירים באתרים שונים בחו"ל. חשוב לי שכולם ידעו כי על מוצרי ספורט לארץ (וכן דייג נכנס בקטגורית ספורט) אין מכס עד סכום של 500 דולר. יש לעיתים מצב שהחבילה תעצר ותדרשו לשלם מע"מ (17%) , חביות נעצרות באופן רנדומלי לחלוטין ...אבל לא מכס ולא מיסי יבוא ועוד ##$@$@ אחרות שאנשים פה לעיתים כותבים. אז שכל אחד יעשה את הטוב בעיניו רק שיהיה לכם קצת ידע בסיסי 
|
-------------------------------
דייג זה קודם כל בשביל הנשמה 
|
|
|
|
 תודה ! עכשיו יותר ברור לי מה זה הסכומים שאני מחוייב מדי פעם גם על קנייה של פחות מ500 דולר
|
-------------------------------
S.F
|
|
|
Kobiarava
|
מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
45
הודעות: 5786
|
|
 |
|
|
באופן כללי יש להרבה אנשים חשש לא מבוסס מקניית ציוד באינטרנט, אז כדאי להדגיש את העובדות: 1. צויין כאן כבר, שהקנייה פטורה ממכסים שונים עד 500$. בסכום של עד 70$ פטור גם ממע"מ. 2. ללא יוצא מן הכלל, אותו פריט ציוד בחפירה הנכונה יהיה זול יותר ברשת, כלומר באיביי, עלי אקספרס או בחנויות הדייג היעודיות (ויש הרבה). 3. בקניה ממקור מאובטח, כלומר המקורות שצויינו לעיל, ובעיקר בשימוש בפייפאל כאמצעי התשלום, הלקוח מוגן לחלוטין מהונאות, תרמיות וכו', ובד"כ גם מאובדן או נזק לציוד בזמן השילוח. קנייה דרך המקורות החזקים, איביי והחנויות הגדולות, שומרת עליך גם בזכות השאיפה של המוכר לשמור על השם והמוניטין שלו, ומוכרים באיביי יוצאים מגדרם בשירות על מנת לקבל פידבק טוב, מה שעוזר לך בתור זה שכותב את הפידבקים... 4. ספקים טובים יודעים לארוז את הציוד נכון ולשלוח עם המוביל הנכון כדי שלא יינזק. הרבה אנשים חוששים לקנות ציוד יקר או גדול (בעיקר מקלות ורולרים) מהחשש שיישברו בדרך. החשש הזה גם הוא לא מגובה במציאות מכיוון שהמוצרים נארזים בצורה מוקפדת ולא יצא לי להיתקל בשבירה או נזק לציוד, מה גם שבמקרה כזה תקבל פיצוי, החזר או מוצר חדש במקום. אני אישית קיבלתי מחו"ל המון ציוד, בשווי אלפי שקלים, כולל מקלות ורולאים, ומעולם לא קרה שנשבר פריט כזה או אחר, ובמקרים הנדירים של חוסרים שונים או אבדן קיבלתי את ההחזר ע"י הספק עד השקל האחרון.
קנייה בטוחה ומהנה- קובי
|
|
|
|
yosi asuline
|
חבר פורום
מנותקגיל:
47
הודעות: 4418
אחרי טיפול במכות חשמל עדיין חייב לזרזר
|
|
נתחיל בברכה מרוקאית $#@@÷×=%$#@ גנבים בני גנבים$#@!!@##$&&€¥ הזמנתי רולר יד שניה וכשהגיע רצו מכס אחרי שהסברתי שהמוצר משומש הם לא נכנעו ודרשו כסף על שיחרור משדה התעופה אקצר הלכו 245 שקל לטובת המאפיה של הדואר  מה שמצחיק הוא שהזמנתי רולר חדש ועליו לא הייתה דרישה לתשלום
|
-------------------------------
מאחורי כל דייג מצליח יש אישה רעבה
|
|
|
xRoronoax(רן)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
38
הודעות: 1427
חול זהב ים כחול שמש בשמיים וחכה לא צריך יותר מזה
|
|
אני מזמין הרבה דברים ( לא הכל קשור גם רק לדייג ) אבל רולרים ומקלות רק רק בארץ ( חשוב לפרנס גם את בעלי העסקים אצלנו )
|
-------------------------------
|
|
|
Kobiarava
|
מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
45
הודעות: 5786
|
|
בשביל לפרנס את המקומיים אתה מוכן לשלם כפול ויותר על מוצר? כל הכבוד על ההשקעה... מגיע להם להתפרנס ללא ספק, אבל גם לנו מגיע להינות מהציוד המקצועי במחירים סבירים. נכון כמו שאמרת, לכל התחומים ולא רק לדייג
|
|
עריכה אחרונה: אוקטובר 23, 2016, 08:27:37 AM על ידי Kobiarava
|
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
|
|
אני מזמין הרבה דברים ( לא הכל קשור גם רק לדייג ) אבל רולרים ומקלות רק רק בארץ ( חשוב לפרנס גם את בעלי העסקים אצלנו )
אמרת נכון חשוב לפרנס עסקים מקומיים אבל הבעיה שהם לא מתפרנסים אלא גוזרים קופונים עלינו (ואני לא בא לעשות הכללה. יש כאלה שהמחירים אצלם שפויים) הבעיה בקניה בחנויות בארץ היא שהוצאות התפעול של החנות נופלות על הצרכן ולצערנו הוצאות תפעול של חנות הן לפעמים מטורפות הוצאות תפעול=שכירות ארנונה חשמל עובדים וכו' על הוצאות התפעול תוסיפו מעמ ומס הכנסה והנה כבר הכפלנו את מחיר המוצר תוסיפו רווח לבעל החנות והנה כבר הגענו למחיר אסטרונומי יחסית לאיביי אין מה לעשות והממשלה היא זאת שמעודדת קניה באינטרנט ובחול אם הממשלה הייתה מוזילה את המיסים היינו יכולים לקנות מוצרים במחירים שפויים סתם לדוגמא יצרן מוכר מוצר ב-10 שקל על זה יש להוסיף מס ייבוא מעמ ומס הכנסה לזה שמייבא את המוצר על זה יש להוסיף שוב מעמ ומס הכנסה לזה שמוכר את המוצר בחנות והנה כבר הכפלנו את מחיר המוצר והוא כבר עולה 20 שקל אבל רגע זה לא נגמר הייבואן צריך לתפעל המחסנים ולפרנס את העובדים שלו גם המוכר צריך לתפעל את החנות ולפרנס את העובדים שלו הופ המחיר של המוצר קפץ פלאים והגיע ל-40 שקל רגע עוד לא גמרנו הייבואן וגם המוכר צריכים להרוויח משהו (הרי הם לא מוכרים את המוצרים שלהם בלי צורך להתפרנס) וכך מגיע המחיר לצרכן ל-50 שקל על מוצר שהייצרן מכר ב-10 שקל כשאנחנו קונים באיביי אנחנו לא ממנים את מסי הייבוא המחסנים העובדים המעמ ומס ההכנסה הכפולים כשאנחנו קונים באיביי אנחנו מתנהלים ישירות מול דילר שאצלו כנראה המיסים נמוכים ואנחנו כצרכנים חוסכים את כל המיסים ופערי התיווך וקונים בזול מה שיוצא מזה שהממשלה למעשה מפסידה כספים בגלל קניה באינטרנט ובגלל זה מערימה עוד קשיים ועוד מיסים על האזרחים אם היה שם באוצר מישהו עם טיפה שכל בראש הם היו מורידים את רוב המיסים והיו מקבלים יותר כספים מצריכה פנימית
|
|
עריכה אחרונה: אוקטובר 24, 2016, 14:57:11 PM על ידי בנצי (אלון )
|
|
-------------------------------
|
|
|
yossid
|
הים הוא המרגוע האמתי שלי חבר פורום
מנותקגיל:
64
הודעות: 3386
דייג חוף ומז'רז'ר
|
|
 |
בעניין:
« הגיב #7 ב- : אוקטובר 25, 2016, 10:19:16 AM » |
|
בנצי הרשה לי לתקן אותך. גם דילר באיביי משלם מיסים גם למדינה שלו ומיסים לאיביי ועוד מס לפייפל. ואלה לא קטנים בכלל.
כבר נוהלו מספר דיונים בנושא זה והכדאיות לרכישה במקום כזה או אחר, לעיתים הכף נוטה לרכישה כאן ולעיתים ואולי ברוב המיקרים נוטה לרכישה שם. בחישובי עלויות יש לקחת בחשבון את חברת השילוח דרכה נשלח הציוד. כאשר השילוח הוא דרך דואר ישראל בשילוח רגיל {להבדיל משילוח EMS מהיר} התשלום הוא בדרך כלל רק מיסוי במידה ונדרש ברכישה מעבר ל 500$. בכול שיטות וחברות השילוח האחרות יש תוספות תשלום הנגבות על ידי החברות כמו דמי שיחרור, דמי עמלת פעולה וכו' אשר מייקרות את העלויות, וזאת גם ברכישות של פחות מ 500$.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
|
-------------------------------
תמיד תזכרו... שהדג שיושב אצלכם בצלחת, נמצא שם רק כי הוא פתח את פיו לאכול!!!
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
בעניין:
« הגיב #8 ב- : אוקטובר 25, 2016, 16:51:44 PM » |
|
בנצי הרשה לי לתקן אותך. גם דילר באיביי משלם מיסים גם למדינה שלו ומיסים לאיביי ועוד מס לפייפל. ואלה לא קטנים בכלל.
כבר נוהלו מספר דיונים בנושא זה והכדאיות לרכישה במקום כזה או אחר, לעיתים הכף נוטה לרכישה כאן ולעיתים ואולי ברוב המיקרים נוטה לרכישה שם. בחישובי עלויות יש לקחת בחשבון את חברת השילוח דרכה נשלח הציוד. כאשר השילוח הוא דרך דואר ישראל בשילוח רגיל {להבדיל משילוח EMS מהיר} התשלום הוא בדרך כלל רק מיסוי במידה ונדרש ברכישה מעבר ל 500$. בכול שיטות וחברות השילוח האחרות יש תוספות תשלום הנגבות על ידי החברות כמו דמי שיחרור, דמי עמלת פעולה וכו' אשר מייקרות את העלויות, וזאת גם ברכישות של פחות מ 500$.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
יוסי אולי לא שמת לב אבל רשמתי שהדילר משלם מיסים הבעיה אצלנו זה המיסים שיש אצלנו עלויות התפעול ופערי תיווך אל תשכח שכל יד שהסחורה עוברת צריכה לשלם מעמ ומס הכנסה ואם הסחורה עברה 3 ידיים אז שולם על אותו מוצר 3 פעמים מעמ ומס הכנסה וכרגיל הצרכן משלם בסופו של תהליך את כל העלויות
|
-------------------------------
|
|
|
פליפר
|
חבר פורום  
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 146
|
|
חברים יקרים הכל נכון,המחירים לפעמים גבוהים ומרגיזים,אבל ....... יש יבואנים בארץ שמודעים לבעיתיות שכל אחד יכול לייבא ציוד,ומבינים שחייבים ללכת לכיוון מחיר שפוי יותר,ויבואן או ספק כזה ראוי שנקנה ממנו,אפילו עם עדיין יש הפרש קטן בנוסף אסור לשכוח שבמקרים של ציוד מורכב ( ולא מתכלה כמו חוטים,קרסים,סביבלים וכ״ו) תהיה לנו כתובת להפעלת אחריות ואו תיקונים כאלו או אחרים,שאפילו עם הספק בחול הגון וישר עדיין זה לא מעבר לפינה,ומצריך אופרציה,ולפעמים כסף נוסף יחד עם זאת,לפעמים יש מוצרים שלא מגיעים לארץ ואין להם פה ייצוג,או אז כל אחד יעשה חושבים ולפעמים כדאי להסתכן ולפנק אח עצמנו בחכה איכותית,או רולר משובח לאחד מימי ההולדת שיש לנו כל שנה  הרבה בריאות וחוטים מתוחים 
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
חברים יקרים הכל נכון,המחירים לפעמים גבוהים ומרגיזים,אבל ....... יש יבואנים בארץ שמודעים לבעיתיות שכל אחד יכול לייבא ציוד,ומבינים שחייבים ללכת לכיוון מחיר שפוי יותר,ויבואן או ספק כזה ראוי שנקנה ממנו,אפילו עם עדיין יש הפרש קטן בנוסף אסור לשכוח שבמקרים של ציוד מורכב ( ולא מתכלה כמו חוטים,קרסים,סביבלים וכ״ו) תהיה לנו כתובת להפעלת אחריות ואו תיקונים כאלו או אחרים,שאפילו עם הספק בחול הגון וישר עדיין זה לא מעבר לפינה,ומצריך אופרציה,ולפעמים כסף נוסף יחד עם זאת,לפעמים יש מוצרים שלא מגיעים לארץ ואין להם פה ייצוג,או אז כל אחד יעשה חושבים ולפעמים כדאי להסתכן ולפנק אח עצמנו בחכה איכותית,או רולר משובח לאחד מימי ההולדת שיש לנו כל שנה  הרבה בריאות וחוטים מתוחים  פליפר יקירי במחיר שלוקחים בארץ אפשר לקנות 2 פריטים ועוד ישאר עודף אז קונים 2 ואם אחד מתקלקל או נשבר משתמשים בשני ולא צריך להפעיל שום אחריות שברוב המקרים אומרים לך שהאחריות לא כוללת את המקרה שלך זה לא שאני נגד קניה בארץ רק שאני כמו רבים אחרים חושב קודם כל על הכיס שלי ולא על הכיס של בעל החנות
|
-------------------------------
|
|
|
אברהם כהן
|
חבר_ISF חבר פורום
מנותקגיל:
48
הודעות: 4796
|
|
חברים יקרים הכל נכון,המחירים לפעמים גבוהים ומרגיזים,אבל ....... יש יבואנים בארץ שמודעים לבעיתיות שכל אחד יכול לייבא ציוד,ומבינים שחייבים ללכת לכיוון מחיר שפוי יותר,ויבואן או ספק כזה ראוי שנקנה ממנו,אפילו עם עדיין יש הפרש קטן בנוסף אסור לשכוח שבמקרים של ציוד מורכב ( ולא מתכלה כמו חוטים,קרסים,סביבלים וכ״ו) תהיה לנו כתובת להפעלת אחריות ואו תיקונים כאלו או אחרים,שאפילו עם הספק בחול הגון וישר עדיין זה לא מעבר לפינה,ומצריך אופרציה,ולפעמים כסף נוסף יחד עם זאת,לפעמים יש מוצרים שלא מגיעים לארץ ואין להם פה ייצוג,או אז כל אחד יעשה חושבים ולפעמים כדאי להסתכן ולפנק אח עצמנו בחכה איכותית,או רולר משובח לאחד מימי ההולדת שיש לנו כל שנה  הרבה בריאות וחוטים מתוחים  פליפר יקירי במחיר שלוקחים בארץ אפשר לקנות 2 פריטים ועוד ישאר עודף אז קונים 2 ואם אחד מתקלקל או נשבר משתמשים בשני ולא צריך להפעיל שום אחריות שברוב המקרים אומרים לך שהאחריות לא כוללת את המקרה שלך זה לא שאני נגד קניה בארץ רק שאני כמו רבים אחרים חושב קודם כל על הכיס שלי ולא על הכיס של בעל החנות בס"ד צודק ב- 100%. אין מצווה לשרוף את הכסף סתם.
|
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
|
|
|
|
היי נעים מאוד ושלום לכולם, לא יכלתי שלא לשתף מקרה דומה אשר חוויתי לא מזמן בדיוק בנושא ראשית אציין שכמו כולכם כל הציוד שלי נקנה בארץ ולאחרונה התעניינתי ברולר מדגם ספציפי שהפער במחיר שלו בין הארץ לחו"ל היה כ1.700 ש"ח שזה כמעט כפול מערכו וזה כמובן לפני הוצאות על חוטים לידר וכו.. בסופו של דבר לא היה מנוס לרכוש את המוצר מחו"ל עקב אותו פער אני אישית יבואן בעצמי בתחום אחר ואני מסרב להבין את אחוזי הרווח המטורפים שקיימים על חלק מהמוצרים בארץ (מעדיף לא להכנס לפירוטים ספיציפיים) לא יתכן שסחורה שפטורה ממס לחלוטין וההוצאה היחידה שיש ליבואנים זה רק שילוח (מע"מ כמובן מוחזר לאחר חודש חודשיים חזרה ליבואן למי שלא יודע) תגיע למספרים מופרזים שכאלה וזה לא משנה מה הם הוצאות התפעול של היבואן כמו כן חשוב לציין שיש יבואנים אחרים שמעמידים מחירים סבירים הרבה יותר.
|
|
|
|
|
 |
|
|
באופן כללי יש להרבה אנשים חשש לא מבוסס מקניית ציוד באינטרנט, אז כדאי להדגיש את העובדות: 1. צויין כאן כבר, שהקנייה פטורה ממכסים שונים עד 500$. בסכום של עד 70$ פטור גם ממע"מ. 2. ללא יוצא מן הכלל, אותו פריט ציוד בחפירה הנכונה יהיה זול יותר ברשת, כלומר באיביי, עלי אקספרס או בחנויות הדייג היעודיות (ויש הרבה). 3. בקניה ממקור מאובטח, כלומר המקורות שצויינו לעיל, ובעיקר בשימוש בפייפאל כאמצעי התשלום, הלקוח מוגן לחלוטין מהונאות, תרמיות וכו', ובד"כ גם מאובדן או נזק לציוד בזמן השילוח. קנייה דרך המקורות החזקים, איביי והחנויות הגדולות, שומרת עליך גם בזכות השאיפה של המוכר לשמור על השם והמוניטין שלו, ומוכרים באיביי יוצאים מגדרם בשירות על מנת לקבל פידבק טוב, מה שעוזר לך בתור זה שכותב את הפידבקים... 4. ספקים טובים יודעים לארוז את הציוד נכון ולשלוח עם המוביל הנכון כדי שלא יינזק. הרבה אנשים חוששים לקנות ציוד יקר או גדול (בעיקר מקלות ורולרים) מהחשש שיישברו בדרך. החשש הזה גם הוא לא מגובה במציאות מכיוון שהמוצרים נארזים בצורה מוקפדת ולא יצא לי להיתקל בשבירה או נזק לציוד, מה גם שבמקרה כזה תקבל פיצוי, החזר או מוצר חדש במקום. אני אישית קיבלתי מחו"ל המון ציוד, בשווי אלפי שקלים, כולל מקלות ורולאים, ומעולם לא קרה שנשבר פריט כזה או אחר, ובמקרים הנדירים של חוסרים שונים או אבדן קיבלתי את ההחזר ע"י הספק עד השקל האחרון.
קנייה בטוחה ומהנה- קובי
מסכים כמעט עם כל מילה אין סיבה לא לקנות מהרשת למעט עניין קטן אחד PAYPAL זאת אשליה של ביטחון: נכון הם לא מעט פעמים מגנים על הלקוח אבל שזה מגיע לסכומים... העניין לא פשוט עברתי איתם 7 מדורי גהינום למרות שהוכחתי ללא צל של ספק מרמה עשיתי כל מה שהם בקשו כולל תלונה במשטרה דברים שאתם לא מאמינים. מי שלא נתקל איתם בבעיה רצינית לא יודע איזה חברה זאת הגעתי למצב שאני מזהה אנשים מהשרות לקוחות לפי הקול ויודע לאיזה סניף הגעתי (בולגריה או גרמניה) רק לפי הקול ורמת הבקיאות של הנציג... לאחר שכמעט הגעתי לפתחו של בית המשפט ביום בהיר אחד מצאתי כבלתי הודעה למייל שהחליטו לזכות אותי חשוב להדגיש שלפני זה הם דחו את התביעה כ 3 פעמים וכל פעם הגשתי ערעור והוא נדחה ולא יודע עם בשלב מסויים שיחק לי המזל או שהם הבינו שאני סופר עקשן והכל מתועד לתוהים מדובר בכ2000$.... באמת שהאמנתי שהכסף אבד ורק בית המשפט יחזיר אותו אני כן אמשיך לקנות ברשת (הפני פחות משעה רכשתי מקל מאמזון יפן תודות להמלצות החברה כאן) אבל כדי לקחת בחשבון שלפעמים ההשלייה של הביטחון (ומעולם לא נתקלתי אתם בבעייה לפני כן) וכן עשיתי הכל כדי לבדוק אבל הגיוני שלאורך השנים תהייה נפילה אם כבר נפילה אז על פי מרפי בסכום גבוהה.... בנוסף כאשר אני רוכש ואני יכול לחסוך כסף קנייה ישירה באשראי וללא שימוש בPAYPAL העשה זאת ללא היסוס אל תשכחו שגם באשראי יש ביטוח כנגד הונאות... בנצי אני לא מסכים אני מאמין בכוחות השוק (היד הנעלמה). אם חניות ולא משנה של מה ימכרו במחירים גבוהים ממחיר שהצרכן יהיה מוכן לשלם אנשים יפסיקו לקנות כן חנויות יעלמו כמו המון ענפים נכחדו בארץ, כך יהיה לא הגיוני להזרים כסף באופן מלאכותי (בטח לא מהכיס של צרכן הפרטי) רק כדי להחזיק חנויות שאנשים יעשו את השיכול הכלכלי אם כדאי או לא לפתוח עסק מסוג זה או אחר. אני באופן מוחלט מעדיף לקנות מחו"ל גם אם המחיר מאוד קרוב למחיר בארץ יודע למה כי הסיכוי שיעשו לי קומבינה וימכרו לי מוצר שנקנה בתור עודפים עם פגם יצור כזה או אחר שואף לאפס בארץ אם תחפש טוב תראה שלא מעט פעמים הספקים קונים מחול ציוד פגום שנקנה כסחורה פגומה וימכר בארץ כסחורה חדשה לצערי ראיתי כבר יותר מדי מוצרים כאלו החל מנעלים (מותגים מובילים) כלה במוצרי מזון האריזה פגומה וכו' אין לי בעייה לרכוש במחיר שאסכים לו מוצר פגום אך שיצג לי בברור שהמוצר הוא כזה אחרת זאת מרמה. לכן תודה ולא תודה ארכוש מחו"ל כל מה שאוכל כך אקבל את המוצר שהזמנתי לא עודפים לא דגם משנה שעברה (שיספרו לי שזה הדגם בחדש ביותר) אחסוך כסף וזמן בלהגיע לחנות ובעניין האחריות גם כאן העדיף לשלוח את המוצר לחו"ל מאשר לקבל תשובה שכן המוצר הזה יש לו אחריות לכל החיים אבל כשאני יבוא לממש את האחריות יגידו לי אחריות לכל חיי המוצר הגומי כבר התייבש המוצר ישן אין מה לעשות יש עיפות חומר אז מה זת אחריות לכל החיים (אגב מדובר בחליפת צלילה)
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
|
|
באופן כללי יש להרבה אנשים חשש לא מבוסס מקניית ציוד באינטרנט, אז כדאי להדגיש את העובדות: 1. צויין כאן כבר, שהקנייה פטורה ממכסים שונים עד 500$. בסכום של עד 70$ פטור גם ממע"מ. 2. ללא יוצא מן הכלל, אותו פריט ציוד בחפירה הנכונה יהיה זול יותר ברשת, כלומר באיביי, עלי אקספרס או בחנויות הדייג היעודיות (ויש הרבה). 3. בקניה ממקור מאובטח, כלומר המקורות שצויינו לעיל, ובעיקר בשימוש בפייפאל כאמצעי התשלום, הלקוח מוגן לחלוטין מהונאות, תרמיות וכו', ובד"כ גם מאובדן או נזק לציוד בזמן השילוח. קנייה דרך המקורות החזקים, איביי והחנויות הגדולות, שומרת עליך גם בזכות השאיפה של המוכר לשמור על השם והמוניטין שלו, ומוכרים באיביי יוצאים מגדרם בשירות על מנת לקבל פידבק טוב, מה שעוזר לך בתור זה שכותב את הפידבקים... 4. ספקים טובים יודעים לארוז את הציוד נכון ולשלוח עם המוביל הנכון כדי שלא יינזק. הרבה אנשים חוששים לקנות ציוד יקר או גדול (בעיקר מקלות ורולרים) מהחשש שיישברו בדרך. החשש הזה גם הוא לא מגובה במציאות מכיוון שהמוצרים נארזים בצורה מוקפדת ולא יצא לי להיתקל בשבירה או נזק לציוד, מה גם שבמקרה כזה תקבל פיצוי, החזר או מוצר חדש במקום. אני אישית קיבלתי מחו"ל המון ציוד, בשווי אלפי שקלים, כולל מקלות ורולאים, ומעולם לא קרה שנשבר פריט כזה או אחר, ובמקרים הנדירים של חוסרים שונים או אבדן קיבלתי את ההחזר ע"י הספק עד השקל האחרון.
קנייה בטוחה ומהנה- קובי
מסכים כמעט עם כל מילה אין סיבה לא לקנות מהרשת למעט עניין קטן אחד PAYPAL זאת אשליה של ביטחון: נכון הם לא מעט פעמים מגנים על הלקוח אבל שזה מגיע לסכומים... העניין לא פשוט עברתי איתם 7 מדורי גהינום למרות שהוכחתי ללא צל של ספק מרמה עשיתי כל מה שהם בקשו כולל תלונה במשטרה דברים שאתם לא מאמינים. מי שלא נתקל איתם בבעיה רצינית לא יודע איזה חברה זאת הגעתי למצב שאני מזהה אנשים מהשרות לקוחות לפי הקול ויודע לאיזה סניף הגעתי (בולגריה או גרמניה) רק לפי הקול ורמת הבקיאות של הנציג... לאחר שכמעט הגעתי לפתחו של בית המשפט ביום בהיר אחד מצאתי כבלתי הודעה למייל שהחליטו לזכות אותי חשוב להדגיש שלפני זה הם דחו את התביעה כ 3 פעמים וכל פעם הגשתי ערעור והוא נדחה ולא יודע עם בשלב מסויים שיחק לי המזל או שהם הבינו שאני סופר עקשן והכל מתועד לתוהים מדובר בכ2000$.... באמת שהאמנתי שהכסף אבד ורק בית המשפט יחזיר אותו אני כן אמשיך לקנות ברשת (הפני פחות משעה רכשתי מקל מאמזון יפן תודות להמלצות החברה כאן) אבל כדי לקחת בחשבון שלפעמים ההשלייה של הביטחון (ומעולם לא נתקלתי אתם בבעייה לפני כן) וכן עשיתי הכל כדי לבדוק אבל הגיוני שלאורך השנים תהייה נפילה אם כבר נפילה אז על פי מרפי בסכום גבוהה.... בנוסף כאשר אני רוכש ואני יכול לחסוך כסף קנייה ישירה באשראי וללא שימוש בPAYPAL העשה זאת ללא היסוס אל תשכחו שגם באשראי יש ביטוח כנגד הונאות... בנצי אני לא מסכים אני מאמין בכוחות השוק (היד הנעלמה). אם חניות ולא משנה של מה ימכרו במחירים גבוהים ממחיר שהצרכן יהיה מוכן לשלם אנשים יפסיקו לקנות כן חנויות יעלמו כמו המון ענפים נכחדו בארץ, כך יהיה לא הגיוני להזרים כסף באופן מלאכותי (בטח לא מהכיס של צרכן הפרטי) רק כדי להחזיק חנויות שאנשים יעשו את השיכול הכלכלי אם כדאי או לא לפתוח עסק מסוג זה או אחר. אני באופן מוחלט מעדיף לקנות מחו"ל גם אם המחיר מאוד קרוב למחיר בארץ יודע למה כי הסיכוי שיעשו לי קומבינה וימכרו לי מוצר שנקנה בתור עודפים עם פגם יצור כזה או אחר שואף לאפס בארץ אם תחפש טוב תראה שלא מעט פעמים הספקים קונים מחול ציוד פגום שנקנה כסחורה פגומה וימכר בארץ כסחורה חדשה לצערי ראיתי כבר יותר מדי מוצרים כאלו החל מנעלים (מותגים מובילים) כלה במוצרי מזון האריזה פגומה וכו' אין לי בעייה לרכוש במחיר שאסכים לו מוצר פגום אך שיצג לי בברור שהמוצר הוא כזה אחרת זאת מרמה. לכן תודה ולא תודה ארכוש מחו"ל כל מה שאוכל כך אקבל את המוצר שהזמנתי לא עודפים לא דגם משנה שעברה (שיספרו לי שזה הדגם בחדש ביותר) אחסוך כסף וזמן בלהגיע לחנות ובעניין האחריות גם כאן העדיף לשלוח את המוצר לחו"ל מאשר לקבל תשובה שכן המוצר הזה יש לו אחריות לכל החיים אבל כשאני יבוא לממש את האחריות יגידו לי אחריות לכל חיי המוצר הגומי כבר התייבש המוצר ישן אין מה לעשות יש עיפות חומר אז מה זת אחריות לכל החיים (אגב מדובר בחליפת צלילה) בוא נגיד ככה אני לא קונה בסכומים גבוהים כך שאין לי בעיה עם פיי פאל בגדול עוד לא יצא לי להתקל בבעיה איתם וכבר היו לי כמה מקרים קניות באינטרנט אצלי זה עניין שבשגרה אם כי בזמן האחרון קצת פחתו וזה רק בגלל הדוחק בסניף הדואר בבת-ים זה כבר נהיה סוג של עבודה ללכת לאסוף משהו מהדואר אצלנו המתנה של שעתיים ויותר, ואין אפשרות להזמין תור מראש 
|
-------------------------------
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
« הקודם הבא »
|
הדפסה
|
|
עמודים: [1] 2
|
|
|
|