ראשית לא נוטשים את הסירה אף פעם, בטח ובטח סירה ללא בידונים או תחתית כפולה שיש לה כושר ציפה מינימלי.
אישית- קופץ למים עם חבל חרטום ביד ושוחה לכיוון הגלים תוך ניסיון לסובב חרטום לגלים
איש הצוות השני קופץ למים גם הוא, אוחז בדופן מסובב ומיצב לכיוון הגלים.
ברגע שהמנוע נדם לדעתי זו האופציה היחידה להציל את הסירה.
צריך להבין שגל חוף בגובה חצי מטר להכפיל באורך הסירה נותן מכה של כמה טונות לדופן הסירה והופך אותה בקלות
במיוחד סירה עם קרקעית שטוחה וללא קיל או משקולת בתחתית (כמו יכטה למשל).
את החשבונות של תקינות המנוע, תנאי הסביבה (קור וזרם למשל) מיומנות הצוות וגובה הגלים חייבים להלקח בחשבון לפני הכניסה למים והניסיון להתמודד עם איתני הטבע.
לצוות הזה היו שני צ'אנסים להציל את הציוד- הראשון כשכבה המנוע ולפני שהגל הראשון פגע בהם והשני כשהגל הראשון עבר את הסירה והיה פרק זמן בלתי מבוטל עד הגל שהפך אותה
שימו לב שהאנשים על המזח הבינו את הסיטואציה והזהירו אותם.
למען ההגינות אומר שיש לי ניסיון של יותר מ- 20 שנה בהורדת סירות כבדות מחוף פתוח לחלוטין.
אישית- קופץ למים עם חבל חרטום ביד ושוחה לכיוון הגלים תוך ניסיון לסובב חרטום לגלים
איש הצוות השני קופץ למים גם הוא, אוחז בדופן מסובב ומיצב לכיוון הגלים.
ברגע שהמנוע נדם לדעתי זו האופציה היחידה להציל את הסירה.
צריך להבין שגל חוף בגובה חצי מטר להכפיל באורך הסירה נותן מכה של כמה טונות לדופן הסירה והופך אותה בקלות
במיוחד סירה עם קרקעית שטוחה וללא קיל או משקולת בתחתית (כמו יכטה למשל).
את החשבונות של תקינות המנוע, תנאי הסביבה (קור וזרם למשל) מיומנות הצוות וגובה הגלים חייבים להלקח בחשבון לפני הכניסה למים והניסיון להתמודד עם איתני הטבע.
לצוות הזה היו שני צ'אנסים להציל את הציוד- הראשון כשכבה המנוע ולפני שהגל הראשון פגע בהם והשני כשהגל הראשון עבר את הסירה והיה פרק זמן בלתי מבוטל עד הגל שהפך אותה
שימו לב שהאנשים על המזח הבינו את הסיטואציה והזהירו אותם.
למען ההגינות אומר שיש לי ניסיון של יותר מ- 20 שנה בהורדת סירות כבדות מחוף פתוח לחלוטין.
אהבתי את התשובה המפורטת שמעידה על הרבה הבנה...
כשהגעתי לשורה האחרונה הבנתי מהיכן זה מגיע...

עדיין, ידע לא מבטיח שתהיה היכולת להעביר בצורה טובה את הידע והנסיון,
בהסבריך כאן בציטוט ובתגובות הבאות - העברת את הדברים מצוין,
מבחינתי בהחלט למדתי כמה דברים והרווחתי כמה תובנות...
