מכונה בשימוש מהיום שיצא בשוק - קבלתי אותה מתנה מיום השקה בגרמניה
לאחר 5 חודשים שימוש וכ 20 יציאות מינימום - דג הכי כגדול שנתפס אליו 2 קילו פלוס.
היה חבר צמוד ל מקל של גרפיט לידר - ארג'נטו נואובו 5-24 גרם וחוט pe 1.0
שזה יוצא סביב 16.5 מ"מ
לדעתי שימנו נמצאים באמצע שינוי קונספט - בעיקר לכול נוגע לחומרים וצורה
רולר בגרסה 2500 שוקל 230 גרם(20 גרם פחות מה FJ) ועם מקל שמשקלו 120 גרם יושב בצורה פנטסטית - מאוזן בול
אחד הדברים יותר בולטים הוא הצורה לדעתי וחידוש אין יותר קליפס נעילה ( סיבוב קדימה ו אחורה)
שנמצא מתחת לשפולה - גם קליפס של מחזיק חוט ישתנה ועכשיו הוא הרבה יותר טוב - לא גומר את לידר

להבדיל מה FJ הישן וטוב FK יותר אתום למים -מהניסיון - הצורת שימון וגירוז ישתפר משמעותית!!
חלק הפנימי של שפולה יותר עמוק ורולר יותר צר באופן טבעי. הסוף חלק שמחסה את החלק האחורי התחתון.
אין אפשרות התאמה של ספולה וקומבינות...חייב מקורי שאגב נמכר באי ביי (לא צריך טובות מהיבואן)
סביב 200 שקלים עד לבית
דגתי בכמה הזדמנויות גם עם טווין פאור החדש של שותף שלי מהצבא (20 שנה)
אמת היא רבותיי שהבדל משמעותי לא הרגשתי - גם לא החבר
בצורה שהם בנוים לפי שרטוטים של שימנו 97% מוצר זהה כולל מספרי מק"ט - לפי גודל כמובן
אני מניח ש3 אחוזים הנותרים שווים 100$ נוספים!!?
דייג עם FK הוא תענוג באמת - מסדר את חוט טוב מאוד - היו לי פלונטרים בודדים בעיקר באשמתי.
דראג הוא חלק ופחות רעשני. בגרסה 2500 נותן 9 קילו - שזה מעל ומעבר.
הזכרתי מקודם שימנו התחילו לשמן את רולרים טוב ולא מוגזם או בכלל לא?!
כאן סיפור שונה לגמרי. משרגיל לרולר של שימנו ירגיש מיד בהבדל ובשורה טוב (למדו משהו מדאיווה)
עוד דבר ששמתי לב הוא ששריטות לא באות בקלות ושצביעה היא הרבה יותר טובה - למראות שלבן נעלם וכסף יגיע
שהוא יותר רגיש. מה פיצ'רים הרגלים דבר לא השתנה אתה כמות מייסבים X-SHIP הקונוס של שפולה ומנגנון של סידור חוט. כל השינוי הוא בחומרים ובצורה בגדול.
הלב עצמו להבדיל מה FJ או C14 הוא כול עשוי מהחומר הסגסוגת החדשה - שלדברי שימנו עמידה יותר מהפלדה
זה לא טיטניום כמו בסטלה...אבל בהחלט נשמע מבטיח
יסלחו לי כל בעלי C14 אבל החומר הזה לא נועד למים מלוחים במקור! לדוגמה באוסטרליה על אחד כזה
מוכרים 7 FJ לאומת זאת בקצה שני של עולם C14 תופס נתח מכובד של שוק - BASS FISHING
במים מתוקים כמובן. בשימנו בחו"ל ואת זה אני יודע מיד ראשונה רוצים להחליף אתו לחומר החדש תוך שנתיים שלוש.
טוב נחזור לגיר של FK - הפין המרכזי של גיר הוזז אחורה - וזה אומר שרולר לא "ימשוך" קדימה יותר ובסיס של מערכת
עצירה נמוך יותר - פחות התנגדות כמובן - כול אלה הם שיפורים חשובים וניתן להרגיש בהם כבר ב5 דקות ראשונות.
קשת קבלה הגדלה קטנה וזה טוב - יציאה של חוט מהירה יותר
ואחד הדברים שאני הכי אהבתי מעבר לשיפור בגיר הוא drag knob והוא נוח אבל ממש להבדיל מכל דגם של
של סטארדיק לדורותיו והיה לי כמה ...
לסיכום
אישית ממליץ בחום למחפש רולר חדש אמין לכמה שנים - אגב מגיע עד גודל 5000
בגרסת 1000 להבדיל מהקודם שהיה לו 5 קילו דראג (קאלצ'ניקוב) ולזה יש 3 ושוקל 15 גרם פחות
מחיר זהה לישן באי ביי אצל הגרמני - משלא מכיר מפסיד (650 שקלים חדשים לפינוק)
ספולה 200 כפי שצינתי.
יעלה בשמחות ואל תתביישו להגיב...
שי