בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
| | |-+  המנועיה
עמודים: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 26 למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: המנועיה  (נקרא 88212 פעמים) הדפסה
Aviel2kk
חבר פורום
***

מנותק מנותק

גיל: 36

הודעות: 223

בעניין: המנועיה
« הגיב #60 ב- : אוקטובר 26, 2016, 13:06:12 PM »
המנוע חזר מטיפול מכונאי. כנראה מים בדלק
קיבל גם שירות החלפת שמן גיר ופלגים כמתחייב אחרי שנה שימוש.

שלב הבא או לזרורק את הדלק הקיים או לסנן אותו דרך אולי מכל שקוף לראות איפה נוצרת פאזה ולשאוב את הדלק מלמעלה. מדובר על מיכל מלא כך שאם יש דרך להציל את רוב הדלק יהיה טובת אם יישאר חשש זורק הכל ומתדלק מחדש.
אני בכמוך בלי כאב ראש , מחליף את הדלק
 IP: [ מחובר ]
אבי חכם

מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 47

הודעות: 4555

חפשו אותי בגוגל : דיו חכם בע"מ

בעניין: המנועיה
« הגיב #61 ב- : אוקטובר 26, 2016, 13:35:22 PM »
דודו דוראדו ידידי 

כבוד על הפרגון לבנצי היקר  זקן

בהחלט מגיע לו כל מילה טובה שנכתבת , הבנאדם עם לב מזהב 

-------------------------------
יאלללה בשמחות 

וכן , אני "חכם" "יפה" ו "מבריק" ..

ואישתי בחיים לא תירשם לפה  wife
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: המנועיה
« הגיב #62 ב- : אוקטובר 26, 2016, 17:34:24 PM »
סמאח בקשר לאחסון המיכל דלק יש בעיה של חום וקור אז מה שלא תעשה אם תשאיר קצת פתוח יתאדה הדלק ואם תסגור אז יהיה עיבוי ויווצר מים במיכל. כמובן שאם יש שימוש קבוע במנוע אז לא יהיה מספיק זמן להיווצרות מים.
לגבי הקרטוע והכיבוי של המנוע אני מכיר את זה מתחום הגנרטורים יש מצב טוב שזה דלק לא נקי שמעורב בו מים.
מנוע חדש אין סיבה שיעשה בעיות.
בנצי ישר כוח  בראוו
אם סוגר יהיה עיבוי?! חשבתי הפוך.

בכל אופן חשבתי על רעיון שכל פעם כשחוזר מדיג אני ממלא את המיכל עד הסוף וכך לא יהיה חלל שיגרום לעיבוי וכניסת אוויר בזמן אחסון המיכל. מה דעתכם?
באוויר יש גם לחות ובמצב שהמיכל נמצא במקום קר (לא קריר) יהיה עיבוי של האדים ויווצרו מים
הגישה של למלא את המיכל הכי נכונה אתה בסדר
בכל אופן קשה לי להאמין שהמים נוצרו בתוך המיכל
יש מצב שגם התחנת דלק שבה אתה מתדלק מוהלת את הדלק ונתקלתי במיקרים כאלה
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: המנועיה
« הגיב #63 ב- : אוקטובר 26, 2016, 17:48:31 PM »
סמאח בקשר לאחסון המיכל דלק יש בעיה של חום וקור אז מה שלא תעשה אם תשאיר קצת פתוח יתאדה הדלק ואם תסגור אז יהיה עיבוי ויווצר מים במיכל. כמובן שאם יש שימוש קבוע במנוע אז לא יהיה מספיק זמן להיווצרות מים.
לגבי הקרטוע והכיבוי של המנוע אני מכיר את זה מתחום הגנרטורים יש מצב טוב שזה דלק לא נקי שמעורב בו מים.
מנוע חדש אין סיבה שיעשה בעיות.
בנצי ישר כוח  בראוו
אם סוגר יהיה עיבוי?! חשבתי הפוך.

בכל אופן חשבתי על רעיון שכל פעם כשחוזר מדיג אני ממלא את המיכל עד הסוף וכך לא יהיה חלל שיגרום לעיבוי וכניסת אוויר בזמן אחסון המיכל. מה דעתכם?
באוויר יש גם לחות ובמצב שהמיכל נמצא במקום קר (לא קריר) יהיה עיבוי של האדים ויווצרו מים
הגישה של למלא את המיכל הכי נכונה אתה בסדר
בכל אופן קשה לי להאמין שהמים נוצרו בתוך המיכל
יש מצב שגם התחנת דלק שבה אתה מתדלק מוהלת את הדלק ונתקלתי במיקרים כאלה
אתה בסדר
אז השאלה איך בודקים את איכות הדלק? אם מכניס למיכל שקוף ובודק אם נוצרות שתי פאזות, זה מספיק להראות אם יש או אין מים? מצב שיכול לחזור על עצמו!
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: המנועיה
« הגיב #64 ב- : אוקטובר 26, 2016, 17:52:54 PM »
סמאח בקשר לאחסון המיכל דלק יש בעיה של חום וקור אז מה שלא תעשה אם תשאיר קצת פתוח יתאדה הדלק ואם תסגור אז יהיה עיבוי ויווצר מים במיכל. כמובן שאם יש שימוש קבוע במנוע אז לא יהיה מספיק זמן להיווצרות מים.
לגבי הקרטוע והכיבוי של המנוע אני מכיר את זה מתחום הגנרטורים יש מצב טוב שזה דלק לא נקי שמעורב בו מים.
מנוע חדש אין סיבה שיעשה בעיות.
בנצי ישר כוח  בראוו
אם סוגר יהיה עיבוי?! חשבתי הפוך.

בכל אופן חשבתי על רעיון שכל פעם כשחוזר מדיג אני ממלא את המיכל עד הסוף וכך לא יהיה חלל שיגרום לעיבוי וכניסת אוויר בזמן אחסון המיכל. מה דעתכם?
באוויר יש גם לחות ובמצב שהמיכל נמצא במקום קר (לא קריר) יהיה עיבוי של האדים ויווצרו מים
הגישה של למלא את המיכל הכי נכונה אתה בסדר
בכל אופן קשה לי להאמין שהמים נוצרו בתוך המיכל
יש מצב שגם התחנת דלק שבה אתה מתדלק מוהלת את הדלק ונתקלתי במיקרים כאלה
אתה בסדר
אז השאלה איך בודקים את איכות הדלק? אם מכניס למיכל שקוף ובודק אם נוצרות שתי פאזות, זה מספיק להראות אם יש או אין מים? מצב שיכול לחזור על עצמו!
לצערי כן
זאת הדרך היחידה לדעת אם יש מים בדלק
אפשרות אחרת היא להתקין מפריד מים שזה כבר סיפור אחר
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
dani77
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 48

הודעות: 1506

בעניין: המנועיה
« הגיב #65 ב- : אוקטובר 27, 2016, 09:49:15 AM »
בנצי - שוב פעם אמרו את זה קודם לפני אבל זה לא גורע מאום ממה שאתה נותן פה .
  אין מילים
דניאל
 IP: [ מחובר ]
tsach
חבר פורום
***

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 152

בעניין: המנועיה
« הגיב #66 ב- : אוקטובר 27, 2016, 22:19:34 PM »
בנצי בתחנות הדלק במידה ומוהלים ולא חסר תחנות כאלה אז מוהלים בחומר אחר שמתערבב עם הדלק כמו נפטה למשל.
אם מוהלים במים אז מי שמתדלק ראשון יקבל מיכל מלא של מים וכך הלאה עד שיגמר המים במיכל של התחנה ואז יעלה דלק נקי.
המים כבדים והם יושבים בתחתית המיכל בתחנה.
עוד דבר יש אפשרות שחודרים מים למיכל של התחנה או ממי תהום או עיבוי.

סמאח יכול להיות שנכנס לך מים תוך כדי שיט דרך הנשם במכסה של המיכל דלק.
לגבי בדיקת הדלק אם אתה רוצה להיות בטוח שהדלק נקי תשפוך כמות של פקק של קולה ותראה אם הכל מתאדה ומתייבש לחלוטין אם כן הוא נקי אם הוא נשאר שומני אז יש בו ערבוב של משהוא.
אולי מים אולי נפטה לך תדע.
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: המנועיה
« הגיב #67 ב- : אוקטובר 27, 2016, 22:42:24 PM »
בנצי בתחנות הדלק במידה ומוהלים ולא חסר תחנות כאלה אז מוהלים בחומר אחר שמתערבב עם הדלק כמו נפטה למשל.
אם מוהלים במים אז מי שמתדלק ראשון יקבל מיכל מלא של מים וכך הלאה עד שיגמר המים במיכל של התחנה ואז יעלה דלק נקי.
המים כבדים והם יושבים בתחתית המיכל בתחנה.
עוד דבר יש אפשרות שחודרים מים למיכל של התחנה או ממי תהום או עיבוי.

סמאח יכול להיות שנכנס לך מים תוך כדי שיט דרך הנשם במכסה של המיכל דלק.
לגבי בדיקת הדלק אם אתה רוצה להיות בטוח שהדלק נקי תשפוך כמות של פקק של קולה ותראה אם הכל מתאדה ומתייבש לחלוטין אם כן הוא נקי אם הוא נשאר שומני אז יש בו ערבוב של משהוא.
אולי מים אולי נפטה לך תדע.

תתפלא אבל יש תחנות שכן מוהלים במים וזה בדוק
השאיבה לא מתבצעת ממש מתחתית המיכל אלא כמה סנטימטרים מעל

לגבי בדיקת הדלק מה שהצעת לא ממש מדוייק
הדלק טיפה שמנוני בהרכבו ותמיד ישאר כתם של שמנוניות לאחר אידוי הדלק
הדרך הכי טובה זה רק למזוג חצי ליטר לתוך בקבוק ולראות אם יש בפנים מים

לגבי חדירת מים למיכל מהנשם
פה אני איתך ויש מצב אם כי באחוזים נמוכים אבל עדיין זה אפשרי
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

בעניין: המנועיה
« הגיב #68 ב- : אוקטובר 28, 2016, 17:41:24 PM »
בנצי - שוב פעם אמרו את זה קודם לפני אבל זה לא גורע מאום ממה שאתה נותן פה .
  אין מילים
דניאל

מה שדניאל כתב  בירה
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
shragam

הערוץ שלי
מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 57

הודעות: 14232

בעניין: המנועיה
« הגיב #69 ב- : אוקטובר 29, 2016, 19:18:43 PM »
המנוע חזר מטיפול מכונאי. כנראה מים בדלק
קיבל גם שירות החלפת שמן גיר ופלגים כמתחייב אחרי שנה שימוש.

שלב הבא או לזרורק את הדלק הקיים או לסנן אותו דרך אולי מכל שקוף לראות איפה נוצרת פאזה ולשאוב את הדלק מלמעלה. מדובר על מיכל מלא כך שאם יש דרך להציל את רוב הדלק יהיה טובת אם יישאר חשש זורק הכל ומתדלק מחדש.

לשפוך/לשאוב למיכל חדש שקוף ולראות מתי מגיעים למים ואז לזרוק.
חשוב לא לנער את מיכל הדלק שממנו שואבים
-------------------------------

מוזמנים להכנס לערוץ היוטיוב שלי  ולהרשם 

https://www.youtube.com/ShragaMiFishingForTheSoul

 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: המנועיה
« הגיב #70 ב- : נובמבר 01, 2016, 22:59:49 PM »
תודה חברים
יציאה אחרי ניקוי קרבורטור ובדיקת דלק המנוע לא עשה בעיות. מקווה שימשיך כך
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
shragam

הערוץ שלי
מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 57

הודעות: 14232

בעניין: המנועיה
« הגיב #71 ב- : נובמבר 02, 2016, 07:53:36 AM »
תודה חברים
יציאה אחרי ניקוי קרבורטור ובדיקת דלק המנוע לא עשה בעיות. מקווה שימשיך כך
-------------------------------

מוזמנים להכנס לערוץ היוטיוב שלי  ולהרשם 

https://www.youtube.com/ShragaMiFishingForTheSoul

 IP: [ מחובר ]
אבי חכם

מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 47

הודעות: 4555

חפשו אותי בגוגל : דיו חכם בע"מ

בעניין: המנועיה
« הגיב #72 ב- : נובמבר 02, 2016, 18:28:32 PM »
יום שישי , אילת , יורד לחוף מסיבה שאספר עליה בדו"ח נפרד 

חוזר לקיאק , מנסה להניע ונאדה  דופק את הראש

מושך ומושך לשווא 

מתקשר לטכנאי שעשה לי את הטיפול האחרון , שעתיים איתו על הקו  callme

תעשה ככה , תלחץ פה , תנשוף שם וכלום..

יום שני , אני אצלו בקליניקה , פותח פה , מנקה שם ואז..

מים במיכל דלק 

חושבים מאיפה נכנס , אולי התנפץ עליך גל ? לא לא לא..

אולי היו עליך שפריצים ? לא לא לא..

בסוף הבנתי , בבית בזמן השטיפה של המנוע עם הצינור נכנסו מים דרך הנשם

שנמצא על הפקק של המיכל דלק.

מים כבדים מדלק , אז איך בכל זאת מנקזים אותם ?

1 . שופכים את כל המיכל !

2. מנקזים מהכוסית שנמצאת בתחתית הקרבורטור.

בהצלחה  אתה בסדר
-------------------------------
יאלללה בשמחות 

וכן , אני "חכם" "יפה" ו "מבריק" ..

ואישתי בחיים לא תירשם לפה  wife
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: המנועיה
« הגיב #73 ב- : נובמבר 04, 2016, 15:26:13 PM »
יום שישי , אילת , יורד לחוף מסיבה שאספר עליה בדו"ח נפרד 

חוזר לקיאק , מנסה להניע ונאדה  דופק את הראש

מושך ומושך לשווא 

מתקשר לטכנאי שעשה לי את הטיפול האחרון , שעתיים איתו על הקו  callme

תעשה ככה , תלחץ פה , תנשוף שם וכלום..

יום שני , אני אצלו בקליניקה , פותח פה , מנקה שם ואז..

מים במיכל דלק 

חושבים מאיפה נכנס , אולי התנפץ עליך גל ? לא לא לא..

אולי היו עליך שפריצים ? לא לא לא..

בסוף הבנתי , בבית בזמן השטיפה של המנוע עם הצינור נכנסו מים דרך הנשם

שנמצא על הפקק של המיכל דלק.

מים כבדים מדלק , אז איך בכל זאת מנקזים אותם ?

1 . שופכים את כל המיכל !

2. מנקזים מהכוסית שנמצאת בתחתית הקרבורטור.

בהצלחה  אתה בסדר
אתה בסדר
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
ruviva
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 1269

בעניין: המנועיה
« הגיב #74 ב- : נובמבר 12, 2016, 10:10:17 AM »
שלום בנצי

מנוע נכבה בהורדת הטורים לקראת מעבר לניוטרל

מנוע טוהטסו 50 כ"ס 4 פעימות בן שנתיים. לאחרונה כאשר מנסה להוריד טורים כדי להעביר לניוטרל, המנוע רועד ונכבה. לפני חודש בוצע טיפול כולל החלפת פלגים, יש מפריד מים למערכת הדלק.

בניוטרל המנוע עובד טוב, בנסיעה רגילה אין בעיות הבעיה קיימת רק בהורדת הטורים שנייה לפני שמעביר לניוטרל. מה יכולה להיות הבעיה?
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 26 למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!