לפני כשבוע עלה הדיון שבקישור
http://www.israelsportfishing.co.il/index.php?option=com_smf&Itemid=41&topic=25317.0
בנושא השני הושג פתרון תוך מספר ימים לשביעות רצונם של הרוכשים
בעניין הנושא הראשון היתה התלבטות מה לעשות והעניין התעכב
לאור התשובות בדיון לפני מספר ימים התקבלה החלתה ע''י הרוכש לפנות ליבואן ולדרוש את החלפת הקיאק
לאחר משא ומתן היבואן הגיע להחלטה של החלפת הקיאק לשנתון חדש ללא תשלום נוסף
הלקוח הביע את שביעות רצונה בפני היבואן ואף הביע נכונות להמשיך לעבוד איתו בעתיד לאור הבנת התקלה ומתן הפתרון
חברים יקרים
דיון זה לא בא בכדי לפגוע באדם , יבואן , או פרנסה של משהו
מטרת הדיון היא לפתוח לאנשים את העיניים ולגרום להם להבין שבזמן עסקה לא לקחת כמובן מאילו מה שנאמר ע''י המוכר/יבואן
ובמקביל למידע שהוא נותן לאסוף ולברר מידע נוסף אצל היצרן דרך תכתובת במייל ובאתר האינטרנט שלהם
לא להתבייש לשאול על נתונים , שנת יצור , תאריך תפוגה , אביזרים נלווים שאמורים להגיע בנוסף למוצר , ועוד
במידה ויש חוסר התאמה בין מה שהיצרן מצהיר לבין היבואן/מוכר לא להתבייש לדרוש את מה שמגיע
ואת כל זה לעשות לפני הרכישה בכדי למנוע אי נעימויות כמו במקרים המדוברים בשרשור המצורף
הצע זו מתייחסת לכל מוצר ולא רק לקיאקים במידה ויש חשש להעלמה או אי דיוק נתונים או טיב המוצר
בהצלחה לכולם
וקניה נבונה