לגבי רתמות, יש סוגים שונים, לאחרונה מעט נמכרים בארץ אם בכלל... יש את הרתמה בסרטון - לפי ידיעתי כבר לא מייבאים... יש רתמות בייצור עצמי - אצלם אחת ואעלה בקרוב... יש או היו פה ושם עוד דגמים...
כעקרון, אם הכיוון הוא אינטיאסים אז גם צריך לדאוג להורדת הרתמה עמוק יחסית - לפלמידות אין בעיה שהדג על הרתמה ישחה במים העליונים... כדי להוריד לעומק ובהנחה שאין דאון ריגר: הוספת משקולת יעודית שיושבת על החוט (יש בדוגית) - וגם נסיעה איטית יותר....
כשתהיה לך רתמה ותהיה מוכן לצאת, תבקש טיפים - יש הרבה לתת....
הרבה צפונה נדמה לי שבסביבות 120-130 ובחלק גם צריך להוסיף קרסים בניתי אחת לא העלתי עדין כי עוד לא הוכיח את עצמו בסך הכל הבניה היתה מאוד מהירה ופשוטה הדג שחה יפה. הגרר היה די גדול. מקוה שיוכח את עצמו אז הוא יוכל להשויץ עוזי
הרבה צפונה נדמה לי שבסביבות 120-130 ובחלק גם צריך להוסיף קרסים בניתי אחת לא העלתי עדין כי עוד לא הוכיח את עצמו בסך הכל הבניה היתה מאוד מהירה ופשוטה הדג שחה יפה. הגרר היה די גדול. מקוה שיוכח את עצמו אז הוא יוכל להשויץ עוזי
הרבה צפונה נדמה לי שבסביבות 120-130 ובחלק גם צריך להוסיף קרסים בניתי אחת לא העלתי עדין כי עוד לא הוכיח את עצמו בסך הכל הבניה היתה מאוד מהירה ופשוטה הדג שחה יפה. הגרר היה די גדול. מקוה שיוכח את עצמו אז הוא יוכל להשויץ עוזי
חנות מסויימת בפתח תקווה מוכרת רתמות במחיר הזה
קובי, תן פרטים נשמה שלי... ואם אתה לא רוצה בפרהסיה (חחח...) אז בפרטי...
-------------------------------
הדג שהצליח לברוח, סך הכל רצה לחיות יותר ממה שאתה רצית להעלות אותו לסירה.
הרבה צפונה נדמה לי שבסביבות 120-130 ובחלק גם צריך להוסיף קרסים בניתי אחת לא העלתי עדין כי עוד לא הוכיח את עצמו בסך הכל הבניה היתה מאוד מהירה ופשוטה הדג שחה יפה. הגרר היה די גדול. מקוה שיוכח את עצמו אז הוא יוכל להשויץ עוזי
חנות מסויימת בפתח תקווה מוכרת רתמות במחיר הזה
קובי, תן פרטים נשמה שלי... ואם אתה לא רוצה בפרהסיה (חחח...) אז בפרטי...