פורום הדיג הספורטיבי בישראל
 פורומי דיג מקצועיים
  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
   המנועיה |
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
נושא: המנועיה (נקרא 88311 פעמים) |
הדפסה |
|
מור אמסלם
|
חבר פורום
מנותקגיל:
42
הודעות: 2396
|
|
 |
|
|
שלום לכולם, ברשותי מנוע 2.5 כ"ח סוס 4 פעימות של סוזוקי. אחרי שלא השתמשתי בו כמעט שנה החלטתי להוציא אותו שיראה אור שמש. הבעיה - לא מניע.... מתבאס אבל גם מוצא אתגר חדש, מתחיל לקרוא כאן איך בנצי מדריך אנשים לבדוק היכן התקלה ומתחיל לעבוד.
שלב ראשון - בודק את הפלאג, יש ניצוץ אבל החלפתי לחדש לכל מקרה. שלב שני - לוקח סמרטוט סופג בדלק, מצמיד לפילטר על הקרבורטור - ו...יש המנוע מניע בנגיעה. מפרק את הקרבורטור בזהירות אחרי כמה סרטונים ביוטיוב פותח את האגן התחתון של הקרבורטור ורואה שנקי לגמרי, כאילו יצא עכשיו מהמפעל... שלב שלישי - בודק את המצוף - תקין.
מחבר הכל חזרה.... כלום.
שולח הודעה לבנצי....ומתפלל, אבל אני ידוע בחוסר סבלנות מקצועי ומחליט להמשיך לבדוק.
אני מבין שהבעיה היא בקרבורטור מכיוון שהוא מניע בלי בעיה ברגע שאני עוקף את הכניסה של שדלק.
אני מחליט שוב לפרק את הקרבורטור (גם בגלל שזה ממש פשוט ואין חשש למנוע) הופך מנקה והופ ! רואה פתאום דיזה בין החלק התחתון לעליון... מפרק אותה מנקה טוב מעביר חוטר... מחזיר הכל למקום...מושך....
ישששששש!!! מניע כמו גדול, מתרגש כמו שיש לי דג גדול שמוציא חוט.
בדיוק שאני מסיים טלפון, בצד השני, בנצי... "רק עכשיו ראיתי את ההודעה..."
ולמה אני מבלבל לכם את המוח ?
כי זה חשוב לשתף !! בזכות השיתוף והרצון של בנצי תיקנתי את המנוע לבד ! חסכתי המון כסף ואתגרתי את עצמי.
שוב תודה לך בנצי !
שיהיה סוף שבוע מלא דגים. מור
|
-------------------------------
|
|
IP: [
מחובר ]
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
|
|
שלום לכולם, ברשותי מנוע 2.5 כ"ח סוס 4 פעימות של סוזוקי. אחרי שלא השתמשתי בו כמעט שנה החלטתי להוציא אותו שיראה אור שמש. הבעיה - לא מניע.... מתבאס אבל גם מוצא אתגר חדש, מתחיל לקרוא כאן איך בנצי מדריך אנשים לבדוק היכן התקלה ומתחיל לעבוד.
שלב ראשון - בודק את הפלאג, יש ניצוץ אבל החלפתי לחדש לכל מקרה. שלב שני - לוקח סמרטוט סופג בדלק, מצמיד לפילטר על הקרבורטור - ו...יש המנוע מניע בנגיעה. מפרק את הקרבורטור בזהירות אחרי כמה סרטונים ביוטיוב פותח את האגן התחתון של הקרבורטור ורואה שנקי לגמרי, כאילו יצא עכשיו מהמפעל... שלב שלישי - בודק את המצוף - תקין.
מחבר הכל חזרה.... כלום.
שולח הודעה לבנצי....ומתפלל, אבל אני ידוע בחוסר סבלנות מקצועי ומחליט להמשיך לבדוק.
אני מבין שהבעיה היא בקרבורטור מכיוון שהוא מניע בלי בעיה ברגע שאני עוקף את הכניסה של שדלק.
אני מחליט שוב לפרק את הקרבורטור (גם בגלל שזה ממש פשוט ואין חשש למנוע) הופך מנקה והופ ! רואה פתאום דיזה בין החלק התחתון לעליון... מפרק אותה מנקה טוב מעביר חוטר... מחזיר הכל למקום...מושך....
ישששששש!!! מניע כמו גדול, מתרגש כמו שיש לי דג גדול שמוציא חוט.
בדיוק שאני מסיים טלפון, בצד השני, בנצי... "רק עכשיו ראיתי את ההודעה..."
ולמה אני מבלבל לכם את המוח ?
כי זה חשוב לשתף !! בזכות השיתוף והרצון של בנצי תיקנתי את המנוע לבד ! חסכתי המון כסף ואתגרתי את עצמי.
שוב תודה לך בנצי !
שיהיה סוף שבוע מלא דגים. מור
ותודה גם לך מור על הפרגון 
|
-------------------------------
|
|
|
|
סאמח הצפר
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 5983
|
|
 |
|
|
שלום לכולם, ברשותי מנוע 2.5 כ"ח סוס 4 פעימות של סוזוקי. אחרי שלא השתמשתי בו כמעט שנה החלטתי להוציא אותו שיראה אור שמש. הבעיה - לא מניע.... מתבאס אבל גם מוצא אתגר חדש, מתחיל לקרוא כאן איך בנצי מדריך אנשים לבדוק היכן התקלה ומתחיל לעבוד.
שלב ראשון - בודק את הפלאג, יש ניצוץ אבל החלפתי לחדש לכל מקרה. שלב שני - לוקח סמרטוט סופג בדלק, מצמיד לפילטר על הקרבורטור - ו...יש המנוע מניע בנגיעה. מפרק את הקרבורטור בזהירות אחרי כמה סרטונים ביוטיוב פותח את האגן התחתון של הקרבורטור ורואה שנקי לגמרי, כאילו יצא עכשיו מהמפעל... שלב שלישי - בודק את המצוף - תקין.
מחבר הכל חזרה.... כלום.
שולח הודעה לבנצי....ומתפלל, אבל אני ידוע בחוסר סבלנות מקצועי ומחליט להמשיך לבדוק.
אני מבין שהבעיה היא בקרבורטור מכיוון שהוא מניע בלי בעיה ברגע שאני עוקף את הכניסה של שדלק.
אני מחליט שוב לפרק את הקרבורטור (גם בגלל שזה ממש פשוט ואין חשש למנוע) הופך מנקה והופ ! רואה פתאום דיזה בין החלק התחתון לעליון... מפרק אותה מנקה טוב מעביר חוטר... מחזיר הכל למקום...מושך....
ישששששש!!! מניע כמו גדול, מתרגש כמו שיש לי דג גדול שמוציא חוט.
בדיוק שאני מסיים טלפון, בצד השני, בנצי... "רק עכשיו ראיתי את ההודעה..."
ולמה אני מבלבל לכם את המוח ?
כי זה חשוב לשתף !! בזכות השיתוף והרצון של בנצי תיקנתי את המנוע לבד ! חסכתי המון כסף ואתגרתי את עצמי.
שוב תודה לך בנצי !
שיהיה סוף שבוע מלא דגים. מור

|
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
מור תודה על הפירגון לבנצי בנצי תודה על הנכונות והרצון לעזור
|
|
|
|
תמירניסן
|
חבר פורום 
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 32
|
|
אהלן ברשותי מנוע 130 כ"ח הונדה 4 פעימות לא מורכב על הסירה יושב על סטנד . קיימת תקלה שנורית חום מנוע בטרוטל דולקת בליווי צפצוף אזעקה מהטרוטל. ניסתי מספר דברים לבידוד התקלה ללא הצלחה חשוב לציין שבפועל המנוע לא מתחמם גם אחרי רבע שעה שהוא עובד עדיין הפליטת מים חמים ברמה סבירה כמו כן ההתראה לא מנתקת את הטיפוס בסל"ד גבוהה המנוע מגיב מצוין גם לפול גז נבדקו חיישני חום מנוע חיישן טמפ' אוויר חיווט כללי מהטרוטל עד המחשב . טרמוסטט לא תקוע (לא קיים) איפוס מחשב ע"י ניתוק מינוס ( למרות שעל פי הספרות תקלה שנפתרת מתאפסת אחרי 30 שניות ) תחושה של תקלת אצבע שמשגעת אותי שאני לא מצליח לעלות עליה מישהו נתקל בזה במנועי הונדה ? המלצות ? שבועיים שאני עובד על זה בלילות ללא הצלחה תודה
|
|
|
|
rafi
|
מנהל אתר חבר פורום    
מנותקגיל:
62
הודעות: 39113
|
|
 |
|
|
שלום לכולם, ברשותי מנוע 2.5 כ"ח סוס 4 פעימות של סוזוקי. אחרי שלא השתמשתי בו כמעט שנה החלטתי להוציא אותו שיראה אור שמש. הבעיה - לא מניע.... מתבאס אבל גם מוצא אתגר חדש, מתחיל לקרוא כאן איך בנצי מדריך אנשים לבדוק היכן התקלה ומתחיל לעבוד.
שלב ראשון - בודק את הפלאג, יש ניצוץ אבל החלפתי לחדש לכל מקרה. שלב שני - לוקח סמרטוט סופג בדלק, מצמיד לפילטר על הקרבורטור - ו...יש המנוע מניע בנגיעה. מפרק את הקרבורטור בזהירות אחרי כמה סרטונים ביוטיוב פותח את האגן התחתון של הקרבורטור ורואה שנקי לגמרי, כאילו יצא עכשיו מהמפעל... שלב שלישי - בודק את המצוף - תקין.
מחבר הכל חזרה.... כלום.
שולח הודעה לבנצי....ומתפלל, אבל אני ידוע בחוסר סבלנות מקצועי ומחליט להמשיך לבדוק.
אני מבין שהבעיה היא בקרבורטור מכיוון שהוא מניע בלי בעיה ברגע שאני עוקף את הכניסה של שדלק.
אני מחליט שוב לפרק את הקרבורטור (גם בגלל שזה ממש פשוט ואין חשש למנוע) הופך מנקה והופ ! רואה פתאום דיזה בין החלק התחתון לעליון... מפרק אותה מנקה טוב מעביר חוטר... מחזיר הכל למקום...מושך....
ישששששש!!! מניע כמו גדול, מתרגש כמו שיש לי דג גדול שמוציא חוט.
בדיוק שאני מסיים טלפון, בצד השני, בנצי... "רק עכשיו ראיתי את ההודעה..."
ולמה אני מבלבל לכם את המוח ?
כי זה חשוב לשתף !! בזכות השיתוף והרצון של בנצי תיקנתי את המנוע לבד ! חסכתי המון כסף ואתגרתי את עצמי.
שוב תודה לך בנצי !
שיהיה סוף שבוע מלא דגים. מור
במילים אחרות, הקארמה של בנצי?! רוחו של בנצי ריחפה וכיוונה אותך לתיקון הנכון?  כך או אחרת, ההתעקשות הצליחה ויש תוצאה, לא מפליא שבנצי התקשר - אלון תמיד נכון לעזור 
|
-------------------------------
|
|
|
rafi
|
מנהל אתר חבר פורום    
מנותקגיל:
62
הודעות: 39113
|
|
אהלן ברשותי מנוע 130 כ"ח הונדה 4 פעימות לא מורכב על הסירה יושב על סטנד . קיימת תקלה שנורית חום מנוע בטרוטל דולקת בליווי צפצוף אזעקה מהטרוטל. ניסתי מספר דברים לבידוד התקלה ללא הצלחה חשוב לציין שבפועל המנוע לא מתחמם גם אחרי רבע שעה שהוא עובד עדיין הפליטת מים חמים ברמה סבירה כמו כן ההתראה לא מנתקת את הטיפוס בסל"ד גבוהה המנוע מגיב מצוין גם לפול גז נבדקו חיישני חום מנוע חיישן טמפ' אוויר חיווט כללי מהטרוטל עד המחשב . טרמוסטט לא תקוע (לא קיים) איפוס מחשב ע"י ניתוק מינוס ( למרות שעל פי הספרות תקלה שנפתרת מתאפסת אחרי 30 שניות ) תחושה של תקלת אצבע שמשגעת אותי שאני לא מצליח לעלות עליה מישהו נתקל בזה במנועי הונדה ? המלצות ? שבועיים שאני עובד על זה בלילות ללא הצלחה תודה
אולי לבנצי יהיה רעיון ואולי למישהו אחר.. ובהזדמנות זו תמיר, תורי לשאול מתוך סקרנות... בין אנטיפאולינג למנוע, הסירה גם מאפשרת לך לצאת לדוג או רק "שואבת" אותך בתיקונים?
|
-------------------------------
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
|
|
אהלן ברשותי מנוע 130 כ"ח הונדה 4 פעימות לא מורכב על הסירה יושב על סטנד . קיימת תקלה שנורית חום מנוע בטרוטל דולקת בליווי צפצוף אזעקה מהטרוטל. ניסתי מספר דברים לבידוד התקלה ללא הצלחה חשוב לציין שבפועל המנוע לא מתחמם גם אחרי רבע שעה שהוא עובד עדיין הפליטת מים חמים ברמה סבירה כמו כן ההתראה לא מנתקת את הטיפוס בסל"ד גבוהה המנוע מגיב מצוין גם לפול גז נבדקו חיישני חום מנוע חיישן טמפ' אוויר חיווט כללי מהטרוטל עד המחשב . טרמוסטט לא תקוע (לא קיים) איפוס מחשב ע"י ניתוק מינוס ( למרות שעל פי הספרות תקלה שנפתרת מתאפסת אחרי 30 שניות ) תחושה של תקלת אצבע שמשגעת אותי שאני לא מצליח לעלות עליה מישהו נתקל בזה במנועי הונדה ? המלצות ? שבועיים שאני עובד על זה בלילות ללא הצלחה תודה
אני לא יודע איך בוצעה הבדיקה של החיווט והחישנים אבל לדעתי התקלה היא בחיישן חום מנוע בוא נתחיל מזה שאני לא מכיר את המנוע הזה יש 2 סוגים של חיישני חום מנוע כאלה שמתחבר אליהם חוט אחד וכאלה עם 2 חוטים הבדיקה של שניהם מאוד פשוטה ברגע שיש התרעה אם זה חוט 1 פשוט תנתק אותו מהחיישן ותראה אם ההתרעה מפסיקה אם זה 2 חוטים תנתק אותם ופשוט תגשר ביניהם ע"י חוט קצר בין 2 סופי החוט ותראה אם ההתראה מפסיקה בשתי המקרים אם ההתראה נפסקה הבעיה היא החיישן חום מנוע נתחיל מזה ואם לא נפתרה הבעיה אני אצתרך לדבר איתך כי יש לי הרבה שאלות כדי להתמקד על הבעיה שלח לי את הטלפון שלך בפרטי ואני כבר אצור איתך קשר
|
|
עריכה אחרונה: אוגוסט 29, 2017, 05:35:15 AM על ידי בנצי (אלון )
|
|
-------------------------------
|
|
|
תמירניסן
|
חבר פורום 
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 32
|
|
 |
|
|
אהלן ברשותי מנוע 130 כ"ח הונדה 4 פעימות לא מורכב על הסירה יושב על סטנד . קיימת תקלה שנורית חום מנוע בטרוטל דולקת בליווי צפצוף אזעקה מהטרוטל. ניסתי מספר דברים לבידוד התקלה ללא הצלחה חשוב לציין שבפועל המנוע לא מתחמם גם אחרי רבע שעה שהוא עובד עדיין הפליטת מים חמים ברמה סבירה כמו כן ההתראה לא מנתקת את הטיפוס בסל"ד גבוהה המנוע מגיב מצוין גם לפול גז נבדקו חיישני חום מנוע חיישן טמפ' אוויר חיווט כללי מהטרוטל עד המחשב . טרמוסטט לא תקוע (לא קיים) איפוס מחשב ע"י ניתוק מינוס ( למרות שעל פי הספרות תקלה שנפתרת מתאפסת אחרי 30 שניות ) תחושה של תקלת אצבע שמשגעת אותי שאני לא מצליח לעלות עליה מישהו נתקל בזה במנועי הונדה ? המלצות ? שבועיים שאני עובד על זה בלילות ללא הצלחה תודה
אולי לבנצי יהיה רעיון ואולי למישהו אחר.. ובהזדמנות זו תמיר, תורי לשאול מתוך סקרנות... בין אנטיפאולינג למנוע, הסירה גם מאפשרת לך לצאת לדוג או רק "שואבת" אותך בתיקונים? רפי אני בעיקר צולל חופשי וכרגע העונה עוד לא ממש התחילה אז מנצלים תזמן לסדר תסירה . היו כמה יציאות מאוד מבורכות בסירה לצערי דרך הפל אני לא מצליח לכנס לאתר הייתי מעלה קצת תמונות בנצי תודה רבה שלחתי לך באישי
|
|
|
|
rafi
|
מנהל אתר חבר פורום    
מנותקגיל:
62
הודעות: 39113
|
|
בנצי ותמיר, תעדכנו מה היה הפתרון בסופו של יום...
|
-------------------------------
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
בנצי ותמיר, תעדכנו מה היה הפתרון בסופו של יום...
ברור שיהיה עדכון דיברתי איתו ואכן אחרי מספר שאלות כנראה שעלינו על משהו אני ממתין לתשובה מתמיר שיבצע את מה שאמרתי לו
|
-------------------------------
|
|
|
rafi
|
מנהל אתר חבר פורום    
מנותקגיל:
62
הודעות: 39113
|
|
בנצי ותמיר, תעדכנו מה היה הפתרון בסופו של יום...
ברור שיהיה עדכון דיברתי איתו ואכן אחרי מספר שאלות כנראה שעלינו על משהו אני ממתין לתשובה מתמיר שיבצע את מה שאמרתי לו 
|
-------------------------------
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
בנצי ותמיר, תעדכנו מה היה הפתרון בסופו של יום...
ברור שיהיה עדכון דיברתי איתו ואכן אחרי מספר שאלות כנראה שעלינו על משהו אני ממתין לתשובה מתמיר שיבצע את מה שאמרתי לו  לסיכום הגיע אליו מכונאי של הונדה שבדק והוא חושב שהבעיה באחד מחיישני החום שזה גם מה שאני חשבתי כמו כן הוא לא פסל שיכול להיות שצמת החוטים פגומה על המנוע הוא עדיין לא שילם וכנראה שהוא יחזיר אותו לבעליו הקודם
|
-------------------------------
|
|
|
rafi
|
מנהל אתר חבר פורום    
מנותקגיל:
62
הודעות: 39113
|
|
בנצי ותמיר, תעדכנו מה היה הפתרון בסופו של יום...
ברור שיהיה עדכון דיברתי איתו ואכן אחרי מספר שאלות כנראה שעלינו על משהו אני ממתין לתשובה מתמיר שיבצע את מה שאמרתי לו  לסיכום הגיע אליו מכונאי של הונדה שבדק והוא חושב שהבעיה באחד מחיישני החום שזה גם מה שאני חשבתי כמו כן הוא לא פסל שיכול להיות שצמת החוטים פגומה על המנוע הוא עדיין לא שילם וכנראה שהוא יחזיר אותו לבעליו הקודם עכשיו הסקרנות באה על סיפוקה 
|
-------------------------------
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
« הקודם הבא »
|
הדפסה
|
|
|