פורום הדיג הספורטיבי בישראל
 פורומי דיג מקצועיים
  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
   המנועיה |
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
נושא: המנועיה (נקרא 88155 פעמים) |
הדפסה |
|
Kobiarava
|
מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
45
הודעות: 5786
|
|
לדעתי- תוסף לא שמים 'סתם', רק לצורך ספציפי, תוסף יעודי, מחברה אמינה. הכלל לטעמי הוא- מה שלא שבור- אל תנסה לתקן. אם שמן המנוע מתאים לדרישות היצרן הוא יעשה את העבודה מצויין על מנוע תקין. אם יש בעיה מסויימת, מנוע מעשן, מנפח, שורף שמן או מרעיש, יש תוספים יעודיים שיתאימו למשימה של "צ'אנס אחרון", כלומר- אם לא יעבוד- חייבים לפתוח את המנוע. אל תאמין לטענה על תוספים שחוסכים דלק- אם זה היה נכון, היו מכניסים את הרכיב הזה כסטנדרט לשמן (איזה יצרן לא היה רוצה לתת לך שמן שגורם לך לחסוך דלק?), אל תאמין לתוספים שמתאימים גם לבנזין וגם לדיזל, גם לשמן המנוע וגם לשמן הגיר וגם למערכת הזרקת הדלק, גם וגם וגם זה כלום, כי כל מערכת דורשת ספסיפיקציות כל כך שונות שאין סיכוי שתוסף אחד יכול לענות על כולן....
|
|
|
|
אברהם כהן
|
חבר_ISF חבר פורום
מנותקגיל:
48
הודעות: 4796
|
|
בס"ד עדכון קצר, נכנסתי היום בבוקר למוסכניק. אמרתי לו את העניין, בדק לחץ לי יד ואמר לי שאין שום בעיה והכל טוב. כמו שאמרתם, כנראה אידוי קטן. בכל אופן בקשתי ממנו לעשות טיפול לאוטו. אלון כמו שאמרת (כרגיל) הטיפול למיקרה הוא כל 20,000 ק"מ. מה שבטוח, כמו שאומרים שכל דבר הוא לטובה, בזות המתדלק מאתמול התגלגל כל העניין, ובבדיקה התגלה שהפלאגים לרכב הם המקוריים ומעולם לא הוחלפו. ושתבינו, האוטו כבר עם 63,000. אז עשיתי טיפול מלא לאוטו, פילטרים, שמנים, פלאגים, בדיקת בלמים וכו'... אחרי שעתיים הייתי כבר מחוץ למוסך ומשם לעבודה. לגבי התוסף MOA הוא אמר שכרגע לא צריך, אבל לגבי ה- XADO הוא אמר שהוא טוב, ולשים את זה פעם בשנה כשהאוטו מתודלק, ואז לנסוע עם האוטו רגיל, ואז התדלוק הבא אחריו רק כשנורת הדלק נדלקת. כך לתת לתוסף לעבור בצנרת בצורה הכי מרוכזת. אחרי התדלוק הזה אפשר להמשיך לתדלק רגיל, מתי שרוצים. תודה רבה לכולכם - קובי, צור ואלון. ה' יברך אותכם.  שיהיה לכולם חג פסח שמח וכשר לכולם... (בלי הבירה כמובן  )
|
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
|
|
|
shragam
|
הערוץ שלי מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
57
הודעות: 14232
|
|
טוב שיש לנו כאן את אלון , קובי וצור  אברהם, טוב לשמוע שאתה רגוע יותר עכשיו. אני אף פעם לא נותן למתדלק לבדוק לי שמן וכו', תמיד לבד בחניה כשהאוטו לפני נסיעה (כדי שהשמן ירד) וטיפולים במוסך מסודר .
|
|
עריכה אחרונה: אפריל 18, 2019, 13:36:31 PM על ידי shragam
|
|
-------------------------------
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
 |
|
|
בס"ד עדכון קצר, נכנסתי היום בבוקר למוסכניק. אמרתי לו את העניין, בדק לחץ לי יד ואמר לי שאין שום בעיה והכל טוב. כמו שאמרתם, כנראה אידוי קטן. בכל אופן בקשתי ממנו לעשות טיפול לאוטו. אלון כמו שאמרת (כרגיל) הטיפול למיקרה הוא כל 20,000 ק"מ. מה שבטוח, כמו שאומרים שכל דבר הוא לטובה, בזות המתדלק מאתמול התגלגל כל העניין, ובבדיקה התגלה שהפלאגים לרכב הם המקוריים ומעולם לא הוחלפו. ושתבינו, האוטו כבר עם 63,000. אז עשיתי טיפול מלא לאוטו, פילטרים, שמנים, פלאגים, בדיקת בלמים וכו'... אחרי שעתיים הייתי כבר מחוץ למוסך ומשם לעבודה. לגבי התוסף MOA הוא אמר שכרגע לא צריך, אבל לגבי ה- XADO הוא אמר שהוא טוב, ולשים את זה פעם בשנה כשהאוטו מתודלק, ואז לנסוע עם האוטו רגיל, ואז התדלוק הבא אחריו רק כשנורת הדלק נדלקת. כך לתת לתוסף לעבור בצנרת בצורה הכי מרוכזת. אחרי התדלוק הזה אפשר להמשיך לתדלק רגיל, מתי שרוצים. תודה רבה לכולכם - קובי, צור ואלון. ה' יברך אותכם.  שיהיה לכולם חג פסח שמח וכשר לכולם... (בלי הבירה כמובן  ) שמח שיכולנו לעזור עצה נוספת שאל את המכונאי כל כמה טיפולים צריך להחליף פלגים ופילטר דלק כמו שאמרתי מוקדם יותר יש רכבים שמחליטים את החלקים הללו כל 3 או 4 טיפולים במידה וכך המצב תרשום את הקילומטרים שבהם התבצע הטיפול ואז תדע באיזה טיפול תצטרך להחליף פלגים ופילטר דלק חבל להחליף כל טיפול עם אין צורך וגם תחסוך קצת כסף
|
|
|
|
אברהם כהן
|
חבר_ISF חבר פורום
מנותקגיל:
48
הודעות: 4796
|
|
 |
|
|
בס"ד עדכון קצר, נכנסתי היום בבוקר למוסכניק. אמרתי לו את העניין, בדק לחץ לי יד ואמר לי שאין שום בעיה והכל טוב. כמו שאמרתם, כנראה אידוי קטן. בכל אופן בקשתי ממנו לעשות טיפול לאוטו. אלון כמו שאמרת (כרגיל) הטיפול למיקרה הוא כל 20,000 ק"מ. מה שבטוח, כמו שאומרים שכל דבר הוא לטובה, בזות המתדלק מאתמול התגלגל כל העניין, ובבדיקה התגלה שהפלאגים לרכב הם המקוריים ומעולם לא הוחלפו. ושתבינו, האוטו כבר עם 63,000. אז עשיתי טיפול מלא לאוטו, פילטרים, שמנים, פלאגים, בדיקת בלמים וכו'... אחרי שעתיים הייתי כבר מחוץ למוסך ומשם לעבודה. לגבי התוסף MOA הוא אמר שכרגע לא צריך, אבל לגבי ה- XADO הוא אמר שהוא טוב, ולשים את זה פעם בשנה כשהאוטו מתודלק, ואז לנסוע עם האוטו רגיל, ואז התדלוק הבא אחריו רק כשנורת הדלק נדלקת. כך לתת לתוסף לעבור בצנרת בצורה הכי מרוכזת. אחרי התדלוק הזה אפשר להמשיך לתדלק רגיל, מתי שרוצים. תודה רבה לכולכם - קובי, צור ואלון. ה' יברך אותכם.  שיהיה לכולם חג פסח שמח וכשר לכולם... (בלי הבירה כמובן  ) שמח שיכולנו לעזור עצה נוספת שאל את המכונאי כל כמה טיפולים צריך להחליף פלגים ופילטר דלק כמו שאמרתי מוקדם יותר יש רכבים שמחליטים את החלקים הללו כל 3 או 4 טיפולים במידה וכך המצב תרשום את הקילומטרים שבהם התבצע הטיפול ואז תדע באיזה טיפול תצטרך להחליף פלגים ופילטר דלק חבל להחליף כל טיפול עם אין צורך וגם תחסוך קצת כסף בס"ד האמת ששאלתי אותו בטיפול עצמו. הפלאגים כל 60,000 ק"מ. זאת אומרת כל טיפול שלישי צריך פלאגים. האמת שהוא אמר לי שהפלאגים הם מסוג מסוים. שכחתי את השם שלהם כבר 
|
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
 |
|
|
בס"ד עדכון קצר, נכנסתי היום בבוקר למוסכניק. אמרתי לו את העניין, בדק לחץ לי יד ואמר לי שאין שום בעיה והכל טוב. כמו שאמרתם, כנראה אידוי קטן. בכל אופן בקשתי ממנו לעשות טיפול לאוטו. אלון כמו שאמרת (כרגיל) הטיפול למיקרה הוא כל 20,000 ק"מ. מה שבטוח, כמו שאומרים שכל דבר הוא לטובה, בזות המתדלק מאתמול התגלגל כל העניין, ובבדיקה התגלה שהפלאגים לרכב הם המקוריים ומעולם לא הוחלפו. ושתבינו, האוטו כבר עם 63,000. אז עשיתי טיפול מלא לאוטו, פילטרים, שמנים, פלאגים, בדיקת בלמים וכו'... אחרי שעתיים הייתי כבר מחוץ למוסך ומשם לעבודה. לגבי התוסף MOA הוא אמר שכרגע לא צריך, אבל לגבי ה- XADO הוא אמר שהוא טוב, ולשים את זה פעם בשנה כשהאוטו מתודלק, ואז לנסוע עם האוטו רגיל, ואז התדלוק הבא אחריו רק כשנורת הדלק נדלקת. כך לתת לתוסף לעבור בצנרת בצורה הכי מרוכזת. אחרי התדלוק הזה אפשר להמשיך לתדלק רגיל, מתי שרוצים. תודה רבה לכולכם - קובי, צור ואלון. ה' יברך אותכם.  שיהיה לכולם חג פסח שמח וכשר לכולם... (בלי הבירה כמובן  ) שמח שיכולנו לעזור עצה נוספת שאל את המכונאי כל כמה טיפולים צריך להחליף פלגים ופילטר דלק כמו שאמרתי מוקדם יותר יש רכבים שמחליטים את החלקים הללו כל 3 או 4 טיפולים במידה וכך המצב תרשום את הקילומטרים שבהם התבצע הטיפול ואז תדע באיזה טיפול תצטרך להחליף פלגים ופילטר דלק חבל להחליף כל טיפול עם אין צורך וגם תחסוך קצת כסף בס"ד האמת ששאלתי אותו בטיפול עצמו. הפלאגים כל 60,000 ק"מ. זאת אומרת כל טיפול שלישי צריך פלאגים. האמת שהוא אמר לי שהפלאגים הם מסוג מסוים. שכחתי את השם שלהם כבר  אירידיום?
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
|
|
בס"ד עדכון קצר, נכנסתי היום בבוקר למוסכניק. אמרתי לו את העניין, בדק לחץ לי יד ואמר לי שאין שום בעיה והכל טוב. כמו שאמרתם, כנראה אידוי קטן. בכל אופן בקשתי ממנו לעשות טיפול לאוטו. אלון כמו שאמרת (כרגיל) הטיפול למיקרה הוא כל 20,000 ק"מ. מה שבטוח, כמו שאומרים שכל דבר הוא לטובה, בזות המתדלק מאתמול התגלגל כל העניין, ובבדיקה התגלה שהפלאגים לרכב הם המקוריים ומעולם לא הוחלפו. ושתבינו, האוטו כבר עם 63,000. אז עשיתי טיפול מלא לאוטו, פילטרים, שמנים, פלאגים, בדיקת בלמים וכו'... אחרי שעתיים הייתי כבר מחוץ למוסך ומשם לעבודה. לגבי התוסף MOA הוא אמר שכרגע לא צריך, אבל לגבי ה- XADO הוא אמר שהוא טוב, ולשים את זה פעם בשנה כשהאוטו מתודלק, ואז לנסוע עם האוטו רגיל, ואז התדלוק הבא אחריו רק כשנורת הדלק נדלקת. כך לתת לתוסף לעבור בצנרת בצורה הכי מרוכזת. אחרי התדלוק הזה אפשר להמשיך לתדלק רגיל, מתי שרוצים. תודה רבה לכולכם - קובי, צור ואלון. ה' יברך אותכם.  שיהיה לכולם חג פסח שמח וכשר לכולם... (בלי הבירה כמובן  ) שמח שיכולנו לעזור עצה נוספת שאל את המכונאי כל כמה טיפולים צריך להחליף פלגים ופילטר דלק כמו שאמרתי מוקדם יותר יש רכבים שמחליטים את החלקים הללו כל 3 או 4 טיפולים במידה וכך המצב תרשום את הקילומטרים שבהם התבצע הטיפול ואז תדע באיזה טיפול תצטרך להחליף פלגים ופילטר דלק חבל להחליף כל טיפול עם אין צורך וגם תחסוך קצת כסף בס"ד האמת ששאלתי אותו בטיפול עצמו. הפלאגים כל 60,000 ק"מ. זאת אומרת כל טיפול שלישי צריך פלאגים. האמת שהוא אמר לי שהפלאגים הם מסוג מסוים. שכחתי את השם שלהם כבר  אירידיום? אירידיום הם ל-100.000 כך שזה לא אירידיום אלה פלאגים רגילים אבל מסוג טוב
|
-------------------------------
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
|
|
בס"ד עדכון קצר, נכנסתי היום בבוקר למוסכניק. אמרתי לו את העניין, בדק לחץ לי יד ואמר לי שאין שום בעיה והכל טוב. כמו שאמרתם, כנראה אידוי קטן. בכל אופן בקשתי ממנו לעשות טיפול לאוטו. אלון כמו שאמרת (כרגיל) הטיפול למיקרה הוא כל 20,000 ק"מ. מה שבטוח, כמו שאומרים שכל דבר הוא לטובה, בזות המתדלק מאתמול התגלגל כל העניין, ובבדיקה התגלה שהפלאגים לרכב הם המקוריים ומעולם לא הוחלפו. ושתבינו, האוטו כבר עם 63,000. אז עשיתי טיפול מלא לאוטו, פילטרים, שמנים, פלאגים, בדיקת בלמים וכו'... אחרי שעתיים הייתי כבר מחוץ למוסך ומשם לעבודה. לגבי התוסף MOA הוא אמר שכרגע לא צריך, אבל לגבי ה- XADO הוא אמר שהוא טוב, ולשים את זה פעם בשנה כשהאוטו מתודלק, ואז לנסוע עם האוטו רגיל, ואז התדלוק הבא אחריו רק כשנורת הדלק נדלקת. כך לתת לתוסף לעבור בצנרת בצורה הכי מרוכזת. אחרי התדלוק הזה אפשר להמשיך לתדלק רגיל, מתי שרוצים. תודה רבה לכולכם - קובי, צור ואלון. ה' יברך אותכם.  שיהיה לכולם חג פסח שמח וכשר לכולם... (בלי הבירה כמובן  ) XADO זה שם המוצר יש לדלק יש לגיר ויש למנוע כל מה שרשמתי זה למנוע עכשיו תרשום לעצמך שהטיפול הבא הוא בעוד 20.000 כלומר ב-80.000 או באפריל הבא הקודם מביניהם
|
-------------------------------
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
|
|
לדעתי- תוסף לא שמים 'סתם', רק לצורך ספציפי, תוסף יעודי, מחברה אמינה. הכלל לטעמי הוא- מה שלא שבור- אל תנסה לתקן. אם שמן המנוע מתאים לדרישות היצרן הוא יעשה את העבודה מצויין על מנוע תקין. אם יש בעיה מסויימת, מנוע מעשן, מנפח, שורף שמן או מרעיש, יש תוספים יעודיים שיתאימו למשימה של "צ'אנס אחרון", כלומר- אם לא יעבוד- חייבים לפתוח את המנוע. אל תאמין לטענה על תוספים שחוסכים דלק- אם זה היה נכון, היו מכניסים את הרכיב הזה כסטנדרט לשמן (איזה יצרן לא היה רוצה לתת לך שמן שגורם לך לחסוך דלק?), אל תאמין לתוספים שמתאימים גם לבנזין וגם לדיזל, גם לשמן המנוע וגם לשמן הגיר וגם למערכת הזרקת הדלק, גם וגם וגם זה כלום, כי כל מערכת דורשת ספסיפיקציות כל כך שונות שאין סיכוי שתוסף אחד יכול לענות על כולן....
האמת פה אתה כבר התחלת להרגיז אותי ובעיקר אחרי מה שרשמתי אל תנסה להראות שאתה יודע על סמך קצת ידע אישי במכונאות בעיקר כשאיש מקצוע אומר שיש תוספים שכן שווה לשים אותם כדוגמת MOA וגם XADO אני דיברתי ממש על קצה המזלג לגבי התוספים אל תגיד ששמן מנוע לא יכול להתאים גם לדיזל וגם לבנזין כי זה ממש לא נכון טכנולוגית השמן הסינטטי היום היא כל כך מתקדמת שיש שמנים שמתאימים גם לבנזין וגם לדיזל זה כבר לא השמן המינרלי משנות ה-70 של המאה הקודמת עכשיו אני ירחיב עוד קצת על MOA כדי שתבין שזה לא תוסף חרטא התוסף הזה מיועד לשמן הוא מצליח להכנס לחרירים הכי קטנים שיש במערכת השימון ויש אותם במרימי השסתומים ההידראוליים הוא עושה סוג של ננו ציפוי בצילינדרים ובכל החלקים הנעים במנוע ומוריד משמעותית את החיכוך במנוע ברגע שאתה מצליח להוריד את החיכוך אתה מעלה את נצילות המנוע ובאותה המידה אתה גם פחות מחמם את המנוע כי יש פחות חיכוך כמו כן הוא סופח לכלוך בצורה טובה יותר אבל גם שלא נשכח שבגלל שהחיכוך יורד יש גם פחות לכלוך ומה שנשאר זה רק הפיח שמצליח לעבור את טבעות הבוכנה שאותו למעשה הוא סופח אז לסיכום מה הוא עושה מוריד חיכוח מוריד טמפרטורה סופח לכלוך תחלס הוא עושה כל מה ששמן מנוע צריך לעשות רק שהוא עושה את זה הרבה יותר טוב ודרך אגב היצרן צריך לשדר אמינות ואיכות אבל אל תשכח שהוא רוצה גם שתחליף חלקים כי תחלס הוא מרוויח יותר על החלקים שמחליפים ופחות על רכב חדש שקונים אז כשאין תקלות וכשלא מחליפים חלקים היצרן מפסיד כסף!!! צריך פשוט להגיע לאיזון של אמינות מול החלפת חלקים סבירה
|
-------------------------------
|
|
|
אברהם כהן
|
חבר_ISF חבר פורום
מנותקגיל:
48
הודעות: 4796
|
|
 |
|
|
בס"ד עדכון קצר, נכנסתי היום בבוקר למוסכניק. אמרתי לו את העניין, בדק לחץ לי יד ואמר לי שאין שום בעיה והכל טוב. כמו שאמרתם, כנראה אידוי קטן. בכל אופן בקשתי ממנו לעשות טיפול לאוטו. אלון כמו שאמרת (כרגיל) הטיפול למיקרה הוא כל 20,000 ק"מ. מה שבטוח, כמו שאומרים שכל דבר הוא לטובה, בזות המתדלק מאתמול התגלגל כל העניין, ובבדיקה התגלה שהפלאגים לרכב הם המקוריים ומעולם לא הוחלפו. ושתבינו, האוטו כבר עם 63,000. אז עשיתי טיפול מלא לאוטו, פילטרים, שמנים, פלאגים, בדיקת בלמים וכו'... אחרי שעתיים הייתי כבר מחוץ למוסך ומשם לעבודה. לגבי התוסף MOA הוא אמר שכרגע לא צריך, אבל לגבי ה- XADO הוא אמר שהוא טוב, ולשים את זה פעם בשנה כשהאוטו מתודלק, ואז לנסוע עם האוטו רגיל, ואז התדלוק הבא אחריו רק כשנורת הדלק נדלקת. כך לתת לתוסף לעבור בצנרת בצורה הכי מרוכזת. אחרי התדלוק הזה אפשר להמשיך לתדלק רגיל, מתי שרוצים. תודה רבה לכולכם - קובי, צור ואלון. ה' יברך אותכם.  שיהיה לכולם חג פסח שמח וכשר לכולם... (בלי הבירה כמובן  ) XADO זה שם המוצר יש לדלק יש לגיר ויש למנוע כל מה שרשמתי זה למנוע עכשיו תרשום לעצמך שהטיפול הבא הוא בעוד 20.000 כלומר ב-80.000 או באפריל הבא הקודם מביניהם בס"ד בדיוק אמרתי לו שבע"ה נפגש בפסח הבא. ניקיון לבית יהיה שווה גם לטיפול באוטו. בע"ה שעד אז לא יהיו שום תקלות ברכב. לגבי התוסף XADO, אז כנראה שלא הבנתי נכון. והוא שם לי תוסף כזה לדלק. אלון, שאלה קטנה, הרי מבחינתי למוסכניק יש אינטרס למכור כמה שיותר. ואתה מבחינתי, כמו שאני מכיר אותך, נטול אינטרסים למה שקשור אלי ולרכב. אז הייתי שמח לשמוע את דעתך... האם כן לשים את MOA או לא??? כי המוסכניק אמר לי שאין צורך  מדבריך הבנתי שכל מה שכתבת על התוסף MOA יהיה מעולה בכל מצב. ויהיה מצדיק לשים אותו.
|
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
|
|
בס"ד עדכון קצר, נכנסתי היום בבוקר למוסכניק. אמרתי לו את העניין, בדק לחץ לי יד ואמר לי שאין שום בעיה והכל טוב. כמו שאמרתם, כנראה אידוי קטן. בכל אופן בקשתי ממנו לעשות טיפול לאוטו. אלון כמו שאמרת (כרגיל) הטיפול למיקרה הוא כל 20,000 ק"מ. מה שבטוח, כמו שאומרים שכל דבר הוא לטובה, בזות המתדלק מאתמול התגלגל כל העניין, ובבדיקה התגלה שהפלאגים לרכב הם המקוריים ומעולם לא הוחלפו. ושתבינו, האוטו כבר עם 63,000. אז עשיתי טיפול מלא לאוטו, פילטרים, שמנים, פלאגים, בדיקת בלמים וכו'... אחרי שעתיים הייתי כבר מחוץ למוסך ומשם לעבודה. לגבי התוסף MOA הוא אמר שכרגע לא צריך, אבל לגבי ה- XADO הוא אמר שהוא טוב, ולשים את זה פעם בשנה כשהאוטו מתודלק, ואז לנסוע עם האוטו רגיל, ואז התדלוק הבא אחריו רק כשנורת הדלק נדלקת. כך לתת לתוסף לעבור בצנרת בצורה הכי מרוכזת. אחרי התדלוק הזה אפשר להמשיך לתדלק רגיל, מתי שרוצים. תודה רבה לכולכם - קובי, צור ואלון. ה' יברך אותכם.  שיהיה לכולם חג פסח שמח וכשר לכולם... (בלי הבירה כמובן  ) XADO זה שם המוצר יש לדלק יש לגיר ויש למנוע כל מה שרשמתי זה למנוע עכשיו תרשום לעצמך שהטיפול הבא הוא בעוד 20.000 כלומר ב-80.000 או באפריל הבא הקודם מביניהם בס"ד בדיוק אמרתי לו שבע"ה נפגש בפסח הבא. ניקיון לבית יהיה שווה גם לטיפול באוטו. בע"ה שעד אז לא יהיו שום תקלות ברכב. לגבי התוסף XADO, אז כנראה שלא הבנתי נכון. והוא שם לי תוסף כזה לדלק. אלון, שאלה קטנה, הרי מבחינתי למוסכניק יש אינטרס למכור כמה שיותר. ואתה מבחינתי, כמו שאני מכיר אותך, נטול אינטרסים למה שקשור אלי ולרכב. אז הייתי שמח לשמוע את דעתך... האם כן לשים את MOA או לא??? כי המוסכניק אמר לי שאין צורך  מדבריך הבנתי שכל מה שכתבת על התוסף MOA יהיה מעולה בכל מצב. ויהיה מצדיק לשים אותו. התוסף הזה עושה רק טוב למנוע אני כבר הספקתי לשכוח ממנו מאז שהפסקתי עם המכונאות תחלס אני הולך לשים אצלי אחד וגם לך אני מציע לשים כנראה שתשים לב שהמנוע שלך יהיה שקט יותר בעיקר בסרק  אבל מכאן ועד לשים את התוסף הזה בגלל "בועות מים" בשמן המרחק עצום אני מקווה שלא תיכנס יותר לתחנת דלק הזאת
|
|
עריכה אחרונה: אפריל 18, 2019, 16:20:16 PM על ידי בנצי (אלון )
|
|
-------------------------------
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
|
-------------------------------
|
|
|
Kobiarava
|
מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
45
הודעות: 5786
|
|
 |
|
|
לדעתי- תוסף לא שמים 'סתם', רק לצורך ספציפי, תוסף יעודי, מחברה אמינה. הכלל לטעמי הוא- מה שלא שבור- אל תנסה לתקן. אם שמן המנוע מתאים לדרישות היצרן הוא יעשה את העבודה מצויין על מנוע תקין. אם יש בעיה מסויימת, מנוע מעשן, מנפח, שורף שמן או מרעיש, יש תוספים יעודיים שיתאימו למשימה של "צ'אנס אחרון", כלומר- אם לא יעבוד- חייבים לפתוח את המנוע. אל תאמין לטענה על תוספים שחוסכים דלק- אם זה היה נכון, היו מכניסים את הרכיב הזה כסטנדרט לשמן (איזה יצרן לא היה רוצה לתת לך שמן שגורם לך לחסוך דלק?), אל תאמין לתוספים שמתאימים גם לבנזין וגם לדיזל, גם לשמן המנוע וגם לשמן הגיר וגם למערכת הזרקת הדלק, גם וגם וגם זה כלום, כי כל מערכת דורשת ספסיפיקציות כל כך שונות שאין סיכוי שתוסף אחד יכול לענות על כולן....
האמת פה אתה כבר התחלת להרגיז אותי ובעיקר אחרי מה שרשמתי אל תנסה להראות שאתה יודע על סמך קצת ידע אישי במכונאות בעיקר כשאיש מקצוע אומר שיש תוספים שכן שווה לשים אותם כדוגמת MOA וגם XADO אני דיברתי ממש על קצה המזלג לגבי התוספים אל תגיד ששמן מנוע לא יכול להתאים גם לדיזל וגם לבנזין כי זה ממש לא נכון טכנולוגית השמן הסינטטי היום היא כל כך מתקדמת שיש שמנים שמתאימים גם לבנזין וגם לדיזל זה כבר לא השמן המינרלי משנות ה-70 של המאה הקודמת עכשיו אני ירחיב עוד קצת על MOA כדי שתבין שזה לא תוסף חרטא התוסף הזה מיועד לשמן הוא מצליח להכנס לחרירים הכי קטנים שיש במערכת השימון ויש אותם במרימי השסתומים ההידראוליים הוא עושה סוג של ננו ציפוי בצילינדרים ובכל החלקים הנעים במנוע ומוריד משמעותית את החיכוך במנוע ברגע שאתה מצליח להוריד את החיכוך אתה מעלה את נצילות המנוע ובאותה המידה אתה גם פחות מחמם את המנוע כי יש פחות חיכוך כמו כן הוא סופח לכלוך בצורה טובה יותר אבל גם שלא נשכח שבגלל שהחיכוך יורד יש גם פחות לכלוך ומה שנשאר זה רק הפיח שמצליח לעבור את טבעות הבוכנה שאותו למעשה הוא סופח אז לסיכום מה הוא עושה מוריד חיכוח מוריד טמפרטורה סופח לכלוך תחלס הוא עושה כל מה ששמן מנוע צריך לעשות רק שהוא עושה את זה הרבה יותר טוב ודרך אגב היצרן צריך לשדר אמינות ואיכות אבל אל תשכח שהוא רוצה גם שתחליף חלקים כי תחלס הוא מרוויח יותר על החלקים שמחליפים ופחות על רכב חדש שקונים אז כשאין תקלות וכשלא מחליפים חלקים היצרן מפסיד כסף!!! צריך פשוט להגיע לאיזון של אמינות מול החלפת חלקים סבירה ידידי, אלון, בהחלט מותר לך להתרגז. חוות הדעת שלך "כאיש מקצוע" טובה בדיוק כמו שלי, "כאיש מקצוע", ומותר לחלוק עליך (למרות שאני לא רואה איפה סתרתי את מה שאמרת). בכל זאת, ולמרות הניסיון שלך, אני אומר בצורה יותר ברורה- תוסף רציני לא יכול להתאים גם לשמן מנוע בנזין וגם לדיזל, כי הצרכים שלהם שונים. תוסף רציני לא יכול להתאים גם לשמן המנוע וגם לשמן הגיר, כי הצרכים שלהם שונים. תוסף דלק לבנזין לא יכול להתאים לדיזל, כי הצרכים שלהם שונים. מי שמבטיח לכם שהתוסף שלו טוב גם לזה וגם לזה וגם לזה- התוסף שלו טוב רק לחשבון הבנק שלו ורע למנוע שלכם. לכל אחד מהנ"ל צריך להיות מוצר ייעודי נפרד. חוץ מזה, אלון, לא כל דבר שכתוב על האריזה של תכשיר זה או אחר, באמת נכון או קורה. אמרתי כבר- יש תוספים שעובדים ועוזרים ומשפרים, אבל במנוע תקין אין הצדקה לשים שום סוג של תוסף מעבר לשמן שעומד בדרישות היצרן (כמובן שהיצרן מדבר על מכלול של תכונות ולא רק על הצמיגות או רק אם סינטטי או מינרלי, ובהרבה מקומות לא טורחים לעמוד בהם אלא משתמשים בשמן הכי זול שהספק הציע להם). אתה חושב אחרת- זכותך, אבל מאחורי הדעה שלי עומד, מעבר לניסיון שלי, גם ניסיון של לפחות מהנדס רכב רציני מאוד אחד ועוד כמה אנשי מקצוע בכירים בענף הרכב, שאיתם בין היתר אני בקשר מקצועי וחברי. בכל מקרה, הדיון פה לא סובב סביב אגו או מי צודק יותר, ובכל מקרה הבחירה לשים תוסף ממקור איכותי בשמן המנוע אחת לשנה בטח לא תזיק
|
|
|
|
אברהם כהן
|
חבר_ISF חבר פורום
מנותקגיל:
48
הודעות: 4796
|
|
בס"ד אלון, בסרטון הבחור אומר שכדאי לשים את התוסף כל 5000 מייל - כלומר כל 8000 ק"מ. איך אתה מציע לשים את זה (כל כמה זמן / מרחק) ואיך אדע כמה לשים למנוע?
|
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
בס"ד אלון, בסרטון הבחור אומר שכדאי לשים את התוסף כל 5000 מייל - כלומר כל 8000 ק"מ. איך אתה מציע לשים את זה (כל כמה זמן / מרחק) ואיך אדע כמה לשים למנוע? כל טיפול כלומר כל פעם אחרי הטיפול
|
-------------------------------
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
« הקודם הבא »
|
הדפסה
|
|
|