בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג בז'ירז'ור - מים מלוחים (אחראי: Kobiarava)
| | |-+  מבקש עזרה בקניית חכה
עמודים: 1 2 [3] 4 5 6 למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: מבקש עזרה בקניית חכה  (נקרא 14592 פעמים) הדפסה
עמרי.
חבר פורום
***

מנותק מנותק

גיל: 37

הודעות: 194

בעניין: מבקש עזרה בקניית חכה
« הגיב #30 ב- : מרץ 04, 2014, 18:45:49 PM »
אני לא מבין... שכל אחד יקנה איפה שהוא רוצה!
אל תשתמשו בטיעונים של תמיכה בחנויות בארץ, על גבול הציונות וכו'... אנשים לרוב ימשיכו לקנות בחנויות דיג בארץ... אני יגיד במשפט אחד - מבחינתי פראייר(!) מי שקונה בארץ פריטים שהוא יכול לקנות בזול יותר ברשת. חבר'ה העולם מתקדם, הטכנולוגיה מתקדמת... ואנחנו איתה בכל הדרך. מקצועות נעלמים, חנויות נסגרות, אבל מי שחכם מתגמש ומצליח להמשיך הלאה. אי אפשר להפיל ניהול והצלחת חנות רק על הכתפיים של הלקוח ולהשתמש כל הזמן בטענות של מיסים מיסים מיסים, צריך לדעת להתאים את עצמך לשוק ולסביבה שאתה פועל בה בתור מנהל חנות דייג או מנהל של כל דבר אחר.
עריכה אחרונה: מרץ 04, 2014, 18:46:35 PM על ידי דראד
-------------------------------
אנשים מצליחים עושים מה שאנשים לא מצליחים לא אוהבים לעשות, אבל הם שונאים לעשות את זה באותה המידה!
 IP: [ מחובר ]
צור.

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 12523

052-3770519

בעניין: מבקש עזרה בקניית חכה
« הגיב #31 ב- : מרץ 04, 2014, 18:47:13 PM »
ציטוט
מוטי אל תשווה ייצור ומפעלים לאיזה יבואן של ציוד דיג.

למה לא בגלל שיבואן לא יכול להיות מפעל , לנו מה שחסר באמת בארץ זה שיהיה

מפעל לייצור ציוד דייג ,שימו לב הרבה יבואנים בעולם נתנו שם לציוד דייג , שכל הייצור שלו זה ביפן

ובסין , ביקש מה שהוא רוצה והיום הם פורחים חבל על הזמן בכל העולם .

המצב הזה אין בארץ , חברים אנחנו לא במדינה שיכולה להרשות לעצמה הכל בשקל

אנחנו לא סין ולא יפן ,שהשוק שלנו דפוק זה נכון .

בגלל זה גם אין לנו חנויות כמו בחול ,קניון לציוד דייג יש עוד הרבה דברים ,כמו אין דייג אז גם הבלאי

שלנו הוא פחות ,אז אנחנו פחות הולכים לקנות הקניה עצמה היום היא הצורך שאנחנו נרגיש טוב

קניתי ציוד חדש אבל זה לא אומר  שהייתי צריך הכיף שלנו זה לקנות ולהתחדש .
ציטוט
שימו לב הרבה יבואנים בעולם נתנו שם לציוד דייג , שכל הייצור שלו זה ביפן
מוטי ידידי
גם בארץ קימים יבואנים שמזמינים ממפעלים בחול מוצרים שלהם
קבל שתי דוגמאות
דוגית = מאיה
מיכלין = איביסו
רק שהמחירים שלהם בשמיים
אם כל הכבוד לחכות של מאיה הם עדיין לא ברמה של מיג'ור קרפט אבל נמכרות במכירים דומים ולפעמים יותר
קבל דוגמאות
http://www.dugit.co.il/?CategoryID=355&ArticleID=1702
http://www.dugit.co.il/?CategoryID=190&ArticleID=628
בשוק קימים מקלות באותה רמה של חברות מוכרות במכיר זול יותר
אז תסביר לי למה לכנות מוצרים אילו ולא אחרים
 IP: [ מחובר ]
סקווידוויד

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 7274

בעניין: Re: בעניין: מבקש עזרה בקניית חכה
« הגיב #32 ב- : מרץ 04, 2014, 18:53:19 PM »
ציטוט
לא מדובר על ייצור מקומי מתחרה שאם לא נקנה אז המפעל יסגר.

לא המפעל אבל החנות כן , זה עוד אחד למעגל ההבטלה בארץ , גם המדינה לא חסר לה

כאן בכל הנושא הזה , במקום לעזור לעסקים הקטנים שדייג הוא עסק קטן בגדול ,

חברים כמה רולרים וחכות אתם קונים ?

כל חודש אתם קונים משהו חדש אני בטוח שלא .

בחול יש להם שיטה תמכור הרבה בכמות במחיר זול , בארץ זה הפוך תמכור דבר אחד

אבל שתסגור לי את החודש וכל השאר זה בונוס .

מה לעשות כולנו צודקים .

מוטי
הדילר הספרדי בגלל שהשוק שלו גדול יותר קונה יותר מהיצרן ומקבל במחיר טוב יותר מדילר שקונה פחות. וזה מתבטא בהרבה אחוזים.
מחיר ההובלה בין מדינות נקבע על בסיס נפח ההובלות. וככל שיש יותר סחר בין שתי מדינות ההובלה תוזל. ברור שישראל הקטנה נהנית מנפח הובלה נמוך לעומת ספרד למשל. וזה מתבטא בעלות הובלה גבוהה יחסית.
כשלקוח שישראלי קונה מספרד או מכל מדינה אחרת הוא קונה ללא מעמ וללא מיסים כך שהוא מראש חוסך כ 40% - 18% מהמחיר הסופי.







Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 IP: [ מחובר ]
MOTI-M

איש השנה 2012-2013-2014 מקום שני תחרות דייג חופי - מקום שלישי תחרות הטלה לרחוק לכל שאלה: surf casting 0549259774
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 52

הודעות: 10102

בעניין: מבקש עזרה בקניית חכה
« הגיב #33 ב- : מרץ 04, 2014, 20:28:15 PM »
ציטוט
צריך לדעת להתאים את עצמך לשוק ולסביבה שאתה פועל בה בתור מנהל חנות דייג או מנהל של כל דבר אחר.

זה אחד מהסיבות שאין לנו ציוד בארץ ברמה ,מסיבה שאתה צריך להתאים את עצמך לציוד שאתה יכול למכור

ולא מעבר ,ואז חבל להביא ציוד לארץ שדייגים לא מכירים .

פה בארץ מותג זה כמה חברות וזהוא בחול יש הרבה חברות שהם יותר טובים ממה שאנחנו מכירים

רק שאנחנו לא רוצים להכיר .
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
צור.

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 12523

052-3770519

בעניין: מבקש עזרה בקניית חכה
« הגיב #34 ב- : מרץ 04, 2014, 20:38:25 PM »
ציטוט
צריך לדעת להתאים את עצמך לשוק ולסביבה שאתה פועל בה בתור מנהל חנות דייג או מנהל של כל דבר אחר.

זה אחד מהסיבות שאין לנו ציוד בארץ ברמה ,מסיבה שאתה צריך להתאים את עצמך לציוד שאתה יכול למכור

ולא מעבר ,ואז חבל להביא ציוד לארץ שדייגים לא מכירים .

פה בארץ מותג זה כמה חברות וזהוא בחול יש הרבה חברות שהם יותר טובים ממה שאנחנו מכירים

רק שאנחנו לא רוצים להכיר .
מוטי ידידי
סלח לי אבל אתה נותן תירוצים של ילד קטן
מה זה לא רוצים להכיר?
אם לא מייבאים איך נכיר?
יבוא של ציוד איכותי שילווה בפרסום ושיווק טוב בליווי מחירים הוגנים יוכל להכניס כל מוצר לשוק המקומי
עריכה אחרונה: מרץ 04, 2014, 20:43:44 PM על ידי צור.
 IP: [ מחובר ]
Tomeri
חבר פורום
***

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 136

בעניין: מבקש עזרה בקניית חכה
« הגיב #35 ב- : מרץ 04, 2014, 20:50:42 PM »
שום פרסום, תן מחיר הוגן ביחס לחו"ל ואנשים יקנו אצלך ולא בחו"ל.

כיום מקל שנמכר בארץ ב-1500 ש"ח, אתה יכול להביא מחו"ל בסביבות 900 ש"ח ב-EMS כולל כל העמלות שקר שלהם ומיסים למדינה וזה ללקוח בודד שלא מקבל הנחה על כמות כמו יבואן. ובנוסף לזה הם עוטפים לך את המקל בתוך טיובה שיכולה לשמש אותך בתוך טיובה למקל ביציאה לדייג.

זה בדיוק כמו שבדוגית טוענים שיש אחריות למקלות של מייג'ור קראפט בזמן שאין אחריות בכלל אלא יש ביטוח עם השתתפוץ עצמית. במכירה של המקל בארץ הם כבר גבו ממך תשלום על חצי מהמקל שיתנו לך במסגרת הביטוח (את החצי השני אתה משלם בהשתתפות עצמית) וככה הם לא מפסידים. יכלו להוריד את המחיר ולהוריד את הביטוח המטופש הזה שלהם ולתת לצרכן להנות.
ההפרש מ-900 ל-1500 זה ההפרש של עוד חצי מקל למימוש הביטוח...
אלה שיטות שיווק מגעילות, במיוחד שזה מוצג כאחריות בזמן שזה לא באמת אחריות אלא ביטוח.
 IP: [ מחובר ]
MOTI-M

איש השנה 2012-2013-2014 מקום שני תחרות דייג חופי - מקום שלישי תחרות הטלה לרחוק לכל שאלה: surf casting 0549259774
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 52

הודעות: 10102

בעניין: מבקש עזרה בקניית חכה
« הגיב #36 ב- : מרץ 04, 2014, 21:03:04 PM »
ציטוט
מוטי ידידי
סלח לי אבל אתה נותן תירוצים של ילד קטן
מה זה לא רוצים להכיר?
אם לא מייבאים איך נכיר?
יבוא של ציוד איכותי שילווה בפרסום ושיווק טוב בליווי מחירים הוגנים יוכל להכניס כל מוצר לשוק המקומי

צור דייגים בארץ רוצים הכל בחינם ועל תדבר איתי על ילד קטן אחי ,

מחיר הוגן מזה מחיר הוגן צור תסביר לי ?

צור הקניה האחרונה שלי היה 2000 שקל על ציוד , כן בחול אולי הייתי מביא יותר זול ,אבל גם הנחה

קיבלתי ,ואני שמח בחלקי ,וצור כן יש יבוא לציוד חדש ,אבל כרגיל פה בארץ זה יקר ,עדיף אני יביא

מי איביי ,אז איך אתה רוצה שיהיה ציוד  .

צור הציוד זרזור שאני מכרתי ,היה בחור שדיבר איתי ואמר לי זה יקר , באיביי אני מביא

יותר זול ,התשובה הייתה אח שלי אני קניתי את הציוד בארץ לא בארץ איביי, כך שאתה יכול לקנות

באיביי תודה ולהתראות , כך היה הסיפור ,תאמין לי צור שהיה לי אפסד על הציוד

1000 שקל פחות מכרתי וגם לא טוב .

בסוף נמכר לבחור מירושלים .
עריכה אחרונה: מרץ 04, 2014, 21:06:27 PM על ידי MOTI-M
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
Tomeri
חבר פורום
***

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 136

בעניין: מבקש עזרה בקניית חכה
« הגיב #37 ב- : מרץ 04, 2014, 21:48:23 PM »
מוטי, מחיר הוגן זה עד 30 אחוז יותר מ-EBAY. מעל לזה, כבר אין הצדקה כלכלית לקנות בארץ.
 IP: [ מחובר ]
רון דדון

Gone fishin...
חבר. ISF.
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 39

הודעות: 4366

בעניין: מבקש עזרה בקניית חכה
« הגיב #38 ב- : מרץ 04, 2014, 23:58:15 PM »
נעזוב לרגע נכון, לא נכון, כן הוגן, לא הוגן...

באופן הפשוט ביותר, כל אחד מאיתנו, בתור צרכן, מחפש את התועלת הטובה ביותר לכסף שהוא משלם.

תמיד יהיה זה שיעדיף לרכוש במקום הכי זול, לא ישנה לו מה טיב המוצר, איכות השירות לאחר מכן.
צרכן כזה, בימנו, ימצא את עצמו מזמין המון(!) מהאינטרנט, מאתרים כמו EBAY, ALIBABA וכו', בעיקר מיצרנים סינים כלשהם, כיוון שהמטרה שעומדת בפניו היא מחיר זול, נקודה.

תמיד יהיה את זה שיעדיף לרכוש את הטופ שבטופ, טיב המוצר עומד בראש סדר העדיפויות, וירצה גם שיהיה לו לפני לפנות על כל פיפס שלא יראה לו במוצר שקנה.
צרכן כזה, ימצא את עצמו קונה לרוב שמות מוכרים, מחנויות/רשתות/יבואנים גדולים בארץ, כדי שיהיה לו אצל מי להתלונן במידה וקרה משהו.

זו דוגמה ל-2 קצוות הסקאלה.
בין 2 הקצוות האלו, נמצאים רובנו. אלו שרוצים מוצר איכותי, לא חייב הטופ שבטופ, במחיר הוגן, ורמת שירות סבירה לפחות.
יש מספר גישות למכירה, גישה שאני מכיר מחנות מחשוב לדוגמה, KSP, היא למכור ברווח מינימלי, כמות מקסימלית. הדבר בא לידי ביטוי בשטח. מרבית המוצרים, קרובים למחירים בחו"ל, ובהרבה מהם, אף המחיר מחו"ל + עלות המשלוח כבר יוצא גבוה מהעלות בארץ.  במצב כזה, בתור צרכן, לא מוצא שום סיבה להזמין מחו"ל, מוצר שארכוש בארץ במחיר דומה, גם אם מעט יקר יותר, אך יהיה לי לאיפה לגשת במקרה של תקלה.

גישה אחרת אומרת, למכור ברווח מקסימלי, תוך ידיעה שכמות המכירות תהיה נמוכה יותר. הלוגיקה בגישה הזו היא שלרוב מוצר יקר יותר, נראה בעיני הצרכן איכותי יותר. הדבר היה נכון בעבר, שהגלובליזציה לא הייתה כפי שהיא היום, והגישה של צרכנים לביצוע השוואת מחירים לא הייתה זמינה לרמת הלסרוק ברקוד של מוצר בפלאפון ולראות כמה הוא עולה במקומות אחרים תוך כדי שמשוחחים עם המוכר בחנות.

בתחום הדיג, נתקלתי לא פעם בגישה השנייה, בעוד שבגישה הראשונה, כמעט ולא.
כולנו יודעים שיש מיסוי לא קל בארץ, ושהכוח הצרכני בארץ נמוך יותר מבארצות אחרות, ויש גם מצבים הפוכים, לראיה - המחירים באיטליה לדוגמה מופרזים יותר מהארץ (מצאתי כמה מוכרים מאיטליה באיביי וחשכו עיניי).
אני מבין את היבואנים, במיוחד הקטנים, שהמיסוי עליהם דווקא כבד יותר עקב הכמות הקטנה של ההזמנות.

בסופו של יום, בתור צרכן, אני לא יכול שלא לחשוב, למה אני צריך לשלם 150 ש"ח לדמויי, שאת אותו הדמויי בדיוק, אני מזמין 2 יח' + משלוח מחו"ל באותו מחיר ואף פחות?!
המוכר בחו"ל הרי גם מרוויח, גם אם נצא מנקודת הנחה שזה מוכר וירטואלי בלבד, אז אין לו עלויות שכירות וכו' והוא מנהל את העסק מהבית, עדין, הוא מרוויח.
איך זה הגיוני, שמוכר בחו"ל מרוויח על דמויי שהוא מוכר ב55-60 ש"ח, ובארץ אותו הדמויי נמכר ב-150 ש"ח?
רולרים, דוגמה שמאד בלטה לי בעבר היא רולר של PENN SARAGOS. הרולר נמכר באיביי, כולל משלוח עד הארץ, ב-250 עד 300 ש"ח. המחיר שלו בארץ עמד על 700-800 שקלים(!). 300% לעומת המחיר בחו"ל.
קרסים לדיג אינטיאסים לדוגמה. קרסי מוסטד גדולים, מידות 0/9, נמכרים בארץ בעלות של 4 שקלים ליחידה לערך. הזמנה מחו"ל של חבילה של 100 קרסים (אף מדגם איכותי יותר), עלתה כ-150 ש"ח כולל משלוח. 266% יותר בארץ.
כוח קנייה נמוך ככל שיהיה, זה לא הגיוני בעליל.
אני לא נכנס בכלל ל"מותגי בית", שמיוצרים בעלות אפסית בחו"ל ונמכרים בארץ כ"מותג" במחירים מופקעים לחלוטין.

גם אם מתקרבים למחיר של חו"ל בארץ, הרבה פעמים זה בשיטות שלטעמי הן בזויות - קנה 2 קבל את השני בחצי מחיר או "מבצעים" בסיגנון. למה לי לקנות 2 או 3 דמויים, אם אני מעוניין ב-1?
הרי, אם קניתי את הדמויי, והוא במחיר הוגן, ארכוש שוב בעתיד.
לי לדוגמה, אין בעיה לשלם על דמויי שעולה בחו"ל 55-60, עלות של 80-90 ש"ח בארץ. נשמע לי הגיוני וסביר. אם ההפרשים היו כאלה, של עד 150%, לא הייתי רוכש מחו"ל כלל מוצרים בסדר גודל כזה של מחיר.

בסופו של יום, לרוב מוצרי הדיג, אין לנו צורך בשירות, מלבד רולרים למי שאינו יודע לטפל לבד, או מקלות גם כן למי שאין ביכולתו לתקן לבד טבעת פגומה למשל. אז בדמויים, קרסים, מצופים, חוטים וכו', איזה סיבה יש לצרכן לשלם 200-300 אחוז יותר, על אותו המוצר? במיוחד בימים שהקניות ברשת הן עניין של שיגרה, ומוכרים דואגים לדירוג שלהם ורבים מהם יעמדו מאחורי המוצר שלהם גם אם הוא לא הגיע וישלחו אותו שוב, וגם במקרה של תקלה עם מוכר, אירגונים כגון EBAY ו-PAYPAL באים לעזרת הלקוח באם תלונתו מוצדקת.

ברולרים - בהנחה שאדם יודע לטפל ברולר בעצמו, מדוע לו לרכוש רולר בעלות של 200-300% יותר מחו"ל? אפילו אם נעזוב לרגע את רולרי היוקרה, רולרים סטנדרטיים, סדרות הכניסה של שימנו וכו', נמכרים בארץ ב400 ש"ח לערך, שאת חלקם ניתן להזמין כולל משלוח בפחות מ-200 ש"ח.

מקלות הם בין המוצרים הבודדים, שרובנו נרצה לחוש בטרם הרכישה, והרוב גם לא ירצו להסתכן ברכישה מחו"ל.
אז איפה קבור הכלב? באיזון.
הרי אם לא נרכוש בארץ, החנויות יקרסו, בעקבותיהם היבואנים ואז, לא יהיה לנו לא מקלות, לא רולרים, לא עופרות או תולעים כהצטיידות ברגע האחרון...
לכן אני אומר, באופן ברור וחד, אני בעד לרכוש בארץ, כל מוצר שנמכר במחיר הוגן וסביר.
אני אישית, לא ארכוש מוצרים שלדעתי ההפרש לא סבירים כלל, ושאיני מוצא יתרון ברכישתם בארץ (ע"ע דמויים ב200-300% יותר).
 IP: [ מחובר ]
MOTI-M

איש השנה 2012-2013-2014 מקום שני תחרות דייג חופי - מקום שלישי תחרות הטלה לרחוק לכל שאלה: surf casting 0549259774
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 52

הודעות: 10102

בעניין: מבקש עזרה בקניית חכה
« הגיב #39 ב- : מרץ 05, 2014, 00:08:27 AM »
נעזוב לרגע נכון, לא נכון, כן הוגן, לא הוגן...

באופן הפשוט ביותר, כל אחד מאיתנו, בתור צרכן, מחפש את התועלת הטובה ביותר לכסף שהוא משלם.

תמיד יהיה זה שיעדיף לרכוש במקום הכי זול, לא ישנה לו מה טיב המוצר, איכות השירות לאחר מכן.
צרכן כזה, בימנו, ימצא את עצמו מזמין המון(!) מהאינטרנט, מאתרים כמו EBAY, ALIBABA וכו', בעיקר מיצרנים סינים כלשהם, כיוון שהמטרה שעומדת בפניו היא מחיר זול, נקודה.

תמיד יהיה את זה שיעדיף לרכוש את הטופ שבטופ, טיב המוצר עומד בראש סדר העדיפויות, וירצה גם שיהיה לו לפני לפנות על כל פיפס שלא יראה לו במוצר שקנה.
צרכן כזה, ימצא את עצמו קונה לרוב שמות מוכרים, מחנויות/רשתות/יבואנים גדולים בארץ, כדי שיהיה לו אצל מי להתלונן במידה וקרה משהו.

זו דוגמה ל-2 קצוות הסקאלה.
בין 2 הקצוות האלו, נמצאים רובנו. אלו שרוצים מוצר איכותי, לא חייב הטופ שבטופ, במחיר הוגן, ורמת שירות סבירה לפחות.
יש מספר גישות למכירה, גישה שאני מכיר מחנות מחשוב לדוגמה, KSP, היא למכור ברווח מינימלי, כמות מקסימלית. הדבר בא לידי ביטוי בשטח. מרבית המוצרים, קרובים למחירים בחו"ל, ובהרבה מהם, אף המחיר מחו"ל + עלות המשלוח כבר יוצא גבוה מהעלות בארץ.  במצב כזה, בתור צרכן, לא מוצא שום סיבה להזמין מחו"ל, מוצר שארכוש בארץ במחיר דומה, גם אם מעט יקר יותר, אך יהיה לי לאיפה לגשת במקרה של תקלה.

גישה אחרת אומרת, למכור ברווח מקסימלי, תוך ידיעה שכמות המכירות תהיה נמוכה יותר. הלוגיקה בגישה הזו היא שלרוב מוצר יקר יותר, נראה בעיני הצרכן איכותי יותר. הדבר היה נכון בעבר, שהגלובליזציה לא הייתה כפי שהיא היום, והגישה של צרכנים לביצוע השוואת מחירים לא הייתה זמינה לרמת הלסרוק ברקוד של מוצר בפלאפון ולראות כמה הוא עולה במקומות אחרים תוך כדי שמשוחחים עם המוכר בחנות.

בתחום הדיג, נתקלתי לא פעם בגישה השנייה, בעוד שבגישה הראשונה, כמעט ולא.
כולנו יודעים שיש מיסוי לא קל בארץ, ושהכוח הצרכני בארץ נמוך יותר מבארצות אחרות, ויש גם מצבים הפוכים, לראיה - המחירים באיטליה לדוגמה מופרזים יותר מהארץ (מצאתי כמה מוכרים מאיטליה באיביי וחשכו עיניי).
אני מבין את היבואנים, במיוחד הקטנים, שהמיסוי עליהם דווקא כבד יותר עקב הכמות הקטנה של ההזמנות.

בסופו של יום, בתור צרכן, אני לא יכול שלא לחשוב, למה אני צריך לשלם 150 ש"ח לדמויי, שאת אותו הדמויי בדיוק, אני מזמין 2 יח' + משלוח מחו"ל באותו מחיר ואף פחות?!
המוכר בחו"ל הרי גם מרוויח, גם אם נצא מנקודת הנחה שזה מוכר וירטואלי בלבד, אז אין לו עלויות שכירות וכו' והוא מנהל את העסק מהבית, עדין, הוא מרוויח.
איך זה הגיוני, שמוכר בחו"ל מרוויח על דמויי שהוא מוכר ב55-60 ש"ח, ובארץ אותו הדמויי נמכר ב-150 ש"ח?
רולרים, דוגמה שמאד בלטה לי בעבר היא רולר של PENN SARAGOS. הרולר נמכר באיביי, כולל משלוח עד הארץ, ב-250 עד 300 ש"ח. המחיר שלו בארץ עמד על 700-800 שקלים(!). 300% לעומת המחיר בחו"ל.
קרסים לדיג אינטיאסים לדוגמה. קרסי מוסטד גדולים, מידות 0/9, נמכרים בארץ בעלות של 4 שקלים ליחידה לערך. הזמנה מחו"ל של חבילה של 100 קרסים (אף מדגם איכותי יותר), עלתה כ-150 ש"ח כולל משלוח. 266% יותר בארץ.
כוח קנייה נמוך ככל שיהיה, זה לא הגיוני בעליל.
אני לא נכנס בכלל ל"מותגי בית", שמיוצרים בעלות אפסית בחו"ל ונמכרים בארץ כ"מותג" במחירים מופקעים לחלוטין.

גם אם מתקרבים למחיר של חו"ל בארץ, הרבה פעמים זה בשיטות שלטעמי הן בזויות - קנה 2 קבל את השני בחצי מחיר או "מבצעים" בסיגנון. למה לי לקנות 2 או 3 דמויים, אם אני מעוניין ב-1?
הרי, אם קניתי את הדמויי, והוא במחיר הוגן, ארכוש שוב בעתיד.
לי לדוגמה, אין בעיה לשלם על דמויי שעולה בחו"ל 55-60, עלות של 80-90 ש"ח בארץ. נשמע לי הגיוני וסביר. אם ההפרשים היו כאלה, של עד 150%, לא הייתי רוכש מחו"ל כלל מוצרים בסדר גודל כזה של מחיר.

בסופו של יום, לרוב מוצרי הדיג, אין לנו צורך בשירות, מלבד רולרים למי שאינו יודע לטפל לבד, או מקלות גם כן למי שאין ביכולתו לתקן לבד טבעת פגומה למשל. אז בדמויים, קרסים, מצופים, חוטים וכו', איזה סיבה יש לצרכן לשלם 200-300 אחוז יותר, על אותו המוצר? במיוחד בימים שהקניות ברשת הן עניין של שיגרה, ומוכרים דואגים לדירוג שלהם ורבים מהם יעמדו מאחורי המוצר שלהם גם אם הוא לא הגיע וישלחו אותו שוב, וגם במקרה של תקלה עם מוכר, אירגונים כגון EBAY ו-PAYPAL באים לעזרת הלקוח באם תלונתו מוצדקת.

ברולרים - בהנחה שאדם יודע לטפל ברולר בעצמו, מדוע לו לרכוש רולר בעלות של 200-300% יותר מחו"ל? אפילו אם נעזוב לרגע את רולרי היוקרה, רולרים סטנדרטיים, סדרות הכניסה של שימנו וכו', נמכרים בארץ ב400 ש"ח לערך, שאת חלקם ניתן להזמין כולל משלוח בפחות מ-200 ש"ח.

מקלות הם בין המוצרים הבודדים, שרובנו נרצה לחוש בטרם הרכישה, והרוב גם לא ירצו להסתכן ברכישה מחו"ל.
אז איפה קבור הכלב? באיזון.
הרי אם לא נרכוש בארץ, החנויות יקרסו, בעקבותיהם היבואנים ואז, לא יהיה לנו לא מקלות, לא רולרים, לא עופרות או תולעים כהצטיידות ברגע האחרון...
לכן אני אומר, באופן ברור וחד, אני בעד לרכוש בארץ, כל מוצר שנמכר במחיר הוגן וסביר.
אני אישית, לא ארכוש מוצרים שלדעתי ההפרש לא סבירים כלל, ושאיני מוצא יתרון ברכישתם בארץ (ע"ע דמויים ב200-300% יותר).


 אתה בסדר
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
Misha Ravich

דיג קרפיונים ♥
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 3922

בעניין: מבקש עזרה בקניית חכה
« הגיב #40 ב- : מרץ 05, 2014, 00:55:40 AM »
נעזוב לרגע נכון, לא נכון, כן הוגן, לא הוגן...

באופן הפשוט ביותר, כל אחד מאיתנו, בתור צרכן, מחפש את התועלת הטובה ביותר לכסף שהוא משלם.

תמיד יהיה זה שיעדיף לרכוש במקום הכי זול, לא ישנה לו מה טיב המוצר, איכות השירות לאחר מכן.
צרכן כזה, בימנו, ימצא את עצמו מזמין המון(!) מהאינטרנט, מאתרים כמו EBAY, ALIBABA וכו', בעיקר מיצרנים סינים כלשהם, כיוון שהמטרה שעומדת בפניו היא מחיר זול, נקודה.

תמיד יהיה את זה שיעדיף לרכוש את הטופ שבטופ, טיב המוצר עומד בראש סדר העדיפויות, וירצה גם שיהיה לו לפני לפנות על כל פיפס שלא יראה לו במוצר שקנה.
צרכן כזה, ימצא את עצמו קונה לרוב שמות מוכרים, מחנויות/רשתות/יבואנים גדולים בארץ, כדי שיהיה לו אצל מי להתלונן במידה וקרה משהו.

זו דוגמה ל-2 קצוות הסקאלה.
בין 2 הקצוות האלו, נמצאים רובנו. אלו שרוצים מוצר איכותי, לא חייב הטופ שבטופ, במחיר הוגן, ורמת שירות סבירה לפחות.
יש מספר גישות למכירה, גישה שאני מכיר מחנות מחשוב לדוגמה, KSP, היא למכור ברווח מינימלי, כמות מקסימלית. הדבר בא לידי ביטוי בשטח. מרבית המוצרים, קרובים למחירים בחו"ל, ובהרבה מהם, אף המחיר מחו"ל + עלות המשלוח כבר יוצא גבוה מהעלות בארץ.  במצב כזה, בתור צרכן, לא מוצא שום סיבה להזמין מחו"ל, מוצר שארכוש בארץ במחיר דומה, גם אם מעט יקר יותר, אך יהיה לי לאיפה לגשת במקרה של תקלה.

גישה אחרת אומרת, למכור ברווח מקסימלי, תוך ידיעה שכמות המכירות תהיה נמוכה יותר. הלוגיקה בגישה הזו היא שלרוב מוצר יקר יותר, נראה בעיני הצרכן איכותי יותר. הדבר היה נכון בעבר, שהגלובליזציה לא הייתה כפי שהיא היום, והגישה של צרכנים לביצוע השוואת מחירים לא הייתה זמינה לרמת הלסרוק ברקוד של מוצר בפלאפון ולראות כמה הוא עולה במקומות אחרים תוך כדי שמשוחחים עם המוכר בחנות.

בתחום הדיג, נתקלתי לא פעם בגישה השנייה, בעוד שבגישה הראשונה, כמעט ולא.
כולנו יודעים שיש מיסוי לא קל בארץ, ושהכוח הצרכני בארץ נמוך יותר מבארצות אחרות, ויש גם מצבים הפוכים, לראיה - המחירים באיטליה לדוגמה מופרזים יותר מהארץ (מצאתי כמה מוכרים מאיטליה באיביי וחשכו עיניי).
אני מבין את היבואנים, במיוחד הקטנים, שהמיסוי עליהם דווקא כבד יותר עקב הכמות הקטנה של ההזמנות.

בסופו של יום, בתור צרכן, אני לא יכול שלא לחשוב, למה אני צריך לשלם 150 ש"ח לדמויי, שאת אותו הדמויי בדיוק, אני מזמין 2 יח' + משלוח מחו"ל באותו מחיר ואף פחות?!
המוכר בחו"ל הרי גם מרוויח, גם אם נצא מנקודת הנחה שזה מוכר וירטואלי בלבד, אז אין לו עלויות שכירות וכו' והוא מנהל את העסק מהבית, עדין, הוא מרוויח.
איך זה הגיוני, שמוכר בחו"ל מרוויח על דמויי שהוא מוכר ב55-60 ש"ח, ובארץ אותו הדמויי נמכר ב-150 ש"ח?
רולרים, דוגמה שמאד בלטה לי בעבר היא רולר של PENN SARAGOS. הרולר נמכר באיביי, כולל משלוח עד הארץ, ב-250 עד 300 ש"ח. המחיר שלו בארץ עמד על 700-800 שקלים(!). 300% לעומת המחיר בחו"ל.
קרסים לדיג אינטיאסים לדוגמה. קרסי מוסטד גדולים, מידות 0/9, נמכרים בארץ בעלות של 4 שקלים ליחידה לערך. הזמנה מחו"ל של חבילה של 100 קרסים (אף מדגם איכותי יותר), עלתה כ-150 ש"ח כולל משלוח. 266% יותר בארץ.
כוח קנייה נמוך ככל שיהיה, זה לא הגיוני בעליל.
אני לא נכנס בכלל ל"מותגי בית", שמיוצרים בעלות אפסית בחו"ל ונמכרים בארץ כ"מותג" במחירים מופקעים לחלוטין.

גם אם מתקרבים למחיר של חו"ל בארץ, הרבה פעמים זה בשיטות שלטעמי הן בזויות - קנה 2 קבל את השני בחצי מחיר או "מבצעים" בסיגנון. למה לי לקנות 2 או 3 דמויים, אם אני מעוניין ב-1?
הרי, אם קניתי את הדמויי, והוא במחיר הוגן, ארכוש שוב בעתיד.
לי לדוגמה, אין בעיה לשלם על דמויי שעולה בחו"ל 55-60, עלות של 80-90 ש"ח בארץ. נשמע לי הגיוני וסביר. אם ההפרשים היו כאלה, של עד 150%, לא הייתי רוכש מחו"ל כלל מוצרים בסדר גודל כזה של מחיר.

בסופו של יום, לרוב מוצרי הדיג, אין לנו צורך בשירות, מלבד רולרים למי שאינו יודע לטפל לבד, או מקלות גם כן למי שאין ביכולתו לתקן לבד טבעת פגומה למשל. אז בדמויים, קרסים, מצופים, חוטים וכו', איזה סיבה יש לצרכן לשלם 200-300 אחוז יותר, על אותו המוצר? במיוחד בימים שהקניות ברשת הן עניין של שיגרה, ומוכרים דואגים לדירוג שלהם ורבים מהם יעמדו מאחורי המוצר שלהם גם אם הוא לא הגיע וישלחו אותו שוב, וגם במקרה של תקלה עם מוכר, אירגונים כגון EBAY ו-PAYPAL באים לעזרת הלקוח באם תלונתו מוצדקת.

ברולרים - בהנחה שאדם יודע לטפל ברולר בעצמו, מדוע לו לרכוש רולר בעלות של 200-300% יותר מחו"ל? אפילו אם נעזוב לרגע את רולרי היוקרה, רולרים סטנדרטיים, סדרות הכניסה של שימנו וכו', נמכרים בארץ ב400 ש"ח לערך, שאת חלקם ניתן להזמין כולל משלוח בפחות מ-200 ש"ח.

מקלות הם בין המוצרים הבודדים, שרובנו נרצה לחוש בטרם הרכישה, והרוב גם לא ירצו להסתכן ברכישה מחו"ל.
אז איפה קבור הכלב? באיזון.
הרי אם לא נרכוש בארץ, החנויות יקרסו, בעקבותיהם היבואנים ואז, לא יהיה לנו לא מקלות, לא רולרים, לא עופרות או תולעים כהצטיידות ברגע האחרון...
לכן אני אומר, באופן ברור וחד, אני בעד לרכוש בארץ, כל מוצר שנמכר במחיר הוגן וסביר.
אני אישית, לא ארכוש מוצרים שלדעתי ההפרש לא סבירים כלל, ושאיני מוצא יתרון ברכישתם בארץ (ע"ע דמויים ב200-300% יותר).
יופי של תגובה קראתי הכל ואני מסכים איתך מילה במילה, כל עוד ההפרש לא גדול גם אני קונה בארץ.
אבל כשזה מגיע להפרשים ענקיים אני פשוט מעדיף להזמין מחול.
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
Tomeri
חבר פורום
***

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 136

בעניין:
« הגיב #41 ב- : מרץ 05, 2014, 07:24:33 AM »
לא צריך לדעת לתקן רולר. אם התיקון יקר פשוט מזמינים עוד אחד בחצי מחיר מהמחיר בארץ. הדבר היחידי שקונים בארץ זה מקלות וגם זה רק אם רוצים מקל שאי אפשר לנסות אצל חבר פורום.
 IP: [ מחובר ]
איציק.ש

חבר פורום
****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 278

בעניין: מבקש עזרה בקניית חכה
« הגיב #42 ב- : מרץ 05, 2014, 07:43:24 AM »
רון, כתבת דברי טעם שאני לא חושב שתהיה למישהו בעיה להסכים.

עם זאת (ואני נאלץ להחזיר את הדיון למקום הזה), הסוגיה הייתה (ובצדק) "האם חנויות הדיג בארץ הפכו להיות לחלון הראווה של האיביי". קרי אדם שנכנס לחנות על מנת להרגיש מקלות ביד (ביודעין) שאחר כך ילך להזמין את המקל במחיר נמוך באיביי. אני עדיין חושב שיש כאן מעשה של חוסר הוגנות בסיסית.

מקובלת עליי ההשוואה שנעשתה כאן בין סיבוב בחנות דייג לבין סיבוב בחנויות בגדים. עם זאת, אם אני למשל רוצה להזמין את הרולר שימאנו ררניום, או חכה פשוטה/יקרה, אני מעדיף ללכת ולהרגיש אותו מאצל חבר שיש לו, ולא מתוך החנות.

אל לנו לשכוח, שאת "פעולת המכירה" של דמויים או ציוד דיג כבר עושים זאת אנחנו בעצמנו, לחברינו, באמצעות דפי פורום אלה (ואחרים). אין צורך ללכת "ולבזבז" את זמנו של המוכר בחנות, אם גם ככה אנחנו לא מתכוונים לקנות ממנו.

זאת דעתי.
 IP: [ מחובר ]
צור.

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 12523

052-3770519

בעניין: מבקש עזרה בקניית חכה
« הגיב #43 ב- : מרץ 05, 2014, 07:54:14 AM »
רון, כתבת דברי טעם שאני לא חושב שתהיה למישהו בעיה להסכים.

עם זאת (ואני נאלץ להחזיר את הדיון למקום הזה), הסוגיה הייתה (ובצדק) "האם חנויות הדיג בארץ הפכו להיות לחלון הראווה של האיביי". קרי אדם שנכנס לחנות על מנת להרגיש מקלות ביד (ביודעין) שאחר כך ילך להזמין את המקל במחיר נמוך באיביי. אני עדיין חושב שיש כאן מעשה של חוסר הוגנות בסיסית.

מקובלת עליי ההשוואה שנעשתה כאן בין סיבוב בחנות דייג לבין סיבוב בחנויות בגדים. עם זאת, אם אני למשל רוצה להזמין את הרולר שימאנו ררניום, או חכה פשוטה/יקרה, אני מעדיף ללכת ולהרגיש אותו מאצל חבר שיש לו, ולא מתוך החנות.

אל לנו לשכוח, שאת "פעולת המכירה" של דמויים או ציוד דיג כבר עושים זאת אנחנו בעצמנו, לחברינו, באמצעות דפי פורום אלה (ואחרים). אין צורך ללכת "ולבזבז" את זמנו של המוכר בחנות, אם גם ככה אנחנו לא מתכוונים לקנות ממנו.

זאת דעתי.

איציק ידידי
למכור חכה בחנות במחיר מופקע ביודעין זה הוגנות?
אם היבואנים היו מסתפקים בנתח רווחים הוגן הייתי קונה הכל בארץ
אבל מי שינסה לדפוק אותי ומנסה לגזור קופות שמן על הגב שלי שידע שיש לזה מחיר
 IP: [ מחובר ]
איציק.ש

חבר פורום
****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 278

בעניין: מבקש עזרה בקניית חכה
« הגיב #44 ב- : מרץ 05, 2014, 07:58:34 AM »
צור אתה לחלוטין צודק.
אבל זהו בדיוק הכוח הצרכני - פשוט לא להיכנס לחנות.
זאת היא דרך ההתכתבות הטובה ביותר שלי כצרכן עם החנות
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: 1 2 [3] 4 5 6 למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!