פורום הדיג הספורטיבי בישראל
 פורומי דיג מקצועיים
  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
   המנועיה |
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
נושא: המנועיה (נקרא 88224 פעמים) |
הדפסה |
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
אלון שלום איזה שמן מומלץ להשתמש למנוע ימהה 4 פעימות 50 כוח לפי אתר החברה בחול יש להם 2 המלצות 10-30 או 20-40 באזורים חמים במקרה יש לי בבית שמן 10-40 האם זה בסדר להשתמש בו להוספת שמן במקרה של חוסר מעט שמן? על מה אתה ממליץ.
תודה עוזי
כלל ברזל תמיד תשתמש במה שהיצרן ממליץ!!! אלא אם זה מנוע ישן שכבר זולל שמן ואז תשים מה שיש
|
-------------------------------
|
|
|
UZIK
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 1415
|
|
,תודה כך עשיתי
עוזי
|
|
|
|
אברהם כהן
|
חבר_ISF חבר פורום
מנותקגיל:
48
הודעות: 4796
|
|
בס"ד
היום נכנסתי לתדלק את האוטו ועל הדרך המתדלק רצה לבדוק שמן ומים. יצאתי החוצה לראות - האמת שלפני 3 חודשיים קניתי את האוטו ורק בבדיקה בדקתי (כמובן) והכל היה בסדר. בכל אופן, לא חסר מים ולא שמן. אבבבבבבל, המתדלק אמר לי שיש מים בשמן. הוא הראה לי מעין בועות קטנות על המדיד שמן. והוא אמר לי שהשמן כהה מדי. לגבי הצבע של השמן, אני לא מבחין בגוון שונה מכל מה שהיה לי קודם במכוניות הקודמות. לגבי בועות - הוא אמר לי שכדאי לקנות תוסף שמן של חברת "מואה" או משהו כזה.
יש לי רכב ניסן מיקרה, והמתדלק אמר שהוא ראה את זה הרבה במכוניות האלו. השאלה מה עושים? זה נכון שתוסף שמן יעזור? או שצריך לעשות משהו אחר?
אני ממש אבל ממש לא מבין בדברים הללו
|
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
|
|
|
|
בס"ד
היום נכנסתי לתדלק את האוטו ועל הדרך המתדלק רצה לבדוק שמן ומים. יצאתי החוצה לראות - האמת שלפני 3 חודשיים קניתי את האוטו ורק בבדיקה בדקתי (כמובן) והכל היה בסדר. בכל אופן, לא חסר מים ולא שמן. אבבבבבבל, המתדלק אמר לי שיש מים בשמן. הוא הראה לי מעין בועות קטנות על המדיד שמן. והוא אמר לי שהשמן כהה מדי. לגבי הצבע של השמן, אני לא מבחין בגוון שונה מכל מה שהיה לי קודם במכוניות הקודמות. לגבי בועות - הוא אמר לי שכדאי לקנות תוסף שמן של חברת "מואה" או משהו כזה.
יש לי רכב ניסן מיקרה, והמתדלק אמר שהוא ראה את זה הרבה במכוניות האלו. השאלה מה עושים? זה נכון שתוסף שמן יעזור? או שצריך לעשות משהו אחר?
אני ממש אבל ממש לא מבין בדברים הללו
דרך נוספת לבדוק חדירה של מים לשמן היא פתיחה של פקק המילוי שמן. על הפקק בחלקו הפנימי יהיה קצף או אימולסיה לבנה/בהירה. כדאי גם להציץ פנימה לתוך המכסה מנוע, גם שם אפשר לראות סימנים של מים. זה קורה בגלל ששמן המנוע מגיע לטמפרטורה גבוה, בה המים מתחילים להתאדות. האדים עולים ומצתברים בפקק.
|
|
|
|
אברהם כהן
|
חבר_ISF חבר פורום
מנותקגיל:
48
הודעות: 4796
|
|
בס"ד
היום נכנסתי לתדלק את האוטו ועל הדרך המתדלק רצה לבדוק שמן ומים. יצאתי החוצה לראות - האמת שלפני 3 חודשיים קניתי את האוטו ורק בבדיקה בדקתי (כמובן) והכל היה בסדר. בכל אופן, לא חסר מים ולא שמן. אבבבבבבל, המתדלק אמר לי שיש מים בשמן. הוא הראה לי מעין בועות קטנות על המדיד שמן. והוא אמר לי שהשמן כהה מדי. לגבי הצבע של השמן, אני לא מבחין בגוון שונה מכל מה שהיה לי קודם במכוניות הקודמות. לגבי בועות - הוא אמר לי שכדאי לקנות תוסף שמן של חברת "מואה" או משהו כזה.
יש לי רכב ניסן מיקרה, והמתדלק אמר שהוא ראה את זה הרבה במכוניות האלו. השאלה מה עושים? זה נכון שתוסף שמן יעזור? או שצריך לעשות משהו אחר?
אני ממש אבל ממש לא מבין בדברים הללו
דרך נוספת לבדוק חדירה של מים לשמן היא פתיחה של פקק המילוי שמן. על הפקק בחלקו הפנימי יהיה קצף או אימולסיה לבנה/בהירה. כדאי גם להציץ פנימה לתוך המכסה מנוע, גם שם אפשר לראות סימנים של מים. זה קורה בגלל ששמן המנוע מגיע לטמפרטורה גבוה, בה המים מתחילים להתאדות. האדים עולים ומצתברים בפקק. בס"ד מה אני אמור לעשות במצב הזה? איך פותרים את זה? אפשר להשאיר את זה ככה? או שזה יגרום נזק?
|
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
|
|
|
Kobiarava
|
מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
45
הודעות: 5786
|
|
 |
|
|
אברהם. קודם כל- אין שום קשר בין תוסף בשמן לבין נוכחות או היעלמות המים מהמנוע. קניית התוסף תועיל בעיקר לחשבון הבנק של בעלי התחנה. לגבי מים בשמן- כשיש נוכחות משמעותית של מים בשמן המנוע צבע השמן בבדיקה במדיד יהיה חום- מולבן ("טחינה" בשמן), מה שמעיד על בדרך כלל על פריצה בראש המנוע או לעיתים נדירות יותר פריצה במכלול אחר שבו יש חפיפה בין מעברי מים למעברי שמן, כמו מחליף חום לצינון שמן מנוע או משאבת מים (אם היא פנימית על רצועת הטיימינג ולא חיצונית). אם יש מעט מים, בפקק מילוי השמן או טיפה קטנה על המדיד, זה יכול להעיד על דליפה קטנה מאוד, או לפעמים על שמן ישן מאוד, שבמשך השימוש לאט לאט התעבתה לתוכו לחות מהאויר שמגיע לחלל המנוע באופן טבעי דרך הנשמים. תקלה של דליפת מים אל השמן תתאפיין בראש ובראשונה בהתחממויות של המנוע, "היעלמות" של מים ברדיאטור, ובמצב חמור- ירידה בכח המנוע. אם אין לך אף אחד מאלה- אתה יכול להיות רגוע. ממליץ לך לגשת למוסך שלך ולעשות טיפול (באופן כללי מומלץ לעשות טיפול ליישור קו כשקונים רכב משומש אלא אם יש תיעוד וקבלות על טיפול שנעשה בזמן במוסך שאתה סומך עליו), החלפת שמן מנוע ופילטר לכל הפחות. משם תמשיך לעקוב אחרי התחדשות התופעה והסימנים האחרים. חג שמח!
|
|
|
|
אברהם כהן
|
חבר_ISF חבר פורום
מנותקגיל:
48
הודעות: 4796
|
|
 |
|
|
אברהם. קודם כל- אין שום קשר בין תוסף בשמן לבין נוכחות או היעלמות המים מהמנוע. קניית התוסף תועיל בעיקר לחשבון הבנק של בעלי התחנה. לגבי מים בשמן- כשיש נוכחות משמעותית של מים בשמן המנוע צבע השמן בבדיקה במדיד יהיה חום- מולבן ("טחינה" בשמן), מה שמעיד על בדרך כלל על פריצה בראש המנוע או לעיתים נדירות יותר פריצה במכלול אחר שבו יש חפיפה בין מעברי מים למעברי שמן, כמו מחליף חום לצינון שמן מנוע או משאבת מים (אם היא פנימית על רצועת הטיימינג ולא חיצונית). אם יש מעט מים, בפקק מילוי השמן או טיפה קטנה על המדיד, זה יכול להעיד על דליפה קטנה מאוד, או לפעמים על שמן ישן מאוד, שבמשך השימוש לאט לאט התעבתה לתוכו לחות מהאויר שמגיע לחלל המנוע באופן טבעי דרך הנשמים. תקלה של דליפת מים אל השמן תתאפיין בראש ובראשונה בהתחממויות של המנוע, "היעלמות" של מים ברדיאטור, ובמצב חמור- ירידה בכח המנוע. אם אין לך אף אחד מאלה- אתה יכול להיות רגוע. ממליץ לך לגשת למוסך שלך ולעשות טיפול (באופן כללי מומלץ לעשות טיפול ליישור קו כשקונים רכב משומש אלא אם יש תיעוד וקבלות על טיפול שנעשה בזמן במוסך שאתה סומך עליו), החלפת שמן מנוע ופילטר לכל הפחות. משם תמשיך לעקוב אחרי התחדשות התופעה והסימנים האחרים. חג שמח!
בס"ד תודה רבה קובי על התשובה המאד מפורטת. זאת אומרת שאעשה טיפול 10000 לרכב. ד"א סתם מעניין אותי לדעת? זה משנה איפה עושים טיפול 10000? יש מקום יחסית קרוב לבית שכל מה שהוא עושה זה טיפולי 10000 - יש לו 4 ליפטים והוא תמיד מלא עבודה - אני רואה כל פעם שאני עובר דרך המתחם שהוא נמצא בו. הוא זול יותר מכולם, אבל ואללה לא מכיר אותו ולא יודע מה באמת עושים או לא. העלות אצלו היא 340 ש"ח. לעומת זה יש את המוסכניק שאני רגיל לטפל אצלו. אבל בטיפולי 10000 הוא יותר יקר - בסביבות 200 ש"ח יותר. מה היית מעדיף? פשוט 10000 לא אמור להיות מסובך וצריך להיות טיפול די פשוט וסטנדרטי לטעמי בשביל לחשוש מזה.
|
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
בס"ד
יש לי רכב ניסן מיקרה, והמתדלק אמר שהוא ראה את זה הרבה במכוניות האלו. השאלה מה עושים? זה נכון שתוסף שמן יעזור? או שצריך לעשות משהו אחר?
אני ממש אבל ממש לא מבין בדברים הללו
תחליף תחנת דלק ואל תתדלק שם יותר תוסף MOA הוא תוסף טוב והוא עוזר להשתיק רעשים של ליפטרים הידראוליים ולתת למנוע לעבוד בצורה חלקה יותר אבל מכאן ועד להעלמת "בועות" של מים ע"י התוסף המרחק הוא עצום בקיצור בעברית עממית פשוטה ניסה לחרטט אותך ולהבהיל אותך כדי שתקנה תוסף שאין לך צורך בו
|
-------------------------------
|
|
|
Kobiarava
|
מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
45
הודעות: 5786
|
|
[quote תחליף תחנת דלק ואל תתדלק שם יותר
סיכמת קצר ולעניין, אהבתי
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
|
|
אברהם. קודם כל- אין שום קשר בין תוסף בשמן לבין נוכחות או היעלמות המים מהמנוע. קניית התוסף תועיל בעיקר לחשבון הבנק של בעלי התחנה. לגבי מים בשמן- כשיש נוכחות משמעותית של מים בשמן המנוע צבע השמן בבדיקה במדיד יהיה חום- מולבן ("טחינה" בשמן), מה שמעיד על בדרך כלל על פריצה בראש המנוע או לעיתים נדירות יותר פריצה במכלול אחר שבו יש חפיפה בין מעברי מים למעברי שמן, כמו מחליף חום לצינון שמן מנוע או משאבת מים (אם היא פנימית על רצועת הטיימינג ולא חיצונית). אם יש מעט מים, בפקק מילוי השמן או טיפה קטנה על המדיד, זה יכול להעיד על דליפה קטנה מאוד, או לפעמים על שמן ישן מאוד, שבמשך השימוש לאט לאט התעבתה לתוכו לחות מהאויר שמגיע לחלל המנוע באופן טבעי דרך הנשמים. תקלה של דליפת מים אל השמן תתאפיין בראש ובראשונה בהתחממויות של המנוע, "היעלמות" של מים ברדיאטור, ובמצב חמור- ירידה בכח המנוע. אם אין לך אף אחד מאלה- אתה יכול להיות רגוע. ממליץ לך לגשת למוסך שלך ולעשות טיפול (באופן כללי מומלץ לעשות טיפול ליישור קו כשקונים רכב משומש אלא אם יש תיעוד וקבלות על טיפול שנעשה בזמן במוסך שאתה סומך עליו), החלפת שמן מנוע ופילטר לכל הפחות. משם תמשיך לעקוב אחרי התחדשות התופעה והסימנים האחרים. חג שמח!
בס"ד תודה רבה קובי על התשובה המאד מפורטת. זאת אומרת שאעשה טיפול 10000 לרכב. ד"א סתם מעניין אותי לדעת? זה משנה איפה עושים טיפול 10000? יש מקום יחסית קרוב לבית שכל מה שהוא עושה זה טיפולי 10000 - יש לו 4 ליפטים והוא תמיד מלא עבודה - אני רואה כל פעם שאני עובר דרך המתחם שהוא נמצא בו. הוא זול יותר מכולם, אבל ואללה לא מכיר אותו ולא יודע מה באמת עושים או לא. העלות אצלו היא 340 ש"ח. לעומת זה יש את המוסכניק שאני רגיל לטפל אצלו. אבל בטיפולי 10000 הוא יותר יקר - בסביבות 200 ש"ח יותר. מה היית מעדיף? פשוט 10000 לא אמור להיות מסובך וצריך להיות טיפול די פשוט וסטנדרטי לטעמי בשביל לחשוש מזה. לא. לא. ופשוט לא להכנס למקומות כאלה
טיפול רכב אך ורק במוסך ואך ורק לפי מפרט הטיפולים של יצרן הרכבמקומות כאלה כמו שהזכרת משתמשים בשמנים ממוחזרים במקרה הטוב ובפילטרים תחליפיים שתחלס לא מסננים כלום ושום דבר ועדיף אפילו לא לעשות טיפול ולהשאר עם השמנים והפילטרים הטובים מאשר לשים שמן זבל ופילטרים שלא עושים כלום. אבל טיפול ברכב לא נגמר רק בשמן מנוע ופילטרים במוסך נורמאלי ואפילו לא במוסך מורשה כל טיפול של רכב פותחים גלגלים לראות את מצב הבלמים ואם יש ספק אז מחליפים גם את הבלמים בלמים ברכב זה אביזר בטיחותי ולא משחקים עם זה!!!בנוסף בודקים חופשים במערכת ההגה דליפות ועוד ובוא אני יגלה לך סוד קטן כבר מזמן לא קיים המושג הזה טיפול 10.000 היום זה כבר טיפול 15 או 20 או 25 ויש כבר גם 30.000 בגלל זה רשמתי בהתחלה שטיפול עושים רק לפי מפרט הטיפולים של היצרן במפרט הוא רושם מה להחליף ומה לבדוק והכי חשוב מתי!!! בניסן מיקרה אם אני לא טועה הטיפול הוא כל 20.000
|
|
עריכה אחרונה: אפריל 17, 2019, 19:56:16 PM על ידי בנצי (אלון )
|
|
-------------------------------
|
|
|
אברהם כהן
|
חבר_ISF חבר פורום
מנותקגיל:
48
הודעות: 4796
|
|
 |
|
|
אברהם. קודם כל- אין שום קשר בין תוסף בשמן לבין נוכחות או היעלמות המים מהמנוע. קניית התוסף תועיל בעיקר לחשבון הבנק של בעלי התחנה. לגבי מים בשמן- כשיש נוכחות משמעותית של מים בשמן המנוע צבע השמן בבדיקה במדיד יהיה חום- מולבן ("טחינה" בשמן), מה שמעיד על בדרך כלל על פריצה בראש המנוע או לעיתים נדירות יותר פריצה במכלול אחר שבו יש חפיפה בין מעברי מים למעברי שמן, כמו מחליף חום לצינון שמן מנוע או משאבת מים (אם היא פנימית על רצועת הטיימינג ולא חיצונית). אם יש מעט מים, בפקק מילוי השמן או טיפה קטנה על המדיד, זה יכול להעיד על דליפה קטנה מאוד, או לפעמים על שמן ישן מאוד, שבמשך השימוש לאט לאט התעבתה לתוכו לחות מהאויר שמגיע לחלל המנוע באופן טבעי דרך הנשמים. תקלה של דליפת מים אל השמן תתאפיין בראש ובראשונה בהתחממויות של המנוע, "היעלמות" של מים ברדיאטור, ובמצב חמור- ירידה בכח המנוע. אם אין לך אף אחד מאלה- אתה יכול להיות רגוע. ממליץ לך לגשת למוסך שלך ולעשות טיפול (באופן כללי מומלץ לעשות טיפול ליישור קו כשקונים רכב משומש אלא אם יש תיעוד וקבלות על טיפול שנעשה בזמן במוסך שאתה סומך עליו), החלפת שמן מנוע ופילטר לכל הפחות. משם תמשיך לעקוב אחרי התחדשות התופעה והסימנים האחרים. חג שמח!
בס"ד תודה רבה קובי על התשובה המאד מפורטת. זאת אומרת שאעשה טיפול 10000 לרכב. ד"א סתם מעניין אותי לדעת? זה משנה איפה עושים טיפול 10000? יש מקום יחסית קרוב לבית שכל מה שהוא עושה זה טיפולי 10000 - יש לו 4 ליפטים והוא תמיד מלא עבודה - אני רואה כל פעם שאני עובר דרך המתחם שהוא נמצא בו. הוא זול יותר מכולם, אבל ואללה לא מכיר אותו ולא יודע מה באמת עושים או לא. העלות אצלו היא 340 ש"ח. לעומת זה יש את המוסכניק שאני רגיל לטפל אצלו. אבל בטיפולי 10000 הוא יותר יקר - בסביבות 200 ש"ח יותר. מה היית מעדיף? פשוט 10000 לא אמור להיות מסובך וצריך להיות טיפול די פשוט וסטנדרטי לטעמי בשביל לחשוש מזה. לא. לא. ופשוט לא להכנס למקומות כאלה
טיפול רכב אך ורק במוסך ואך ורק לפי מפרט הטיפולים של יצרן הרכבמקומות כאלה כמו שהזכרת משתמשים בשמנים ממוחזרים במקרה הטוב ובפילטרים תחליפיים שתחלס לא מסננים כלום ושום דבר ועדיף אפילו לא לעשות טיפול ולהשאר עם השמנים והפילטרים הטובים מאשר לשים שמן זבל ופילטרים שלא עושים כלום. אבל טיפול ברכב לא נגמר רק בשמן מנוע ופילטרים במוסך נורמאלי ואפילו לא במוסך מורשה כל טיפול של רכב פותחים גלגלים לראות את מצב הבלמים ואם יש ספק אז מחליפים גם את הבלמים בלמים ברכב זה אביזר בטיחותי ולא משחקים עם זה!!!בנוסף בודקים חופשים במערכת ההגה דליפות ועוד ובוא אני יגלה לך סוד קטן כבר מזמן לא קיים המושג הזה טיפול 10.000 היום זה כבר טיפול 15 או 20 או 25 ויש כבר גם 30.000 בגלל זה רשמתי בהתחלה שטיפול עושים רק לפי מפרט הטיפולים של היצרן במפרט הוא רושם מה להחליף ומה לבדוק והכי חשוב מתי!!! בניסן מיקרה אם אני לא טועה הטיפול הוא כל 20.000 בס"ד אלון, קודם כל תודה רבה על ההתיחסות והתשובה. כאן בפורום אני יודע שאקבל תשובות נטולות אינטרסים מה שלא אצליח לקבל בשום מקום אחר שאני מכיר. מה בגדול אני אמור לעשות במצב הנוכחי? ללכת לעשות טיפול לרכב ולראות אם הבעיה חוזרת או לא? דרך אגב, אחרי הטיפול, אתה ממליץ לשים באופן כללי את התוסף MOA? מאחר ואני לא מכיר את זה, אז אם הוא טוב ומועיל ושווה את העלות שלו, אז בשמחה אוסיף אותו לרכב. קובי ואלון - המון תודה רבה על העזרה. פשוט חבר שלי (הוא לא מוסכניק) אמר לי ישר - "הלך לך ראש מנוע" וזה מאד הדאיג אותי.
|
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
אברהם כלל ברזל רכשת רכב חדש גש למוסך ותעשה טיפול כך אתה מישר קו יודע בדיוק מתי הטיפול הבא ומתי החלפת חלקים אתן לך דוגמה מאזדה 3 מחליפים פלאגים כל טיפול רביעי אם אני זוכר נכון פורד פוקוס מחליפים פלטר דלק כל שלושה טיפולים אם אני זוכר נכון כך שגם אם אתה יודע מתי עשו טיפול אחרון לרכב לא בטוח שתדע מתי החליפו פלאגים או פלטר דלק לכן חשוב לישר קו ולהיות בטוח שאתה עם כך החלקים חדשים פלאגים או פלטר דלק שלא הוחלפו בזמן יכולים לתקוע אותו פתאום באמצע הדרך ותמיד זה בזמן הכי לא טוב לפי מה שאתה מתאר בפתיחת הדיון לא נראה לי שיש לך מים בשמן בועיות קטנות על המגיד רואים מידי פעם וזה נורמלי כל עוד לא חסר מים הרדיאטור או שהשמן לא שינה את הצבע שלו לצבע של טחינה הכל תקין דבר נוסף לא לא כל איבוד מים מראה על בעיה בראש מנוע זה יכול להצביע על נזילה ממשאבת מים או מהרדיאטור או אחד הצינורות שזו בעיה בפני עצמה שחשוב לטפל בה בדחיפות למנוע התחממות של המנוע תוספים זה נחמד אבל אישית חושב שאם המנוע עובד תקין לא אוכל דלק לא מרעיש ועובר בדיקת זיהום אוויר אין צורך בתוספת אבל שוב זו דעתי האישית בלבד בעניין התוספים בהצלחה וחג שמח
|
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
אברהם כלל ברזל רכשת רכב חדש גש למוסך ותעשה טיפול כך אתה מישר קו יודע בדיוק מתי הטיפול הבא ומתי החלפת חלקים אתן לך דוגמה מאזדה 3 מחליפים פלאגים כל טיפול רביעי אם אני זוכר נכון פורד פוקוס מחליפים פלטר דלק כל שלושה טיפולים אם אני זוכר נכון כך שגם אם אתה יודע מתי עשו טיפול אחרון לרכב לא בטוח שתדע מתי החליפו פלאגים או פלטר דלק לכן חשוב לישר קו ולהיות בטוח שאתה עם כך החלקים חדשים פלאגים או פלטר דלק שלא הוחלפו בזמן יכולים לתקוע אותו פתאום באמצע הדרך ותמיד זה בזמן הכי לא טוב לפי מה שאתה מתאר בפתיחת הדיון לא נראה לי שיש לך מים בשמן בועיות קטנות על המגיד רואים מידי פעם וזה נורמלי כל עוד לא חסר מים הרדיאטור או שהשמן לא שינה את הצבע שלו לצבע של טחינה הכל תקין דבר נוסף לא לא כל איבוד מים מראה על בעיה בראש מנוע זה יכול להצביע על נזילה ממשאבת מים או מהרדיאטור או אחד הצינורות שזו בעיה בפני עצמה שחשוב לטפל בה בדחיפות למנוע התחממות של המנוע תוספים זה נחמד אבל אישית חושב שאם המנוע עובד תקין לא אוכל דלק לא מרעיש ועובר בדיקת זיהום אוויר אין צורך בתוספת אבל שוב זו דעתי האישית בלבד בעניין התוספים בהצלחה וחג שמח
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
לגבי תוסף MOA
לא כל תוסף יעיל ולא כל תוסף מבצע את מה שכתוב עליו אבל מנסיון אישי תוסף MOA הוא תוסף חיובי והוא תורם רבות למנוע את התוסף יש לשים אחרי טיפול ולא לפני טיפול זה תוסף שמשפר ביצועים ומשתיק רעשים ועם יד על הלב אני ממליץ עליו
תחום התוספים הוא ענק ופרוץ אני התנסיתי בכמה וכמה תוספים חלקם גרועים חלקם טובים וחלקם אפילו יותר ממעולים כדוגמת XADO אני יודע שלא תאמינו אבל תוסף XADO מחדש את המנוע הגמור אני לא האמנתי עד שראיתי במו עיני איך מנוע גמור שאוכל שמן קם לתחיה לקחנו טויוטה עם מנוע שמלא נזילות שורף שמן ואין לו כוח לסחוב עשינו את הטיפול בתוסף וקרה ממש פלא הנזילות הפסיקו המנוע הפסיק לשרוף שמן והכוח שלו עלה ב-40%!!!! בדקנו את הרכב בדינמומטר שבודק את כוח המנוע לפני ואחרי וככה אני יודע על 40%
אז נכון שיש תוספים שהם חרטא אבל אין לי שום אינטרס לשום תוסף ואני אומר שיש תוספים שכן עובדים למי שמתעניין שיריץ חיפוש בגוגל על XADO אחד התוספים המהפכניים שיצאו
|
-------------------------------
|
|
|
אברהם כהן
|
חבר_ISF חבר פורום
מנותקגיל:
48
הודעות: 4796
|
|
בס"ד
אלון, קודם כל תודה רבה. שאלה קטנה... התוספים הללו הם טובים בלי שום קשר למצב הכללי. כלומר, האם כדאי לי לבקש מהמוסכניק לשים את זה בסיום הטיפול בלי שום קשר?
|
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
« הקודם הבא »
|
הדפסה
|
|
|