היווצרות חלודה על פין


?
מזל ,שצירפת תמונה כי לרגע חשבתי, שטעיתי בפורום.

הפתרון פשוט:
לאחר כל יציאה שטיפה וניגוב לא מספיקים!
יש לשמן את המנגנון בשמן דק.
וכל מי, שחושב ,שיצור החלק מנרוסטה 316 יפתור את הבעייה טועה!
ברוב הרולרים החלקים האלה מיוצרים מנרוסטה בשילוב נחשת.
אני לא מכיר את החלק אבל לגבי הנירוסטה 316 זה לא מסתכם בחומר בלבד.
במגע עם מי ים, כול חומר יראה סימני שחיקה לאורך זמן במיוחד אם יש חשיפה לאויר ואז למי ים לסירוגין.
מה שנפגע ראשון אלו הבליטות, פינות חדות, סיבים דקים וכולי ולכן הגימור הוא המרכיב העיקרי בהתמודדות עם הבעיה.
יש שתי דרכים עיקריות למניעה של פגיעת מי הים.
האחת היא ציפוי ניקל שתפקידו בעיקר לבודד את החומר ממי הים.
השניה היא טיפול בחומר עצמו על ידי תהליך שנקרא אלקטרו פוליש (טבילה באמבטיה חשמלית והורדה של 5-10 מיקרון בעובי החומר, בעיקר את מרכיב הברזל או הפלדה מפני השטח והשארת הכרום והניקל וקבלת טיב שטח באיכות גבוהה מאד) .
הבעיות מתחילות כשפני השטח נשרטים ואז יש חשיפה של פינות חדות למי הים שם מתחילה החלודה, גם בפלדות אל חלד...
חריטת ציר ואפילו את הכדור שרץ עליו זה לא מספיק. נדרש גם טיפול בחומר...