בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
| | |-+  ביטול הגבלת מרחק 500 מטר מהחוף לסירה מתנפחת עם מנוע
עמודים: 1 [2] למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: ביטול הגבלת מרחק 500 מטר מהחוף לסירה מתנפחת עם מנוע  (נקרא 4042 פעמים) הדפסה
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: בטיחות ושוב בטיחות
« הגיב #15 ב- : נובמבר 13, 2015, 21:36:08 PM »
תבדוק עם עצמך ומהכרתך את כלי השיט שלך ספציפית
אם זה בטיחותי לצאת למרחקים כאלה.
בסוף השכל וההיגיון הישר שלך ינצח כל דבר.
לצערי בים אי אפשר להרים בלם יד, לעצור בצד ולהמתין לגרר, הסכנה מוחשית יותר.
בהצלחה
אישית אני חושבת שזה קצת מפחיד אומנם אבא שלי חושב שבינתיים לא
כמבן נצא רק בים רגוע גג עד מטר..
עם המנוע 3.5 כוח סוס נראה לי יהיה קצת מסוכן להיכנס לעומק (מעל 500 מטר מהחוף) בגלל זה אני מעדיף שיהיה לנו מנוע יותר חזק ויהיה פחות בעיה לשלוט על הסירה ולהזיז אותה וגם לחזור מהר לחוף במקרה הצורך
אחרי שבעזרת ה' נצא פעם ראשונה עם הסירה לים כבר נראה מה יהיה
כרגע אני מעריך שנצא רק בחנוכה עם הסירה. אלא אם כן נצליח ויצא לנו אולי לצאת לפני (אבל זה תלוי בהרבה דברים, מזג אוויר, יום חופש/חופשה של אבא שלי מהעבודה, שיהיה כוח לארגן את הכל ליציאה, שלא יהיו בעיות למשל כמו שאני עכשיו חולה ואני לא יכול ללכת לדוג, שיסתדר גם מבחינת אח שלי לצאת אם הסירה כי בעיה לצאת בלעדיו כי צריך לארגן ולהעמיס ציוד.., ואולי עוד כמה דברים)
בעזרת ה' אם יהיה לנו בית אם גינה בקרוב מאמין שנצא יותר לים, בינתיים אני בונה על הצלחות אצלי בזרזור עד אז הגזעי


רז תזיהר! סכנה ים של מטר אתה לא יוצא.
מזרחיות שיש עכשיו אתה לא יוצא. רוחות חזקים אתה לא יוצא! ברוח קלילה ים עד 70 ס"מ אפשרי, לא יותר מזה!
צריך גם לאבטח דברים בסירה במקרה וחלילה היא מתהפכת! שהציוד לא ירד לקרקעית ואז הלך עליך ציוד יקר
ים עד מטר.., אני מדבר על לצאת ביום שהים לא אמור לעבור את המטר עד הצהריים, כמובן צריך שבבוקר הים יהיה שטוח עד 50-70 כדי שיהיה אפשר לעבור את הגלים בכניסה למים
כמובן שבמזרחיות (תלוי החוזק ומה הצפי לאותו יום)  בחיים לא נצא, הכל נבדוק ביום שלפני היום שנרצה לצאת עם הסירה
אבטוח ציוד, כמובן שנאבטח את כל הציוד שאםשר עם לישים וכו' (צריך לדאוג לכל הציוד ומאמין שנאבטח הכל גם אם זה קצת מסובך, צריך לישים חזקים שיחזיקו ציוד כבד יחסית כדי שאם נתהפך הלישים יחזיקו את אותו ציוד ולא יתנפצו מהמשקל של הציוד (אני מתייחס אצלנו לתיק כבד של ציוד כללי של בטיחות ועוד כמה דברים וגם לגליל של החבל של העוגן
ואם מדברים על מקרה חירום כזה
מה אפשר לעשות במקרה של התפכות הסירה?
יכול לקרות משהו למנוע שהוא פועל שאם נתהפך יהיה קצת בתוך המים לזמן קצר של כמה שניות עד חצי דקה? (מאמין שאם חס וחלילה נתהפך די מהר נמשוך את המדומם מנוע)
נצליח להפוך את הסירה בחזרה?

מפחיד כל הקטע של התפכות שאין לי מושג אם בכלל נצליח להפוך בחזרה את הסירה ולחזור לחוף
אשמח לתשובות הודעות בנושא מקרה כזה


יופי שאתה מודע לסכנות שהזהרתי לגביהם. היה לי חשוב לכתוב אותם שלא חלילה תחשוב אחרת ותסתכן אבל רואים שאתה לוקח את זה ביסודיות וברצינות.

לגבי התהפכות, אין לי תשובה מתוך נסיון וגם למען האמת לא קראתי על זה בשום מקום.
כן שמעתי מחבר שיצא בסירה שהתהפכה (נדמה לי כמו שלך אפילו) כי ניסה לחזור לחוף בדיוק אחרי שיצא מהחוף ושבר חזק חזרה והסתבך עם גלים שנשברים בחוף והתהפך. נדמה לי כן הצליח להחזיר את הסחרה לקדמותה.

לדעתי סירה כמו שלך יהיה ניתן להחזיר, במיוחד אם יש שנים מבוגרים.
לגבי המנוע, ופה אגב יתרון של שתי פעימות שאין לו תא שמן שיזהם את כל המערכת בהתהפכות, אבל עדיין שהות מנוע במים במצב כבוי (בהנחה שנכבה ממשיכת המפסק) עלולה להכניס לו מים לתוכו. אם זה מנוע חדש אז ייכנסו בקצב איטי בגלל איטום יחסית טוב אבל מנוע יותר ישן ייכנסו מהר מאוד.
יש פרוצידורה איך לטפל במנוע אחרי כניסת מים אבל לא אכנס אליה בדיון זה. רק לציין שהטיפול חייב להיות באותו יום כדי שלא יהיה אפקט של קורוזיה הרסני ביותר.

הכי טוב להיות זהיר ולנסות לא להגיע למצב זה כי בכל צורה יהיה חוויה לא נעימה לכל הפחות!
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
raz_p

דייג זרזור בעיקר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 25

הודעות: 866

דג באשדוד

בעניין: בטיחות ושוב בטיחות
« הגיב #16 ב- : נובמבר 13, 2015, 22:38:19 PM »

יופי שאתה מודע לסכנות שהזהרתי לגביהם. היה לי חשוב לכתוב אותם שלא חלילה תחשוב אחרת ותסתכן אבל רואים שאתה לוקח את זה ביסודיות וברצינות.

לגבי התהפכות, אין לי תשובה מתוך נסיון וגם למען האמת לא קראתי על זה בשום מקום.
כן שמעתי מחבר שיצא בסירה שהתהפכה (נדמה לי כמו שלך אפילו) כי ניסה לחזור לחוף בדיוק אחרי שיצא מהחוף ושבר חזק חזרה והסתבך עם גלים שנשברים בחוף והתהפך. נדמה לי כן הצליח להחזיר את הסחרה לקדמותה.

לדעתי סירה כמו שלך יהיה ניתן להחזיר, במיוחד אם יש שנים מבוגרים.
לגבי המנוע, ופה אגב יתרון של שתי פעימות שאין לו תא שמן שיזהם את כל המערכת בהתהפכות, אבל עדיין שהות מנוע במים במצב כבוי (בהנחה שנכבה ממשיכת המפסק) עלולה להכניס לו מים לתוכו. אם זה מנוע חדש אז ייכנסו בקצב איטי בגלל איטום יחסית טוב אבל מנוע יותר ישן ייכנסו מהר מאוד.
יש פרוצידורה איך לטפל במנוע אחרי כניסת מים אבל לא אכנס אליה בדיון זה. רק לציין שהטיפול חייב להיות באותו יום כדי שלא יהיה אפקט של קורוזיה הרסני ביותר.

הכי טוב להיות זהיר ולנסות לא להגיע למצב זה כי בכל צורה יהיה חוויה לא נעימה לכל הפחות!
מאמין שלא נתהפך עם הסירה אבל תמיד זה יכול לקרות כי לא להכל בשליטתנו וגם עושים טעיות לפעמים..
אם חס וחלילה נתהפך עם הסירה מאמין שנלך יש לחנות שממנה קנינו שכבר שם אנחנו חברים.., (אם יהיה פתוח)
נטפל במה שאפשר בעצמנו ואחרי זה כבר נשאל ונביא את המנוע אם יהיה צורך למי שמבין בעניין למקרה שציך לפרק ולשטוף מבפנים וכו' ולהרכיב בחזרה
בסירה יש לנו גם משאבה ידנית להוצאת מים וגם מאמין שניקח דלי וזה יותר מהר להוצאת מים בכמות במהירות (אחרי זה אם משאבה מה שנשאר..)
בכל מקרה בנושא בהתמלאות הסירה במים לאחר ההתהפכות כבר מאמין שנחזור לחוף לאחר מכן וכבר נרוקן את הסירה בחוף ותקפל בחזרה הביתה
גם יהיה לסירה סולם חבלים שנתלה על הסירה ככה שנוכל לעלות בקלות יחסית לסירה אחרי שנתהפך
-------------------------------
 IP: [ מחובר ] WWW
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: בטיחות ושוב בטיחות
« הגיב #17 ב- : נובמבר 13, 2015, 22:45:00 PM »

יופי שאתה מודע לסכנות שהזהרתי לגביהם. היה לי חשוב לכתוב אותם שלא חלילה תחשוב אחרת ותסתכן אבל רואים שאתה לוקח את זה ביסודיות וברצינות.

לגבי התהפכות, אין לי תשובה מתוך נסיון וגם למען האמת לא קראתי על זה בשום מקום.
כן שמעתי מחבר שיצא בסירה שהתהפכה (נדמה לי כמו שלך אפילו) כי ניסה לחזור לחוף בדיוק אחרי שיצא מהחוף ושבר חזק חזרה והסתבך עם גלים שנשברים בחוף והתהפך. נדמה לי כן הצליח להחזיר את הסחרה לקדמותה.

לדעתי סירה כמו שלך יהיה ניתן להחזיר, במיוחד אם יש שנים מבוגרים.
לגבי המנוע, ופה אגב יתרון של שתי פעימות שאין לו תא שמן שיזהם את כל המערכת בהתהפכות, אבל עדיין שהות מנוע במים במצב כבוי (בהנחה שנכבה ממשיכת המפסק) עלולה להכניס לו מים לתוכו. אם זה מנוע חדש אז ייכנסו בקצב איטי בגלל איטום יחסית טוב אבל מנוע יותר ישן ייכנסו מהר מאוד.
יש פרוצידורה איך לטפל במנוע אחרי כניסת מים אבל לא אכנס אליה בדיון זה. רק לציין שהטיפול חייב להיות באותו יום כדי שלא יהיה אפקט של קורוזיה הרסני ביותר.

הכי טוב להיות זהיר ולנסות לא להגיע למצב זה כי בכל צורה יהיה חוויה לא נעימה לכל הפחות!
מאמין שלא נתהפך עם הסירה אבל תמיד זה יכול לקרות כי לא להכל בשליטתנו וגם עושים טעיות לפעמים..
אם חס וחלילה נתהפך עם הסירה מאמין שנלך יש לחנות שממנה קנינו שכבר שם אנחנו חברים.., (אם יהיה פתוח)
נטפל במה שאפשר בעצמנו ואחרי זה כבר נשאל ונביא את המנוע אם יהיה צורך למי שמבין בעניין למקרה שציך לפרק ולשטוף מבפנים וכו' ולהרכיב בחזרה
בסירה יש לנו גם משאבה ידנית להוצאת מים וגם מאמין שניקח דלי וזה יותר מהר להוצאת מים בכמות במהירות (אחרי זה אם משאבה מה שנשאר..)
בכל מקרה בנושא בהתמלאות הסירה במים לאחר ההתהפכות כבר מאמין שנחזור לחוף לאחר מכן וכבר נרוקן את הסירה בחוף ותקפל בחזרה הביתה
גם יהיה לסירה סולם חבלים שנתלה על הסירה ככה שנוכל לעלות בקלות יחסית לסירה אחרי שנתהפך

 אתה בסדר
בהצלחה
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: 1 [2] למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!