פורום הדיג הספורטיבי בישראל
 פורומי דיג מקצועיים
  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
   המנועיה |
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
נושא: המנועיה (נקרא 88344 פעמים) |
הדפסה |
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
בנצי , אין אנשים כמוך  איזה כיף לקרוא את המילים שלך , את המילות תודה של "הרוסי המתרגש" כל הנתינה הזו נתו אהבה  כמה כיף להכיר אנשים כמוך. שתזכה לתת באהבה ולקבל מידי שמיים שכר הולם  ונאמר אמן 
|
-------------------------------
|
|
|
shragam
|
הערוץ שלי מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
57
הודעות: 14232
|
|
עוד לא נתקלתי בכזאת תקלה איגור הגיע אלי ומיד ניסיתי להניע כבר במשיכות הרגשתי שמשהו לא בסדר פירקתי את הקרבורטור וניסיתי להתניע ללא קרבורטור גם כאן משהו הרגיש לי לא טוב הרגשתי שדרך סעפת היניקה הוא דוחף אויר במקום למשוך מיד החלטתי לפרק מכסה שסתומים והייתה לי ההרגשה שאני אמצא שם את הבעיה ולא טעיתי איך שפירקתי את המכסה ראיתי שהמוט דחיף שמפעיל את שסתום הפליטה קפץ ויצא מהמקום תקלה מאוד נדירה שלא אמורה לקרות ועל אחת כמה וכמה במנוע חדש לחלוטין המוט הוחזר למקומו וגם הקרבורטור פתחנו ברז דלק משכנו צוק ובמשיכה הראשונה המנוע התעורר לחיים וכמו שכבר רשמתי זאת תקלה מאוד מאוד מאוד נדירה בגלל שעבר הרבה זמן מהקניה הוא אמר שהאחריות נגמרה תחלס מכונאי היה אומר לו להשאיר את המנוע והיה בקלות יכול לגבות 700 עד 1000 שקל על התיקון אצלי הוא יצא בנזק של חיוך ענק עיניים נוצצות ולחיצת יד חמה  כל הכבוד אלון על המקצועיות 
|
-------------------------------
|
|
|
פליפר
|
חבר פורום  
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 146
|
|
בנצי ה-  אתה חייב להתרבות ולקבל תקציב מהמדינה ״ממחלקת ניהול משברים במצב חירום״ או להכניס אותך למכון ויצמן לטובת ״שיבוט״ החומר האנושי בארץ ברגרסיה חמורה,אתה ושכמותך זה בדיוק מה שחסר לנו כאן חזק ואמץ  אתה בטח גם מתרגש מסרטים,ומזיל דמעה פה ושם 
|
|
|
|
אברהם כהן
|
חבר_ISF חבר פורום
מנותקגיל:
48
הודעות: 4796
|
|
 |
|
|
עוד לא נתקלתי בכזאת תקלה איגור הגיע אלי ומיד ניסיתי להניע כבר במשיכות הרגשתי שמשהו לא בסדר פירקתי את הקרבורטור וניסיתי להתניע ללא קרבורטור גם כאן משהו הרגיש לי לא טוב הרגשתי שדרך סעפת היניקה הוא דוחף אויר במקום למשוך מיד החלטתי לפרק מכסה שסתומים והייתה לי ההרגשה שאני אמצא שם את הבעיה ולא טעיתי איך שפירקתי את המכסה ראיתי שהמוט דחיף שמפעיל את שסתום הפליטה קפץ ויצא מהמקום תקלה מאוד נדירה שלא אמורה לקרות ועל אחת כמה וכמה במנוע חדש לחלוטין המוט הוחזר למקומו וגם הקרבורטור פתחנו ברז דלק משכנו צוק ובמשיכה הראשונה המנוע התעורר לחיים וכמו שכבר רשמתי זאת תקלה מאוד מאוד מאוד נדירה בגלל שעבר הרבה זמן מהקניה הוא אמר שהאחריות נגמרה תחלס מכונאי היה אומר לו להשאיר את המנוע והיה בקלות יכול לגבות 700 עד 1000 שקל על התיקון אצלי הוא יצא בנזק של חיוך ענק עיניים נוצצות ולחיצת יד חמה  בס"ד אלון, פשוט......אין מילים. באמת אין לי מילים. על ההסבר בפתרון הבעיה וכל מה שכרוך בזה... בזה אני ממש לא מבין וזה פשוט ג'יבריש עבורי. אבל במקרה של החברים כאן בפורום זה די והותר שאתה מבין בזה  לגבי בקשת האחריות במקרה וזה יקרה שוב... אני די בספק. אני לא מכיר את עולם הרכב והיצרנים כמה הם הגונים, אבל במחשבים הרבה פעמים זה מספיק שמישהו חיצוני פתח לך את המחשב, בשביל שהחברה תסיר את האחריות מהמוצר, וזה למרות שהאחריות עדיין בתוקף (מבחינת התאריך שלה). אלון שאפו גדול  ה' יברך אותך על העזרה לאנשים, זה דבר גדול מאד. 
|
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
בנצי ה-  אתה חייב להתרבות ולקבל תקציב מהמדינה ״ממחלקת ניהול משברים במצב חירום״ או להכניס אותך למכון ויצמן לטובת ״שיבוט״ החומר האנושי בארץ ברגרסיה חמורה,אתה ושכמותך זה בדיוק מה שחסר לנו כאן חזק ואמץ  אתה בטח גם מתרגש מסרטים,ומזיל דמעה פה ושם  את האמת אלי ועם יד על הלב קלעת בול אני מתרגש מסרטים טובים וכל מה שכתבת נכון עד ש..... עד שאני רואה שמתחילים לטפס עלי ולנצל אותי או אז מתפרץ הדוב שבתוכי ותאמין לי שאני לא קטן בגודל ואני מתחיל להשתולל ולא לא צריך שום שיבוט צריך פשוט להפסיק להיות אנוכיים ולתת מעצמכם קצת אף פעם לא לומר לא למי שצריך עזרה ואני כבר למדתי לזהות נצלנים מרחוק ותאמין לי שאצלי הם סובלים קשה מאוד ודרך אגב אני מכיר פה לפחות עוד 2 באתר שנותנים מעצמם רק שהרבה אנשים מקבלים אותם כמובן מאליו וחבל  רפי וזוהר שעובדים ימים ולילות כדי שנוכל להמשיך ולהנות מהדיג שרגא שנותן מעצמו כל שבוע ומעלה לכולם תחזית היה לנו פה סוכן ביטוח שנתן ייעוץ ומשום מה השרשור נעלם בדפי הפורום ובעצם כל מי שמעלה ומשתף פה בפורום הוא סוג של נותן מעצמו ומהידע שלו
|
-------------------------------
|
|
|
|
|
-------------------------------
|
|
|
אייל וייס
|
חבר פורום
מנותקגיל:
48
הודעות: 6166
050-9020301
|
|
אלון אין כמוך כל הכבוד 
|
-------------------------------
אתה קם בבוקר, ברוך השם, כל השאר בונוס  Ocean Kayaks-Prowler Trident 15
|
|
|
מור אמסלם
|
חבר פורום
מנותקגיל:
42
הודעות: 2396
|
|
אלון היי, ברשותי מנוע מרקורי 4 פעימות 60 כוח סוס משנת 2015 יש לי נזילה של שמן קטנה ומציקה שאני לא מצליח לאתר. כאשר אני מחנה את העגלה אני מוריד את המנוע על חתיכת עץ, כדי לא ליצור לחץ על התושבת, אחרי יום אני רואה סימני שמן על הרצפה ובזמן שאני עומד במים מידי פעם מופיעה שלולית. עקבתי אחרי הנזילה ונראה שהיא מגיעה מהחלק מעל הברך כלומר מאיזור המנוע.
איך אני יכול להגדיל את הסיכוי שלי לאתר את הנזילה (לבד, לפני שאני מזמין מכונאי) - כמובן שאם ינם עוד פרטים אשמח לתת
|
-------------------------------
|
|
IP: [
מחובר ]
|
|
|
פליפר
|
חבר פורום  
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 146
|
|
 |
|
|
מור שלום צדקת שכיוונת לפתרון והכוונה מבנצי,אני בטוח שכאשר יוכל לענות תקבל את התשובה המתאימה בינתיים אומר לך מה דעתי : קודם כל טוב שאתה מזהה שאין נזילה מהחלק התחתון (גיר) עכשיו לגבי מה שאתה כן רואה... תנסה לשים מסקנטייף(סרט דביק נייר)בחלק העליון של הברך ולפני הראש מנוע עצמו,ותן למנוע לעמוד בצורה הטבעית כמו שאתה עושה כל הזמן,עם הנזילה משם אתה תדע לפי הסימן שייספג בנייר,ואז תצטרך לפתוח מנוע ולנסות לאחר ניקוי עם לחץ אויר עדין וסמרטוט את כל המנוע מפנים לראות מאיפה מגיעה שמן לאחר הניקוי יכול להיות מפילטר שמן לא סגור,מהוספת שמן ,גירוז מעל המידה שבחום נמס והופך לשמן,או טיפול תקופתי לא זהיר,ונשפך שמן לתחתית בית המנוע בזמן הוספת שמן מנוע(4 פעימות אמרת,נכון ?),החלפת פילטר שמן,שהופכת בידיים הלא נכונות לציפוי שמן היקפי ומיותר במנוע ומשם לוקח הרבה הרבה זמן עד שנעלם אם יבש,אז המקום היחידי שנותר זה בוכנת הרמה והורדת המנוע שנמצאת מאחורי הברך יש כאלו עם גז,וכאלו עם שמן,לדעתי אצלך זה לא בוכנת עזר,אלא טרים חשמלי עם בוכנת שמן,ושם לפעמים יש צרות,במיוחד עם משאירים את המנוע נשען עם הבוכנה לבד ,בלי מעצור מכני שנמצא בצד המנוע,בוכנה כזו יקרה מאוד,ויכול להיות שאם שם הבעיה ,ניתן יהיה למנוע נזק חמור יותר ,בכל מקרה טוב שאתה קשוב למנוע,אפילו אם זה לכאורה נזילת שמן מינורית,ועד יותר טוב שיקם בחור כמו בנצי,והרים בפורום הזה מקום שאפשר להתייעץ ולייעץ ללא תמורה  ודבר אחרון,לא לכולנו יש את החוש הטכני ולפעמים רצוי לגשת לבעל מקצוע אמין,ולשלם עבור שקט נפשי,שלעיתים קרובות בידיים הנכונות גם חוסך כסף ! זה היה קצת חומר למחשבה,ועכשיו תחכה לתשובה של בנצי,אני בטוח שהוא יכוונן אותך הכי טוב,ותעדכן כמובן,מאיפה הנזילה,ולמה .... בהצלחה 
|
|
|
|
מור אמסלם
|
חבר פורום
מנותקגיל:
42
הודעות: 2396
|
|
 |
|
|
מור שלום צדקת שכיוונת לפתרון והכוונה מבנצי,אני בטוח שכאשר יוכל לענות תקבל את התשובה המתאימה בינתיים אומר לך מה דעתי : קודם כל טוב שאתה מזהה שאין נזילה מהחלק התחתון (גיר) עכשיו לגבי מה שאתה כן רואה... תנסה לשים מסקנטייף(סרט דביק נייר)בחלק העליון של הברך ולפני הראש מנוע עצמו,ותן למנוע לעמוד בצורה הטבעית כמו שאתה עושה כל הזמן,עם הנזילה משם אתה תדע לפי הסימן שייספג בנייר,ואז תצטרך לפתוח מנוע ולנסות לאחר ניקוי עם לחץ אויר עדין וסמרטוט את כל המנוע מפנים לראות מאיפה מגיעה שמן לאחר הניקוי יכול להיות מפילטר שמן לא סגור,מהוספת שמן ,גירוז מעל המידה שבחום נמס והופך לשמן,או טיפול תקופתי לא זהיר,ונשפך שמן לתחתית בית המנוע בזמן הוספת שמן מנוע(4 פעימות אמרת,נכון ?),החלפת פילטר שמן,שהופכת בידיים הלא נכונות לציפוי שמן היקפי ומיותר במנוע ומשם לוקח הרבה הרבה זמן עד שנעלם אם יבש,אז המקום היחידי שנותר זה בוכנת הרמה והורדת המנוע שנמצאת מאחורי הברך יש כאלו עם גז,וכאלו עם שמן,לדעתי אצלך זה לא בוכנת עזר,אלא טרים חשמלי עם בוכנת שמן,ושם לפעמים יש צרות,במיוחד עם משאירים את המנוע נשען עם הבוכנה לבד ,בלי מעצור מכני שנמצא בצד המנוע,בוכנה כזו יקרה מאוד,ויכול להיות שאם שם הבעיה ,ניתן יהיה למנוע נזק חמור יותר ,בכל מקרה טוב שאתה קשוב למנוע,אפילו אם זה לכאורה נזילת שמן מינורית,ועד יותר טוב שיקם בחור כמו בנצי,והרים בפורום הזה מקום שאפשר להתייעץ ולייעץ ללא תמורה  ודבר אחרון,לא לכולנו יש את החוש הטכני ולפעמים רצוי לגשת לבעל מקצוע אמין,ולשלם עבור שקט נפשי,שלעיתים קרובות בידיים הנכונות גם חוסך כסף ! זה היה קצת חומר למחשבה,ועכשיו תחכה לתשובה של בנצי,אני בטוח שהוא יכוונן אותך הכי טוב,ותעדכן כמובן,מאיפה הנזילה,ולמה .... בהצלחה  תודה רבה לך,אכן עשינו מה שהצעת (פחות או יותר) ופתאום גילינו 2 ברגים משוחררים מעט (בין המנוע לברך - באיזור האטם) עד עכשיו לא ראינו שוב נזילה אבל עדיין לא הנענו את המנוע, כרגע נראה תקין, אבל נדע רק לאחר יציאה נוספת. באמת מקום גאוני לפתרון בעיות !
|
-------------------------------
|
|
IP: [
מחובר ]
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
|
|
מור שלום צדקת שכיוונת לפתרון והכוונה מבנצי,אני בטוח שכאשר יוכל לענות תקבל את התשובה המתאימה בינתיים אומר לך מה דעתי : קודם כל טוב שאתה מזהה שאין נזילה מהחלק התחתון (גיר) עכשיו לגבי מה שאתה כן רואה... תנסה לשים מסקנטייף(סרט דביק נייר)בחלק העליון של הברך ולפני הראש מנוע עצמו,ותן למנוע לעמוד בצורה הטבעית כמו שאתה עושה כל הזמן,עם הנזילה משם אתה תדע לפי הסימן שייספג בנייר,ואז תצטרך לפתוח מנוע ולנסות לאחר ניקוי עם לחץ אויר עדין וסמרטוט את כל המנוע מפנים לראות מאיפה מגיעה שמן לאחר הניקוי יכול להיות מפילטר שמן לא סגור,מהוספת שמן ,גירוז מעל המידה שבחום נמס והופך לשמן,או טיפול תקופתי לא זהיר,ונשפך שמן לתחתית בית המנוע בזמן הוספת שמן מנוע(4 פעימות אמרת,נכון ?),החלפת פילטר שמן,שהופכת בידיים הלא נכונות לציפוי שמן היקפי ומיותר במנוע ומשם לוקח הרבה הרבה זמן עד שנעלם אם יבש,אז המקום היחידי שנותר זה בוכנת הרמה והורדת המנוע שנמצאת מאחורי הברך יש כאלו עם גז,וכאלו עם שמן,לדעתי אצלך זה לא בוכנת עזר,אלא טרים חשמלי עם בוכנת שמן,ושם לפעמים יש צרות,במיוחד עם משאירים את המנוע נשען עם הבוכנה לבד ,בלי מעצור מכני שנמצא בצד המנוע,בוכנה כזו יקרה מאוד,ויכול להיות שאם שם הבעיה ,ניתן יהיה למנוע נזק חמור יותר ,בכל מקרה טוב שאתה קשוב למנוע,אפילו אם זה לכאורה נזילת שמן מינורית,ועד יותר טוב שיקם בחור כמו בנצי,והרים בפורום הזה מקום שאפשר להתייעץ ולייעץ ללא תמורה  ודבר אחרון,לא לכולנו יש את החוש הטכני ולפעמים רצוי לגשת לבעל מקצוע אמין,ולשלם עבור שקט נפשי,שלעיתים קרובות בידיים הנכונות גם חוסך כסף ! זה היה קצת חומר למחשבה,ועכשיו תחכה לתשובה של בנצי,אני בטוח שהוא יכוונן אותך הכי טוב,ותעדכן כמובן,מאיפה הנזילה,ולמה .... בהצלחה  תודה רבה לך,אכן עשינו מה שהצעת (פחות או יותר) ופתאום גילינו 2 ברגים משוחררים מעט (בין המנוע לברך - באיזור האטם) עד עכשיו לא ראינו שוב נזילה אבל עדיין לא הנענו את המנוע, כרגע נראה תקין, אבל נדע רק לאחר יציאה נוספת. באמת מקום גאוני לפתרון בעיות ! איזה כייף מצאת לבד את הפתרון בהנחייתו של אלי זה מסוג הבעיות שקשה לייעץ דרך המקלדת אלי שיחקת אותה בהסבר 
|
-------------------------------
|
|
|
מור אמסלם
|
חבר פורום
מנותקגיל:
42
הודעות: 2396
|
|
|
-------------------------------
|
|
IP: [
מחובר ]
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
זה כבר תחום של חשמלאים ולא שלי אבל ראיתי שזה בא עם הוראות הרכבה מה שאמור לפתור לך את הבעיה שם רשום בדרך כלל כל חוט לאן הולך
|
-------------------------------
|
|
|
מור אמסלם
|
חבר פורום
מנותקגיל:
42
הודעות: 2396
|
|
זה כבר תחום של חשמלאים ולא שלי אבל ראיתי שזה בא עם הוראות הרכבה מה שאמור לפתור לך את הבעיה שם רשום בדרך כלל כל חוט לאן הולך תודה ! אעדכן כשיגיע ויורכב
|
-------------------------------
|
|
IP: [
מחובר ]
|
|
|
Kobiarava
|
מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
45
הודעות: 5786
|
|
מור, הרכבתי שעונים כאלה או אמצעים אחרים שמנצלים את הנתון הזה על מספר רב של מנועים יבשתיים ולא ימיים. בעיקרון זה די פשוט, השעון מקבל פולס מחוט אחד וממנו סופר גם סל"ד וגם שעות מנוע, וכמובן שמקבל מתח ישיר בנוסף בשביל הפעילות שלו, סך הכל חוט +, חוט - וחוט סיגנל. את הפולס הזה במנוע רגיל אני לוקח מהאלטרנטור... מה מחולל את המתח במנוע ימי? גם שם יש אלטרנטור? או אמצעי אחר?
|
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
« הקודם הבא »
|
הדפסה
|
|
|