חבר משדרג את הסירה לסירה גדולה יותר (בוסטון ווילר מקורית מנוע חיצוני 150), ושוקל לשדרג את הפ.פ המשולב שלו (HUMMINBIRD סדרה 7).
בסירה הנוכחית (מנוע חיצוני 40) עם התקנת טרנסום של הטרנסדיוסר, הוא סובל משיבושים בסונר בהפעלת המנוע. האם לפ.פ של החברות האחרות יש יתרונות בהנחה שההספקים זהים (4500w peak to peak 500w rms)? בוסטון לא ממליצים על התקנה פנימית כך שההתקנה תשאר התקנת טרנסום.
מה דעתכם?
באיזה מהירות שיוט אתם מקבלים קריאת סונאר נקייה?
תודה,
שי.